Oow, das al bijna johquote:Op donderdag 18 december 2008 19:16 schreef Houniet het volgende:
Over drie weken mag ik een keuze maken.
Als je naar het laatste tabje gaat in TF3D en dan links onder op alles drukt staat hij daar tussenquote:Op donderdag 18 december 2008 19:17 schreef mauricewrx het volgende:
dus no data installeren en waar vind ik dat linkje of iets
dank jullie wel
Hoezo een keuze maken? Het is toch een done dealquote:Op donderdag 18 december 2008 19:16 schreef Houniet het volgende:
Over drie weken mag ik een keuze maken.
quote:Op donderdag 18 december 2008 19:47 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Hoezo een keuze maken? Het is toch een done deal?!
Je moet even in de OP kijken zoals -J-D- al aangafquote:Op donderdag 18 december 2008 22:02 schreef mauricewrx het volgende:
het zal wel aan mij liggen maar moet ik dat ergens downloaden of staat het al in de telefoon no data
maurice
Installeer je dat cabbestand wel vanaf de touch hd? Het moet niet via de pc, maar vanaf je foon.quote:Op donderdag 18 december 2008 22:55 schreef mauricewrx het volgende:
Ja ok dat snap ik wel maar als ik daar ok klik dan krijg ik idd een cab bestand als ik daar dan op klik dan een error ? heb al een account daar aangemaakt maar dat helpt ook niet
Heb je dat cab bestand al van de site gedownload of krijg je een error met downloaden? want je moet eers je account nog activeren voor je het cab bestand kan downloaden..quote:Op donderdag 18 december 2008 22:55 schreef mauricewrx het volgende:
Ja ok dat snap ik wel maar als ik daar ok klik dan krijg ik idd een cab bestand als ik daar dan op klik dan een error ? heb al een account daar aangemaakt maar dat helpt ook niet
Mwah toch wel hoor.. ik vind het gebruikersgemak zeker te wensen overlaten. Alle menu's zijn omslachtig, heb vaak geen idee waar ik iets moet zoeken in bijv. de instellingen en naar mijn smaak moet je bijna overal net een keer te vaak tikken om iets gedaan te krijgen. Scherm reageert daarbij traag en vaak ook niet, zelf als ik wel een tik geluidje hoor, nog steeds last van freezes (hotfix geinstalleerd), audio en foto functies van Touchflo werken verschrikkelijk slecht (o.a. foto's verkeerd gedraaid, "&" niet herkend, playlist omslachtig), coreplayer is niet gratis en speelt video met haperen af, batterij snel leeg, wifi ontvangst laat te wensen over en dan heb ik nog niet eens gebeld of geGPSt.quote:Op zondag 21 december 2008 23:48 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Iedereen is gewoon tevreden over deze telefoon, laat eigenlijk niets meer te wensen over![]()
Ruim de helft van jouw klachten zijn Windows Mobile gerelateerd en niet aan HTC. Omslachtige menu's zijn WM eigen en mbv TF3D is dat echt wel een stuk gebruikersvriendelijker geworden! Is dit je eerste WM telefoon?quote:Op maandag 22 december 2008 10:16 schreef eentwee het volgende:
[..]
Mwah toch wel hoor.. ik vind het gebruikersgemak zeker te wensen overlaten. Alle menu's zijn omslachtig, heb vaak geen idee waar ik iets moet zoeken in bijv. de instellingen en naar mijn smaak moet je bijna overal net een keer te vaak tikken om iets gedaan te krijgen. Scherm reageert daarbij traag en vaak ook niet, zelf als ik wel een tik geluidje hoor, nog steeds last van freezes (hotfix geinstalleerd), audio en foto functies van Touchflo werken verschrikkelijk slecht (o.a. foto's verkeerd gedraaid, "&" niet herkend, playlist omslachtig), coreplayer is niet gratis en speelt video met haperen af, batterij snel leeg, wifi ontvangst laat te wensen over en dan heb ik nog niet eens gebeld of geGPSt.
Niks is echt onoverkomelijk maar het is allemaal net niet optimaal.
Ja. Het zal dus voor een deel wel een kwestie van wennen zijn..quote:Op maandag 22 december 2008 10:20 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Ruim de helft van jouw klachten zijn Windows Mobile gerelateerd en niet aan HTC. Omslachtige menu's zijn WM eigen en mbv TF3D is dat echt wel een stuk gebruikersvriendelijker geworden! Is dit je eerste WM telefoon?
Dit is inderdaad pure Microsoft logica ben ik bang. Ze stoppen meer in een scherm dan eigenlijk past.. Hoe je het kan wijzigen durf ik je niet te zeggen maar misschien dat resco explorer in ieder geval een hele verbetering is?quote:Op maandag 22 december 2008 10:44 schreef eentwee het volgende:
[..]
Ja. Het zal dus voor een deel wel een kwestie van wennen zijn..Maar sommige dingen lijken gewoon echt niet te kloppen. Bijv in de verkenner zie ik maar een paar tekens van een bestandsnaam, daarachter staat een datum en grootte die ik minder belangrijk vind. Hoe pas ik dat aan? En waarom begint die naam niet te lopen zodat ik 'm wel kan lezen? Zo zie ik het verschil toch niet tussen de bestanden?
Met Resco explorer gaat dit wel wat makkelijker dan in de standaard verkenner, maar ik geloof nog niet helemaal optimaalquote:En hoe kan ik een bestand (bijv een mp3) selecteren zonder het te openen?
Dit heb ik zelf nog niet meegemaakt maar ik ben ook niet echt te spreken over de wifi functionaliteit. Mijn verbinding valt er steeds uit en via wifi was net zo snel als via GPRS bij mij.quote:Zelfde geldt voor een Wifi netwerk, als je dat aanklikt om verbinding te maken kom je automatisch in zijn instellingen terecht waardoor je of via annuleren of door alle stappen te doorlopen weer een paar keer extra moet klikken voordat je verbinding kunt maken.
Ik weet niet zeker of dit kan, maar er zullen vast pogramma's zijn gemaakt om dit te kunnen realiserenquote:Ik had er gewoon meer van verwacht, en ook van de functionaliteit van Touch Flo. Het onderscheid tussen scrollen en aanklikken is flinterdun. Is het eigenlijk mogelijk om via de TF3D tabs naar andere programma's te linken dan dat muziekprogramma en 'album' voor foto's? Dus dat ik naar de muziektab ga en dan gelijk coreplayer krijg oid?
Ik snapte eerst ook de ballen van die TF3D muziek speler maar toen ik hem eenmaal doorhad werkte het prima. Volgens mij als je je mp3's nummert via de bestandsnaam komen ze ook in de juiste volgorde. Ik gebruik ook bijna nooit dat id tag gebeuren omdat het alleen maar extra werk is maar de muziekspeler werkt prima voor mij. Je kan in de muziekpeler ook albums weergeven en die dan afspelen door die openen en vervolgens een willekeurige mp3 in het album te openen (een logica die ik nog steeds niet begrijp)quote:Ik ben een conservatieve lul die niet met id tags werkt dus dat muziektab is voor mij onbruikbaar. Als ik naar 'album' ga, staan de nummers niet eens in de goede volgorde terwijl ze wel zijn getagged met het juiste albumDus dan dacht ik even snel een playlist te maken terwijl de telefoon aan de pc hangt maar het is niet mogelijk om via de pc de bestanden op de speler te openen
D'r zal ongetwijfeld e.e.a. mogelijk zijn met homemade tooltjes maar om voor basisfunctionaliteit allerlei verschillende programma's te moeten installeren..quote:Op maandag 22 december 2008 11:00 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Dit is inderdaad pure Microsoft logica ben ik bang. Ze stoppen meer in een scherm dan eigenlijk past.. Hoe je het kan wijzigen durf ik je niet te zeggen maar misschien dat resco explorer in ieder geval een hele verbetering is?
[..]
Met Resco explorer gaat dit wel wat makkelijker dan in de standaard verkenner, maar ik geloof nog niet helemaal optimaal
[..]
Dit heb ik zelf nog niet meegemaakt maar ik ben ook niet echt te spreken over de wifi functionaliteit. Mijn verbinding valt er steeds uit en via wifi was net zo snel als via GPRS bij mij.
[..]
Ik weet niet zeker of dit kan, maar er zullen vast pogramma's zijn gemaakt om dit te kunnen realiseren
[..]
Ik snapte eerst ook de ballen van die TF3D muziek speler maar toen ik hem eenmaal doorhad werkte het prima. Volgens mij als je je mp3's nummert via de bestandsnaam komen ze ook in de juiste volgorde. Ik gebruik ook bijna nooit dat id tag gebeuren omdat het alleen maar extra werk is maar de muziekspeler werkt prima voor mij. Je kan in de muziekpeler ook albums weergeven en die dan afspelen door die openen en vervolgens een willekeurige mp3 in het album te openen (een logica die ik nog steeds niet begrijp)
Ja. Ik heb een TomTom 7.nogiets gedownload en loopt als een trein.quote:Op maandag 22 december 2008 12:00 schreef Houniet het volgende:
Is er trouwens een goed werkende TomTom die draait op deze telefoon?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |