Indrukwekkende uitzending over de ziekte van René Klein. Het nummer Mr Blue wat ie toen heeft gezongen is een grote hit geworden. Niet veel later issie overleden.quote:Op zaterdag 29 november 2008 23:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat was er dan? Ik kan alleen dit vinden
Dat is dit seizoen wel vaker (bewust) gebeurd, mag ook best wel na al die tijd.quote:
Ja, wat hij zegt dusquote:
Nouja, denk dat goede dingen altijd op een goed moment komen.quote:Op zaterdag 29 november 2008 23:20 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
mijn opmerking was ook niet om zijn oprechtheid neer te sabelen, wat hij deed was puur, maar kwam op een goed moment.
En dit vertel je want er is niemand die dat weet?quote:Op zaterdag 29 november 2008 23:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Indrukwekkende uitzending over de ziekte van René Klein. Het nummer Mr Blue wat ie toen heeft gezongen is een grote hit geworden. Niet veel later issie overleden.
Dj Day-v vroeg er toch naar?quote:Op zaterdag 29 november 2008 23:24 schreef Grulez het volgende:
[..]
En dit vertel je want er is niemand die dat weet?
Rene Klein had aids. En zou sterven. Dat was duidelijk, hij heeft het lied zelfs nogeens vanuit een bed gezongen samen met paul in de uitzending. Zijn grote wens was een hit scoren. Dat heeft ie gedaan met dat nummer. Stond al vrij snel op 1 en zoals al gezegt, korte tijd erna is ie overleden. En dan praten we van uitzending 1 tot en met nummer 1 hit en overlijden, over een tijdsbestek van hooguit een paar weken.quote:Op zaterdag 29 november 2008 23:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat was er dan? Ik kan alleen dit vinden
Had 't idee dat degene op wie ik reageerde niet helemaal wist wat er toen was......quote:Op zaterdag 29 november 2008 23:24 schreef Grulez het volgende:
[..]
En dit vertel je want er is niemand die dat weet?
ja dus![]()
de oude versie was gewoon leuk, zijn hele groepen fokkers met elkaar heen geweest jaren terugquote:Op zaterdag 29 november 2008 23:25 schreef Cee het volgende:
"Mie zijn noodles in 't Chinees?"
Seth Gaaikema vertaling ofzo?
quote:Op zaterdag 29 november 2008 23:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Had 't idee dat degene op wie ik reageerde niet helemaal wist wat er toen was......
Hahah.. Inderdaad. Ik zweer het je dat hij echt naar binnen is gerend om op de eerste rij te komen zitten haha.quote:Op zaterdag 29 november 2008 23:26 schreef on_air het volgende:
Wie is die niet levensvatbare homo in zijn vaalwitte shirt met zwarte das die zo mee zit te blêren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |