Heldquote:Op zondag 14 december 2008 21:56 schreef -J-D- het volgende:Hot-Fix beschikbaar!
.Net Framework Compact 3.5 - Nodig voor het correct werken van veel software.
Google Maps - Nieuwste versie met StreetView, (nog geen beelden in NL..)
Advanced Configuration Tool - Hiermee kun je vrijwel alles aanpassen!
Gyrator 2 - Automatisch kantelen van álle software, evt. aan de hand van eigen-gemaakte events. Backup-software Contact-Fix Om je contacten te ordenen.
Diamond Beer Bekende bier-drink-grap van de Aai-Föhn.
S2U2 - Schuiven om te Ontgrendelen vanuit Standby en/of oproepen.
ThrottleLock - Patroon maken om te Ontgrendelen vanuit Standby.
Weather Database Editor 1.1 Hiermee kan je álle plaatsen gebruiken in het Weather tabblad in TF3D.
HandyMenu Bespaar je Powerknop, of doe een soft-reset.
MemMaid Goede Proces-Bekijker en Geheugen-Cleaner.
Verbeterde Batterij-indicatoren
G-Alarm - G-Sensor gebruikend Alarm
CorePlayer - Mediaspeler met ondersteuning voor vrijwel élk formaat, zie echter hier.
WVGA Skins voor o.a. Calculator
Resco Explorer / Total Commander - Goede Verkenners en Registereditor.
Diamond TF3D Config - Oppassen met edits!
tnyynt SD TuneUP - Versnelde SD-Kaart toegang.
TouchPal - Enorm goed SureType-achtig Toetsenbord
SPB-Software - Onnoemelijk veel software, waaronder eigen Today-implementaties.
GekoNewCal - Duimvriendelijke en nette Nieuwe-Afspraak Maker.
NoData - Voorkom Internetgebruik in het Buitenland!
Het betere jatwerk kan soms een mooi overzichtje opleveren.quote:
Puik planquote:Op zondag 14 december 2008 22:03 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Het betere jatwerk kan soms een mooi overzichtje opleveren.
Laten we deze maar aanvullen en in de OP gooien.
Die post van -J-D- dusquote:Op zondag 14 december 2008 22:09 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Aanpassingen in de OP ontvang ik graag via de PM zodat ik deze weer online kan gooien
Ja maar het is makkelijker als hij even zijn post "edit" en de "bron" dus inclusief de bbcode naar mij via een pm stuurt want dat is makkelijker in de OP te plakken..Snapje?quote:
Waar heb jij die hotfix vandaan?quote:Op maandag 15 december 2008 12:21 schreef Suusz het volgende:
De prgramma's die ik er extra op heb zitten zijn:
- Net Framework Compact 3.5![]()
- 3-5 seconden freeze hotfix![]()
- Nodata![]()
- G-alarm![]()
- Gyrator 2![]()
- SPB toetsenbord![]()
- Spelletje Caver![]()
- accu-mooi-weergeef-dingetje![]()
- Dat diamond beer geprobeerd:dus er weer gelijk afgegooid
En ik zoek nog:
- TomTom/ ander navigatiesoftware
- Coreplayer
- En een handschriftherkennings programmaatje (is vreemd, er staat wel in de beschrijving dat dit standaard op de HD zit, maar is denk ik toch niet aanwezig op de NL-HD)
quote:Op maandag 15 december 2008 12:33 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Waar heb jij die hotfix vandaan?
Ik wil, ik wil, ik wil
edit: omg anders lees ik even het lijstje van J-D beter
Heb ik zojuist gedaanquote:Op zondag 14 december 2008 22:49 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Ja maar het is makkelijker als hij even zijn post "edit" en de "bron" dus inclusief de bbcode naar mij via een pm stuurt want dat is makkelijker in de OP te plakken..Snapje?
Dankje Houniet maar ik kan nog steeds niks met de url's omdat die niet in BBcode zijn..quote:
Mooi, bedanktquote:
Superquote:Op maandag 15 december 2008 16:53 schreef -J-D- het volgende:
Had even zin om te stoeien met een iets uitgebreidere OP
Roep maar wat verbeterpunten
quote:
quote:
Jup. Heb het ook op de pc staan, mocht iemand van buitenaf de boel saboterenquote:Op maandag 15 december 2008 19:49 schreef MuRKie het volgende:
OP is zeker nice zo J-D
Kan iedereen nou ook gewoon dingen toevoegen en wijzigen?
Zeker nice!quote:Op maandag 15 december 2008 20:07 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Jup. Heb het ook op de pc staan, mocht iemand van buitenaf de boel saboteren
Maar zo kunnen we het samen aanpassen en bijhouden.
Ik dacht dat ik dat per ongeluk een keer had gedaan via de camera instellingen via TF3Dquote:Op woensdag 17 december 2008 10:25 schreef -J-D- het volgende:
Ik wilde eigenlijk ook de camera aan de voorkant eens testen.
Krijg hem alleen niet gestart, alleen als ik ga videobellen. Iemand een idee hoe je die inschakelt?
Camera starten, naar je opties gaan ( instellingen icoontje aanklikken ) en dan rechts onderin camera icoon aanklikken. dan krijg je frontcamera ingeschakeldquote:Op woensdag 17 december 2008 10:25 schreef -J-D- het volgende:
Ik wilde eigenlijk ook de camera aan de voorkant eens testen.
Krijg hem alleen niet gestart, alleen als ik ga videobellen. Iemand een idee hoe je die inschakelt?
No problem!quote:
Jep heb ik ook. Soms moet ik ook 5 keer drukken voor Opera het registreert als zijnde een klik op een hypelink.. Maa verdr vind ik hem wel god werken hoorquote:Op woensdag 17 december 2008 13:26 schreef Intocable het volgende:
[..]
No problem!![]()
Wat ik wel trouwens wat irritant vind aan de htc is opera. Vooral het aanklikken van hyperlinks wat moeizaam / langzaam gaat voor mijn gevoel.. Iemand anders dit ook al ervaren?
Klopt helemaal.. iets wat irritant maar we moeten het maar voor lief nemen. Misschien dat dit opgelost word door een firmware update / hot fixquote:Op woensdag 17 december 2008 13:29 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Jep heb ik ook. Soms moet ik ook 5 keer drukken voor Opera het registreert als zijnde een klik op een hypelink.. Maa verdr vind ik hem wel god werken hoorIn- en uit-zoomen vind ik erg makkelijk. Enige nadeel is als je te snel achter elkaar op een link probeert te drukken gaat hij in- of uit-zoomen..
Internet explorer?quote:
Installeer het No-Data gebeuren uit de OP.quote:Op donderdag 18 december 2008 18:46 schreef mauricewrx het volgende:
help
wie o wie kan mij vertellen hoe het komt dat mijn HD automatische verbinding maakt met gprs
in het scherm staat het volgende verbonden met GPRS en in de top balk staat 3G en ipv antenne staat er dan 3G en de signaal sterkte nu heb ik een abonnement incl. internet maar ik ga morgen voor 2 wkn naar het buitenland en dat zit dus niet in het abonnement
help help help vodafone wist amper welke telefoon ik bedoelde ?????
groetjes en fijne dagen maurice
Nee dat kan je niet gewoon uitzetten, maar dat weet je bij een HTC.. omdat die functies aanbied die gewoon verbinding maken met internet. Installeer gewoon NoData uit de OP zoals -J-D- zegt. Dat is echt niet veel gedoe en is altijd handig!quote:Op donderdag 18 december 2008 19:12 schreef mauricewrx het volgende:
ja das makkelijk gezegd maar ik moet dit toch gewoon uit kunnen zetten
maurice
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |