abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63685695
pleur maar op naar rusland dan kom je jankend en smekend terug.
underground forever baby
  dinsdag 2 december 2008 @ 01:03:32 #102
212768 salmz0hr
Zure Room met harde brokken!
pi_63686015
TS heeft last van postmenstuele depressie vrees ik!
pi_63686504
quote:
Op maandag 1 december 2008 20:59 schreef BlueSymphony het volgende:
Ik zeg niet dat het jullie schuld is, ik leg alleen de schuld bij hun en gedeeltelijk bij jullie...
Voorlopig woon jij hier ook nog en is het dus 'ons' ipv 'jullie'.
  dinsdag 2 december 2008 @ 02:05:11 #104
221640 Dirty-Little-Monkey
3 hoera'tjes voor Yoshimi
pi_63686559
Op jonge leeftijd ben je vaak ietwat rebels. Meestal is dat zo rond je 16e, 17e levensjaar en houdt het ook maar een jaartje stand, waarna het weer afneemt. Sommigen blijven in die fase hangen of komen er later in terecht. Degenen die juist uit hun goed milieu komen en als kwartje geboren worden gaan zich gedragen of ze het leven van een dubbeltje hebben en denken dat het leven van een stuivertje veel beter is. Stuivertjes noemen je gek, dubbeltjes lachen je uit, net als de kwartjes die deze tijd achter zich hebben gelaten of er nooit last van hebben gehad.

@TS: Ik hoop dat je hier gauw over heen bent, dat niet te veel kennissen van jou dit weten en dat je later nooit meer met dit topic geconfronteerd word. Je gaat je namelijk doodschamen!
17 mei 2009: Bekerfinale: s.c. Heerenveen - FC Twente 2-2 (5-4)
  dinsdag 2 december 2008 @ 02:15:15 #105
199912 bikkeltje2
gaat altijd door
pi_63686614
Een klein vraagje aan al TON'ers: hoe komt het dat al jarenlang de uitstroom groter is dan de instroom? Ja, je leest het goed, er emigreren meer mensen uit NL dan dat er immigranten zijn. Onder hoogopgeleiden is het percentage het grootst. Allochtonen die terug gaan naar het land van herkomst zijn hierin NIET meegerekend. Dat hoor je niet en mag ook niet besproken worden (althans dat laaste lijkt zo, zie ook hier de reacties).
  dinsdag 2 december 2008 @ 04:05:40 #106
236733 Marmex
Currently travelling
pi_63687193
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 02:15 schreef bikkeltje2 het volgende:
Een klein vraagje aan al TON'ers: hoe komt het dat al jarenlang de uitstroom groter is dan de instroom? Ja, je leest het goed, er emigreren meer mensen uit NL dan dat er immigranten zijn. Onder hoogopgeleiden is het percentage het grootst. Allochtonen die terug gaan naar het land van herkomst zijn hierin NIET meegerekend. Dat hoor je niet en mag ook niet besproken worden (althans dat laaste lijkt zo, zie ook hier de reacties).
Ja dit hoor je vaak. Maar heb jij ook een bron?

Feit is dat hoogopgeleiden werken in het buitenland, en na verloop van tijd terugkeren. Dat zijn zogenaamde 'expats'. Er zullen vast ook wel hoogopgeleide mensen zijn die vertrekken uit onvrede met Nederland maar dat is bijna gelijk in tegenstrijd met het hoogopgeleid zijn.....
Hier heb ik bij boodschap al geen voorbaat aan.
pi_63689363
quote:
Op maandag 1 december 2008 21:15 schreef BlueSymphony het volgende:

[..]

Dan ga je er automatisch de mist mee in. Ik richt mijn klacht duidelijk op Nederland omdat ik dit land ben geboren en getogen. En buiten Nederland zijn er inderdaad plaatsen die véél beter geregeld zijn. Om een paar op te noemen: Amerika, Dubai, Japan, Zuid-Afrika en Canada.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
pi_63689471
TS ga lekker in nigeria rellen tussen de negers ofzo.
  Moderator dinsdag 2 december 2008 @ 10:02:37 #109
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_63689687
dan kanker je maar op ergens anders heen
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_63690069
Dit is veel te serieus voor ONZ.

Als jij liever in een land zit met een gigantische staatsschuld, waarvan de overheid alleen maar de belastingen omlaag gooit om de bevolking tevreden te houden, zodat de staatsschuld blijft groeiend, dan in een land dat eerlijk is, dat zegt dat de belastingen omhoog moeten zodat we economisch stabieler zijn, go your gang and fuck off.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_63690307
quote:
Op maandag 1 december 2008 21:28 schreef BlueSymphony het volgende:

[..]

Dat bedoel ik precies met de arrogantie en achterlijkheid van de Nederlander. Dank je wel voor het aantonen.

Op dit moment is de douane op Schiphol strenger dan in de VS. Ik kan het weten, ik ben net 2 dagen terug van een maand in Amerika.

Meneer de expert

Op Schiphol hoef ik m'n vingerafdrukken niet af te geven, krijg ik geen kruisverhoor over wat ik kom doen, hoef ik m'n schoenen niet uit te trekken, hoeft m'n vriendin haar navelpiercing er niet uit te halen etc... etc... etc...
pi_63690402
quote:
Op maandag 1 december 2008 21:06 schreef BlueSymphony het volgende:

[..]

Wil je zeggen dat je op de scholen hier in Nederland ook écht iets kunt leren dan? Als je dat echt denkt, heb ik medelijden met je.
Ik ken verschillende mensen die in Nederland een goede universitaire opleiding hebben genoten, daarna goed werk hebben verricht bij Nederlandse onderzoeksorganisaties en door dat werk in de VS zijn geweest om daar aan topinstituten hun onderzoek voort te zetten.

Ik heb ook verschillende Amerikaanse vrienden die in de VS naar een universiteit zijn geweest en nu werken als bejaardenverzorgster en secretaresse.

Maar goed, blijf jij maar lekker dromen dat je met een beetje lantefanteren op een Amerikaanse universiteit snel CEO van Microsoft kan worden .
pi_63690445
quote:
Op maandag 1 december 2008 22:04 schreef BlueSymphony het volgende:

[..]
Zoek een op hoe banken echt werken. Dan begrijp je wat inflatie is, dan begrijp je hoe de economie werkt en hoe fragiel een systeem zoals Nederland is.
Gelukkig maar dat er in Amerika geen kredietcrisis heerst, je zou toch maar je huis uit moeten
pi_63692898
quote:
Op maandag 1 december 2008 21:18 schreef Hanoying het volgende:
Ik woon niet meer in NL maar ik mis....

Kaas
Dropjes
Haring
Hema-rookworst
Multi-culti Amsterdam
Woonboten
Zeilen in mijn afgeragde centaur
Sneekweek
Strand horst
Scheveningen
Fietsen
Mickey mouse voetbalcompetitie
Wereldproblematiek oplossen in de kroeg

en nog veel meer, maar meer dan een minuut van mijn tijd verdien je niet

NL =
Effe doorgestreept wat absolute kloteargumenten zijn om in nederland te blijven, tenzij je naar hartje rusland bent verhuist. Dan mijn excuses.
Kaas = Overal te krijgen (oude kaas wordt lastig, maar nog steeds te doen)
Haring = Ook op veel plaatsen te krijgen, net als uien en een servet, dus haring eten op de fatsoenlijke manier kan nog steeds (=happen)
Zeilen = Als je water hebt, kun je zeilen. Laat toevallig 70.8% v/d aardkloot uit water bestaan, dus als je niet kunt zeilen heb je zelf niet goed gekozen.
Fietsen = Indien je verhuist bent en daardoor polio o.i.d. hebt gekregen... haal je 2-wieler uit stal.
Mickey Mouse competitie = Niets dat een sportzender niet kan oplossen.
Wereldproblematiek in kroegen = Zoek betere kroegen / andere maten.

De rest is 'meh', ook beargumenteerbaar maar niet veel nut (of je moet Amsterdam willen verhuizen? ).
De enige waarvan ik je absoluut gelijk geef is hemaworst, dropjes en hagelslag (heb je er niet in staan, zal wel een foutje zijn ).

Nee, ik zal Nederland niet missen. Not at all. Enige wat ik uit Nederland zou missen zijn m'n vrienden, de 3 bovenstaande etenswaren en het wegennet.

N~
pi_63693425
Volgens mij heeft TS er genoeg van gehad.
pi_63693516
Ik vind het hier uitermate relaxt. Ik zou in geen ander land willen wonen.
pi_63694018
quote:
Op maandag 1 december 2008 21:03 schreef Netsplitter het volgende:
/Care
- webicon verwijderd, max 100Kb toegestaan.-
M'n icon wat doe je !1!!1!
99% ONZ(in) poster
  dinsdag 2 december 2008 @ 14:04:51 #118
pi_63695293
Overigens wil ik later wel (een tijdje) in Chili of een andere Zuid-Amerikaans land wonen. Maar dat heeft meer te maken dat ik Nederland een beetje saai vind worden (weer, landschap, taaltje, en dat soort dingen). Maar dat jij niets doet voor school en daardoor denkt niets te leren of daadwerkelijk niets leert, ligt meer aan jou. En je kan je domheid wel willen verbergen door te zeggen dat je op school geindoctrineerd wordt en door niets te leren eronder uit bent gekomen, maar dat lukt je niet bij mij (en volgens mij bij niemand).

Overigens ben ik verder niet trots op Nederland, en zeker geen TON'er of PVV'er o.i.d. Wat die uitstroom betreft, dat heeft wel z'n redenen, maar dat is niet omdat ze denken dat het leven en onderwijs in Burkina Faso beter is dan in Nederland. Maargoed, lees mijn vorige post maar nog eens terug en schaam je diep...
  dinsdag 2 december 2008 @ 15:52:21 #119
122701 SamStar
Voorheen Da-Ali-G
pi_63698059
ik ga hier niet Nederland verdedigen of pluspunten opnoemen waarom Nederland wel zo geweldig is.

Maar ik richt me even totaal naar de TS.

Je noemt de Nederlanders arrogant, maar met de opmerkingen die je uit je kortzichtige muil uitkraamt zijn ook tamelijk arrogant, dat maakt je dus eigenlijk net zo erg als "Nederland"

Verder geef je geen enkele onderbouwing op je "theorieën" omdat "je daar geen moeite aan wilt verspillen" dat maakt je dus al arrogant, lui en on-onderbouwd.

Als je je mening wilt spuwen doe het op een goede manier, en ga niet zitten stoken met je niet onderbouwde onzin, als het je hier niet bevalt ga dan weg.
Hoofdpijn is het gevolg van het overmatig alcohol gebruik!
het heeft dan ook niets te maken met de zin in sex.....
pi_63699626
Dit is toch ONZ.
Ontopic:
TS ga dan naar een ander land als jij Nederland een slecht land vindt. Niemand houdt je tegen hoor. Alleen je kan niet weg he. Dat is nu jammer voor jouw. Sterkte in dit land dan.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_63702793
Hahahaha Gruwelijke goede troll.

Mocht dit je echte mening zijn dan lach ik nog fucking harder.
Je hebt zeker een geheel verzorgde 2 weeks vakantie gekregen van je vader om in amerika te kunnen genieten van de oh zo verzorgde luxe.
Je feiten kloppen voor geen ene jota, en daarboven op durf je geeneens je antwoorden en meningen te beredeneren, en noemt iedereen maar een arrogante mongool omdat ze meer willen weten, met name waar de fuck je het nou over hebt.
Heb je een zwaar meerderwaardigheidscomplex complex ofzo, als mensen zoals jij het land zouden leiden, dan kloppen je lappen zinloze tekst in ieder geval wel.
Flikker op uit het land, je bent een parasiet aan de communiteit.
pi_63704913
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 12:28 schreef Nickenator het volgende:

[..]

Nee, ik zal Nederland niet missen. Not at all. Enige wat ik uit Nederland zou missen zijn m'n vrienden, de 3 bovenstaande etenswaren en het wegennet.

N~
Waarom mis je het wegennet? Dat is juist bijzonder kut in Nederland
pi_63704933
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 10:31 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Meneer de expert

Op Schiphol hoef ik m'n vingerafdrukken niet af te geven, krijg ik geen kruisverhoor over wat ik kom doen, hoef ik m'n schoenen niet uit te trekken, hoeft m'n vriendin haar navelpiercing er niet uit te halen etc... etc... etc...
Dat heb ik nooit in Amerika gehad hoor. Op vingerafdrukken na.

Ben het niet eens met de TS hoor, maar hij heeft wel gelijk dat je het beter kunt hebben in sommige landen.
pi_63707475
Op de hoge belasting, linkse politici en Multiculti criminaliteit na is Nederland een prima land
  dinsdag 2 december 2008 @ 22:14:55 #125
pi_63710026
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 19:52 schreef tevebe het volgende:

[..]

Dat heb ik nooit in Amerika gehad hoor. Op vingerafdrukken na.

Ben het niet eens met de TS hoor, maar hij heeft wel gelijk dat je het beter kunt hebben in sommige landen.
Ik vloog in de zomer van 2007 van Nederland naar de VS (Dulles, Washington DC) en daar moest ik mij eerst verantwoorden over een reis naar Marokko van een jaar eerder en waarom ik over de VS vloog, en waarom ik uiteindelijk naar Guatemala op vakantie ging (een kruisverhoor van een kwartier). Vervolgens moest ik aangekomen in Amerika bij de douane mijn hele tas overhoop halen en werd er moeilijk gedaan omdat ik mijn eierkoeken en stroopwafels niet als ingevoerde etenswaren had laten registreren. Dat duurde dus weer een kwartier (terwijl er maar twee checkpoints open waren en er honderden mensen stonden te wachten). En natuurlijk moest ik mijn schoenen uitdoen. Bij de andere checkpoint deden ze moeilijk tegen een Mexicaanse man op doorreis. Uiteindelijk bleek alles goed te zijn, maar dit mochten ze zomaar doen omdat ze geen goed humeur hadden en de anti-terreurwet dit alles toelaat.
Aangekomen in Guatemala bleek dat ze mijn tas hadden open gemaakt (laten ze wel netjes weten) en bleek mijn hele toilettas overhoop te zijn gehaald en miste ik mijn tandenborstel die ik later los onderin de rugzak terug vond. Iemand anders was haar camera kwijtgeraakt (en kwam die niet meer tegen, maar de VS neemt geen verantwoordelijkheid daarvoor).

Nee dan heb ik toch liever Nederland dan de VS, want Schiphol is zo niet. Ben afgelopen weekend naar London geweest en ben helemaal enthousiast over Rotterdam Airport (en Luton bij London), daar hoefde je maar een uur vantevoren aanwezig te zijn en ben je in een paar minuten na aankomst met vliegtuig alweer buiten, omdat ze daar niet zo moeilijk doen.

(en weer een té lange post)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')