Vroegah was ze echt in bijna iedere topic. En dan vooral in die van R&P.quote:Op maandag 1 december 2008 22:36 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ze was hier ongeveer 24/7, en ineens niet meer.
En POL en NWS. Ik deed haar af en toe, als het werkelijk slap was op Fok!, eens aanklikken om me eens lekker te ergeren.quote:Op maandag 1 december 2008 22:37 schreef djenneke het volgende:
[..]
Vroegah was ze echt in bijna iedere topic. En dan vooral in die van R&P.
Ik werd altijd een beetje moe van dr. Dat ik weet het allemaal want ik ben een oud vrouwtje gezeur steeds.quote:Op maandag 1 december 2008 22:39 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
En POL en NWS. Ik deed haar af en toe, als het werkelijk slap was op Fok!, eens aanklikken om me eens lekker te ergeren.
Ja, tussen ons tweeën, ze is natuurlijk ook wel oud hè, al die kalverliefdes met Spanjolen op vakantie heeft zij allang en breed achter zich gelaten, ze kon de jeugdigen in R&P daarin dus terdege van raad en daad voorzien...quote:Op maandag 1 december 2008 22:40 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik werd altijd een beetje moe van dr. Dat ik weet het allemaal want ik ben een oud vrouwtje gezeur steeds.![]()
Dat kan ik natuurlijk niet ontkennenquote:Op maandag 1 december 2008 22:43 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, tussen ons tweeën, ze is natuurlijk ook wel oud hè, al die kalverliefdes met Spanjolen op vakantie heeft zij allang en breed achter zich gelaten, ze kon de jeugdigen in R&P daarin dus terdege van raad en daad voorzien....
Okee, maar dat is ergens toch het leuke van Fok!, dat je je zo lekker kunt ergeren aan sommige users. Als ze allemaal zo redelijk zouden zijn zoals jij dan waren we snel uitgepraat, toch?quote:Op maandag 1 december 2008 22:46 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dat kan ik natuurlijk niet ontkennenMaar een gaperige "heb je haaaar weer" heb ik lang niet altijd kunnen onderdrukken
ach gos...quote:Op maandag 1 december 2008 22:47 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Okee, maar dat is ergens toch het leuke van Fok!, dat je je zo lekker kunt ergeren aan sommige users. Als ze allemaal zo redelijk zouden zijn zoals jij dan waren we snel uitgepraat, toch?.
Ga er maar vanuit dat ze wat interessanters te doen heeftquote:Op maandag 1 december 2008 22:36 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ze was hier ongeveer 24/7, en ineens niet meer.
Huh, ik heb nooit wat voor R&P gedaan?quote:Op maandag 1 december 2008 22:47 schreef Stali het volgende:
Milagro heeft veel gedaan voor R&P. Goed dat is niet al te moeilijk als door de wol geverfde vrouw maar dat moet je haar echt wel nageven. Ongezouten en eerlijk kregen de pukkelaars het voor hun kiezen maar wel raad waar ze wat aan handen en daarom was ze ook geliefd. Goed daar komt R3 natuurlijk nooit..
Tja in POL en NWS was het minder... okay.
Nu ja, Milagro is pas drie maanden weg en ik hoop dat ze een lange mooie nazomer beleefd aan e.o.a. lekkere spanjool..
Dat is sarcastisch bedoeld he?quote:Op maandag 1 december 2008 22:47 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Okee, maar dat is ergens toch het leuke van Fok!, dat je je zo lekker kunt ergeren aan sommige users. Als ze allemaal zo redelijk zouden zijn zoals jij dan waren we snel uitgepraat, toch?.
Dat ze die verzamelbox van Sex and the city aangeschaft heeft?quote:Op maandag 1 december 2008 22:50 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ga er maar vanuit dat ze wat interessanters te doen heeft.
Ik en sarcasme?quote:Op maandag 1 december 2008 22:51 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dat is sarcastisch bedoeld he?
Ik ben niet voor niets de meest genegeerde user van Fok!
quote:Op maandag 1 december 2008 22:50 schreef Stali het volgende:
[..]
ach gos...
De meisjes zijn het eens hier..
Ouwe zak!
Misschien moeten we toch maar eens een award maken voor de meest genegeerde/te negeren user op Fok! Dan kom ik tenminste nog ergens voor in aanmerkingquote:
Welnee, joh, ik heb echt geen geheugen als een oliphant en weet dat je vriend ene negert is.quote:Op maandag 1 december 2008 22:56 schreef djenneke het volgende:
[..]
Misschien moeten we toch maar eens een award maken voor de meest genegeerde/te negeren user op Fok! Dan kom ik tenminste nog ergens voor in aanmerking
Heb je die photo's van haar ooit nog gezien?quote:Maar goed, Milagro, ja het is wel een Fok!Icoon eigenlijk...
Dat klopt dan inderdaad (van dat olifantengeheugen). Mijn vriend is namelijk heel geen negert...quote:Op maandag 1 december 2008 22:59 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Welnee, joh, ik heb echt geen geheugen als een oliphant en weet dat je vriend ene negert is..
Eh... verraad ik iets als ik vraag: welke?quote:Heb je die photo's van haar ooit nog gezien?
quote:Op maandag 1 december 2008 22:59 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Welnee, joh, ik heb echt geen geheugen als een oliphant en weet dat je vriend ene negert is..
[..]
Heb je die photo's van haar ooit nog gezien?
Dit begint een mooie topic te wordenquote:Op maandag 1 december 2008 23:01 schreef Stali het volgende:
[..]
Tjonge R3 heeft een keer een fijne kont op internet gezien hoor. Daar raakt hij meteen jarenlang niet over uitgepraat.
OI, ja zie, ik word echt oud. Ik heb het gevoel dat ik dommer en dommer en dommer word. Vreselijk.quote:Op maandag 1 december 2008 23:01 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dat klopt dan inderdaad (van dat olifantengeheugen). Mijn vriend is namelijk heel geen negert...
[..]
Mijn lieftallige partner hier net boven verwijst ernaar. Het waren photo's van miel, toen een jaar of 40, van haar achterste zitvlak enz., in opperste nakendheid.quote:Eh... verraad ik iets als ik vraag: welke?
Open een topic over een ander en breng het dan naar Ryan3.quote:Op maandag 1 december 2008 22:51 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Huh, ik heb nooit wat voor R&P gedaan?
Zonde dat de search niet werkt.
Zeg jij bent toch niet ene kloon van haar hè.quote:Op maandag 1 december 2008 23:01 schreef Stali het volgende:
[..]
Tjonge R3 heeft een keer een fijne kont op internet gezien hoor. Daar raakt hij meteen jarenlang niet over uitgepraat.
Ik mijd POL.quote:Op maandag 1 december 2008 23:06 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Zeg jij bent toch niet ene kloon van haar hè..
Milagro.quote:
Dat weet ik dan weer niet, maar wel een heel mooie hondquote:
Ryan3 bedoel je?quote:Op maandag 1 december 2008 23:30 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dat weet ik dan weer niet, maar wel een heel mooie hond
Milagro->kont->hond->Ryan3=ontopic?quote:Op maandag 1 december 2008 23:31 schreef Ryan3 het volgende:
Zeg dames het gaat hier over milagro hè. Even een geheugensteuntje voor jullie.
Ha, fijn, de spiegel der zelfreflectie.quote:Op maandag 1 december 2008 23:31 schreef Ryan3 het volgende:
Zeg dames het gaat hier over milagro hè. Even een geheugensteuntje voor jullie.
Misschien wilde ze haar imago kwijt, en heeft ze zich een andere usernaam aangemeten?quote:Op maandag 1 december 2008 23:34 schreef Stali het volgende:
[..]
Ha, fijn, de spiegel der zelfreflectie..
Is er niemand hier die weet of Milagro gewoon lekker ligt te rollebollen en simpelweg geen zin meer in ons geleuter heeft?
Gespiegelde zelfreflex was de term dacht ik, maar daar gaat het hier niet over.quote:Op maandag 1 december 2008 23:34 schreef Stali het volgende:
[..]
Nee, ik niet, daarom heb ik dit topic geopend, duh.quote:Is er niemand hier die weet of Milagro gewoon lekker ligt te rollebollen en simpelweg geen zin meer in ons geleuter heeft?
Misschien is ze Clara wel.quote:Op maandag 1 december 2008 23:35 schreef djenneke het volgende:
[..]
Misschien wilde ze haar imago kwijt, en heeft ze zich een andere usernaam aangemeten?
Toch wel raar. Ze is verdwenen toen ik ongeveer weer terugkwamquote:Op maandag 1 december 2008 23:36 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Gespeigelde zelfreflex was de term dacht ik, maar daar gaat het hier niet over..
[..]
Nee, ik niet, daarom heb ik dit topic geopend, duh.
Ja. Logisch.quote:Op maandag 1 december 2008 23:37 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik heb een hondje en die heet natuurlijk Ollie. Hij is van stand..
Ja, dat is vreemd idd. Uh, even nadenken...quote:Op maandag 1 december 2008 23:38 schreef djenneke het volgende:
[..]
Toch wel raar. Ze is verdwenen toen ik ongeveer weer terugkwam![]()
Nee, nu overschatten we mij wel een heel klein beetjequote:Op maandag 1 december 2008 23:39 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, dat is vreemd idd. Uh, even nadenken...
Ja ViVi, maar daar lezen jullie gewoon overheen.quote:Op maandag 1 december 2008 23:34 schreef Stali het volgende:
[..]
Is er niemand hier die weet of Milagro gewoon lekker ligt te rollebollen en simpelweg geen zin meer in ons geleuter heeft?
Een vrouw van ongeveer begin 50 die de afgelopen tijd paar krasse uitspraken deed op dit jongerenforum. Helaas is ze plotseling van het toneel verdwenen. Mag hopen dat haar ook niets overkomen is trouwens.quote:
Karig antwoord...quote:Op maandag 1 december 2008 23:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja ViVi, maar daar lezen jullie gewoon overheen.
Milagro was Aahtje?quote:Op maandag 1 december 2008 23:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja en volgens mij lees jij over mijn usernaam heen.quote:Op maandag 1 december 2008 23:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Goed verstaander en half woordquote:
Dat weet ik toch niet meiske?quote:Op maandag 1 december 2008 23:40 schreef djenneke het volgende:
[..]
Nee, nu overschatten we mij wel een heel klein beetje
Hoi Claraquote:Op maandag 1 december 2008 23:43 schreef Stali het volgende:
[..]
Ja en volgens mij lees jij over mijn usernaam heen..
Volgens mij was dat een Italiaan.quote:Op maandag 1 december 2008 22:43 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, tussen ons tweeën, ze is natuurlijk ook wel oud hè, al die kalverliefdes met Spanjolen op vakantie heeft zij allang en breed achter zich gelaten, ze kon de jeugdigen in R&P daarin dus terdege van raad en daad voorzien....
Eindelijk een mooie vrouw Moslimaquote:Op maandag 1 december 2008 23:48 schreef TheMagnificent het volgende:
Milagro is moslima geworden, wisten jullie dat nog niet?Haar man (ook moslim) heeft haar verboden om op internet te komen, vandaar dat ze al een tijdje afwezig is.
Mediterraan iig, die lui lijken allemaal op elkaar.quote:Op maandag 1 december 2008 23:49 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Volgens mij was dat een Italiaan.
Even de hersentjes aanzetten en lees de TT nou nog een keer...quote:Op maandag 1 december 2008 22:34 schreef djenneke het volgende:
Is die er nog dan?
detailsquote:Op maandag 1 december 2008 23:49 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Volgens mij was dat een Italiaan.
Toen ik dat topic las dacht ik dat ze ir-ingenieur was en werkte bij Philips.quote:Op maandag 1 december 2008 23:49 schreef Stali het volgende:
[..]
Die houdt van paprika's en wil daar niet voor betalen.
Denk dieper.quote:Op maandag 1 december 2008 23:50 schreef Verbal het volgende:
[..]
Even de hersentjes aanzetten en lees de TT nou nog een keer...
V.
gvd... het was me nooit opgevallen maar haar fotoboek:quote:Op maandag 1 december 2008 23:48 schreef TheMagnificent het volgende:
Milagro is moslima geworden, wisten jullie dat nog niet?Haar man (ook moslim) heeft haar verboden om op internet te komen, vandaar dat ze al een tijdje afwezig is.
quote:Op maandag 1 december 2008 23:51 schreef Stali het volgende:
[..]
gvd... het was me nooit opgevallen maar haar fotoboek:
[ afbeelding ]
Even mijn scheermesje halen, wacht.quote:Op maandag 1 december 2008 23:51 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
This post is worthless without pics.![]()
Bovendien, er zijn heul wel mooie moslima's.
Geen kloon van mij hoor, of ik van haar. We lijken gewoon veel op elkaar.quote:Op maandag 1 december 2008 23:51 schreef Stali het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:
Weet ik veel, ik kan me alleen nog die kerstfoto op de bank met dat tijgervelletje er overheen herinneren. Daar heb ik lange tijd van kunnen genieten.quote:Op maandag 1 december 2008 23:50 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Mediterraan iig, die lui lijken allemaal op elkaar..
Sinds wanneer ben jij emo?quote:Op maandag 1 december 2008 23:53 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Even mijn scheermesje halen, wacht..
En altijd maar fulmineren tegen boerka's.quote:Op maandag 1 december 2008 23:51 schreef Stali het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Name onequote:Op maandag 1 december 2008 23:51 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
This post is worthless without pics.![]()
Bovendien, er zijn heul wel mooie moslima's.
Vuhrekquote:Op maandag 1 december 2008 23:54 schreef Stali het volgende:
[..]
.
Ik kan btw niet meer zo goed inloggen de laatste week vandaar dat ik "stali" maar weer es van stal gehaald heb. Maar dat blijft een nietszeggende kutkloon natuurlijk..
Die heeft een vrijer en neukt de sterren van de hemelquote:Op maandag 1 december 2008 23:59 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik snap niks meer van dit topic, hoe zit het nu met milagro?
En dat 24/7. Tja, na 7 a 8 jaar nonstop fok!ken, heb je wat in te halen.quote:Op dinsdag 2 december 2008 00:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Die heeft een vrijer en neukt de sterren van de hemel
Lees vivi's post dan
Tussen die nueckpartijen door zal ze toch wel een kwartiertje tijd over hebben om haar maatjes op Fok! ene enkele groet te zenden???quote:Op dinsdag 2 december 2008 00:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Die heeft een vrijer en neukt de sterren van de hemel
Lees vivi's post dan
Zou jij dat doen?quote:Op dinsdag 2 december 2008 00:03 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Tussen die nueckpartijen door zal ze toch wel een kwartiertje tijd over hebben om haar maatjes op Fok! ene enkele groet te zenden???.
Dat wij nog weten dat ze nog leeft, zeg maar?
Ach, kom op, ze zal af en toe ook naar de wc moeten tussen al dat nuecken door, met haar miljonair, kan ze ook weleens inloggen op Fok! hoor.quote:Op dinsdag 2 december 2008 00:02 schreef djenneke het volgende:
[..]
En dat 24/7. Tja, na 7 a 8 jaar nonstop fok!ken, heb je wat in te halen.
Nu je toch bezig bent?quote:Op dinsdag 2 december 2008 00:01 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Fahriye Evcen
[ afbeelding ]
Top.quote:Op dinsdag 2 december 2008 00:05 schreef MinderMutsig het volgende:
Zullen we een zoektocht opzetten? Dat mensen haar posts gaan napluizen en haar gaan opzoeken op haar werk om te zien hoe het met haar gaat?
quote:Op dinsdag 2 december 2008 00:05 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Top.
Meteen gaan zoeken in de bossen rondom Bergen op Zoom.
quote:Op dinsdag 2 december 2008 00:05 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Top.
Meteen gaan zoeken in de bossen rondom Bergen op Zoom.
Ach meid toch...quote:Op dinsdag 2 december 2008 00:08 schreef Stali het volgende:
Ryan3 is na jaren nog steeds ondersteboven van Milagro's lekkere kont dus dan mag Vivi toch wel iets meer Sex and the City achtig posten he? Met dat Milagro wel iets beters te doen heeft klinkt als een begravenis, dood en verderf en niet als lekker likken, soppen en rollebollen zoals ik Milagro absoluut gun..
Nee, ik dan, tot 23 uur gewerkt en om 6 uur weer opquote:
Jeez. Dat is ook niet mals.quote:Op dinsdag 2 december 2008 00:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, ik dan, tot 23 uur gewerkt en om 6 uur weer op
Ff doorbijten
Het is nog een jonge meid hoor, die yvonne, 38 pas.quote:Op dinsdag 2 december 2008 00:13 schreef Stali het volgende:
[..]
Jeez. Dat is ook niet mals.
Maar ik kan dus best nog wat opblijven vind je?.
Ik pas.quote:Op dinsdag 2 december 2008 00:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nu je toch bezig bent?
Doe es een foto van jezelf?
Welja, bijna weekend en kun je uitslapenquote:Op dinsdag 2 december 2008 00:13 schreef Stali het volgende:
[..]
Jeez. Dat is ook niet mals.
Maar ik kan dus best nog wat opblijven vind je?.
Eerst onze autochtone buurman even pletten tegen een lantaarnpaal en dan mag je instappen.quote:Op dinsdag 2 december 2008 00:14 schreef Stali het volgende:
[..]
Ojawel... die Mercedes is mijn taxi he?
Tsk, tskquote:
Je had nog wat wijn???quote:Op dinsdag 2 december 2008 00:23 schreef Stali het volgende:
The Sjun Wa Wenn de Zon Sjiengt
XOXO,
Clara
.
Welnee.quote:Op dinsdag 2 december 2008 00:31 schreef Ryan3 het volgende:
Ik zit even P&W te kijen; is Verdonk eik niet milagro???
Tja en het het aaien van zo'n mooi bloot kontje wordt de Spanjolen vergeven en die kutmarokkanen nu eenmaal lekker niet.quote:Tango van het blote kontje
(Toon Hermans)
Dit is de tango van het blote kontje
dit is de tango van het poedelnaakte strand
Mevrouw de Wit is net zo poedel als d’r hondje
hier in dit grote blote hemelbed van zand
Zo is de trend we halen alles naar beneden
met deze tango van het progressieve niets
Oh het is een grote zegen
want we zijn de stof ontstegen
met de blote piemel op de waterfiets
alweer een doorbraak met een positief geluid
Hier is geen sprake van een borstrok of een bontje
ze zeggen uit is goed voor u dus alles uit
Je weet als leek niet waar je’t eerste naar moet kijken
je ziet zoveel en toch ook zo weinig langs je gaan
body-builders en hansworsten
en diverse damesborsten
kijken je met grote roze ogen aan
we gaan weer kontjesmaat terug naar de natuur
Het blote leven dat is zoeter dan een klontje
je staat zo open voor de andere ’t is zo puur
en hier verkoop je niemand knollen voor citroenen
geen enkele bil is wit maar bruin al wat je ziet
het hele lijf maar dan ook het hele
zelfs de kleinste onderdelen
en dat is toch een vooruitgang vind je niet
Weet je wat nou merkwaardig is mensen
weet je wat nou het meeste opvalt op het naaktstrand
de billen
Het valt me op dat billen op elkander lijken
Vooral wanneer je ze wat langer kunt bekijken
Er zijn er bij die kijken uitgesproken geinig
en d’er zijn ook andere en die zeggen me maar weinig
Ik vind dat billen ook iets hebben van gezichten
je ziet meteen of ze van neven zijn of nichten
En ik zag twee trieste billen in het water staan
zo van waarom komt hier nou nooit eens iemand aan
Ik ben niet kritisch maar de meeste billen hangen
of ze hebben van die rare kreukels in de wangen
Je hebt belegen billen en ook hele blitse
en sjacherijnige mensen hebben van die spitse
maar tante Stien en tante Nel en Tante Nora
die van die grote dozen van Pandora
En ik zag een treurig dametje helemaal alleen
toen dacht ik bij mezelf ‘verhip die heeft er geen’
Dit is de tango van het blote mensje
Hij zoekt zichzelf en stapt pardoes uit zijn peignoir
Zij draagt haar eigen borstjes, hij zijn eigen pensje
waar eerst z’n stropdas zat zit nu een plukje haar
We hebben afgerekend met een vroom verleden
hier lopen mensen als herboren kinderen rond
En je voelt je zoveel vrijer
en je voelt je zoveel blijer
want de blijheid zit ‘em in die blote.....
Ongeveer bwvs daags nadat ze haar mooie blote kontje en plein public publiceerde op Fok!, even afgezien van de merites van haar kont in mijn ogen, beweerde ze dat ze bang was om in ons land haar mening tegeven, want je weet niet, dankzij de moslims, wat er dan kan gebeuren. Dit ter gelegenheid van de afslachting van The van Goh.quote:Op dinsdag 2 december 2008 00:40 schreef Stali het volgende:
[..]
Welnee.
[..]
Tja en het het aaien van zo'n mooi bloot kontje wordt de Spanjolen vergeven en die kutmarokkanen nu eenmaal lekker niet..
Leuk ja, maar schop jij Stali eerst eens naar bed....quote:Op dinsdag 2 december 2008 01:03 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik vind dat Stali en Ryan3 een zoektocht moeten beginnen, samen met het hondje, en daar dan foto's van moeten maken. Om vervolgens 2 weken niet te posten![]()
Dat zou een tof mysterie zijnThe Pit meets CartWoman
Veredelde shandy. Bier is een halfproduct waar je nog whiskey van moet maken!quote:Op dinsdag 2 december 2008 01:05 schreef Ryan3 het volgende:
Okee, ik hoor net dat het halve liters bier zijn, die ik gezopen heb. Dus ik heb pas 3 l op..
Vandaar dat je dit topic als een oude, geile beer loopt te kicken.quote:Op dinsdag 2 december 2008 01:05 schreef Ryan3 het volgende:
Okee, ik hoor net dat het halve liters bier zijn, die ik gezopen heb. Dus ik heb pas 3 l op..
Ik weet het whehehehehe.quote:Op dinsdag 2 december 2008 01:06 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Veredelde shandy. Bier is een halfproduct waar je nog whiskey van moet maken!
Wie zn bed?quote:Op dinsdag 2 december 2008 01:04 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Leuk ja, maar schop jij Stali eerst eens naar bed.....
Rotterrrrrrrrdamquote:Op dinsdag 2 december 2008 01:08 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Die van jou staat een beetje ver weg, denk ik, of niet?
Loeter.quote:Op dinsdag 2 december 2008 01:09 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
ik ben mn nest in!
Nacht-baggerze!
Hee ouwe.quote:Op dinsdag 2 december 2008 01:06 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Vandaar dat je dit topic als een oude, geile beer loopt te kicken.
Ik loop het niet te kicken, ik heb het geopend, het is mijn kindje...quote:Op dinsdag 2 december 2008 01:06 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Vandaar dat je dit topic als een oude, geile beer loopt te kicken.
Papa?quote:Op dinsdag 2 december 2008 01:14 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik loop het niet te kicken, ik heb het geopend, het is mijn kindje....
Lelijke zwarte.quote:Op dinsdag 2 december 2008 01:14 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik loop het niet te kicken, ik heb het geopend, het is mijn kindje....
quote:Op dinsdag 2 december 2008 01:24 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ayaan lelijk?
Ga jij eens slapen trouwens....
Oe, oe, ik ben veel extreemrechtser dan al die frigging zogenaamde lowlife extreemrechtsjes hier op Fok! hoor, schätzchen.quote:Op dinsdag 2 december 2008 01:31 schreef Stali het volgende:
[..]
Wie is Ayaan? Ik heb een zwarte piet. Onhebbelijk om meteen over donkere mensen te beginnen.
Extreem kutrechtstje..
Je bent ook eik best een nazi met je gezeik over dat ik naar bed moet.quote:Op dinsdag 2 december 2008 01:33 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Oe, oe, ik ben veel extreemrechtser dan al die frigging zogenaamde lowlife extreemrechtsjes hier op Fok! hoor, schätzchen..
Nazi's zijn gewoon een stelletje lachwekkend humanistische homo's, daar wil ik niet eens over spreken.quote:Op dinsdag 2 december 2008 01:37 schreef Stali het volgende:
[..]
Je bent ook eik best een nazi met je gezeik over dat ik naar bed moet.
Akelige jodenhond..
Btw... het is laat genoeg... gaan we naar bed en neucken?.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
Je kwijlt op het poepgaatje van Milagro en negeert mijn fijne kontje nu he?quote:Op dinsdag 2 december 2008 01:39 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nazi's zijn gewoon een stelletje lachwekkend humanistische homo's, daar wil ik niet eens over spreken.
quote:Op dinsdag 2 december 2008 01:39 schreef FritsVanEgters het volgende:
Goed lurktopic.Hij heeft een platte kont.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Maar ik wil er best een foto van maken hoor..
Ugh.quote:Op dinsdag 2 december 2008 01:44 schreef Stali het volgende:
[..]
Je kwijlt op het poepgaatje van Milagro en negeert mijn fijne kontje nu he?
Verwende lellebel.
Daaag, ga slapen jij...quote:Op dinsdag 2 december 2008 01:46 schreef Stali het volgende:
[..]
Hij heeft een platte kont..
Maar ik wil er best een foto van maken hoor..
quote:Op dinsdag 2 december 2008 01:52 schreef Stali het volgende:
[..]
Ga je dan gezellig mee?,
Anders ga ik wel naar datingplanet he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |