Yup, zolang 't maar eerlijk en oprecht en niet te gemaakt wordt.quote:Op zaterdag 29 november 2008 22:39 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik vind dit eigenlijk wel leuk. Heel anders dan MWDL maar als dit een vast programma werd kon het wel eens wezen dat ik het zou kijken. Er is veel op televisie wat minder leuk is om te kijken.
Idd, heel verstandigquote:Op zaterdag 29 november 2008 22:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
Paul moet zeker geen interview programma gaan doen, goede uitspraak Groenteman
Ja inderdaad. Wil hij Amerika veroveren..quote:Op zaterdag 29 november 2008 22:44 schreef Specularium het volgende:
Het enige waar ik me echt aan erger bij Paul is zijn steenkolen Engels.
Daar mag hij serieus wel eens een keer wat aan gaan doen.
Ik weet nog goed te herinneren wat Paul ooit voor Take That zong:quote:Op zaterdag 29 november 2008 22:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
het scheelt al erg dat Paul eindelijk engelse lessen heeft genomen, het was jaren drama.
Nee nu krijgt ie de Nobel prijs voor literatuurquote:Op zaterdag 29 november 2008 22:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
het scheelt al erg dat Paul eindelijk engelse lessen heeft genomen, het was jaren drama.
dan ken jij paul niet van jaren terug, toen kwam het niet verder dan Yes en Noquote:Op zaterdag 29 november 2008 22:44 schreef Specularium het volgende:
Het enige waar ik me echt aan erger bij Paul is zijn steenkolen Engels.
Daar mag hij serieus wel eens een keer wat aan gaan doen.
quote:Op zaterdag 29 november 2008 22:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee nu krijgt ie de Nobel prijs voor literatuur
Uitzendinggemist als het goed is jaquote:Op zaterdag 29 november 2008 22:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
Komt het allemaal online? En dan bedoel ik de eerste 2 uur en de laatste paar uurtjes
Uitzendinggemistquote:Op zaterdag 29 november 2008 22:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
Komt het allemaal online? En dan bedoel ik de eerste 2 uur en de laatste paar uurtjes
quote:Op zaterdag 29 november 2008 22:47 schreef Qunix het volgende:
Lionel Richie moet ook komen... Hij is al bij Paul veel gekomen.... Hij mag niet ontbreken in deze show.
Ik ookquote:Op zaterdag 29 november 2008 22:44 schreef santax het volgende:
[..]
Ik zou Daphne ook heel goed.. nouja laat maar eigenlijk
Ik had 'm net al verwacht iddquote:Op zaterdag 29 november 2008 22:47 schreef Qunix het volgende:
Lionel Richie moet ook komen... Hij is al bij Paul veel gekomen.... Hij mag niet ontbreken in deze show.
Moet je mij nu zienquote:
Eens is.quote:Op zaterdag 29 november 2008 22:49 schreef oh-oh het volgende:
Paul en Adele hebben een hele leuke klik, echt cute.
Ok wist niet dat ze cassiere van de Albert Hein isquote:Op zaterdag 29 november 2008 22:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
moet je vaker is de blik naar buiten richten in het leven
Ik zie er nu niet verkeerd uit hoorquote:
quote:Op zaterdag 29 november 2008 22:50 schreef Flyduck het volgende:
Daphne Bunskoek lijkt er wel steeds beter uit te gaan zien,... damn...
Die hebben we aan het begin van de avond al gezienquote:
zal mij niets verbazen als dat morgenochtend voorbij komtquote:
Lucinda.quote:
Ik hoop niet dat je moeder binnen kwamquote:
quote:Op zaterdag 29 november 2008 22:55 schreef Cee het volgende:
Ik moet ook heel nodig naar de wc maar uit solidariteit met Paul ga ik dit ook uitzitten tot het volgende item, in de hoop dat ik wel weg kan.
Ik! Say it loud and proud!quote:Op zaterdag 29 november 2008 22:55 schreef Kinga het volgende:
Wie kijkt er nou in godsnaam naar ATWT.
quote:Op zaterdag 29 november 2008 22:55 schreef Cee het volgende:
Ik moet ook heel nodig naar de wc maar uit solidariteit met Paul ga ik dit ook uitzitten tot het volgende item, in de hoop dat ik wel weg kan.
Boeiend en As The World Turns in 1 zin.:')quote:Op zaterdag 29 november 2008 22:55 schreef Roi het volgende:
Elizabeth Hubbard speelt wellicht de meest boeiende persoonlijkheid in As The World Turns.
Jij bent haar geadopteerde dochter!quote:Op zaterdag 29 november 2008 22:56 schreef lily het volgende:
haha, Lucinda
Ik heb ATWT al zeker 10 jaar niet meer gezien maar Lucinda ken ik nog wel (mijn nick komt uit ATWT)
tozzoquote:Op zaterdag 29 november 2008 22:58 schreef oh-oh het volgende:
Ik kijk wel verder maar ik kruip ff lekker op de bank zonder laptop, ik meld me zo wel weer hier!
Is dat haar Nederlandse naam ?quote:
dat kloptquote:Op zaterdag 29 november 2008 22:58 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Jij bent haar geadopteerde dochter!
Ga je schamen in een hoekje.quote:
quote:Op zaterdag 29 november 2008 23:01 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ga je schamen in een hoekje.![]()
Jelte roeleert de pan uit.
quote:Op zaterdag 29 november 2008 23:01 schreef Kinga het volgende:
Ik moet er nou de hele aan denken dat Paul moet pissen en hij kan maar niet weg
En Robbie pakt z'n ufo mss ook nog wel ffquote:Op zaterdag 29 november 2008 23:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
Tourdatatechnisch gezien zou Lionel wel kunnen invliegen....
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 29 november 2008 22:58 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Jij bent haar geadopteerde dochter!
Wereldprogrammaquote:Op zaterdag 29 november 2008 23:02 schreef Kinga het volgende:
Dit is niet leuk. Als je ATWT niet kijkt.
Ik heb ergens gelezen dat Take That komt. Maar kan het nergens terugvinden.quote:Op zaterdag 29 november 2008 23:02 schreef Piles het volgende:
[..]
En Robbie pakt z'n ufo mss ook nog wel ff
Dat is gelul... de paarse tijden waren de tijden zonder vooruitgang. Dankzij dat kabinet hebben we nooit kunnen profiteren van de betere tijden.quote:Op zaterdag 29 november 2008 23:02 schreef Specularium het volgende:
Jeltje is nog van de tijd dat Nederlanders vrolijk waren.
Goeie tijden waren dat.
met of zonder die geile dude?quote:Op zaterdag 29 november 2008 23:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb ergens gelezen dat Take That komt. Maar kan het nergens terugvinden.
We gaan het nu toch niet over politiek hebben hequote:Op zaterdag 29 november 2008 23:05 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Dat is gelul... de paarse tijden waren de tijden zonder vooruitgang. Dankzij dat kabinet hebben we nooit kunnen profiteren van de betere tijden.
Maar daar had ik het nu juist niet over.quote:Op zaterdag 29 november 2008 23:05 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Dat is gelul... de paarse tijden waren de tijden zonder vooruitgang. Dankzij dat kabinet hebben we nooit kunnen profiteren van de betere tijden.
Ik las juist dat André Hazes weer samen komtquote:Op zaterdag 29 november 2008 23:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb ergens gelezen dat Take That komt. Maar kan het nergens terugvinden.
Mag toch..... een beetje?quote:Op zaterdag 29 november 2008 23:06 schreef Piles het volgende:
[..]
We gaan het nu toch niet over politiek hebben he![]()
Hanneke Groenteman wilde het opeten.quote:Op zaterdag 29 november 2008 23:05 schreef marcodej het volgende:
Wat is er met het been van Jeltje (topwijf trouwens) gebeurt?
Hoeren zat in het programmaquote:
quote:Op zaterdag 29 november 2008 23:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wereldprogramma
Paul doet het goed
Als een fenix?quote:Op zaterdag 29 november 2008 23:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik las juist dat André Hazes weer samen komt
Ze kwam wel altijd met de bibliobusquote:Op zaterdag 29 november 2008 23:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar daar had ik het nu juist niet over.
quote:Op zaterdag 29 november 2008 23:07 schreef Cee het volgende:
[..]
Hanneke Groenteman wilde het opeten.
Eens.quote:Op zaterdag 29 november 2008 23:10 schreef DeeBee het volgende:
Kaandorp.
Niet teveel van haar deze nacht a.u.b.
Heb ik wat gemist?quote:Op zaterdag 29 november 2008 23:10 schreef marcodej het volgende:
Jeltje... triest om haar in een rolstoel te zien eigenlijk...
Hier niet (via internet)quote:Op zaterdag 29 november 2008 23:11 schreef Piles het volgende:
Viel bij jullie het geluid ook ff weg nu net?
Ik viel perongeluk op de afstandsbediening, sprong de zender op 4! Bizar.quote:Op zaterdag 29 november 2008 23:11 schreef Piles het volgende:
Viel bij jullie het geluid ook ff weg nu net?
Zo ziet Rouvoet ze graag ja.quote:Op zaterdag 29 november 2008 23:12 schreef Specularium het volgende:
Rouvoet zit al met zijn lul uit de broek op de bank nu.
[..]
Hij zei aan het begin van het programma dat de (ex)vriend van René komt. Waar hij destijds mee het as van René in New York in het water heeft gekieperd.quote:Op zaterdag 29 november 2008 23:12 schreef santax het volgende:
"hoe is het met"
Ik ben benieuwd of hij iets zegt over Rene Klein. Voor die man heeft hij, al liggend op zijn sterfbed eigenlijk, toch wel zijn grootste droom laten uitkomen...
Kan me dat nog zo goed herinneren. Heeft diepe indruk op me gemaakt.
[..]
Die lul zit nu op zolder naar de geheime televisie te kijken , de hypocriete lulquote:Op zaterdag 29 november 2008 23:12 schreef Specularium het volgende:
Rouvoet zit al met zijn lul uit de broek op de bank nu.
Zijn zus was er toch? In ieder geval familie of zijn vriend ofzoiets.quote:Op zaterdag 29 november 2008 23:12 schreef santax het volgende:
"hoe is het met"
Ik ben benieuwd of hij iets zegt over Rene Klein. Voor die man heeft hij, al liggend op zijn sterfbed eigenlijk, toch wel zijn grootste droom laten uitkomen...
Was een schitterende uitzending destijdsquote:Op zaterdag 29 november 2008 23:12 schreef santax het volgende:
"hoe is het met"
Oh dat is me ontgaanquote:Op zaterdag 29 november 2008 23:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Hij zei aan het begin van het programma dat de (ex)vriend van René komt. Waar hij destijds mee het as van René in New York in het water heeft gekieperd.
\quote:Op zaterdag 29 november 2008 23:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Was een schitterende uitzending destijds.
Nou ik denk niet dat hij het zo ziet of met die insteek gedaan heeft eigenlijk.quote:Op zaterdag 29 november 2008 23:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
\
kwam voor paul ook wel op een goed moment, het was weer zo'n periode dat iedereen vond dat hij te grof was.
Ja, idd.quote:Op zaterdag 29 november 2008 23:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
\
kwam voor paul ook wel op een goed moment, het was weer zo'n periode dat iedereen vond dat hij te grof was.
mijn opmerking was ook niet om zijn oprechtheid neer te sabelen, wat hij deed was puur, maar kwam op een goed moment.quote:Op zaterdag 29 november 2008 23:18 schreef santax het volgende:
[..]
Nou ik denk niet dat hij het zo ziet of met die insteek gedaan heeft eigenlijk.
Het was in de Schreeuw van de Leeuw, waar hij ook regelmatig de Jostiband op de korrel nam... maar wel(!) met ze samen zong en speelde...
Mij is die aflevering juist bijgebleven omdat het zo verdomd oprecht was, in een tijd dat aids echt nog een taboe was.
Wat hij zegt.quote:Op zaterdag 29 november 2008 23:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
DAAR MOET EEN PIEMEL IN!!!!!11
eensquote:Op zaterdag 29 november 2008 23:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
DAAR MOET EEN PIEMEL IN!!!!!11
Wat was er dan? Ik kan alleen dit vindenquote:Op zaterdag 29 november 2008 23:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Was een schitterende uitzending destijds.
Indrukwekkende uitzending over de ziekte van René Klein. Het nummer Mr Blue wat ie toen heeft gezongen is een grote hit geworden. Niet veel later issie overleden.quote:Op zaterdag 29 november 2008 23:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat was er dan? Ik kan alleen dit vinden
Dat is dit seizoen wel vaker (bewust) gebeurd, mag ook best wel na al die tijd.quote:
Ja, wat hij zegt dusquote:
Nouja, denk dat goede dingen altijd op een goed moment komen.quote:Op zaterdag 29 november 2008 23:20 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
mijn opmerking was ook niet om zijn oprechtheid neer te sabelen, wat hij deed was puur, maar kwam op een goed moment.
En dit vertel je want er is niemand die dat weet?quote:Op zaterdag 29 november 2008 23:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Indrukwekkende uitzending over de ziekte van René Klein. Het nummer Mr Blue wat ie toen heeft gezongen is een grote hit geworden. Niet veel later issie overleden.
Dj Day-v vroeg er toch naar?quote:Op zaterdag 29 november 2008 23:24 schreef Grulez het volgende:
[..]
En dit vertel je want er is niemand die dat weet?
Rene Klein had aids. En zou sterven. Dat was duidelijk, hij heeft het lied zelfs nogeens vanuit een bed gezongen samen met paul in de uitzending. Zijn grote wens was een hit scoren. Dat heeft ie gedaan met dat nummer. Stond al vrij snel op 1 en zoals al gezegt, korte tijd erna is ie overleden. En dan praten we van uitzending 1 tot en met nummer 1 hit en overlijden, over een tijdsbestek van hooguit een paar weken.quote:Op zaterdag 29 november 2008 23:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat was er dan? Ik kan alleen dit vinden
Had 't idee dat degene op wie ik reageerde niet helemaal wist wat er toen was......quote:Op zaterdag 29 november 2008 23:24 schreef Grulez het volgende:
[..]
En dit vertel je want er is niemand die dat weet?
ja dus![]()
de oude versie was gewoon leuk, zijn hele groepen fokkers met elkaar heen geweest jaren terugquote:Op zaterdag 29 november 2008 23:25 schreef Cee het volgende:
"Mie zijn noodles in 't Chinees?"
Seth Gaaikema vertaling ofzo?
quote:Op zaterdag 29 november 2008 23:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Had 't idee dat degene op wie ik reageerde niet helemaal wist wat er toen was......
Hahah.. Inderdaad. Ik zweer het je dat hij echt naar binnen is gerend om op de eerste rij te komen zitten haha.quote:Op zaterdag 29 november 2008 23:26 schreef on_air het volgende:
Wie is die niet levensvatbare homo in zijn vaalwitte shirt met zwarte das die zo mee zit te blêren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |