Heldquote:Op zondag 14 december 2008 21:56 schreef -J-D- het volgende:Hot-Fix beschikbaar!
.Net Framework Compact 3.5 - Nodig voor het correct werken van veel software.
Google Maps - Nieuwste versie met StreetView, (nog geen beelden in NL..)
Advanced Configuration Tool - Hiermee kun je vrijwel alles aanpassen!
Gyrator 2 - Automatisch kantelen van álle software, evt. aan de hand van eigen-gemaakte events. Backup-software Contact-Fix Om je contacten te ordenen.
Diamond Beer Bekende bier-drink-grap van de Aai-Föhn.
S2U2 - Schuiven om te Ontgrendelen vanuit Standby en/of oproepen.
ThrottleLock - Patroon maken om te Ontgrendelen vanuit Standby.
Weather Database Editor 1.1 Hiermee kan je álle plaatsen gebruiken in het Weather tabblad in TF3D.
HandyMenu Bespaar je Powerknop, of doe een soft-reset.
MemMaid Goede Proces-Bekijker en Geheugen-Cleaner.
Verbeterde Batterij-indicatoren
G-Alarm - G-Sensor gebruikend Alarm
CorePlayer - Mediaspeler met ondersteuning voor vrijwel élk formaat, zie echter hier.
WVGA Skins voor o.a. Calculator
Resco Explorer / Total Commander - Goede Verkenners en Registereditor.
Diamond TF3D Config - Oppassen met edits!
tnyynt SD TuneUP - Versnelde SD-Kaart toegang.
TouchPal - Enorm goed SureType-achtig Toetsenbord
SPB-Software - Onnoemelijk veel software, waaronder eigen Today-implementaties.
GekoNewCal - Duimvriendelijke en nette Nieuwe-Afspraak Maker.
NoData - Voorkom Internetgebruik in het Buitenland!
Het betere jatwerk kan soms een mooi overzichtje opleveren.quote:
Puik planquote:Op zondag 14 december 2008 22:03 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Het betere jatwerk kan soms een mooi overzichtje opleveren.
Laten we deze maar aanvullen en in de OP gooien.
Die post van -J-D- dusquote:Op zondag 14 december 2008 22:09 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Aanpassingen in de OP ontvang ik graag via de PM zodat ik deze weer online kan gooien
Ja maar het is makkelijker als hij even zijn post "edit" en de "bron" dus inclusief de bbcode naar mij via een pm stuurt want dat is makkelijker in de OP te plakken..Snapje?quote:
Waar heb jij die hotfix vandaan?quote:Op maandag 15 december 2008 12:21 schreef Suusz het volgende:
De prgramma's die ik er extra op heb zitten zijn:
- Net Framework Compact 3.5![]()
- 3-5 seconden freeze hotfix![]()
- Nodata![]()
- G-alarm![]()
- Gyrator 2![]()
- SPB toetsenbord![]()
- Spelletje Caver![]()
- accu-mooi-weergeef-dingetje![]()
- Dat diamond beer geprobeerd:dus er weer gelijk afgegooid
En ik zoek nog:
- TomTom/ ander navigatiesoftware
- Coreplayer
- En een handschriftherkennings programmaatje (is vreemd, er staat wel in de beschrijving dat dit standaard op de HD zit, maar is denk ik toch niet aanwezig op de NL-HD)
quote:Op maandag 15 december 2008 12:33 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Waar heb jij die hotfix vandaan?
Ik wil, ik wil, ik wil
edit: omg anders lees ik even het lijstje van J-D beter
Heb ik zojuist gedaanquote:Op zondag 14 december 2008 22:49 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Ja maar het is makkelijker als hij even zijn post "edit" en de "bron" dus inclusief de bbcode naar mij via een pm stuurt want dat is makkelijker in de OP te plakken..Snapje?
Dankje Houniet maar ik kan nog steeds niks met de url's omdat die niet in BBcode zijn..quote:
Mooi, bedanktquote:
Superquote:Op maandag 15 december 2008 16:53 schreef -J-D- het volgende:
Had even zin om te stoeien met een iets uitgebreidere OP
Roep maar wat verbeterpunten
quote:
quote:
Jup. Heb het ook op de pc staan, mocht iemand van buitenaf de boel saboterenquote:Op maandag 15 december 2008 19:49 schreef MuRKie het volgende:
OP is zeker nice zo J-D
Kan iedereen nou ook gewoon dingen toevoegen en wijzigen?
Zeker nice!quote:Op maandag 15 december 2008 20:07 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Jup. Heb het ook op de pc staan, mocht iemand van buitenaf de boel saboteren
Maar zo kunnen we het samen aanpassen en bijhouden.
Ik dacht dat ik dat per ongeluk een keer had gedaan via de camera instellingen via TF3Dquote:Op woensdag 17 december 2008 10:25 schreef -J-D- het volgende:
Ik wilde eigenlijk ook de camera aan de voorkant eens testen.
Krijg hem alleen niet gestart, alleen als ik ga videobellen. Iemand een idee hoe je die inschakelt?
Camera starten, naar je opties gaan ( instellingen icoontje aanklikken ) en dan rechts onderin camera icoon aanklikken. dan krijg je frontcamera ingeschakeldquote:Op woensdag 17 december 2008 10:25 schreef -J-D- het volgende:
Ik wilde eigenlijk ook de camera aan de voorkant eens testen.
Krijg hem alleen niet gestart, alleen als ik ga videobellen. Iemand een idee hoe je die inschakelt?
No problem!quote:
Jep heb ik ook. Soms moet ik ook 5 keer drukken voor Opera het registreert als zijnde een klik op een hypelink.. Maa verdr vind ik hem wel god werken hoorquote:Op woensdag 17 december 2008 13:26 schreef Intocable het volgende:
[..]
No problem!![]()
Wat ik wel trouwens wat irritant vind aan de htc is opera. Vooral het aanklikken van hyperlinks wat moeizaam / langzaam gaat voor mijn gevoel.. Iemand anders dit ook al ervaren?
Klopt helemaal.. iets wat irritant maar we moeten het maar voor lief nemen. Misschien dat dit opgelost word door een firmware update / hot fixquote:Op woensdag 17 december 2008 13:29 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Jep heb ik ook. Soms moet ik ook 5 keer drukken voor Opera het registreert als zijnde een klik op een hypelink.. Maa verdr vind ik hem wel god werken hoorIn- en uit-zoomen vind ik erg makkelijk. Enige nadeel is als je te snel achter elkaar op een link probeert te drukken gaat hij in- of uit-zoomen..
Internet explorer?quote:
Installeer het No-Data gebeuren uit de OP.quote:Op donderdag 18 december 2008 18:46 schreef mauricewrx het volgende:
help
wie o wie kan mij vertellen hoe het komt dat mijn HD automatische verbinding maakt met gprs
in het scherm staat het volgende verbonden met GPRS en in de top balk staat 3G en ipv antenne staat er dan 3G en de signaal sterkte nu heb ik een abonnement incl. internet maar ik ga morgen voor 2 wkn naar het buitenland en dat zit dus niet in het abonnement
help help help vodafone wist amper welke telefoon ik bedoelde ?????
groetjes en fijne dagen maurice
Nee dat kan je niet gewoon uitzetten, maar dat weet je bij een HTC.. omdat die functies aanbied die gewoon verbinding maken met internet. Installeer gewoon NoData uit de OP zoals -J-D- zegt. Dat is echt niet veel gedoe en is altijd handig!quote:Op donderdag 18 december 2008 19:12 schreef mauricewrx het volgende:
ja das makkelijk gezegd maar ik moet dit toch gewoon uit kunnen zetten
maurice
Oow, das al bijna johquote:Op donderdag 18 december 2008 19:16 schreef Houniet het volgende:
Over drie weken mag ik een keuze maken.
Als je naar het laatste tabje gaat in TF3D en dan links onder op alles drukt staat hij daar tussenquote:Op donderdag 18 december 2008 19:17 schreef mauricewrx het volgende:
dus no data installeren en waar vind ik dat linkje of iets
dank jullie wel
Hoezo een keuze maken? Het is toch een done dealquote:Op donderdag 18 december 2008 19:16 schreef Houniet het volgende:
Over drie weken mag ik een keuze maken.
quote:Op donderdag 18 december 2008 19:47 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Hoezo een keuze maken? Het is toch een done deal?!
Je moet even in de OP kijken zoals -J-D- al aangafquote:Op donderdag 18 december 2008 22:02 schreef mauricewrx het volgende:
het zal wel aan mij liggen maar moet ik dat ergens downloaden of staat het al in de telefoon no data
maurice
Installeer je dat cabbestand wel vanaf de touch hd? Het moet niet via de pc, maar vanaf je foon.quote:Op donderdag 18 december 2008 22:55 schreef mauricewrx het volgende:
Ja ok dat snap ik wel maar als ik daar ok klik dan krijg ik idd een cab bestand als ik daar dan op klik dan een error ? heb al een account daar aangemaakt maar dat helpt ook niet
Heb je dat cab bestand al van de site gedownload of krijg je een error met downloaden? want je moet eers je account nog activeren voor je het cab bestand kan downloaden..quote:Op donderdag 18 december 2008 22:55 schreef mauricewrx het volgende:
Ja ok dat snap ik wel maar als ik daar ok klik dan krijg ik idd een cab bestand als ik daar dan op klik dan een error ? heb al een account daar aangemaakt maar dat helpt ook niet
Mwah toch wel hoor.. ik vind het gebruikersgemak zeker te wensen overlaten. Alle menu's zijn omslachtig, heb vaak geen idee waar ik iets moet zoeken in bijv. de instellingen en naar mijn smaak moet je bijna overal net een keer te vaak tikken om iets gedaan te krijgen. Scherm reageert daarbij traag en vaak ook niet, zelf als ik wel een tik geluidje hoor, nog steeds last van freezes (hotfix geinstalleerd), audio en foto functies van Touchflo werken verschrikkelijk slecht (o.a. foto's verkeerd gedraaid, "&" niet herkend, playlist omslachtig), coreplayer is niet gratis en speelt video met haperen af, batterij snel leeg, wifi ontvangst laat te wensen over en dan heb ik nog niet eens gebeld of geGPSt.quote:Op zondag 21 december 2008 23:48 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Iedereen is gewoon tevreden over deze telefoon, laat eigenlijk niets meer te wensen over![]()
Ruim de helft van jouw klachten zijn Windows Mobile gerelateerd en niet aan HTC. Omslachtige menu's zijn WM eigen en mbv TF3D is dat echt wel een stuk gebruikersvriendelijker geworden! Is dit je eerste WM telefoon?quote:Op maandag 22 december 2008 10:16 schreef eentwee het volgende:
[..]
Mwah toch wel hoor.. ik vind het gebruikersgemak zeker te wensen overlaten. Alle menu's zijn omslachtig, heb vaak geen idee waar ik iets moet zoeken in bijv. de instellingen en naar mijn smaak moet je bijna overal net een keer te vaak tikken om iets gedaan te krijgen. Scherm reageert daarbij traag en vaak ook niet, zelf als ik wel een tik geluidje hoor, nog steeds last van freezes (hotfix geinstalleerd), audio en foto functies van Touchflo werken verschrikkelijk slecht (o.a. foto's verkeerd gedraaid, "&" niet herkend, playlist omslachtig), coreplayer is niet gratis en speelt video met haperen af, batterij snel leeg, wifi ontvangst laat te wensen over en dan heb ik nog niet eens gebeld of geGPSt.
Niks is echt onoverkomelijk maar het is allemaal net niet optimaal.
Ja. Het zal dus voor een deel wel een kwestie van wennen zijn..quote:Op maandag 22 december 2008 10:20 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Ruim de helft van jouw klachten zijn Windows Mobile gerelateerd en niet aan HTC. Omslachtige menu's zijn WM eigen en mbv TF3D is dat echt wel een stuk gebruikersvriendelijker geworden! Is dit je eerste WM telefoon?
Dit is inderdaad pure Microsoft logica ben ik bang. Ze stoppen meer in een scherm dan eigenlijk past.. Hoe je het kan wijzigen durf ik je niet te zeggen maar misschien dat resco explorer in ieder geval een hele verbetering is?quote:Op maandag 22 december 2008 10:44 schreef eentwee het volgende:
[..]
Ja. Het zal dus voor een deel wel een kwestie van wennen zijn..Maar sommige dingen lijken gewoon echt niet te kloppen. Bijv in de verkenner zie ik maar een paar tekens van een bestandsnaam, daarachter staat een datum en grootte die ik minder belangrijk vind. Hoe pas ik dat aan? En waarom begint die naam niet te lopen zodat ik 'm wel kan lezen? Zo zie ik het verschil toch niet tussen de bestanden?
Met Resco explorer gaat dit wel wat makkelijker dan in de standaard verkenner, maar ik geloof nog niet helemaal optimaalquote:En hoe kan ik een bestand (bijv een mp3) selecteren zonder het te openen?
Dit heb ik zelf nog niet meegemaakt maar ik ben ook niet echt te spreken over de wifi functionaliteit. Mijn verbinding valt er steeds uit en via wifi was net zo snel als via GPRS bij mij.quote:Zelfde geldt voor een Wifi netwerk, als je dat aanklikt om verbinding te maken kom je automatisch in zijn instellingen terecht waardoor je of via annuleren of door alle stappen te doorlopen weer een paar keer extra moet klikken voordat je verbinding kunt maken.
Ik weet niet zeker of dit kan, maar er zullen vast pogramma's zijn gemaakt om dit te kunnen realiserenquote:Ik had er gewoon meer van verwacht, en ook van de functionaliteit van Touch Flo. Het onderscheid tussen scrollen en aanklikken is flinterdun. Is het eigenlijk mogelijk om via de TF3D tabs naar andere programma's te linken dan dat muziekprogramma en 'album' voor foto's? Dus dat ik naar de muziektab ga en dan gelijk coreplayer krijg oid?
Ik snapte eerst ook de ballen van die TF3D muziek speler maar toen ik hem eenmaal doorhad werkte het prima. Volgens mij als je je mp3's nummert via de bestandsnaam komen ze ook in de juiste volgorde. Ik gebruik ook bijna nooit dat id tag gebeuren omdat het alleen maar extra werk is maar de muziekspeler werkt prima voor mij. Je kan in de muziekpeler ook albums weergeven en die dan afspelen door die openen en vervolgens een willekeurige mp3 in het album te openen (een logica die ik nog steeds niet begrijp)quote:Ik ben een conservatieve lul die niet met id tags werkt dus dat muziektab is voor mij onbruikbaar. Als ik naar 'album' ga, staan de nummers niet eens in de goede volgorde terwijl ze wel zijn getagged met het juiste albumDus dan dacht ik even snel een playlist te maken terwijl de telefoon aan de pc hangt maar het is niet mogelijk om via de pc de bestanden op de speler te openen
D'r zal ongetwijfeld e.e.a. mogelijk zijn met homemade tooltjes maar om voor basisfunctionaliteit allerlei verschillende programma's te moeten installeren..quote:Op maandag 22 december 2008 11:00 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Dit is inderdaad pure Microsoft logica ben ik bang. Ze stoppen meer in een scherm dan eigenlijk past.. Hoe je het kan wijzigen durf ik je niet te zeggen maar misschien dat resco explorer in ieder geval een hele verbetering is?
[..]
Met Resco explorer gaat dit wel wat makkelijker dan in de standaard verkenner, maar ik geloof nog niet helemaal optimaal
[..]
Dit heb ik zelf nog niet meegemaakt maar ik ben ook niet echt te spreken over de wifi functionaliteit. Mijn verbinding valt er steeds uit en via wifi was net zo snel als via GPRS bij mij.
[..]
Ik weet niet zeker of dit kan, maar er zullen vast pogramma's zijn gemaakt om dit te kunnen realiseren
[..]
Ik snapte eerst ook de ballen van die TF3D muziek speler maar toen ik hem eenmaal doorhad werkte het prima. Volgens mij als je je mp3's nummert via de bestandsnaam komen ze ook in de juiste volgorde. Ik gebruik ook bijna nooit dat id tag gebeuren omdat het alleen maar extra werk is maar de muziekspeler werkt prima voor mij. Je kan in de muziekpeler ook albums weergeven en die dan afspelen door die openen en vervolgens een willekeurige mp3 in het album te openen (een logica die ik nog steeds niet begrijp)
Ja. Ik heb een TomTom 7.nogiets gedownload en loopt als een trein.quote:Op maandag 22 december 2008 12:00 schreef Houniet het volgende:
Is er trouwens een goed werkende TomTom die draait op deze telefoon?
Doen!quote:Op maandag 22 december 2008 12:05 schreef Houniet het volgende:
Ik heb nu de N73 () en daar loopt de TomTom ook goed op. Deze telefoon wil ik sowieso blijven houden vanwege de TomTom, maar als deze HTC ook gewoon goed werkt dan dump ik die N73.
Daar was ik ook benieuwd naarquote:Op maandag 22 december 2008 12:03 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Ja. Ik heb een TomTom 7.nogiets gedownload en loopt als een trein.
Hij heeft veel sneller een fix dan met mijn vorig toestel. Binnen 2 sec is het raak.
Als je geen tooltjes op je telefoon wilt installeren had je sowieso geen Windows Mobile telefoon moeten kopenquote:Op maandag 22 december 2008 11:59 schreef eentwee het volgende:
[..]
D'r zal ongetwijfeld e.e.a. mogelijk zijn met homemade tooltjes maar om voor basisfunctionaliteit allerlei verschillende programma's te moeten installeren..Ik zit er ook echt niet op te wachten dat de telefoon nog langzamer wordt.
Wat je omschrijft met die muziekplayer werkt bij mij in elk geval niet. Ik heb juist alle relevante info in de bestandsnaam staan, dus ook de nrs die de goede volgorde weergeeft. De player zet ze in een volstrekt onbegrijpelijke volgorde (dus ook niet alfabetisch ofzo). Ik heb het net even gecontroleerd voor een album dat niet werkt, door in windows media player naar eigenschappen te gaan. Er staat o.a. ingesteld: artiest, album, album artiest (= nummer dat volgorde aangeeft + artiestnaam). WMP herkent het album helemaal niet maar ziet de tag 'album artiest' als album (dus elk bestand wordt een ander album) en TF3D player zet de bestanden wel onder een albumnaam (gebruikt dus de echte album tag) maar kent geen volgorde.
Ik heb ook TomTom 7 nog iets. Ik heb hem pas 1 keer hoeven gebruiken maar toen klapte bij mij telkens na 2 seconden het signaal er weer uit om na 5 a 10 seconden weer signaal te pakken en er na 2 seconden weer uit te klappenquote:Op maandag 22 december 2008 12:03 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Ja. Ik heb een TomTom 7.nogiets gedownload en loopt als een trein.
Hij heeft veel sneller een fix dan met mijn vorig toestel. Binnen 2 sec is het raak.
Das apart! Dat probleem heb ik nog nergens gelezen!quote:Op maandag 22 december 2008 12:14 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Als je geen tooltjes op je telefoon wilt installeren had je sowieso geen Windows Mobile telefoon moeten kopen
[..]
Ik heb ook TomTom 7 nog iets. Ik heb hem pas 1 keer hoeven gebruiken maar toen klapte bij mij telkens na 2 seconden het signaal er weer uit om na 5 a 10 seconden weer signaal te pakken en er na 2 seconden weer uit te klappen
Ik heb v725.1905 (een oudere versie dus)quote:Op maandag 22 december 2008 12:15 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Die heb ik ook. En west europa kaart v815.2024
Die kon ik nergens meer vindenquote:Op maandag 22 december 2008 12:27 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Ik heb v725.1905 (een oudere versie dus)
Je hebt nu toch een nieuwere versie? Dat is toch geen ramp?quote:
Maar bij mij valt de verbinding telkens weg, ik dacht misschien is die nieuwe kaart niet compatibel met die TomTom versie..quote:Op maandag 22 december 2008 12:41 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Je hebt nu toch een nieuwere versie? Dat is toch geen ramp?
Ik heb net 50 mp3's op de sd-kaart gezet. Hoe krijg ik die in dat tabblad Muziek werkend?quote:Op maandag 22 december 2008 11:00 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Ik snapte eerst ook de ballen van die TF3D muziek speler maar toen ik hem eenmaal doorhad werkte het prima.
quote:Op maandag 22 december 2008 17:15 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Ik heb net 50 mp3's op de sd-kaart gezet. Hoe krijg ik die in dat tabblad Muziek werkend?
quote:Muziek
Met het tabblad Muziek kunt u door uw muziekalbums en -nummers bladeren, deze bekijken en afspelen. De op het tabblad Muziek weergegeven albums en nummers, is de Afspelen lijst uit de Bibliotheek.
Opmerking Uw toestel zoekt naar alle muziekbestanden van de volgende formats: amr-nb/wb (.awb), mp3 (.mp3), wma (.wma), aac/aac+/eaac+ (.aac) en mpeg-4 (.m4a). Het zoekt op de volgende locaties naar muziek:
Toestel: \Mijn Muziek (inclusief alle submappen)
\My Documents (inclusief alle submappen)
Geheugenkaart: \Geheugenkaart (inclusief alle submappen)
De reviews uit de OP leveren niet genoeg informatie op?quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:37 schreef DuTank het volgende:
Ik zou graag de plus- en minpunten van dit apparaat op een rijtje willen hebben van een gebruiker
Binnenkort mag ik namelijk mijn abonnement verlengen en wil misschien deze halen.
Check de OP en overtuig jezelfquote:Op dinsdag 23 december 2008 19:14 schreef Saninl het volgende:
Hmm, ik ben aant kiezen tussen deze, de Nokia N96, N85 en de SE C905
Ik hou niet zo van lezen, zeker niet op vakantie in Italië in ons appartementjequote:Op dinsdag 23 december 2008 16:45 schreef -J-D- het volgende:
[..]
De reviews uit de OP leveren niet genoeg informatie op?
Ik vind hem echt niet traag. En al helemaal niet vergeleken met voorgaande HTC modellen of andere WM telefoons. WM is soms wat traag ja maar voor een WM telefoon is de HD echt wel rapquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:18 schreef DuTank het volgende:
Hij is wel wat traag he? Zo zie ik op een filmpje..
quote:Op woensdag 24 december 2008 00:53 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Ik vind hem echt niet traag. En al helemaal niet vergeleken met voorgaande HTC modellen of andere WM telefoons. WM is soms wat traag ja maar voor een WM telefoon is de HD echt wel rap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |