quote:Goegerritsteeg 1, Leiden
Charming and spacious apartment in the heart of the centre. This partly furnished apartment is newly renovated eand decorated and has a nice, sunny roof-terrace.
Layout: Ground floor: Private entrance, stairs to the 1st floor.
1st Floor: hall with toilet, spacious kitchen with appliances, very bright livingroom (approx. 28m²), roof-terrace (approx. 13m²) facing south/west).
2nd Floor: hall, master bedroom (approx. 25m²) with built-in cupboard and a small balcony, 2nd bedroom with built-in cupboard
(approx. 12m²), showerroom.
Available from today for one or several years.
NO BROOKER'S FEE!
2nd Floor:
Aant
Dat zat ik me nou ook af te vragen....quote:Op zondag 30 november 2008 19:39 schreef Angelof9 het volgende:
Brooker's fee, what the fuck is dat nou weer?
Mooi!!! Alles!!!quote:Op zondag 30 november 2008 19:50 schreef Locusta het volgende:
Je eigen kloosterKlik!
[ afbeelding ]
Mooie gootsteen ook
Wauw!!!!!!Waar ligt Reekquote:Op zondag 30 november 2008 19:50 schreef Locusta het volgende:
Je eigen kloosterKlik!
[ afbeelding ]
Mooie gootsteen ook
ik vind die gootstoon wel te doen trouwensquote:Op zondag 30 november 2008 19:50 schreef Locusta het volgende:
Je eigen kloosterKlik!
[ afbeelding ]
Mooie gootsteen ook
Dat je moet delen met twee andere gezinnen...quote:Op zondag 30 november 2008 19:50 schreef Locusta het volgende:
Je eigen kloosterKlik!
[ afbeelding ]
Mooie gootsteen ook
quote:Na het maken van diverse plannen is het hoofdgebouw in gedeelten verkocht en wonen er nu drie gezinnen. Het tussengedeelte wat nu te koop is, is vanaf 2004 grondig opgeknapt, heeft een inhoud van ca. 1.250m³ en is gelegen op een perceel van ca. 753m².
Ik wil vooral die keuken, ook al is het niet mijn kleurquote:Op zondag 30 november 2008 21:06 schreef ryan_atwood het volgende:
[..]
ik vind die gootstoon wel te doen trouwens
Hierquote:
Mwoah, ik had hem zelf niet uitgekozen. Maar als hij er in zou zitten zou ik hem niet meteen weg laten halen.quote:Op zondag 30 november 2008 21:06 schreef ryan_atwood het volgende:
ik vind die gootstoon wel te doen trouwens
Ik zou het er wel om doenquote:Op zondag 30 november 2008 22:04 schreef Volpez het volgende:
Dat je moet delen met twee andere gezinnen...
Oldttimer brommer.quote:Op maandag 1 december 2008 07:56 schreef Isabeau het volgende:
Oh nee, er zit een ??? in de hoofdslaapkamer...
[ afbeelding ]
linkje
Whahahaquote:Op maandag 1 december 2008 07:56 schreef Isabeau het volgende:
[ afbeelding ]
linkje
Huis is heel mooi. Alleen zo jammer dat er schuim in de gootsteen zit, hadden ze dat niet even schoon/droog kunnen maken?quote:Op zondag 30 november 2008 19:50 schreef Locusta het volgende:
Je eigen kloosterKlik!
[ afbeelding ]
Mooie gootsteen ook
Komt ook erg profesioneel over...quote:Niet specifiek met huisnummers genoemd, maar we mogen ze wel laten zien: een aantal appartementen in topvorm, maar ook voor goede maritieme prijzen.
- bovenste etage, groot balkon, 2 slaapkamers.
- elders : een 4 kamer appartement, de grootste uitvoering.
Prijs is nader overeen te komen. Hogere prijsklasse.
PS : de dame op de foto is niet te koop. Zij wil enkel de sfeer aangeven hoe het in Haven kan zijn. Het is overigens wel een erg mooi havenzicht...
Algemene info: Appartementencomplex, met berging en sommige met garages.
Ligging: Almere Haven, Havenkom.
Indeling: Alg.entree, brievenbussen, lift en galerij. Dan diverse indelingen mogelijk.
Tuin: Balkon, half rond, rond en rechthoekige uitvoeringen
Wtf.quote:Op maandag 1 december 2008 10:58 schreef Remon het volgende:
Via Jaap gevonden
[ afbeelding ]
[..]
Komt ook erg profesioneel over...![]()
http://www.jaap.nl/huizen/#z=1315&cr=1002&start=135&max=200000&rad=10&srch=1315&p=467262
quote:Op maandag 1 december 2008 12:26 schreef Turbomuis het volgende:
'Wij vinden Prince niet meer zo leuk, dus gaan we maar verhuizen'
[ afbeelding ]
hier
Volgens de omschrijving:quote:Op maandag 1 december 2008 12:29 schreef Levitation het volgende:
[..]
Is dat een gietvloer met een logo?
Hoe moet je als kopen dáár nu in vredesnaam weer vanaf komen? Wordt heavy sloopwerk.
Een schildersbedrijf beginnen natuurlijk!quote:Op zondag 30 november 2008 20:06 schreef Dysdiadochokinesis het volgende:
De makelaar heeft zo te zien de cursus fotografie al gehad, de cursus Engels moet nog volgen.
Hier een beknopte omschrijving:
Helft van een karakteristiek pandje gelegen in de historische binnenstad van Dokkum.
Een object met mogelijkheden
[ afbeelding ]
Mogelijkheden?
Niet zoveel mis mee hoor vind ik. Beetje oud Engels ingericht o.i.d. Past ook soms wel bij huizen met die oppervlakten en prijs.quote:Op maandag 1 december 2008 08:54 schreef OA het volgende:
Deze mensen houden van veel kleuren.... en dat hoeft niet altijd mooi te zijn![]()
Rood
[ afbeelding ]
Groen
[ afbeelding ]
Blauw/groen
[ afbeelding ]
Oranje
[ afbeelding ]
Verder zijn er nog leuke kleedjes, tafeltjes, etc te zien...
Bekijk het huis van ¤1.095.000 hier.
Ik moet zeggen dat ik de tegels in de badkamer er helemaal niet zo verkeerd vind uitzien.Ik zou wel andere vloertegels,wasbak en badkuip plaatsen.Misschien ben ik ook maar een ouwe hippie.quote:Op maandag 1 december 2008 18:49 schreef ursel het volgende:
Woei... Huis van onze andere buren staat nu ook te koop. Volgens mij met zelfde badkamer als bij oplevering..
[ afbeelding ]
Met mooie open haard welke duidelijk op de foto moet..![]()
[ afbeelding ]
Tja, de tuin, laten we daar maar niet over beginnen..Alhoewel dat ondertussen aardig verhaal is waarom het zo is..
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 1 december 2008 07:56 schreef Isabeau het volgende:
[ afbeelding ]
Huis is duidelijk niet bewoond (lees: oma is dood) maar de makelaar zei dat bloemen of een fruitbakje het zo goed doen voor de foto's
Is die makelaar op de kast geklommen??
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
linkje
zowww das mooi qua afwerking!quote:Op zondag 30 november 2008 19:50 schreef Locusta het volgende:
Je eigen kloosterKlik!
[ afbeelding ]
Mooie gootsteen ook
Da's niet zo lastig toch? Met een o minder: broker's fee. De fee van de broker dus. Fee betekent honorarium, broker betekent makelaar.quote:Op zondag 30 november 2008 19:39 schreef Angelof9 het volgende:
Brooker's fee, what the fuck is dat nou weer?
Ik vind deze gootsteen best mooiquote:Op zondag 30 november 2008 19:50 schreef Locusta het volgende:
Je eigen kloosterKlik!
[ afbeelding ]
Mooie gootsteen ook
Mooi en leuk, jammer dat er geen meer info bij staatquote:Op zondag 30 november 2008 20:06 schreef Dysdiadochokinesis het volgende:
De makelaar heeft zo te zien de cursus fotografie al gehad, de cursus Engels moet nog volgen.
Hier een beknopte omschrijving:
Helft van een karakteristiek pandje gelegen in de historische binnenstad van Dokkum.
Een object met mogelijkheden
[ afbeelding ]
Mogelijkheden?
Die keuken zou ik gewoon laten zitten, vind hm nog best mooi. Maar de woonkamer is erg minimalistisch ingericht...quote:Op dinsdag 2 december 2008 10:15 schreef zoeperzazke het volgende:
Het zijn de twee stoelen di ehet 'm doen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
link
*slik*
[ afbeelding ]
link
Ik krijg last van hoogtevrees op deze foto(heeft die trap nu links echt geen leuning??)
[ afbeelding ]
link
Het is een lamp, maar het ziet er vaag uit
[ afbeelding ]
BLAUW!
[ afbeelding ]
Sowieso een heel vaag huis.... de moeite om even aan te klikken en door de foto's te bladeren
Ok, niet de meest bijzondere foto's in deze post, maar beter dan een saaie tvp
Nee, een broker is iemand die op de effectenbeurs werkt. Een makelaar is een real estate agent. En wat een brooker is weet ik al helemaal niet.quote:Op maandag 1 december 2008 22:22 schreef k_man het volgende:
[..]
Da's niet zo lastig toch? Met een o minder: broker's fee. De fee van de broker dus. Fee betekent honorarium, broker betekent makelaar.
naam van de makelaar ('Ver. Ned. Mak. Bur. Eigen Haard') lijkt wel de aap noot mies van de makelaardijwereldquote:
quote:In the US, real estate brokers and their salespersons (commonly called "real estate agents" or, in some states, "brokers")
Echt mooi !quote:Op zondag 30 november 2008 19:50 schreef Locusta het volgende:
Je eigen kloosterKlik!
[ afbeelding ]
Mooie gootsteen ook
Woorden kunnen meerdere betekenissen hebben.quote:Op dinsdag 2 december 2008 10:47 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Nee, een broker is iemand die op de effectenbeurs werkt. Een makelaar is een real estate agent. En wat een brooker is weet ik al helemaal niet.
quote:makelaar [de ~ (m)] (huizenmakelaar)
real estate agent [the ~]
estate agent [the ~]
real estate broker [the ~]
Best een gaaf huis. Met retedure meubels.quote:Op dinsdag 2 december 2008 10:17 schreef zoeperzazke het volgende:
Oh en we gaan nog voor de abstracte levende presentatie:
Zie je toch wel vaker? Misschien niet zo vaak bij een spiltrap, maar wel bij rechte trappen. Zoals deze ubergeile trap (ook in een ubergeil appartment trouwens);quote:Op dinsdag 2 december 2008 10:15 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik krijg last van hoogtevrees op deze foto(heeft die trap nu links echt geen leuning??)
[ afbeelding ]
link
Je moet inderdaad écht geen hoogtevrees hebben.quote:Op dinsdag 2 december 2008 14:00 schreef Leipo666 het volgende:
ik zou zo'n trap dus echt nooit kunnen vertrouwen
De 4e Hel ipv 7e Hemelquote:Op dinsdag 2 december 2008 14:34 schreef k_man het volgende:
"We hebben een nieuw huis gekocht."
- "Joh, gefeliciteerd! Waar is het?"
"De Hel."
quote:Op dinsdag 2 december 2008 14:34 schreef k_man het volgende:
"We hebben een nieuw huis gekocht."
- "Joh, gefeliciteerd! Waar is het?"
"De Hel."
Dat ding staat ook al achterlijk lang te koop zegquote:Op dinsdag 2 december 2008 13:34 schreef k_man het volgende:
[..]
Zie je toch wel vaker? Misschien niet zo vaak bij een spiltrap, maar wel bij rechte trappen. Zoals deze ubergeile trap (ook in een ubergeil appartment trouwens);
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Door die trap, obviously.quote:Op dinsdag 2 december 2008 16:52 schreef k_man het volgende:
Hmm, enig idee waarom? Jij kent Eindhoven. Slechte buur, te hoge vraagprijs? Van binnen ziet er namelijk wel super uit.
hoeveel moeite is het nou om die potten even recht te zetten voor die fotoquote:Op dinsdag 2 december 2008 19:00 schreef Gwywen het volgende:
Het lijkt precies dat huis dat ze gisteren op SBS6 bij De Grote Verbouwing hadden, ware het niet dat dat in Engeland stond![]()
En omdat tvp's verboden zijn en ik niks beters kon vinden:![]()
Omgevallen tuinpotten...
[ link | afbeelding ]
't Is echt enorm veel geld en de locatie is gewoon niet zo "fraai". Komt wel, maar nu nog nietquote:Op dinsdag 2 december 2008 16:52 schreef k_man het volgende:
Hmm, enig idee waarom? Jij kent Eindhoven. Slechte buur, te hoge vraagprijs? Van binnen ziet er namelijk wel super uit.
Die waren aan het oefenen van Domino Dayquote:Op dinsdag 2 december 2008 19:00 schreef Gwywen het volgende:
Het lijkt precies dat huis dat ze gisteren op SBS6 bij De Grote Verbouwing hadden, ware het niet dat dat in Engeland stond![]()
En omdat tvp's verboden zijn en ik niks beters kon vinden:![]()
Omgevallen tuinpotten...
[ link | afbeelding ]
Inderdaad enorm veel geld. Maar wel lekker in het centrum.quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
't Is echt enorm veel geld en de locatie is gewoon niet zo "fraai". Komt wel, maar nu nog niet
Zit een parkeergarage/kelder onder het pand. Maar daar kan je ook echt alleen een auto neerzetten.quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:27 schreef k_man het volgende:
Eentuin
moet je onderhouden en op een groot dakterras kun je ook prima buiten zitten, barbeknoeien etc.
Er horen twee parkeerplaatsen bij het appartement (mogelijkheid om een derde bij te kopen), maar het wordt me niet duidelijk of die overdekt zijn.
Hier in het bos, da's vet.quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:30 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Zit een parkeergarage/kelder onder het pand. Maar daar kan je ook echt alleen een auto neerzetten.
Wat dat betreft zijn garageboxen veeeeeeeel handiger.
Enne, als je een huis kan betalen van 1,25 miljoen euro, dan kan er ook wel een tuinman vanaf die 1 keer per maand een dagje komt schoffelen. En dan heb je wel mooi een huis zonder buren er aangeplakt EN massa's ruimte voor goeie feestjes.
Ik zie nu dat dat best een goede investering was geweest. Die dingen gingen 4 ton v.o.n. 6 jaar geleden.quote:Op dinsdag 2 december 2008 16:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat ding staat ook al achterlijk lang te koop zeg
Ghe... Tja... Maar dan ben je waarschijnlijk niet bekend met Waalrequote:Op dinsdag 2 december 2008 22:35 schreef k_man het volgende:
No way. Bovendien is het in Waalre, dus qua locatie drie keer niks. Als ik de keuze had tussen dit huis in Waalre of dat appartement in Eindhoven werd het zeker dat appartement.
Je kunt ook een lening meenemen in je hypotheek, dus dat kan het zijn geweest.quote:Op woensdag 3 december 2008 07:18 schreef tinny het volgende:
iemand al een link naar het huis van Ellemiek Vermolen?
Amsterdam-Zuid
Appartement
vraagprijs 595.000
ik zie er een paar maar weet niet welke het is,...
en hebbes
ze kocht het destijds voor 375.000 en een hypotheek voor 500.000 (waar heeft ze die 100.000 dan ingestoken qua verbouwing????want dat zie ik er niet aan ...zeker die simpele keuken...)
Ik zie het niet! Allebei niet......geen verkleurende kat en ook geen groot bed....quote:Op dinsdag 2 december 2008 13:56 schreef LadyDanae het volgende:
Groot bed!
[ afbeelding ]
Kat verandert van kleur:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lijklijnen op de vloer?
[ afbeelding ]
link
Ik dacht al dat ik de enige wasquote:Op woensdag 3 december 2008 09:44 schreef jasmine12 het volgende:
[..]
Ik zie het niet! Allebei niet......geen verkleurende kat en ook geen groot bed....
Je mag alleen op zondag je auto niet wassen op je eigen landgoed?quote:Op woensdag 3 december 2008 10:14 schreef babba het volgende:
Leuk huisje in URK
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
koopje, zo'n huis laten bouwen kost al minstens zoveelquote:Op woensdag 3 december 2008 10:14 schreef babba het volgende:
Leuk huisje in URK
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
lijkt wel een gang van een gevangenisquote:Op woensdag 3 december 2008 10:44 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk, zo'n geverfde lambrisering. Leuk ook om die over je deuren te trekken
VOORZIENINGENquote:Op woensdag 3 december 2008 10:38 schreef Fortitudo het volgende:
[ afbeelding ]
hier betaal je in de randstad al gauw 2 of meer keer zoveel voor
Woah, vett!quote:Op dinsdag 2 december 2008 13:34 schreef k_man het volgende:
[..]
Zie je toch wel vaker? Misschien niet zo vaak bij een spiltrap, maar wel bij rechte trappen. Zoals deze ubergeile trap (ook in een ubergeil appartment trouwens);
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zie 'ut' nie?quote:Op woensdag 3 december 2008 11:04 schreef shroomer het volgende:
Om er geen schaamteloze tvp van te maken: Huis in Helmond.
Ok.. kan gebeuren..
[ afbeelding ]
1 moderne stoel bestellen, maar de rest van de meubels laten staan.quote:
Aha...quote:Op woensdag 3 december 2008 11:12 schreef shroomer het volgende:
[..]
1 moderne stoel bestellen, maar de rest van de meubels laten staan.
Die had ik al gepostquote:Op woensdag 3 december 2008 11:04 schreef shroomer het volgende:
[ afbeelding ]
Edit: mijn huisgenoot meld dat deze al een keer gepost isDamn die 'tophuizen' vermelding.
quote:Op woensdag 3 december 2008 08:20 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ghe... Tja... Maar dan ben je waarschijnlijk niet bekend met Waalre.
Maar het is inderdaad een andere soort van wonen. Als je jong en dynamisch bent moet je er niet gaan wonen. Als je kinderen hebt, al binnen bent en rust wil, dan zit je in Waalre. Maar locatie 3 keer nix zou ik niet beweren. Je betaald veel geld voor een stukje grond daaro.
Dan rij je hem toch gewoon het zwembad in?quote:Op woensdag 3 december 2008 10:33 schreef TheSilverSpoon het volgende:
[..]
Je mag alleen op zondag je auto niet wassen op je eigen landgoed?
... Dat "tafeltje"...quote:Op woensdag 3 december 2008 12:57 schreef Syytön het volgende:
[ afbeelding ]
Vast niet bij IKEA gehaald, die bank.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |