Loeter.quote:Op dinsdag 2 december 2008 01:09 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
ik ben mn nest in!
Nacht-baggerze!
Hee ouwe.quote:Op dinsdag 2 december 2008 01:06 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Vandaar dat je dit topic als een oude, geile beer loopt te kicken.
Ik loop het niet te kicken, ik heb het geopend, het is mijn kindje...quote:Op dinsdag 2 december 2008 01:06 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Vandaar dat je dit topic als een oude, geile beer loopt te kicken.
Papa?quote:Op dinsdag 2 december 2008 01:14 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik loop het niet te kicken, ik heb het geopend, het is mijn kindje....
Lelijke zwarte.quote:Op dinsdag 2 december 2008 01:14 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik loop het niet te kicken, ik heb het geopend, het is mijn kindje....
quote:Op dinsdag 2 december 2008 01:24 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ayaan lelijk?
Ga jij eens slapen trouwens....
Oe, oe, ik ben veel extreemrechtser dan al die frigging zogenaamde lowlife extreemrechtsjes hier op Fok! hoor, schätzchen.quote:Op dinsdag 2 december 2008 01:31 schreef Stali het volgende:
[..]
Wie is Ayaan? Ik heb een zwarte piet. Onhebbelijk om meteen over donkere mensen te beginnen.
Extreem kutrechtstje..
Je bent ook eik best een nazi met je gezeik over dat ik naar bed moet.quote:Op dinsdag 2 december 2008 01:33 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Oe, oe, ik ben veel extreemrechtser dan al die frigging zogenaamde lowlife extreemrechtsjes hier op Fok! hoor, schätzchen..
Nazi's zijn gewoon een stelletje lachwekkend humanistische homo's, daar wil ik niet eens over spreken.quote:Op dinsdag 2 december 2008 01:37 schreef Stali het volgende:
[..]
Je bent ook eik best een nazi met je gezeik over dat ik naar bed moet.
Akelige jodenhond..
Btw... het is laat genoeg... gaan we naar bed en neucken?.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
Je kwijlt op het poepgaatje van Milagro en negeert mijn fijne kontje nu he?quote:Op dinsdag 2 december 2008 01:39 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nazi's zijn gewoon een stelletje lachwekkend humanistische homo's, daar wil ik niet eens over spreken.
quote:Op dinsdag 2 december 2008 01:39 schreef FritsVanEgters het volgende:
Goed lurktopic.Hij heeft een platte kont.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Maar ik wil er best een foto van maken hoor..
Ugh.quote:Op dinsdag 2 december 2008 01:44 schreef Stali het volgende:
[..]
Je kwijlt op het poepgaatje van Milagro en negeert mijn fijne kontje nu he?
Verwende lellebel.
Daaag, ga slapen jij...quote:Op dinsdag 2 december 2008 01:46 schreef Stali het volgende:
[..]
Hij heeft een platte kont..
Maar ik wil er best een foto van maken hoor..
quote:Op dinsdag 2 december 2008 01:52 schreef Stali het volgende:
[..]
Ga je dan gezellig mee?,
Anders ga ik wel naar datingplanet he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |