Zo ziet Rouvoet ze graag ja.quote:Op zaterdag 29 november 2008 23:12 schreef Specularium het volgende:
Rouvoet zit al met zijn lul uit de broek op de bank nu.
quote:Op zaterdag 29 november 2008 23:07 schreef Cee het volgende:
[..]
Hanneke Groenteman wilde het opeten.
Hij zei aan het begin van het programma dat de (ex)vriend van René komt. Waar hij destijds mee het as van René in New York in het water heeft gekieperd.quote:Op zaterdag 29 november 2008 23:12 schreef santax het volgende:
"hoe is het met"
Ik ben benieuwd of hij iets zegt over Rene Klein. Voor die man heeft hij, al liggend op zijn sterfbed eigenlijk, toch wel zijn grootste droom laten uitkomen...
Kan me dat nog zo goed herinneren. Heeft diepe indruk op me gemaakt.
quote:Op zaterdag 29 november 2008 23:07 schreef Cee het volgende:
[..]
Hanneke Groenteman wilde het opeten.
Die lul zit nu op zolder naar de geheime televisie te kijken , de hypocriete lulquote:Op zaterdag 29 november 2008 23:12 schreef Specularium het volgende:
Rouvoet zit al met zijn lul uit de broek op de bank nu.
Zijn zus was er toch? In ieder geval familie of zijn vriend ofzoiets.quote:Op zaterdag 29 november 2008 23:12 schreef santax het volgende:
"hoe is het met"
Ik ben benieuwd of hij iets zegt over Rene Klein. Voor die man heeft hij, al liggend op zijn sterfbed eigenlijk, toch wel zijn grootste droom laten uitkomen...
Was een schitterende uitzending destijdsquote:Op zaterdag 29 november 2008 23:12 schreef santax het volgende:
"hoe is het met"
Oh dat is me ontgaanquote:Op zaterdag 29 november 2008 23:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Hij zei aan het begin van het programma dat de (ex)vriend van René komt. Waar hij destijds mee het as van René in New York in het water heeft gekieperd.
\quote:Op zaterdag 29 november 2008 23:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Was een schitterende uitzending destijds.
Nou ik denk niet dat hij het zo ziet of met die insteek gedaan heeft eigenlijk.quote:Op zaterdag 29 november 2008 23:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
\
kwam voor paul ook wel op een goed moment, het was weer zo'n periode dat iedereen vond dat hij te grof was.
Ja, idd.quote:Op zaterdag 29 november 2008 23:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
\
kwam voor paul ook wel op een goed moment, het was weer zo'n periode dat iedereen vond dat hij te grof was.
mijn opmerking was ook niet om zijn oprechtheid neer te sabelen, wat hij deed was puur, maar kwam op een goed moment.quote:Op zaterdag 29 november 2008 23:18 schreef santax het volgende:
[..]
Nou ik denk niet dat hij het zo ziet of met die insteek gedaan heeft eigenlijk.
Het was in de Schreeuw van de Leeuw, waar hij ook regelmatig de Jostiband op de korrel nam... maar wel(!) met ze samen zong en speelde...
Mij is die aflevering juist bijgebleven omdat het zo verdomd oprecht was, in een tijd dat aids echt nog een taboe was.
Wat hij zegt.quote:Op zaterdag 29 november 2008 23:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
DAAR MOET EEN PIEMEL IN!!!!!11
eensquote:Op zaterdag 29 november 2008 23:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
DAAR MOET EEN PIEMEL IN!!!!!11
Wat was er dan? Ik kan alleen dit vindenquote:Op zaterdag 29 november 2008 23:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Was een schitterende uitzending destijds.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |