Refereer je nou naar Sjakie?quote:Op woensdag 3 december 2008 21:23 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ze hebben toch al een nieuwe materiaalman?²
Altijd hetzelfde deuntje op die klote trommelquote:
Nee dat doet hij niet, jij zoekt het wel heel erg verquote:
Komt vooral door de stand. Twente weet eigenlijk niet goed wat het moet doen en dan ga je twijfelen, rare keuzes maken en dan krijg je dit.quote:
Tja. sommige users zijn in staat om dat soort ziekelijke grapjes te maken.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:26 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Nee dat doet hij niet, jij zoekt het wel heel erg ver
door die trommel moet de tv zachter van mamaquote:Op woensdag 3 december 2008 21:25 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Altijd hetzelfde deuntje op die klote trommel
Huh? Nee, hij is toch dood?quote:
TWENTE: EINS!quote:Op woensdag 3 december 2008 21:28 schreef Blawh het volgende:
Roest.
quote:Op woensdag 3 december 2008 21:29 schreef Cyberia18 het volgende:
En rust! Even bijkomen van het geleverde spektakel tot dusver mensen!
Euh Looooon, Euh loooon.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:29 schreef Cyberia18 het volgende:
En rust! Even bijkomen van het geleverde spektakel tot dusver mensen!
Klopt, Bansheeboy post misschien vaag maar beledigen doet hij nooit. Inplaats van materiaalman had er ook schoonmaker ofzo kunnen staanquote:Op woensdag 3 december 2008 21:27 schreef toma het volgende:
[..]
Tja. sommige users zijn in staat om dat soort ziekelijke grapjes te maken.
Inderdaad, ik vond zijn hamstrings ook al erg verdacht.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Ah, het is een turkse scheids. Zit nog wat baklava in zijn fluit heb ik het idee. En die romige glimlach van hem staan me ook niet echt aan.²
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |