Vroegah was ze echt in bijna iedere topic. En dan vooral in die van R&P.quote:Op maandag 1 december 2008 22:36 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ze was hier ongeveer 24/7, en ineens niet meer.
En POL en NWS. Ik deed haar af en toe, als het werkelijk slap was op Fok!, eens aanklikken om me eens lekker te ergeren.quote:Op maandag 1 december 2008 22:37 schreef djenneke het volgende:
[..]
Vroegah was ze echt in bijna iedere topic. En dan vooral in die van R&P.
Ik werd altijd een beetje moe van dr. Dat ik weet het allemaal want ik ben een oud vrouwtje gezeur steeds.quote:Op maandag 1 december 2008 22:39 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
En POL en NWS. Ik deed haar af en toe, als het werkelijk slap was op Fok!, eens aanklikken om me eens lekker te ergeren.
Ja, tussen ons tweeën, ze is natuurlijk ook wel oud hè, al die kalverliefdes met Spanjolen op vakantie heeft zij allang en breed achter zich gelaten, ze kon de jeugdigen in R&P daarin dus terdege van raad en daad voorzien...quote:Op maandag 1 december 2008 22:40 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik werd altijd een beetje moe van dr. Dat ik weet het allemaal want ik ben een oud vrouwtje gezeur steeds.![]()
Dat kan ik natuurlijk niet ontkennenquote:Op maandag 1 december 2008 22:43 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, tussen ons tweeën, ze is natuurlijk ook wel oud hè, al die kalverliefdes met Spanjolen op vakantie heeft zij allang en breed achter zich gelaten, ze kon de jeugdigen in R&P daarin dus terdege van raad en daad voorzien....
Okee, maar dat is ergens toch het leuke van Fok!, dat je je zo lekker kunt ergeren aan sommige users. Als ze allemaal zo redelijk zouden zijn zoals jij dan waren we snel uitgepraat, toch?quote:Op maandag 1 december 2008 22:46 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dat kan ik natuurlijk niet ontkennenMaar een gaperige "heb je haaaar weer" heb ik lang niet altijd kunnen onderdrukken
ach gos...quote:Op maandag 1 december 2008 22:47 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Okee, maar dat is ergens toch het leuke van Fok!, dat je je zo lekker kunt ergeren aan sommige users. Als ze allemaal zo redelijk zouden zijn zoals jij dan waren we snel uitgepraat, toch?.
Ga er maar vanuit dat ze wat interessanters te doen heeftquote:Op maandag 1 december 2008 22:36 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ze was hier ongeveer 24/7, en ineens niet meer.
Huh, ik heb nooit wat voor R&P gedaan?quote:Op maandag 1 december 2008 22:47 schreef Stali het volgende:
Milagro heeft veel gedaan voor R&P. Goed dat is niet al te moeilijk als door de wol geverfde vrouw maar dat moet je haar echt wel nageven. Ongezouten en eerlijk kregen de pukkelaars het voor hun kiezen maar wel raad waar ze wat aan handen en daarom was ze ook geliefd. Goed daar komt R3 natuurlijk nooit..
Tja in POL en NWS was het minder... okay.
Nu ja, Milagro is pas drie maanden weg en ik hoop dat ze een lange mooie nazomer beleefd aan e.o.a. lekkere spanjool..
Dat is sarcastisch bedoeld he?quote:Op maandag 1 december 2008 22:47 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Okee, maar dat is ergens toch het leuke van Fok!, dat je je zo lekker kunt ergeren aan sommige users. Als ze allemaal zo redelijk zouden zijn zoals jij dan waren we snel uitgepraat, toch?.
Dat ze die verzamelbox van Sex and the city aangeschaft heeft?quote:Op maandag 1 december 2008 22:50 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ga er maar vanuit dat ze wat interessanters te doen heeft.
Ik en sarcasme?quote:Op maandag 1 december 2008 22:51 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dat is sarcastisch bedoeld he?
Ik ben niet voor niets de meest genegeerde user van Fok!
quote:Op maandag 1 december 2008 22:50 schreef Stali het volgende:
[..]
ach gos...
De meisjes zijn het eens hier..
Ouwe zak!
Misschien moeten we toch maar eens een award maken voor de meest genegeerde/te negeren user op Fok! Dan kom ik tenminste nog ergens voor in aanmerkingquote:
Welnee, joh, ik heb echt geen geheugen als een oliphant en weet dat je vriend ene negert is.quote:Op maandag 1 december 2008 22:56 schreef djenneke het volgende:
[..]
Misschien moeten we toch maar eens een award maken voor de meest genegeerde/te negeren user op Fok! Dan kom ik tenminste nog ergens voor in aanmerking
Heb je die photo's van haar ooit nog gezien?quote:Maar goed, Milagro, ja het is wel een Fok!Icoon eigenlijk...
Dat klopt dan inderdaad (van dat olifantengeheugen). Mijn vriend is namelijk heel geen negert...quote:Op maandag 1 december 2008 22:59 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Welnee, joh, ik heb echt geen geheugen als een oliphant en weet dat je vriend ene negert is..
Eh... verraad ik iets als ik vraag: welke?quote:Heb je die photo's van haar ooit nog gezien?
quote:Op maandag 1 december 2008 22:59 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Welnee, joh, ik heb echt geen geheugen als een oliphant en weet dat je vriend ene negert is..
[..]
Heb je die photo's van haar ooit nog gezien?
Dit begint een mooie topic te wordenquote:Op maandag 1 december 2008 23:01 schreef Stali het volgende:
[..]
Tjonge R3 heeft een keer een fijne kont op internet gezien hoor. Daar raakt hij meteen jarenlang niet over uitgepraat.
OI, ja zie, ik word echt oud. Ik heb het gevoel dat ik dommer en dommer en dommer word. Vreselijk.quote:Op maandag 1 december 2008 23:01 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dat klopt dan inderdaad (van dat olifantengeheugen). Mijn vriend is namelijk heel geen negert...
[..]
Mijn lieftallige partner hier net boven verwijst ernaar. Het waren photo's van miel, toen een jaar of 40, van haar achterste zitvlak enz., in opperste nakendheid.quote:Eh... verraad ik iets als ik vraag: welke?
Open een topic over een ander en breng het dan naar Ryan3.quote:Op maandag 1 december 2008 22:51 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Huh, ik heb nooit wat voor R&P gedaan?
Zonde dat de search niet werkt.
Zeg jij bent toch niet ene kloon van haar hè.quote:Op maandag 1 december 2008 23:01 schreef Stali het volgende:
[..]
Tjonge R3 heeft een keer een fijne kont op internet gezien hoor. Daar raakt hij meteen jarenlang niet over uitgepraat.
Ik mijd POL.quote:Op maandag 1 december 2008 23:06 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Zeg jij bent toch niet ene kloon van haar hè..
Milagro.quote:
Dat weet ik dan weer niet, maar wel een heel mooie hondquote:
Ryan3 bedoel je?quote:Op maandag 1 december 2008 23:30 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dat weet ik dan weer niet, maar wel een heel mooie hond
Milagro->kont->hond->Ryan3=ontopic?quote:Op maandag 1 december 2008 23:31 schreef Ryan3 het volgende:
Zeg dames het gaat hier over milagro hè. Even een geheugensteuntje voor jullie.
Ha, fijn, de spiegel der zelfreflectie.quote:Op maandag 1 december 2008 23:31 schreef Ryan3 het volgende:
Zeg dames het gaat hier over milagro hè. Even een geheugensteuntje voor jullie.
Misschien wilde ze haar imago kwijt, en heeft ze zich een andere usernaam aangemeten?quote:Op maandag 1 december 2008 23:34 schreef Stali het volgende:
[..]
Ha, fijn, de spiegel der zelfreflectie..
Is er niemand hier die weet of Milagro gewoon lekker ligt te rollebollen en simpelweg geen zin meer in ons geleuter heeft?
Gespiegelde zelfreflex was de term dacht ik, maar daar gaat het hier niet over.quote:Op maandag 1 december 2008 23:34 schreef Stali het volgende:
[..]
Nee, ik niet, daarom heb ik dit topic geopend, duh.quote:Is er niemand hier die weet of Milagro gewoon lekker ligt te rollebollen en simpelweg geen zin meer in ons geleuter heeft?
Misschien is ze Clara wel.quote:Op maandag 1 december 2008 23:35 schreef djenneke het volgende:
[..]
Misschien wilde ze haar imago kwijt, en heeft ze zich een andere usernaam aangemeten?
Toch wel raar. Ze is verdwenen toen ik ongeveer weer terugkwamquote:Op maandag 1 december 2008 23:36 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Gespeigelde zelfreflex was de term dacht ik, maar daar gaat het hier niet over..
[..]
Nee, ik niet, daarom heb ik dit topic geopend, duh.
Ja. Logisch.quote:Op maandag 1 december 2008 23:37 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik heb een hondje en die heet natuurlijk Ollie. Hij is van stand..
Ja, dat is vreemd idd. Uh, even nadenken...quote:Op maandag 1 december 2008 23:38 schreef djenneke het volgende:
[..]
Toch wel raar. Ze is verdwenen toen ik ongeveer weer terugkwam![]()
Nee, nu overschatten we mij wel een heel klein beetjequote:Op maandag 1 december 2008 23:39 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, dat is vreemd idd. Uh, even nadenken...
Ja ViVi, maar daar lezen jullie gewoon overheen.quote:Op maandag 1 december 2008 23:34 schreef Stali het volgende:
[..]
Is er niemand hier die weet of Milagro gewoon lekker ligt te rollebollen en simpelweg geen zin meer in ons geleuter heeft?
Een vrouw van ongeveer begin 50 die de afgelopen tijd paar krasse uitspraken deed op dit jongerenforum. Helaas is ze plotseling van het toneel verdwenen. Mag hopen dat haar ook niets overkomen is trouwens.quote:
Karig antwoord...quote:Op maandag 1 december 2008 23:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja ViVi, maar daar lezen jullie gewoon overheen.
Milagro was Aahtje?quote:Op maandag 1 december 2008 23:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja en volgens mij lees jij over mijn usernaam heen.quote:Op maandag 1 december 2008 23:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Goed verstaander en half woordquote:
Dat weet ik toch niet meiske?quote:Op maandag 1 december 2008 23:40 schreef djenneke het volgende:
[..]
Nee, nu overschatten we mij wel een heel klein beetje
Hoi Claraquote:Op maandag 1 december 2008 23:43 schreef Stali het volgende:
[..]
Ja en volgens mij lees jij over mijn usernaam heen..
Volgens mij was dat een Italiaan.quote:Op maandag 1 december 2008 22:43 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, tussen ons tweeën, ze is natuurlijk ook wel oud hè, al die kalverliefdes met Spanjolen op vakantie heeft zij allang en breed achter zich gelaten, ze kon de jeugdigen in R&P daarin dus terdege van raad en daad voorzien....
Eindelijk een mooie vrouw Moslimaquote:Op maandag 1 december 2008 23:48 schreef TheMagnificent het volgende:
Milagro is moslima geworden, wisten jullie dat nog niet?Haar man (ook moslim) heeft haar verboden om op internet te komen, vandaar dat ze al een tijdje afwezig is.
Mediterraan iig, die lui lijken allemaal op elkaar.quote:Op maandag 1 december 2008 23:49 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Volgens mij was dat een Italiaan.
Even de hersentjes aanzetten en lees de TT nou nog een keer...quote:Op maandag 1 december 2008 22:34 schreef djenneke het volgende:
Is die er nog dan?
detailsquote:Op maandag 1 december 2008 23:49 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Volgens mij was dat een Italiaan.
Toen ik dat topic las dacht ik dat ze ir-ingenieur was en werkte bij Philips.quote:Op maandag 1 december 2008 23:49 schreef Stali het volgende:
[..]
Die houdt van paprika's en wil daar niet voor betalen.
Denk dieper.quote:Op maandag 1 december 2008 23:50 schreef Verbal het volgende:
[..]
Even de hersentjes aanzetten en lees de TT nou nog een keer...
V.
gvd... het was me nooit opgevallen maar haar fotoboek:quote:Op maandag 1 december 2008 23:48 schreef TheMagnificent het volgende:
Milagro is moslima geworden, wisten jullie dat nog niet?Haar man (ook moslim) heeft haar verboden om op internet te komen, vandaar dat ze al een tijdje afwezig is.
quote:Op maandag 1 december 2008 23:51 schreef Stali het volgende:
[..]
gvd... het was me nooit opgevallen maar haar fotoboek:
[ afbeelding ]
Even mijn scheermesje halen, wacht.quote:Op maandag 1 december 2008 23:51 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
This post is worthless without pics.![]()
Bovendien, er zijn heul wel mooie moslima's.
Geen kloon van mij hoor, of ik van haar. We lijken gewoon veel op elkaar.quote:Op maandag 1 december 2008 23:51 schreef Stali het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:
Weet ik veel, ik kan me alleen nog die kerstfoto op de bank met dat tijgervelletje er overheen herinneren. Daar heb ik lange tijd van kunnen genieten.quote:Op maandag 1 december 2008 23:50 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Mediterraan iig, die lui lijken allemaal op elkaar..
Sinds wanneer ben jij emo?quote:Op maandag 1 december 2008 23:53 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Even mijn scheermesje halen, wacht..
En altijd maar fulmineren tegen boerka's.quote:Op maandag 1 december 2008 23:51 schreef Stali het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Name onequote:Op maandag 1 december 2008 23:51 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
This post is worthless without pics.![]()
Bovendien, er zijn heul wel mooie moslima's.
Vuhrekquote:Op maandag 1 december 2008 23:54 schreef Stali het volgende:
[..]
.
Ik kan btw niet meer zo goed inloggen de laatste week vandaar dat ik "stali" maar weer es van stal gehaald heb. Maar dat blijft een nietszeggende kutkloon natuurlijk..
Die heeft een vrijer en neukt de sterren van de hemelquote:Op maandag 1 december 2008 23:59 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik snap niks meer van dit topic, hoe zit het nu met milagro?
En dat 24/7. Tja, na 7 a 8 jaar nonstop fok!ken, heb je wat in te halen.quote:Op dinsdag 2 december 2008 00:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Die heeft een vrijer en neukt de sterren van de hemel
Lees vivi's post dan
Tussen die nueckpartijen door zal ze toch wel een kwartiertje tijd over hebben om haar maatjes op Fok! ene enkele groet te zenden???quote:Op dinsdag 2 december 2008 00:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Die heeft een vrijer en neukt de sterren van de hemel
Lees vivi's post dan
Zou jij dat doen?quote:Op dinsdag 2 december 2008 00:03 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Tussen die nueckpartijen door zal ze toch wel een kwartiertje tijd over hebben om haar maatjes op Fok! ene enkele groet te zenden???.
Dat wij nog weten dat ze nog leeft, zeg maar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |