abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63680753
quote:
Op maandag 1 december 2008 21:49 schreef BlueSymphony het volgende:

[..]

Waarom zou jou überhaubt bronnen gaan geven? Ten eerste moet ik dan tijd investeren in de links over te schrijven/typen. Dan ten tweede is het maar de vraag of het resultaat bij zo'n arrogante idioot als jou heeft. En ten derde, mocht het helpen, dan zijn er nog 17 miljoen halve zolen. Vraag die bronnen maar iemand die nog een beetje geeft hierom. Of nog beter... open eens een keer je ogen.
als jij een keer met goede argumenten komt dan ben ik zeker overtuigd maar ik heb even snel gelezen en van jou kant zijn nog geen overtuigende argumenten gekomen
stand by me
  maandag 1 december 2008 @ 21:55:49 #54
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_63680773
BS heeft geen fatsoenlijke argumenten meer! Whehehe.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_63680791
quote:
Op maandag 1 december 2008 21:49 schreef BlueSymphony het volgende:

[..]

Waarom zou jou überhaubt bronnen gaan geven? Ten eerste moet ik dan tijd investeren in de links over te schrijven/typen. Dan ten tweede is het maar de vraag of het resultaat bij zo'n arrogante idioot als jou heeft. En ten derde, mocht het helpen, dan zijn er nog 17 miljoen halve zolen. Vraag die bronnen maar iemand die nog een beetje geeft hierom. Of nog beter... open eens een keer je ogen.
Pot...ketel....zwart

Erg hé, andersdenkenden? is China niet iets voor jou?
pi_63680792
quote:
Op maandag 1 december 2008 21:55 schreef boem-dikkie het volgende:
BS heeft geen fatsoenlijke argumenten meer! Whehehe.
pi_63680837
quote:
Op maandag 1 december 2008 21:51 schreef BlueSymphony het volgende:

[..]

Ik ga hier niet eens op in. Het is zonde van m'n tijd. Zoals ik eerder melde, Nederlanders zijn een stel arrogante idioten. Jullie bewijzen dat maar steeds weer.
Ik begin steeds meer het vermoeden te krijgen dat jij een kloon van StefanP bent.
  maandag 1 december 2008 @ 21:57:38 #58
236733 Marmex
Currently travelling
pi_63680843
Wat een geklets van die gozer.....
Hier heb ik bij boodschap al geen voorbaat aan.
  maandag 1 december 2008 @ 21:59:16 #59
236733 Marmex
Currently travelling
pi_63680909
quote:
Op maandag 1 december 2008 21:51 schreef BlueSymphony het volgende:

[..]

Ik ga hier niet eens op in. Het is zonde van m'n tijd. Zoals ik eerder melde, Nederlanders zijn een stel arrogante idioten. Jullie bewijzen dat maar steeds weer.
Au dat doet pijn
Jij bent ook Nederlander dus? (of niet lang meer?)

Wie opent een gironummer om deze prepuber uit z'n lijden te verlossen?
pi_63680989
quote:
Op maandag 1 december 2008 21:55 schreef zone het volgende:

[..]

als jij een keer met goede argumenten komt dan ben ik zeker overtuigd maar ik heb even snel gelezen en van jou kant zijn nog geen overtuigende argumenten gekomen
Dan vraag ik het opnieuw. Noem eens iets op wat het voor mij aantrekkelijk zou maken om ook maar te poging te doen om ook maar iets in dit pleurisland, of haar bevolking te verbeteren. Als je aan iemand wat vraagt om te doen, zorg dan wel dat die persoon er het nut van in ziet.
pi_63681092
Mijn god wat een slechte trol
pi_63681134
quote:
Op maandag 1 december 2008 21:57 schreef Marmex het volgende:
Wat een geklets van die gozer.....
Oke, zoek dit eens op. In Amerika hebben ze iets genaamd de Patriot Acts. Europe en Amerika worden praktisch steeds meer eensgezind. Hoe lang denk je dat het duurt voordat dergelijke dingen hier worden ingezet? Je zag al met de referendums dat de overheid geen flikker om je geeft. Of wat dacht je van de zwarte projecten, welke uiteindelijk leiden tot dat FLaRE systeem? Het Army After Next programma, de middellen die de AIVD inzet, Nederlandse wapenhandelaren en de overheids propaganda. Zoek een op hoe banken echt werken. Dan begrijp je wat inflatie is, dan begrijp je hoe de economie werkt en hoe fragiel een systeem zoals Nederland is.
pi_63681172
Het enige wat ik mis uit Nederland, zijn bitterballen en een lekker broodje shoarma.

Nederland kent dus 2 dingen waar het goed voor is, voor de rest is het zwaar kut.
  maandag 1 december 2008 @ 22:06:05 #64
236733 Marmex
Currently travelling
pi_63681200
quote:
Op maandag 1 december 2008 22:00 schreef BlueSymphony het volgende:

[..]

Dan vraag ik het opnieuw. Noem eens iets op wat het voor mij aantrekkelijk zou maken om ook maar te poging te doen om ook maar iets in dit pleurisland, of haar bevolking te verbeteren. Als je aan iemand wat vraagt om te doen, zorg dan wel dat die persoon er het nut van in ziet.
Vertel zelf 's wat je zo dwars zit dan? En wat doe je zelf? Werken/ studeren of full-time klagen?
pi_63681216
quote:
Op maandag 1 december 2008 22:03 schreef Siniti het volgende:
Mijn god wat een slechte trol
  maandag 1 december 2008 @ 22:07:42 #66
236733 Marmex
Currently travelling
pi_63681267
quote:
Op maandag 1 december 2008 22:04 schreef BlueSymphony het volgende:

[..]

Oke, zoek dit eens op. In Amerika hebben ze iets genaamd de Patriot Acts. Europe en Amerika worden praktisch steeds meer eensgezind. Hoe lang denk je dat het duurt voordat dergelijke dingen hier worden ingezet? Je zag al met de referendums dat de overheid geen flikker om je geeft. Of wat dacht je van de zwarte projecten, welke uiteindelijk leiden tot dat FLaRE systeem? Het Army After Next programma, de middellen die de AIVD inzet, Nederlandse wapenhandelaren en de overheids propaganda. Zoek een op hoe banken echt werken. Dan begrijp je wat inflatie is, dan begrijp je hoe de economie werkt en hoe fragiel een systeem zoals Nederland is.
Pas maar op. Zoveel afkortingen in een paar zinnen dat word gelijk ge-red-flagged door een overheidscomputer..! Knok, knok, hoor wie klopt daar kinderen?

Enkeltje dwangbuis aub...!
pi_63681274
quote:
Op maandag 1 december 2008 22:06 schreef Marmex het volgende:

[..]

Vertel zelf 's wat je zo dwars zit dan? En wat doe je zelf? Werken/ studeren of full-time klagen?
Het hele gebrek aan vrijheid in Nederland, het gedeeltelijke gebrek aan zorg in Nederland, de leugens vanuit de ministeries, de corruptie in jusititie... er zit me zoveel dwars.
pi_63681314
quote:
Op maandag 1 december 2008 22:04 schreef BlueSymphony het volgende:

[..]

Heb je wel enig idee hoe fout geschreven je post is, zowel grammaticaal als feitelijk?
pi_63681327
Noem mij een land dat niet achterlijk is. Elk land heeft voor- en nadelen. Nederland heeft best veel voordelen voor de gemiddelde persoon.

Ik woon nu een jaar in Italië en dit land is pas achterlijk. Je kunt er fantastisch eten, de bars en pizzapunten en andere heerlijkheden zijn hier in het hele land zo dik gezaaid als coffeeshops in de Nieuwmarktbuurt, maar niets is hier goed geregeld.

Mijn huisgenote woonde in Milaan en als ze haar adres wil laten veranderen naar Rome dan kost dat haar minstens een half jaar. In Nederland is dat binnen 5 minuten online te regelen, om maar wat te noemen.

Persoonlijk denk ik dat elk land zo z'n nadelen heeft. Landen als Nederland, Denemarken, Zweden, Duitsland, komen volgens mij uiteindelijk erg positief uit te bus.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_63681349
quote:
Op maandag 1 december 2008 22:07 schreef Marmex het volgende:

[..]

Pas maar op. Zoveel afkortingen in een paar zinnen dat word gelijk ge-red-flagged door een overheidscomputer..! Knok, knok, hoor wie klopt daar kinderen?

Enkeltje dwangbuis aub...!
Punt bewezen, het heeft geen zin om iets te vertellen aan zo'n idioot als jou. Niet persoonlijk bedoelt, want ik maak nu een voorbeeld van jou. Zo'n beetje heel Nederland is zoals jou. Een stel achterlijke koeien die nog steeds geloven dat er zoiets als vrijheid bestaat en keuze's en nog geen vragen stellen waar zij het moeten doen.
pi_63681369
quote:
Op maandag 1 december 2008 22:07 schreef BlueSymphony het volgende:

[..]

Het hele gebrek aan vrijheid in Nederland, het gedeeltelijke gebrek aan zorg in Nederland, de leugens vanuit de ministeries, de corruptie in jusititie... er zit me zoveel dwars.
!!!!!!!!!!!!!!
pi_63681413
quote:
Op maandag 1 december 2008 22:08 schreef Deoxybroxyfloxy het volgende:

[..]

Heb je wel enig idee hoe fout geschreven je post is, zowel grammaticaal als feitelijk?
Ik heb net nog gecheckt, maar dit is noch een of andere taaltest, noch een taal waar ik ook maar iets om geef. En waarom denk jij dat dat feitelijk fout is? Oh, wacht.. laat maar zitten.
pi_63681424
quote:
Op maandag 1 december 2008 22:09 schreef JohnDDD het volgende:
Noem mij een land dat niet achterlijk is. Elk land heeft voor- en nadelen. Nederland heeft best veel voordelen voor de gemiddelde persoon.

Ik woon nu een jaar in Italië en dit land is pas achterlijk. Je kunt er fantastisch eten, de bars en pizzapunten en andere heerlijkheden zijn hier in het hele land zo dik gezaaid als coffeeshops in de Nieuwmarktbuurt, maar niets is hier goed geregeld.

Mijn huisgenote woonde in Milaan en als ze haar adres wil laten veranderen naar Rome dan kost dat haar minstens een half jaar. In Nederland is dat binnen 5 minuten online te regelen, om maar wat te noemen.

Persoonlijk denk ik dat elk land zo z'n nadelen heeft. Landen als Nederland, Denemarken, Zweden, Duitsland, komen volgens mij uiteindelijk erg positief uit te bus.
Ik betwijfel of Nederland vergelijkbaar is met landen als Denemarken en Noorwegen. Volgens mij is het daar toch wel een stuk beter geregeld. En zodra je buiten Europa kijkt, staat NL al helemaal niet zo hoog op de lijst, imho.
pi_63681448
quote:
Op maandag 1 december 2008 22:10 schreef Deoxybroxyfloxy het volgende:

[..]

!!!!!!!!!!!!!!
Ik weet niet of ik medelijden met je moet hebben of me zorgen moet maken.
  maandag 1 december 2008 @ 22:13:28 #75
236733 Marmex
Currently travelling
pi_63681451
quote:
Op maandag 1 december 2008 22:10 schreef BlueSymphony het volgende:

[..]

Punt bewezen, het heeft geen zin om iets te vertellen aan zo'n idioot als jou. Niet persoonlijk bedoelt, want ik maak nu een voorbeeld van jou. Zo'n beetje heel Nederland is zoals jou. Een stel achterlijke koeien die nog steeds geloven dat er zoiets als vrijheid bestaat en keuze's en nog geen vragen stellen waar zij het moeten doen.
We gaan hier idd niet uitkomen. Geloof wat je wilt geloven! The truth is out there!
pi_63681457
quote:
Op maandag 1 december 2008 22:12 schreef BlueSymphony het volgende:

[..]

Ik heb net nog gecheckt, maar dit is noch een of andere taaltest, noch een taal waar ik ook maar iets om geef. En waarom denk jij dat dat feitelijk fout is? Oh, wacht.. laat maar zitten.
Ja, want ik ben een domme Nederlander die blind is voor de werkelijek feiten ze hebben voor mensen zoals jou een leuk iets uitgevonden, immigratie danwel landverraad.
pi_63681485
quote:
Op maandag 1 december 2008 22:10 schreef Deoxybroxyfloxy het volgende:

[..]

!!!!!!!!!!!!!!
Ik ben het eens met ts hoor. Iedereen weet toch dat het in Amerika veel beter geregeld is met de vrijheid en de zorg.
  maandag 1 december 2008 @ 22:14:33 #78
236733 Marmex
Currently travelling
pi_63681502
quote:
Op maandag 1 december 2008 22:13 schreef BlueSymphony het volgende:

[..]

Ik weet niet of ik medelijden met je moet hebben of me zorgen moet maken.
Je hebt er al zoveel....!
pi_63681520
quote:
Op maandag 1 december 2008 22:12 schreef LoggedIn het volgende:

[..]

Ik betwijfel of Nederland vergelijkbaar is met landen als Denemarken en Noorwegen. Volgens mij is het daar toch wel een stuk beter geregeld. En zodra je buiten Europa kijkt, staat NL al helemaal niet zo hoog op de lijst, imho.
Feitelijk weet ik daar weinig van af. Ik zou het interessant vinden als je me concrete voorbeelden zou kunnen geven van dingen die daar beter geregeld zijn dan in Nederland.

Toch heeft Nederland wel iets wat je nergens ter wereld vindt; een unieke combinatie vrijheden. In welk ander land kun je softdrugs kopen, euthanasie laten plegen, trouwen met iemand van hetzelfde geslacht?
pi_63681531
quote:
Op maandag 1 december 2008 22:13 schreef Marmex het volgende:

[..]

We gaan hier idd niet uitkomen. Geloof wat je wilt geloven! The truth is out there!
Het eerste dat je hebt gezegd waar ik het mee eens ben.
pi_63681553
Nederland is een prachtig land.
Ik ben het gedeeltelijk met je eens dat de (linkse) regering die er nu zit, er een puinhoop van maakt.
In dit land is vanalles de moeite waard, denk alleen als aan iets simpels als schoon drinkwater, dat is er niet overal (heb een tijdje in Antwerpen gezeten, zelfs daar is het niet aan te raden om altijd het water uit de kraan te drinken).
Eigenlijk moet je moet niet zo huilen, het is goed voor elkaar hier.
If you tell a big enough lie and tell it frequently enough, it will be believed.
Humanitarianism is the expression of stupidity and cowardice.
pi_63681582
quote:
Op maandag 1 december 2008 22:13 schreef Deoxybroxyfloxy het volgende:

[..]

Ja, want ik ben een domme Nederlander die blind is voor de werkelijek feiten ze hebben voor mensen zoals jou een leuk iets uitgevonden, immigratie danwel landverraad.
Ik heb nog nooit in verbaal of letters trouw gezworen aan dit land. Landverraad is dus onmogelijk.
pi_63681636
quote:
Op maandag 1 december 2008 22:16 schreef BlueSymphony het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit in verbaal of letters trouw gezworen aan dit land. Landverraad is dus onmogelijk.
Bedenk maar goed dat je hier van Wieg tot graf verzorgt wordt, kan ik neit van veel andere landen zeggen.
  maandag 1 december 2008 @ 22:19:03 #84
236733 Marmex
Currently travelling
pi_63681677
quote:
Op maandag 1 december 2008 22:16 schreef BlueSymphony het volgende:

[..]

Nog nooit IN verbaal of...... Letters
pi_63681700
quote:
Op maandag 1 december 2008 22:17 schreef Deoxybroxyfloxy het volgende:

[..]

Bedenk maar goed dat je hier van Wieg tot graf verzorgt wordt, kan ik neit van veel andere landen zeggen.
Bwahaahahahahahahahhahaahahahahahahahahhahaha....
pi_63681845
quote:
Op maandag 1 december 2008 22:19 schreef BlueSymphony het volgende:

[..]

Deze geniale reactie bewijst toch de wijsheid van ts
  maandag 1 december 2008 @ 22:24:25 #87
141482 Q.
JurassiQ
pi_63681905
quote:
Op maandag 1 december 2008 @ 22:19 schreef BlueSymphony het volgende:

[..]

Goed argument!
For great justice!
pi_63681934
quote:
Op maandag 1 december 2008 22:19 schreef BlueSymphony het volgende:

[..]

Met jou valt geen enkele discussie te voeren, je blijft vasthaken op je starre denkpatroon en je wimpert iedereen die anders denkt of zegt af als complete bosmongolen

Doe mij, jezelf en de rest van Nederland een plezier en tyf op uit dit land, waar wij WELblij mee zijn.
pi_63682000
quote:
Op maandag 1 december 2008 22:14 schreef JohnDDD het volgende:

[..]

Feitelijk weet ik daar weinig van af. Ik zou het interessant vinden als je me concrete voorbeelden zou kunnen geven van dingen die daar beter geregeld zijn dan in Nederland.

Toch heeft Nederland wel iets wat je nergens ter wereld vindt; een unieke combinatie vrijheden. In welk ander land kun je softdrugs kopen, euthanasie laten plegen, trouwen met iemand van hetzelfde geslacht?
In Nederland wordt softdrugs geillegaliseerd, het aantal verboden groeit sowieso met de dag, en het ziet er zelfs naar uit dat alcohol tzt op de lijst komt te staan. Vrijheden worden steeds verder ingeperkt en privacy steeds verder afgenomen.

In andere landen worden dingen als euthanasie steeds bespeekbaarder. Volgens mij is het nog niet goed gelegaliseerd hier in Canada, maar same-sex marriage bijvoorbeeld is dat wel. Nederland is daar niet zo uniek in.
  maandag 1 december 2008 @ 22:29:25 #90
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_63682111
quote:
Op maandag 1 december 2008 22:17 schreef Deoxybroxyfloxy het volgende:

[..]

Jammer alleen dat je in Nederland ook van wieg tot graf doodgeknuffeld wordt door middelmatigheid.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_63682112
Nederland
pi_63682180
quote:
Op maandag 1 december 2008 22:26 schreef LoggedIn het volgende:

[..]

In Nederland wordt softdrugs geillegaliseerd, het aantal verboden groeit sowieso met de dag, en het ziet er zelfs naar uit dat alcohol tzt op de lijst komt te staan. Vrijheden worden steeds verder ingeperkt en privacy steeds verder afgenomen.

In andere landen worden dingen als euthanasie steeds bespeekbaarder. Volgens mij is het nog niet goed gelegaliseerd hier in Canada, maar same-sex marriage bijvoorbeeld is dat wel. Nederland is daar niet zo uniek in.
Canada lijkt me idd ook geen slecht land om te wonen.

In Nederland is de trent inderdaad negatief denk ik. Het grootste probleem denk ik: religie (en dan heb ik het zowel over Nederlanders als over allochtonen)
pi_63682448
Religie speelt bij in de Canadese politiek niet zo'n grote rol als in de Nederlandse politiek, maar op straat is het vergelijkbaar. Hier lopen ze bijvoorbeeld ook nogsteeds te meuten dat mensen niet aannemen vanwege hun theedoek onder discriminatie valt, met alle problemen van dien. Het enige voordeel wat je hier op dat vlak hebt, is dat er niet zoveel van rondlopen.
  maandag 1 december 2008 @ 22:42:04 #94
176939 porsche1
- Meneer in de jurrek.
pi_63682617
HOLLAND IS GODVERDOMME HET HARDSTE!
Op maandag 20 januari 2014 14:20 schreef BozeHaas het volgende:
Ik ken porsche1 alleen als een doorwinterde Braddie-basher eigenlijks.
pi_63682739
quote:
Op maandag 1 december 2008 22:37 schreef LoggedIn het volgende:
Religie speelt bij in de Canadese politiek niet zo'n grote rol als in de Nederlandse politiek, maar op straat is het vergelijkbaar. Hier lopen ze bijvoorbeeld ook nogsteeds te meuten dat mensen niet aannemen vanwege hun theedoek onder discriminatie valt, met alle problemen van dien. Het enige voordeel wat je hier op dat vlak hebt, is dat er niet zoveel van rondlopen.
Ze hebben een tijd terug in Ontario gekeken of ze mss de Sharia konden invoeren. Dat werd (uiteraard) meteen verworpen.

OT: Baggertopic
pi_63682915
SPARTA!!!!!!!!!!!!!!!!
pi_63683176
Hey TS: "You don't know what you got till it's gone"

Stel je voor dat er voor je geboorte dobbelstenen worden gerold en die bepalen waar je geboren gaat worden.

Een heeeeeeele kleine kans dat je in een land als nederland terecht komt en veilig kan wonen...
Beseffen we dat eigenlijk?

Hoe vredig we hier leven?

Je zou voor je geboorte smeken en huilen van blijdschap dat je nederland gerold hebt.
Daarna wordt je even decadent als ons allemaal en doe je mee met de klaagcultuur.

En je bent nu 19, over een paar jaar kom je erachter hoe snel de tijd vliegt.
Dan kom je er dus ook achter hoe absurd kort geleden het is dat hier totale oorlog was.

Tel je zegeningen.

Een quote van Milarepa:

“Strong and healthy, who thinks of sickness until it strikes like lightning? Preoccupied with the world, who thinks of death, until it arrives like thunder?”
Hoi
pi_63685285
quote:
Op maandag 1 december 2008 22:57 schreef Tofferd het volgende:
-mooi verhaal-
Goeie post!

Verder is het maar beter dat niet iedereen in Nederland is zoals TS. Kan je voorstellen, niet open staan voor andermans argumenten, asociaal je eigen mening doordrijven, schelden als iemand het niet met jou eens is... He wacht eens, volgens TS is dat de omschrijving van... een Nederlander!
pi_63685414
quote:
Op maandag 1 december 2008 22:45 schreef tevebe het volgende:

[..]

Ze hebben een tijd terug in Ontario gekeken of ze mss de Sharia konden invoeren. Dat werd (uiteraard) meteen verworpen.

OT: Baggertopic
Dat is dus beter als in Nederland, want daar zou dit niet overduidelijk verworpen worden

Maar sowieso is oost Canada niet hetzelfde. Vertel iemand van de east-coast dat je uit Calgary komt, en ze vragen of het daar naar olie ruikt
pi_63685431
maar ik wilde eigenlijk posten dat ik m'n 100Mbit verbinding in NL mistte Er zijn dus 3 dingen waar NL goed voor is
pi_63685695
pleur maar op naar rusland dan kom je jankend en smekend terug.
underground forever baby
  dinsdag 2 december 2008 @ 01:03:32 #102
212768 salmz0hr
Zure Room met harde brokken!
pi_63686015
TS heeft last van postmenstuele depressie vrees ik!
pi_63686504
quote:
Op maandag 1 december 2008 20:59 schreef BlueSymphony het volgende:
Ik zeg niet dat het jullie schuld is, ik leg alleen de schuld bij hun en gedeeltelijk bij jullie...
Voorlopig woon jij hier ook nog en is het dus 'ons' ipv 'jullie'.
  dinsdag 2 december 2008 @ 02:05:11 #104
221640 Dirty-Little-Monkey
3 hoera'tjes voor Yoshimi
pi_63686559
Op jonge leeftijd ben je vaak ietwat rebels. Meestal is dat zo rond je 16e, 17e levensjaar en houdt het ook maar een jaartje stand, waarna het weer afneemt. Sommigen blijven in die fase hangen of komen er later in terecht. Degenen die juist uit hun goed milieu komen en als kwartje geboren worden gaan zich gedragen of ze het leven van een dubbeltje hebben en denken dat het leven van een stuivertje veel beter is. Stuivertjes noemen je gek, dubbeltjes lachen je uit, net als de kwartjes die deze tijd achter zich hebben gelaten of er nooit last van hebben gehad.

@TS: Ik hoop dat je hier gauw over heen bent, dat niet te veel kennissen van jou dit weten en dat je later nooit meer met dit topic geconfronteerd word. Je gaat je namelijk doodschamen!
17 mei 2009: Bekerfinale: s.c. Heerenveen - FC Twente 2-2 (5-4)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')