Dat zijn de tussenstanden van de andere wedstrijden!quote:Op woensdag 3 december 2008 21:22 schreef borisz het volgende:
[..]
De bel ging in het stadion, dus de kroketten zijn klaar.
Origineelquote:
ik vroeg het me daarstraks ook af. Het zou me niets verbazen als hij al 34 of 35 blijkt te zijn.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:22 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, ik zoek het ook niet in de huidskleur hoek hoor, maar zou hij eigenlijk al 40 zijn? Dat zie je vaak bij die négers dat ze hun ware leeftijd verhullen.²
Kruidnoot of chocoladepepernoten?quote:Op woensdag 3 december 2008 21:20 schreef BansheeBoy het volgende:
'N Kufo zit in de vrije val fase van zijn carriere, man wat raakt die néger geen pepernoot meer.²
Ze hebben toch al een nieuwe materiaalman?quote:Op woensdag 3 december 2008 21:22 schreef SCH het volgende:
Is die Perez niet iets voor Ajax?
Refereer je nou naar Sjakie?quote:Op woensdag 3 december 2008 21:23 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ze hebben toch al een nieuwe materiaalman?²
Altijd hetzelfde deuntje op die klote trommelquote:
Nee dat doet hij niet, jij zoekt het wel heel erg verquote:
Komt vooral door de stand. Twente weet eigenlijk niet goed wat het moet doen en dan ga je twijfelen, rare keuzes maken en dan krijg je dit.quote:
Tja. sommige users zijn in staat om dat soort ziekelijke grapjes te maken.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:26 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Nee dat doet hij niet, jij zoekt het wel heel erg ver
door die trommel moet de tv zachter van mamaquote:Op woensdag 3 december 2008 21:25 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Altijd hetzelfde deuntje op die klote trommel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |