Nepperd, die heb ik een paar topics geleden al gepostquote:
Bowlpics thaliaquote:Op zondag 30 november 2008 18:24 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
OMFG, waar komt die vandaan
En die van LR!!!
Niet opgelet. Sorry.quote:Op zondag 30 november 2008 18:20 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nepperd, die heb ik een paar topics geleden al gepost
Dat zijn niet de mijnequote:
Ik stem voorquote:Op zondag 30 november 2008 18:28 schreef swarmahoer het volgende:
kan iemand er zo'n pup op van maken zoals met die orly uilin een keer vanuit de hoek
Wellusquote:Op zondag 30 november 2008 18:29 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Dat zijn niet de mijne![]()
En bij deze herhaal ik mijn klacht: 1 tietenfipo dikke prima, maar niet de hele pagina
quote:Op zondag 30 november 2008 18:15 schreef LastRequest het volgende:
Zo klopt ie wel Nielez!
[ afbeelding ]
Finale ER ga k wel kijken maar 24 nooit gezien.quote:Op zondag 30 november 2008 18:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
Vanavond om half 9 de finale van Expeditie Robinson, daarna de film van 24 (Redemption).
mijn gratis demo proggie is al enige tijd over datum, zoek het niet om em opnieuw te installenquote:
kiekabooquote:Op zondag 30 november 2008 18:42 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
mijn gratis demo proggie is al enige tijd over datum, zoek het niet om em opnieuw te installen![]()
moet er natuurlijk ook wel een IB uitspraak bij, "Seriously" of " I Lolled"![]()
Heb je 24 nog niet gekeken dan? Ik kon echt niet wachten van de weekquote:Op zondag 30 november 2008 18:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
Vanavond om half 9 de finale van Expeditie Robinson, daarna de film van 24 (Redemption).
je zit op de 1e verdieping... ik zou de trap pakken dus en ja dat kost nu eenmaal wat stappenquote:Op zondag 30 november 2008 18:38 schreef LastRequest het volgende:
Ja maar niet mijn tetten
Waarom is de stap om je huis uit te gaan richting supermarkt toch zo groot?
Ff een mailtje naar die gasten die plaatjes achter de loginschermen zettenquote:Op zondag 30 november 2008 19:00 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Meesterlijk, zolang ie maar niet overal rondgaat, I won't appreciate that
quote:Op zondag 30 november 2008 19:02 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ff een mailtje naar die gasten die plaatjes achter de loginschermen zetten
Slimme jongenquote:Op zondag 30 november 2008 18:58 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
je zit op de 1e verdieping... ik zou de trap pakken dus en ja dat kost nu eenmaal wat stappen
Hé dit werkt gewoon haha.quote:Op zondag 30 november 2008 19:09 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Slimme jongen
Ik spreek bij deze met mezelf af, als ik zo een smsje terug krijg dat ik morgen thuis kan werken ipv op school, ga ik zo nog naar de supermarkt.
Ja woensdag kan ik dus niet, want dan hebben we een presentatie bij de gemeente.quote:Op zondag 30 november 2008 19:22 schreef swarmahoer het volgende:
ik ga woensdag iig thuis werkendan kan ik lekker naar puberpop
Een van de weinig zinnige reactiesquote:Op zondag 30 november 2008 19:29 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ja mooi topic he! Vooral reactie van w0esh. op pagina 3 is mooi haha.
bij ovum?quote:Op zondag 30 november 2008 19:29 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ja woensdag kan ik dus niet, want dan hebben we een presentatie bij de gemeente.
Puberpop wordt em sowieso niet, heb ander feestje..
Ja mooi topic he! Vooral reactie van w0esh. op pagina 3 is mooi haha.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |