Refereer je nou naar Sjakie?quote:Op woensdag 3 december 2008 21:23 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ze hebben toch al een nieuwe materiaalman?²
Altijd hetzelfde deuntje op die klote trommelquote:
Nee dat doet hij niet, jij zoekt het wel heel erg verquote:
Komt vooral door de stand. Twente weet eigenlijk niet goed wat het moet doen en dan ga je twijfelen, rare keuzes maken en dan krijg je dit.quote:
Tja. sommige users zijn in staat om dat soort ziekelijke grapjes te maken.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:26 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Nee dat doet hij niet, jij zoekt het wel heel erg ver
door die trommel moet de tv zachter van mamaquote:Op woensdag 3 december 2008 21:25 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Altijd hetzelfde deuntje op die klote trommel
Huh? Nee, hij is toch dood?quote:
TWENTE: EINS!quote:Op woensdag 3 december 2008 21:28 schreef Blawh het volgende:
Roest.
quote:Op woensdag 3 december 2008 21:29 schreef Cyberia18 het volgende:
En rust! Even bijkomen van het geleverde spektakel tot dusver mensen!
Euh Looooon, Euh loooon.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:29 schreef Cyberia18 het volgende:
En rust! Even bijkomen van het geleverde spektakel tot dusver mensen!
Klopt, Bansheeboy post misschien vaag maar beledigen doet hij nooit. Inplaats van materiaalman had er ook schoonmaker ofzo kunnen staanquote:Op woensdag 3 december 2008 21:27 schreef toma het volgende:
[..]
Tja. sommige users zijn in staat om dat soort ziekelijke grapjes te maken.
Inderdaad, ik vond zijn hamstrings ook al erg verdacht.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Ah, het is een turkse scheids. Zit nog wat baklava in zijn fluit heb ik het idee. En die romige glimlach van hem staan me ook niet echt aan.²
Hoeveel zinnen zou hij afmaken?quote:Op woensdag 3 december 2008 21:31 schreef golfer het volgende:
Krijgen we nu in de rust een analyse van Youri?
quote:Op woensdag 3 december 2008 21:32 schreef BansheeBoy het volgende:
Mike slaat de spijker op zijn kop, het is daarom niet heel relevant hoeveel ik post.²
Yuri van Gelder.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:31 schreef golfer het volgende:
Krijgen we nu in de rust een analyse van Youri?
quote:Op woensdag 3 december 2008 21:36 schreef BansheeBoy het volgende:
Toch zou ik John van Loen graag toegevoegd willen zien aan de technische staf van Fc Twente. Het is een ongefundeerde mening van mij. Vraag dus geen rationele argumenten van me.²
Z'n haarkleur past er goed bij inderdaad, maar ik denk dat er te weinig spanning op z'n kaakspieren zit.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:36 schreef BansheeBoy het volgende:
Toch zou ik John van Loen graag toegevoegd willen zien aan de technische staf van Fc Twente. Het is een ongefundeerde mening van mij. Vraag dus geen rationele argumenten van me.²
Gast, je bezorgt me toch altijd weer een smilequote:Op woensdag 3 december 2008 21:36 schreef BansheeBoy het volgende:
Mij ook.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:41 schreef sjimz het volgende:
[..]
Gast, je bezorgt me toch altijd weer een smile
Daar heeft de sint toch zijn (romige) Pieten voor?quote:Op woensdag 3 december 2008 21:40 schreef nvido het volgende:
Had ik na veel pijn en moeite toch nog kaartjes kunnen regelen, moet ik met sinterklaas op stage helpen
Kun je dit rationeel verantwoorden ?quote:Op woensdag 3 december 2008 21:36 schreef BansheeBoy het volgende:
Toch zou ik John van Loen graag toegevoegd willen zien aan de technische staf van Fc Twente. Het is een ongefundeerde mening van mij.²
En daar gaan we al.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:44 schreef pfaf het volgende:
Wordt 45 minuten billenknijpen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |