Hoeveel zinnen zou hij afmaken?quote:Op woensdag 3 december 2008 21:31 schreef golfer het volgende:
Krijgen we nu in de rust een analyse van Youri?
quote:Op woensdag 3 december 2008 21:32 schreef BansheeBoy het volgende:
Mike slaat de spijker op zijn kop, het is daarom niet heel relevant hoeveel ik post.²
Yuri van Gelder.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:31 schreef golfer het volgende:
Krijgen we nu in de rust een analyse van Youri?
quote:Op woensdag 3 december 2008 21:36 schreef BansheeBoy het volgende:
Toch zou ik John van Loen graag toegevoegd willen zien aan de technische staf van Fc Twente. Het is een ongefundeerde mening van mij. Vraag dus geen rationele argumenten van me.²
Z'n haarkleur past er goed bij inderdaad, maar ik denk dat er te weinig spanning op z'n kaakspieren zit.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:36 schreef BansheeBoy het volgende:
Toch zou ik John van Loen graag toegevoegd willen zien aan de technische staf van Fc Twente. Het is een ongefundeerde mening van mij. Vraag dus geen rationele argumenten van me.²
Gast, je bezorgt me toch altijd weer een smilequote:Op woensdag 3 december 2008 21:36 schreef BansheeBoy het volgende:
Mij ook.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:41 schreef sjimz het volgende:
[..]
Gast, je bezorgt me toch altijd weer een smile
Daar heeft de sint toch zijn (romige) Pieten voor?quote:Op woensdag 3 december 2008 21:40 schreef nvido het volgende:
Had ik na veel pijn en moeite toch nog kaartjes kunnen regelen, moet ik met sinterklaas op stage helpen
Kun je dit rationeel verantwoorden ?quote:Op woensdag 3 december 2008 21:36 schreef BansheeBoy het volgende:
Toch zou ik John van Loen graag toegevoegd willen zien aan de technische staf van Fc Twente. Het is een ongefundeerde mening van mij.²
En daar gaan we al.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:44 schreef pfaf het volgende:
Wordt 45 minuten billenknijpen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |