Ja inderdaad. Wil hij Amerika veroveren..quote:Op zaterdag 29 november 2008 22:44 schreef Specularium het volgende:
Het enige waar ik me echt aan erger bij Paul is zijn steenkolen Engels.
Daar mag hij serieus wel eens een keer wat aan gaan doen.
Ik weet nog goed te herinneren wat Paul ooit voor Take That zong:quote:Op zaterdag 29 november 2008 22:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
het scheelt al erg dat Paul eindelijk engelse lessen heeft genomen, het was jaren drama.
Nee nu krijgt ie de Nobel prijs voor literatuurquote:Op zaterdag 29 november 2008 22:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
het scheelt al erg dat Paul eindelijk engelse lessen heeft genomen, het was jaren drama.
dan ken jij paul niet van jaren terug, toen kwam het niet verder dan Yes en Noquote:Op zaterdag 29 november 2008 22:44 schreef Specularium het volgende:
Het enige waar ik me echt aan erger bij Paul is zijn steenkolen Engels.
Daar mag hij serieus wel eens een keer wat aan gaan doen.
quote:Op zaterdag 29 november 2008 22:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee nu krijgt ie de Nobel prijs voor literatuur
Uitzendinggemist als het goed is jaquote:Op zaterdag 29 november 2008 22:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
Komt het allemaal online? En dan bedoel ik de eerste 2 uur en de laatste paar uurtjes
Uitzendinggemistquote:Op zaterdag 29 november 2008 22:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
Komt het allemaal online? En dan bedoel ik de eerste 2 uur en de laatste paar uurtjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |