Je hebt blijkbaar ook je tijd op school verspild.quote:Op maandag 1 december 2008 20:59 schreef BlueSymphony het volgende:
Jullie zullen het waarschijnlijk niet op prijs stellen dat ik zoiets schrijf, maar serieus, dit land is echt focking achterlijk... Lees wel, het land. Dat wil zeggen, regering, scholen, politie, justitie en alles, met uitzondering van de mensen. Ik zeg niet dat het jullie schuld is, ik leg alleen de schuld bij hun en gedeeltelijk bij jullie...
Ik heb nu al 19 jaar verspilt in dit land en nog steeds niets ook maar in verste verte van de moeite waard gevonden....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.With bloody fists I'll batter like a ten ton hammer, son.
Wil je zeggen dat je op de scholen hier in Nederland ook écht iets kunt leren dan? Als je dat echt denkt, heb ik medelijden met je.quote:Op maandag 1 december 2008 21:03 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Je hebt blijkbaar ook je tijd op school verspild.
quote:Op maandag 1 december 2008 21:04 schreef Hammer-of-Thor het volgende:
lekker makkelijk om te zeggen dat het allemaal achterlijk is, maar steekhoudende argumenten heb ik je nog niet horen noemenWaarom zou ik argumenten opnoemen? Je bent toch waarschijnlijk een of andere nationalistische idioot die gewoon school heeft gedaan en denkt dat Nederland een oke land is, alleen om je daar bij toeval woont. Ik ga daar mijn tijd niet aan verspillen. Sorry.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En even voor je informatie, als jij zelfs geen argumenten kunt zien voor mijn mening, dan moet je echt eens leren kijken.
Ja, want in het leven heb je natuurlijk alleen maar de keuze tussen een dictator, smerig drinkwater en malaria land als keuze A. En een achterlijk knudde land als Nederland als keuze B. In zo'n geval kies ik toch, na twijfel voor die dictator.quote:Op maandag 1 december 2008 21:08 schreef BasEnAad het volgende:
Dus je hebt liever een dictator, smerig drinkwater en malaria?
Citeer eens waar ik dat heb gezegd, geschreven, vertelt of geillustreerd. Ik heb alleen duidelijk gemaakt dat IK geen enkele factor hier in Nederland zie dat ook maar een beetje de moeite waard is.quote:Op maandag 1 december 2008 21:09 schreef boem-dikkie het volgende:
Naïeve TS denkt dat het in andere landen wel helemaal tiptoppie geregeld is.
Nou, dan ga je toch weg? Doei! Ben je al weg?quote:Op maandag 1 december 2008 @ 21:11 schreef BlueSymphony het volgende:
[..]
Citeer eens waar ik dat heb gezegd, geschreven, vertelt of geillustreerd. Ik heb alleen duidelijk gemaakt dat IK geen enkele factor hier in Nederland zie dat ook maar een beetje de moeite waard is.
Je richt je in je klacht duidelijk op Nederland dus ik ga er automatisch vanuit dat je denkt dat het buiten Nederland wél oke is.quote:Op maandag 1 december 2008 21:11 schreef BlueSymphony het volgende:
[..]
Citeer eens waar ik dat heb gezegd, geschreven, vertelt of geillustreerd. Ik heb alleen duidelijk gemaakt dat IK geen enkele factor hier in Nederland zie dat ook maar een beetje de moeite waard is.
Als je zoiets beweert, dan weet je kennelijk nog helemaal niets van het leven.. doeg hé?quote:Op maandag 1 december 2008 21:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Nou, dan ga je toch weg? Doei! Ben je al weg?
Je bent gewoon een verwende huillie.quote:Op maandag 1 december 2008 21:11 schreef BlueSymphony het volgende:
[..]
Dan ga je er automatisch de mist mee in. Ik richt mijn klacht duidelijk op Nederland omdat ik dit land ben geboren en getogen. En buiten Nederland zijn er inderdaad plaatsen die véél beter geregeld zijn. Om een paar op te noemen: Amerika, Dubai, Japan, Zuid-Afrika en Canada.quote:Op maandag 1 december 2008 21:13 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Je richt je in je klacht duidelijk op Nederland dus ik ga er automatisch vanuit dat je denkt dat het buiten Nederland wél oke is.
Dacht het toch echt van niet...quote:Op maandag 1 december 2008 21:14 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Je bent gewoon een verwende huillie.
lekker makkelijk dan. ik vind jou een achterlijke tyfusmongool, maar ik zeg niet waaromquote:Op maandag 1 december 2008 21:08 schreef BlueSymphony het volgende:
[..]
Waarom zou ik argumenten opnoemen? Je bent toch waarschijnlijk een of andere nationalistische idioot die gewoon school heeft gedaan en denkt dat Nederland een oke land is, alleen om je daar bij toeval woont. Ik ga daar mijn tijd niet aan verspillen. Sorry.
En even voor je informatie, als jij zelfs geen argumenten kunt zien voor mijn mening, dan moet je echt eens leren kijken.
quote:Op maandag 1 december 2008 21:15 schreef BlueSymphony het volgende:
[..]
Dan ga je er automatisch de mist mee in. Ik richt mijn klacht duidelijk op Nederland omdat ik dit land ben geboren en getogen. En buiten Nederland zijn er inderdaad plaatsen die véél beter geregeld zijn. Om een paar op te noemen: Amerika, Dubai, Japan, Zuid-Afrika en Canada.
Oke, om eens 1 voorbeeld op te noemen, de hele manier waarop de samenleving werkt. Of beter gezegd, niet werkt. Als aller eerst zijn er al veel te veel idioten in dit kleine landje. Daarboven wordt ons vertelt wat we wel en niet mogen, in een verdacht Hitler-aandenkende manier, door de overheid. Welke ook bepaald wat wij leren op school, welke mensen de bevoegdheid hebben om de overheid te controleren en hierdoor corruptie tot het diepst kunnen doordringen.quote:Op maandag 1 december 2008 21:16 schreef Hammer-of-Thor het volgende:
[..]
lekker makkelijk dan. ik vind jou een achterlijke tyfusmongool, maar ik zeg niet waarom
en nee, ik ben ook geen groot nederland-fan, maar ben gewoon benieuwd hoe jij het ziet dan. Mensen kunnen dezelfde dingen vinden om verschillende redenen.
En wat weet jij van die landen af, want je loopt nou wel te lachen.. maar volgens ben jij nog nooit in die landen geweest.quote:
Maar een of twee dingen van die lijst kan je nergens anders vinden. De rest is makkelijk vindbaar buiten Nederland. Niet aanstellen.quote:Op maandag 1 december 2008 21:18 schreef Hanoying het volgende:
Ik woon niet meer in NL maar ik mis....
En dan noem jij Amerika als goed voorbeeld? Het land waar je 's ochtends op school trouw zweert aan de vlag? Het land waar je 72 uur voor bezoek je al compleet moet blootgeven? Het land...quote:Op maandag 1 december 2008 21:21 schreef BlueSymphony het volgende:
[..]
Oke, om eens 1 voorbeeld op te noemen, de hele manier waarop de samenleving werkt. Of beter gezegd, niet werkt. Als aller eerst zijn er al veel te veel idioten in dit kleine landje. Daarboven wordt ons vertelt wat we wel en niet mogen, in een verdacht Hitler-aandenkende manier, door de overheid. Welke ook bepaald wat wij leren op school, welke mensen de bevoegdheid hebben om de overheid te controleren en hierdoor corruptie tot het diepst kunnen doordringen.
Als neven-effect is de mentaliteit van de mensen in Nederland hierdoor zo achterlijk achteruit gegaan waardoor de Nederlander gehaast, ge-irriteerd, arrogant, dom en moeilijk leeft.
Als ik echt aan jou ga uitleggen hoe ik dit land echt zie, zit ik hier overmorgen nog te typen... daar bedank ik voor.
Jij kijkt er blijkbaar anders tegenaan dan ons. Ga dan gewoon weg.quote:Op maandag 1 december 2008 21:23 schreef BlueSymphony het volgende:
[..]
En wat weet jij van die landen af, want je loopt nou wel te lachen.. maar volgens ben jij nog nooit in die landen geweest.
Dat bedoel ik precies met de arrogantie en achterlijkheid van de Nederlander. Dank je wel voor het aantonen.quote:Op maandag 1 december 2008 21:24 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
En dan noem jij Amerika als goed voorbeeld? Het land waar je 's ochtends op school trouw zweert aan de vlag? Het land waar je 72 uur voor bezoek je al compleet moet blootgeven? Het land...
Kom op joh, geen land is perfect maar we hebben het hier gvd wel erg goed.
Dat jij dat niet ziet komt omdat je verwend bent, een verwende zielepoot vol zelfmedelijden...
Hagelslag nietquote:Op maandag 1 december 2008 21:18 schreef Hanoying het volgende:
Kaas![]()
Dropjes![]()
Haring![]()
Hema-rookworst![]()
Multi-culti Amsterdam
Woonboten![]()
Zeilen in mijn afgeragde centaur![]()
Sneekweek![]()
Strand horst![]()
Scheveningen![]()
Fietsen![]()
Mickey mouse voetbalcompetitie![]()
Wereldproblematiek oplossen in de kroeg![]()
en nog veel meer, maar meer dan een minuut van mijn tijd verdien je niet![]()
NL =
Over een jaar of 12 bestaat Nederland zoals het nou is al niet eens meer.. Waarom zou ik teruggaan voor die 8 jaar?quote:Op maandag 1 december 2008 21:27 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Jij kijkt er blijkbaar anders tegenaan dan ons. Ga dan gewoon weg.
We zien je over 4 jaar wel weer terug, met hangende pootjes.
Nope, mijn ex-vriendin zat 2 jaar terug 10 maand op een HighSchool in Walla Walla, Wa en daar was dat ook iedere ochtend standaard procedure, net als op zo'n beetje alle scholen.quote:Op maandag 1 december 2008 21:28 schreef BlueSymphony het volgende:
[..]
Dat bedoel ik precies met de arrogantie en achterlijkheid van de Nederlander. Dank je wel voor het aantonen.
Op dit moment is de douane op Schiphol strenger dan in de VS. Ik kan het weten, ik ben net 2 dagen terug van een maand in Amerika. En 72 uur voor bezoek al blootgeven? Alleen iris-scan en vinger-afdrukken nakijken. Dan een gewone douane. Je kijkt te veel televisie.
Dat op school trouw zweren is ook erg overdreven. Zoiets is enkel in de buurt van de districten rondom de politieke zones. En NL is daar erger in. Ik bedoel, je zweert trouw aan Spanje en Duitsland. De Amerikanen houden het nog ten minste bij 1 land.
Politiek in Amerika is anders dan in Europe. Het is een republiek, weet je nog? De steden waar de afgevaardigden wonen zijn politieke plaatsen. In een grote straal van die steden doen ze dat. In dorpjes en buitensteden tot aan de groote van Pittsburgh doen ze dat praktisch niet.quote:Op maandag 1 december 2008 21:32 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Nope, mijn ex-vriendin zat 2 jaar terug 10 maand op een HighSchool in Walla Walla, Wa en daar was dat ook iedere ochtend standaard procedure, net als op zo'n beetje alle scholen.
Die 72 uur vantevoren is nieuwe wetgeving, je ligt achter op de feiten.
Dan tyf je toch op naar een ander land om vervolgens je gal te spuien op Nederland via Fok! in het buitenlandquote:Op maandag 1 december 2008 20:59 schreef BlueSymphony het volgende:
Jullie zullen het waarschijnlijk niet op prijs stellen dat ik zoiets schrijf, maar serieus, dit land is echt focking achterlijk... Lees wel, het land. Dat wil zeggen, regering, scholen, politie, justitie en alles, met uitzondering van de mensen. Ik zeg niet dat het jullie schuld is, ik leg alleen de schuld bij hun en gedeeltelijk bij jullie...
Ik heb nu al 19 jaar verspilt in dit land en nog steeds niets ook maar in verste verte van de moeite waard gevonden....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier heb ik bij boodschap al geen voorbaat aan.
Als het gesprek je niet bevalt dat flikker je toch op van dat gesprek en dan ga je wat meer zinnigs met je tijd doen? Er is niemand die een geweer op je kop houdt en je dit laat lezen.quote:Op maandag 1 december 2008 21:38 schreef Deoxybroxyfloxy het volgende:
[..]
Dan tyf je toch op naar een ander land om vervolgens je gal te spuien op Nederland via Fok! in het buitenland
quote:Op maandag 1 december 2008 21:38 schreef Marmex het volgende:
Je hebt lui die klagen zo hard dat ze in hun domheid denken dat het op alle andere plaatsen beter MOET zijn.....En je hebt lui die denken dat hun land goed is, omdat ze daar geboren zijn en waarschijnlijk niet beter weten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nogmaals, tyf dan op als het hele maatschappelijhke stelsel in Nederland je niet bevalt, onthou wel dat 60 a 70 % op het zuidelijk halfrond de keuze niet heeft om een land vol ellende te ontvluchten.quote:Op maandag 1 december 2008 21:40 schreef BlueSymphony het volgende:
[..]
Als het gesprek je niet bevalt dat flikker je toch op van dat gesprek en dan ga je wat meer zinnigs met je tijd doen? Er is niemand die een geweer op je kop houdt en je dit laat lezen.
Weet jij eigenlijk wel dat voor 50-60% van die gevallen het komt door de zo-genaamde "Hulp" van de Europese Unie?quote:Op maandag 1 december 2008 21:42 schreef Deoxybroxyfloxy het volgende:
[..]
Nogmaals, tyf dan op als het hele maatschappelijhke stelsel in Nederland je niet bevalt, onthou wel dat 60 a 70 % op het zuidelijk halfrond de keuze niet heeft om een land vol ellende te ontvluchten.
Bron(nen)?quote:Op maandag 1 december 2008 21:44 schreef BlueSymphony het volgende:
[..]
Weet jij eigenlijk wel dat voor 50-60% van die gevallen het komt door de zo-genaamde "Hulp" van de Europese Unie?
Wat een wijsheid heb jij al, met je 19 lentes jong...quote:Op maandag 1 december 2008 21:44 schreef BlueSymphony het volgende:
[..]
Weet jij eigenlijk wel dat voor 50-60% van die gevallen het komt door de zo-genaamde "Hulp" van de Europese Unie?
Waarom zou jou überhaubt bronnen gaan geven? Ten eerste moet ik dan tijd investeren in de links over te schrijven/typen. Dan ten tweede is het maar de vraag of het resultaat bij zo'n arrogante idioot als jou heeft. En ten derde, mocht het helpen, dan zijn er nog 17 miljoen halve zolen. Vraag die bronnen maar iemand die nog een beetje geeft hierom. Of nog beter... open eens een keer je ogen.quote:
quote:Op maandag 1 december 2008 21:40 schreef BlueSymphony het volgende:
[..]
En je hebt lui die denken dat hun land goed is, omdat ze daar geboren zijn en waarschijnlijk niet beter weten.Ik woon in NL en werk veel in het buitenland. Waar ben jij zoal geweest buiten NL waardoor je het beeld hebt dat alles beter is buiten Nederland? En denk je dat je daar met jou tot stijl verheven huil-klaag-zang gehoord word?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier heb ik bij boodschap al geen voorbaat aan.
Ik ga hier niet eens op in. Het is zonde van m'n tijd. Zoals ik eerder melde, Nederlanders zijn een stel arrogante idioten. Jullie bewijzen dat maar steeds weer.quote:Op maandag 1 december 2008 21:48 schreef Marmex het volgende:
Wat een geklets van de TS, als je ooit langer dan 2 dagen in het buitenland bent (nee niet Lloret of Antwerpen) dan kom je er wel achter hoe ongelovelijk goed het geregeld is in Nederland.
Kijk eens naar hoeveel mensen er op bezoek komen van over de hele wereld, hoeveel iedereen KAN zeuren (over niets belangrijks), hoe alles tot in de puntjes geregeld is, hoe hoog het minimumsalaris is enzovoort enzovoorts.
In NL zijn dingen waar mensen veel over zeuren (weer, files, belasting, politiek etc) totale peanuts vergeleken met andere landen. Er zijn geen tornado's, aardbevingen dus die motregen op de fiets overleeft iedereen ook wel. Het feit dat iemand JP Harry Potter kan noemen in de krant zonder dat hij een enkeltje naar de toendra krijgt met een stalen bal aan z'n enkel is ook zoiets. Belasting is ook niet gigantisch hoog, tenminste iedereen kan het betalen en de files....! Ben je ooit in Azie / het Midden Oosten / grote steden van de VS geweest?
I rest my case.
Maar als je 't beter weet: vooral gaan!
Dat is juist een van de belangrijkste punten, onnozele. Als ik dacht dat er ook maar iemand ter wereld was die ook maar iets om het individu gaf, zou ik dan mijn tijd verspillen met jou?quote:Op maandag 1 december 2008 21:50 schreef Marmex het volgende:
[..]
Ik woon in NL en werk veel in het buitenland. Waar ben jij zoal geweest buiten NL waardoor je het beeld hebt dat alles beter is buiten Nederland? En denk je dat je daar met jou tot stijl verheven huil-klaag-zang gehoord word?
als jij een keer met goede argumenten komt dan ben ik zeker overtuigd maar ik heb even snel gelezen en van jou kant zijn nog geen overtuigende argumenten gekomenquote:Op maandag 1 december 2008 21:49 schreef BlueSymphony het volgende:
[..]
Waarom zou jou überhaubt bronnen gaan geven? Ten eerste moet ik dan tijd investeren in de links over te schrijven/typen. Dan ten tweede is het maar de vraag of het resultaat bij zo'n arrogante idioot als jou heeft. En ten derde, mocht het helpen, dan zijn er nog 17 miljoen halve zolen. Vraag die bronnen maar iemand die nog een beetje geeft hierom. Of nog beter... open eens een keer je ogen.
Pot...ketel....zwartquote:Op maandag 1 december 2008 21:49 schreef BlueSymphony het volgende:
[..]
Waarom zou jou überhaubt bronnen gaan geven? Ten eerste moet ik dan tijd investeren in de links over te schrijven/typen. Dan ten tweede is het maar de vraag of het resultaat bij zo'n arrogante idioot als jou heeft. En ten derde, mocht het helpen, dan zijn er nog 17 miljoen halve zolen. Vraag die bronnen maar iemand die nog een beetje geeft hierom. Of nog beter... open eens een keer je ogen.
quote:Op maandag 1 december 2008 21:55 schreef boem-dikkie het volgende:
BS heeft geen fatsoenlijke argumenten meer! Whehehe.
Ik begin steeds meer het vermoeden te krijgen dat jij een kloon van StefanP bent.quote:Op maandag 1 december 2008 21:51 schreef BlueSymphony het volgende:
[..]
Ik ga hier niet eens op in. Het is zonde van m'n tijd. Zoals ik eerder melde, Nederlanders zijn een stel arrogante idioten. Jullie bewijzen dat maar steeds weer.
Au dat doet pijnquote:Op maandag 1 december 2008 21:51 schreef BlueSymphony het volgende:
[..]
Ik ga hier niet eens op in. Het is zonde van m'n tijd. Zoals ik eerder melde, Nederlanders zijn een stel arrogante idioten. Jullie bewijzen dat maar steeds weer.
Dan vraag ik het opnieuw. Noem eens iets op wat het voor mij aantrekkelijk zou maken om ook maar te poging te doen om ook maar iets in dit pleurisland, of haar bevolking te verbeteren. Als je aan iemand wat vraagt om te doen, zorg dan wel dat die persoon er het nut van in ziet.quote:Op maandag 1 december 2008 21:55 schreef zone het volgende:
[..]
als jij een keer met goede argumenten komt dan ben ik zeker overtuigd maar ik heb even snel gelezen en van jou kant zijn nog geen overtuigende argumenten gekomen
Oke, zoek dit eens op. In Amerika hebben ze iets genaamd de Patriot Acts. Europe en Amerika worden praktisch steeds meer eensgezind. Hoe lang denk je dat het duurt voordat dergelijke dingen hier worden ingezet? Je zag al met de referendums dat de overheid geen flikker om je geeft. Of wat dacht je van de zwarte projecten, welke uiteindelijk leiden tot dat FLaRE systeem? Het Army After Next programma, de middellen die de AIVD inzet, Nederlandse wapenhandelaren en de overheids propaganda. Zoek een op hoe banken echt werken. Dan begrijp je wat inflatie is, dan begrijp je hoe de economie werkt en hoe fragiel een systeem zoals Nederland is.quote:
Vertel zelf 's wat je zo dwars zit dan? En wat doe je zelf? Werken/ studeren of full-time klagen?quote:Op maandag 1 december 2008 22:00 schreef BlueSymphony het volgende:
[..]
Dan vraag ik het opnieuw. Noem eens iets op wat het voor mij aantrekkelijk zou maken om ook maar te poging te doen om ook maar iets in dit pleurisland, of haar bevolking te verbeteren. Als je aan iemand wat vraagt om te doen, zorg dan wel dat die persoon er het nut van in ziet.
Pas maar op. Zoveel afkortingen in een paar zinnen dat word gelijk ge-red-flagged door een overheidscomputer..! Knok, knok, hoor wie klopt daar kinderen?quote:Op maandag 1 december 2008 22:04 schreef BlueSymphony het volgende:
[..]
Oke, zoek dit eens op. In Amerika hebben ze iets genaamd de Patriot Acts. Europe en Amerika worden praktisch steeds meer eensgezind. Hoe lang denk je dat het duurt voordat dergelijke dingen hier worden ingezet? Je zag al met de referendums dat de overheid geen flikker om je geeft. Of wat dacht je van de zwarte projecten, welke uiteindelijk leiden tot dat FLaRE systeem? Het Army After Next programma, de middellen die de AIVD inzet, Nederlandse wapenhandelaren en de overheids propaganda. Zoek een op hoe banken echt werken. Dan begrijp je wat inflatie is, dan begrijp je hoe de economie werkt en hoe fragiel een systeem zoals Nederland is.
Het hele gebrek aan vrijheid in Nederland, het gedeeltelijke gebrek aan zorg in Nederland, de leugens vanuit de ministeries, de corruptie in jusititie... er zit me zoveel dwars.quote:Op maandag 1 december 2008 22:06 schreef Marmex het volgende:
[..]
Vertel zelf 's wat je zo dwars zit dan? En wat doe je zelf? Werken/ studeren of full-time klagen?
Heb je wel enig idee hoe fout geschreven je post is, zowel grammaticaal als feitelijk?quote:Op maandag 1 december 2008 22:04 schreef BlueSymphony het volgende:
[..]
Oke, zoek dit eens op. In Amerika hebben ze iets genaamd de Patriot Acts. Europe en Amerika worden praktisch steeds meer eensgezind. Hoe lang denk je dat het duurt voordat dergelijke dingen hier worden ingezet? Je zag al met de referendums dat de overheid geen flikker om je geeft. Of wat dacht je van de zwarte projecten, welke uiteindelijk leiden tot dat FLaRE systeem? Het Army After Next programma, de middellen die de AIVD inzet, Nederlandse wapenhandelaren en de overheids propaganda. Zoek een op hoe banken echt werken. Dan begrijp je wat inflatie is, dan begrijp je hoe de economie werkt en hoe fragiel een systeem zoals Nederland is.
Punt bewezen, het heeft geen zin om iets te vertellen aan zo'n idioot als jou. Niet persoonlijk bedoelt, want ik maak nu een voorbeeld van jou. Zo'n beetje heel Nederland is zoals jou. Een stel achterlijke koeien die nog steeds geloven dat er zoiets als vrijheid bestaat en keuze's en nog geen vragen stellen waar zij het moeten doen.quote:Op maandag 1 december 2008 22:07 schreef Marmex het volgende:
[..]
Pas maar op. Zoveel afkortingen in een paar zinnen dat word gelijk ge-red-flagged door een overheidscomputer..! Knok, knok, hoor wie klopt daar kinderen?
Enkeltje dwangbuis aub...!
quote:Op maandag 1 december 2008 22:07 schreef BlueSymphony het volgende:
[..]
Het hele gebrek aan vrijheid in Nederland, het gedeeltelijke gebrek aan zorg in Nederland, de leugens vanuit de ministeries, de corruptie in jusititie... er zit me zoveel dwars.
Ik heb net nog gecheckt, maar dit is noch een of andere taaltest, noch een taal waar ik ook maar iets om geef. En waarom denk jij dat dat feitelijk fout is? Oh, wacht.. laat maar zitten.quote:Op maandag 1 december 2008 22:08 schreef Deoxybroxyfloxy het volgende:
[..]
Heb je wel enig idee hoe fout geschreven je post is, zowel grammaticaal als feitelijk?
Ik betwijfel of Nederland vergelijkbaar is met landen als Denemarken en Noorwegen. Volgens mij is het daar toch wel een stuk beter geregeld. En zodra je buiten Europa kijkt, staat NL al helemaal niet zo hoog op de lijst, imho.quote:Op maandag 1 december 2008 22:09 schreef JohnDDD het volgende:
Noem mij een land dat niet achterlijk is. Elk land heeft voor- en nadelen. Nederland heeft best veel voordelen voor de gemiddelde persoon.
Ik woon nu een jaar in Italië en dit land is pas achterlijk. Je kunt er fantastisch eten, de bars en pizzapunten en andere heerlijkheden zijn hier in het hele land zo dik gezaaid als coffeeshops in de Nieuwmarktbuurt, maar niets is hier goed geregeld.
Mijn huisgenote woonde in Milaan en als ze haar adres wil laten veranderen naar Rome dan kost dat haar minstens een half jaar. In Nederland is dat binnen 5 minuten online te regelen, om maar wat te noemen.
Persoonlijk denk ik dat elk land zo z'n nadelen heeft. Landen als Nederland, Denemarken, Zweden, Duitsland, komen volgens mij uiteindelijk erg positief uit te bus.
We gaan hier idd niet uitkomen. Geloof wat je wilt geloven! The truth is out there!quote:Op maandag 1 december 2008 22:10 schreef BlueSymphony het volgende:
[..]
Punt bewezen, het heeft geen zin om iets te vertellen aan zo'n idioot als jou. Niet persoonlijk bedoelt, want ik maak nu een voorbeeld van jou. Zo'n beetje heel Nederland is zoals jou. Een stel achterlijke koeien die nog steeds geloven dat er zoiets als vrijheid bestaat en keuze's en nog geen vragen stellen waar zij het moeten doen.
Ja, want ik ben een domme Nederlander die blind is voor de werkelijek feitenquote:Op maandag 1 december 2008 22:12 schreef BlueSymphony het volgende:
[..]
Ik heb net nog gecheckt, maar dit is noch een of andere taaltest, noch een taal waar ik ook maar iets om geef. En waarom denk jij dat dat feitelijk fout is? Oh, wacht.. laat maar zitten.
Ik ben het eens met ts hoor. Iedereen weet toch dat het in Amerika veel beter geregeld is met de vrijheid en de zorg.quote:
Je hebt er al zoveel....!quote:Op maandag 1 december 2008 22:13 schreef BlueSymphony het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik medelijden met je moet hebben of me zorgen moet maken.
Feitelijk weet ik daar weinig van af. Ik zou het interessant vinden als je me concrete voorbeelden zou kunnen geven van dingen die daar beter geregeld zijn dan in Nederland.quote:Op maandag 1 december 2008 22:12 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Ik betwijfel of Nederland vergelijkbaar is met landen als Denemarken en Noorwegen. Volgens mij is het daar toch wel een stuk beter geregeld. En zodra je buiten Europa kijkt, staat NL al helemaal niet zo hoog op de lijst, imho.
Het eerste dat je hebt gezegd waar ik het mee eens ben.quote:Op maandag 1 december 2008 22:13 schreef Marmex het volgende:
[..]
We gaan hier idd niet uitkomen. Geloof wat je wilt geloven! The truth is out there!
Ik heb nog nooit in verbaal of letters trouw gezworen aan dit land. Landverraad is dus onmogelijk.quote:Op maandag 1 december 2008 22:13 schreef Deoxybroxyfloxy het volgende:
[..]
Ja, want ik ben een domme Nederlander die blind is voor de werkelijek feitenze hebben voor mensen zoals jou een leuk iets uitgevonden, immigratie danwel landverraad.
Bedenk maar goed dat je hier van Wieg tot graf verzorgt wordt, kan ik neit van veel andere landen zeggen.quote:Op maandag 1 december 2008 22:16 schreef BlueSymphony het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit in verbaal of letters trouw gezworen aan dit land. Landverraad is dus onmogelijk.
Nog nooit IN verbaal of...... Lettersquote:Op maandag 1 december 2008 22:16 schreef BlueSymphony het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit in verbaal of letters trouw gezworen aan dit land. Landverraad is dus onmogelijk.
Bwahaahahahahahahahhahaahahahahahahahahhahaha....quote:Op maandag 1 december 2008 22:17 schreef Deoxybroxyfloxy het volgende:
[..]
Bedenk maar goed dat je hier van Wieg tot graf verzorgt wordt, kan ik neit van veel andere landen zeggen.
Deze geniale reactie bewijst toch de wijsheid van tsquote:Op maandag 1 december 2008 22:19 schreef BlueSymphony het volgende:
[..]
Bwahaahahahahahahahhahaahahahahahahahahhahaha....
Goed argument!quote:Op maandag 1 december 2008 @ 22:19 schreef BlueSymphony het volgende:
[..]
Met jou valt geen enkele discussie te voeren, je blijft vasthaken op je starre denkpatroon en je wimpert iedereen die anders denkt of zegt af als complete bosmongolenquote:Op maandag 1 december 2008 22:19 schreef BlueSymphony het volgende:
[..]
In Nederland wordt softdrugs geillegaliseerd, het aantal verboden groeit sowieso met de dag, en het ziet er zelfs naar uit dat alcohol tzt op de lijst komt te staan. Vrijheden worden steeds verder ingeperkt en privacy steeds verder afgenomen.quote:Op maandag 1 december 2008 22:14 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Feitelijk weet ik daar weinig van af. Ik zou het interessant vinden als je me concrete voorbeelden zou kunnen geven van dingen die daar beter geregeld zijn dan in Nederland.
Toch heeft Nederland wel iets wat je nergens ter wereld vindt; een unieke combinatie vrijheden. In welk ander land kun je softdrugs kopen, euthanasie laten plegen, trouwen met iemand van hetzelfde geslacht?
Jammer alleen dat je in Nederland ook van wieg tot graf doodgeknuffeld wordt door middelmatigheid.quote:Op maandag 1 december 2008 22:17 schreef Deoxybroxyfloxy het volgende:
[..]
Bedenk maar goed dat je hier van Wieg tot graf verzorgt wordt, kan ik neit van veel andere landen zeggen.
Canada lijkt me idd ook geen slecht land om te wonen.quote:Op maandag 1 december 2008 22:26 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
In Nederland wordt softdrugs geillegaliseerd, het aantal verboden groeit sowieso met de dag, en het ziet er zelfs naar uit dat alcohol tzt op de lijst komt te staan. Vrijheden worden steeds verder ingeperkt en privacy steeds verder afgenomen.
In andere landen worden dingen als euthanasie steeds bespeekbaarder. Volgens mij is het nog niet goed gelegaliseerd hier in Canada, maar same-sex marriage bijvoorbeeld is dat wel. Nederland is daar niet zo uniek in.
Ze hebben een tijd terug in Ontario gekeken of ze mss de Sharia konden invoeren. Dat werd (uiteraard) meteen verworpen.quote:Op maandag 1 december 2008 22:37 schreef LoggedIn het volgende:
Religie speelt bij in de Canadese politiek niet zo'n grote rol als in de Nederlandse politiek, maar op straat is het vergelijkbaar. Hier lopen ze bijvoorbeeld ook nogsteeds te meuten dat mensen niet aannemen vanwege hun theedoek onder discriminatie valt, met alle problemen van dien. Het enige voordeel wat je hier op dat vlak hebt, is dat er niet zoveel van rondlopen.
Goeie post!quote:
Dat is dus beter als in Nederland, want daar zou dit niet overduidelijk verworpen wordenquote:Op maandag 1 december 2008 22:45 schreef tevebe het volgende:
[..]
Ze hebben een tijd terug in Ontario gekeken of ze mss de Sharia konden invoeren. Dat werd (uiteraard) meteen verworpen.
OT: Baggertopic
Voorlopig woon jij hier ook nog en is het dus 'ons' ipv 'jullie'.quote:Op maandag 1 december 2008 20:59 schreef BlueSymphony het volgende:
Ik zeg niet dat het jullie schuld is, ik leg alleen de schuld bij hun en gedeeltelijk bij jullie...
Ja dit hoor je vaak. Maar heb jij ook een bron?quote:Op dinsdag 2 december 2008 02:15 schreef bikkeltje2 het volgende:
Een klein vraagje aan al TON'ers: hoe komt het dat al jarenlang de uitstroom groter is dan de instroom? Ja, je leest het goed, er emigreren meer mensen uit NL dan dat er immigranten zijn. Onder hoogopgeleiden is het percentage het grootst. Allochtonen die terug gaan naar het land van herkomst zijn hierin NIET meegerekend. Dat hoor je niet en mag ook niet besproken worden (althans dat laaste lijkt zo, zie ook hier de reacties).
[..]
Dan ga je er automatisch de mist mee in. Ik richt mijn klacht duidelijk op Nederland omdat ik dit land ben geboren en getogen. En buiten Nederland zijn er inderdaad plaatsen die véél beter geregeld zijn. Om een paar op te noemen: Amerika, Dubai, Japan, Zuid-Afrika en Canada.
quote:Op maandag 1 december 2008 21:28 schreef BlueSymphony het volgende:
[..]
Dat bedoel ik precies met de arrogantie en achterlijkheid van de Nederlander. Dank je wel voor het aantonen.
Op dit moment is de douane op Schiphol strenger dan in de VS. Ik kan het weten, ik ben net 2 dagen terug van een maand in Amerika.
Ik ken verschillende mensen die in Nederland een goede universitaire opleiding hebben genoten, daarna goed werk hebben verricht bij Nederlandse onderzoeksorganisaties en door dat werk in de VS zijn geweest om daar aan topinstituten hun onderzoek voort te zetten.quote:Op maandag 1 december 2008 21:06 schreef BlueSymphony het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat je op de scholen hier in Nederland ook écht iets kunt leren dan? Als je dat echt denkt, heb ik medelijden met je.
Gelukkig maar dat er in Amerika geen kredietcrisis heerst, je zou toch maar je huis uit moetenquote:Op maandag 1 december 2008 22:04 schreef BlueSymphony het volgende:
[..]
Zoek een op hoe banken echt werken. Dan begrijp je wat inflatie is, dan begrijp je hoe de economie werkt en hoe fragiel een systeem zoals Nederland is.
Effe doorgestreept wat absolute kloteargumenten zijn om in nederland te blijven, tenzij je naar hartje rusland bent verhuist. Dan mijn excuses.quote:Op maandag 1 december 2008 21:18 schreef Hanoying het volgende:
Kaas![]()
Dropjes![]()
Haring![]()
Hema-rookworst![]()
Multi-culti Amsterdam
Woonboten![]()
Zeilen in mijn afgeragde centaur![]()
Sneekweek![]()
Strand horst![]()
Scheveningen![]()
Fietsen![]()
Mickey mouse voetbalcompetitie![]()
Wereldproblematiek oplossen in de kroeg![]()
en nog veel meer, maar meer dan een minuut van mijn tijd verdien je niet![]()
NL =
Waarom mis je het wegennet? Dat is juist bijzonder kut in Nederlandquote:Op dinsdag 2 december 2008 12:28 schreef Nickenator het volgende:
[..]
Nee, ik zal Nederland niet missen. Not at all. Enige wat ik uit Nederland zou missen zijn m'n vrienden, de 3 bovenstaande etenswaren en het wegennet.
N~
Dat heb ik nooit in Amerika gehad hoor. Op vingerafdrukken na.quote:Op dinsdag 2 december 2008 10:31 schreef Nielsch het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Meneer de expert![]()
Op Schiphol hoef ik m'n vingerafdrukken niet af te geven, krijg ik geen kruisverhoor over wat ik kom doen, hoef ik m'n schoenen niet uit te trekken, hoeft m'n vriendin haar navelpiercing er niet uit te halen etc... etc... etc...
Ik vloog in de zomer van 2007 van Nederland naar de VS (Dulles, Washington DC) en daar moest ik mij eerst verantwoorden over een reis naar Marokko van een jaar eerder en waarom ik over de VS vloog, en waarom ik uiteindelijk naar Guatemala op vakantie ging (een kruisverhoor van een kwartier). Vervolgens moest ik aangekomen in Amerika bij de douane mijn hele tas overhoop halen en werd er moeilijk gedaan omdat ik mijn eierkoeken en stroopwafels niet als ingevoerde etenswaren had laten registreren. Dat duurde dus weer een kwartier (terwijl er maar twee checkpoints open waren en er honderden mensen stonden te wachten). En natuurlijk moest ik mijn schoenen uitdoen. Bij de andere checkpoint deden ze moeilijk tegen een Mexicaanse man op doorreis. Uiteindelijk bleek alles goed te zijn, maar dit mochten ze zomaar doen omdat ze geen goed humeur hadden en de anti-terreurwet dit alles toelaat.quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:52 schreef tevebe het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit in Amerika gehad hoor. Op vingerafdrukken na.
Ben het niet eens met de TS hoor, maar hij heeft wel gelijk dat je het beter kunt hebben in sommige landen.
Tering dan heb jij wel pech gehad. Ik moest in 2007 alleen vingerafdrukken achterlaten en sinasappels. En andere keren dat ik er ben geweest ook nooit problemen gehad. Ze bewonderden alleen mijn paspoort stempel. Toen ik vertrok uit Canada moest ik wel mijn schoenen uitdoenquote:Op dinsdag 2 december 2008 22:14 schreef Dirty-Little-Monkey het volgende:
[..]
Ik vloog in de zomer van 2007 van Nederland naar de VS (Dulles, Washington DC) en daar moest ik mij eerst verantwoorden over een reis naar Marokko van een jaar eerder en waarom ik over de VS vloog, en waarom ik uiteindelijk naar Guatemala op vakantie ging (een kruisverhoor van een kwartier). Vervolgens moest ik aangekomen in Amerika bij de douane mijn hele tas overhoop halen en werd er moeilijk gedaan omdat ik mijn eierkoeken en stroopwafels niet als ingevoerde etenswaren had laten registreren. Dat duurde dus weer een kwartier (terwijl er maar twee checkpoints open waren en er honderden mensen stonden te wachten). En natuurlijk moest ik mijn schoenen uitdoen. Bij de andere checkpoint deden ze moeilijk tegen een Mexicaanse man op doorreis. Uiteindelijk bleek alles goed te zijn, maar dit mochten ze zomaar doen omdat ze geen goed humeur hadden en de anti-terreurwet dit alles toelaat.
Aangekomen in Guatemala bleek dat ze mijn tas hadden open gemaakt (laten ze wel netjes weten) en bleek mijn hele toilettas overhoop te zijn gehaald en miste ik mijn tandenborstel die ik later los onderin de rugzak terug vond. Iemand anders was haar camera kwijtgeraakt (en kwam die niet meer tegen, maar de VS neemt geen verantwoordelijkheid daarvoor).
Nee dan heb ik toch liever Nederland dan de VS, want Schiphol is zo niet. Ben afgelopen weekend naar London geweest en ben helemaal enthousiast over Rotterdam Airport (en Luton bij London), daar hoefde je maar een uur vantevoren aanwezig te zijn en ben je in een paar minuten na aankomst met vliegtuig alweer buiten, omdat ze daar niet zo moeilijk doen.
(en weer een té lange post)
Oja. Die vingerafdrukken ook, maar dat vergeet je door al die andere onzin. Gelukkig heb ik ze met die schoenenactie teruggepakt. Ik had namelijk enorme zweetvoeten!quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:17 schreef tevebe het volgende:
[..]
Tering dan heb jij wel pech gehad. Ik moest in 2007 alleen vingerafdrukken achterlaten en sinasappels. En andere keren dat ik er ben geweest ook nooit problemen gehad. Ze bewonderden alleen mijn paspoort stempel. Toen ik vertrok uit Canada moest ik wel mijn schoenen uitdoen
Schiphol mag van mij wel iets strenger zijn.
Bron: Statistieken zoals het CBS, kijk maar op de site. Regelmatig ook in het nieuws geweest.quote:Op dinsdag 2 december 2008 04:05 schreef Marmex het volgende:
[..]
Ja dit hoor je vaak. Maar heb jij ook een bron?
Feit is dat hoogopgeleiden werken in het buitenland, en na verloop van tijd terugkeren. Dat zijn zogenaamde 'expats'. Er zullen vast ook wel hoogopgeleide mensen zijn die vertrekken uit onvrede met Nederland maar dat is bijna gelijk in tegenstrijd met het hoogopgeleid zijn.....
1. Ik ben zelf expat (komend jaar +/- 85% van het jaar niet in NL)quote:Op woensdag 3 december 2008 01:06 schreef bikkeltje2 het volgende:
[..]
Bron: Statistieken zoals het CBS, kijk maar op de site. Regelmatig ook in het nieuws geweest.![]()
Expats vormen maar een hele kleine minderheid van de emigranten en die komen idd binnen afzienbare tijd weer terug, dus qua saldo spelen die geen rol. Ik heb het immers over het aantal emigranten minus immigranten, slimpie.![]()
Onvrede is in tegenstrijd met hoogopgeleid zijn ...wat een domme opmerking. Veelal denken hoogopgeleiden wat meer na en constateren dan wellicht ook veel meer wat er krom is. Maar misschien is dat wel allemaal jalouzie vanuit jouw kant.
[..]
Een Amerikaanse vriend van me wilde hier blijven vanwege de vrijheid en zorg!quote:Op maandag 1 december 2008 22:14 schreef rcco het volgende:
Ik ben het eens met ts hoor. Iedereen weet toch dat het in Amerika veel beter geregeld is met de vrijheid en de zorg.
Amerikanen zijn dan ook gek, dat weet iedereen.quote:Op donderdag 11 december 2008 @ 04:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Een Amerikaanse vriend van me wilde hier blijven vanwege de vrijheid en zorg!Raar eigenlijk, als je in Amerika woont wil je toch niet in dit pauperland blijven?
Jij hebt liever dat je in Japan loopt met een mondkapje omdat je anders ter plekke dood neervalt, ook al is het daar iets beter misschien?quote:Op maandag 1 december 2008 21:15 schreef BlueSymphony het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |