De OPEC landen zullen dat helaas niet toestaan, die gaan gewoon keihard de productie verlagen en de olieprijs rond de 50 als laagste stand houdenquote:Op dinsdag 2 december 2008 07:50 schreef edwinh het volgende:
[..]
No!!! ik heb net weer 15000 liter besteld :S
OPEC heeft al laten weten geen productieverlaging door te voeren volgens mij.quote:Op dinsdag 2 december 2008 08:30 schreef karim. het volgende:
[..]
De OPEC landen zullen dat helaas niet toestaan, die gaan gewoon keihard de productie verlagen en de olieprijs rond de 50 als laagste stand houden
Voorlopig gaat t nog rustig aan...quote:Op dinsdag 2 december 2008 09:02 schreef appelsientje het volgende:
nog zo'n dagje als gisteren en we zijn weer bijna terug op het laagste punt..
Die sprinters zijn erg vreemd idd. Iets minder heftig ofzo.quote:Op dinsdag 2 december 2008 09:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
De TL220 heeft een hefboom van 9,8
De SL220 (sprinter) heeft een hefboom van 6,45
quote:Op dinsdag 2 december 2008 09:25 schreef rvlaak_werk het volgende:
[..]
En er weer boven...Waar zal het eindigen vandaag? Wel een top 10?
En natuurlijk de autobedrijven die weer aankloppen bij de senaat in de VS... Hopen dat ze weer nul op rekest krijgen.quote:DINSDAG 2 DECEMBER
BEDRIJFSNIEUWS
- Fortis sa/nv bava over recente verkoop activiteiten en voortzetting activiteiten, Brussel, 10.00 uur
MACRO-ECONOMISCH NIEUWS
- EU, producentenprijzen, oktober, 11.00 uur
- OESO, inflatie oktober, 12.00 uur
Ongeveer ja.quote:Op dinsdag 2 december 2008 09:49 schreef pberends het volgende:
De financieringswaarde versus de stop loss is de restwaarde?
Is de spread vergelijkbaar?quote:Op dinsdag 2 december 2008 09:49 schreef jpjedi het volgende:
Inderdaad die kleinere hefboom had ik ook gezien. Tje het moet uit de lengte of de breedte komen bij ING.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |