quote:Op zaterdag 29 november 2008 22:55 schreef Cee het volgende:
Ik moet ook heel nodig naar de wc maar uit solidariteit met Paul ga ik dit ook uitzitten tot het volgende item, in de hoop dat ik wel weg kan.
Ik! Say it loud and proud!quote:Op zaterdag 29 november 2008 22:55 schreef Kinga het volgende:
Wie kijkt er nou in godsnaam naar ATWT.
quote:Op zaterdag 29 november 2008 22:55 schreef Cee het volgende:
Ik moet ook heel nodig naar de wc maar uit solidariteit met Paul ga ik dit ook uitzitten tot het volgende item, in de hoop dat ik wel weg kan.
Boeiend en As The World Turns in 1 zin.:')quote:Op zaterdag 29 november 2008 22:55 schreef Roi het volgende:
Elizabeth Hubbard speelt wellicht de meest boeiende persoonlijkheid in As The World Turns.
Jij bent haar geadopteerde dochter!quote:Op zaterdag 29 november 2008 22:56 schreef lily het volgende:
haha, Lucinda
Ik heb ATWT al zeker 10 jaar niet meer gezien maar Lucinda ken ik nog wel (mijn nick komt uit ATWT)
tozzoquote:Op zaterdag 29 november 2008 22:58 schreef oh-oh het volgende:
Ik kijk wel verder maar ik kruip ff lekker op de bank zonder laptop, ik meld me zo wel weer hier!
Is dat haar Nederlandse naam ?quote:
dat kloptquote:Op zaterdag 29 november 2008 22:58 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Jij bent haar geadopteerde dochter!
Ga je schamen in een hoekje.quote:
quote:Op zaterdag 29 november 2008 23:01 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ga je schamen in een hoekje.![]()
Jelte roeleert de pan uit.
quote:Op zaterdag 29 november 2008 23:01 schreef Kinga het volgende:
Ik moet er nou de hele aan denken dat Paul moet pissen en hij kan maar niet weg
En Robbie pakt z'n ufo mss ook nog wel ffquote:Op zaterdag 29 november 2008 23:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
Tourdatatechnisch gezien zou Lionel wel kunnen invliegen....
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 29 november 2008 22:58 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Jij bent haar geadopteerde dochter!
Wereldprogrammaquote:Op zaterdag 29 november 2008 23:02 schreef Kinga het volgende:
Dit is niet leuk. Als je ATWT niet kijkt.
Ik heb ergens gelezen dat Take That komt. Maar kan het nergens terugvinden.quote:Op zaterdag 29 november 2008 23:02 schreef Piles het volgende:
[..]
En Robbie pakt z'n ufo mss ook nog wel ff
Dat is gelul... de paarse tijden waren de tijden zonder vooruitgang. Dankzij dat kabinet hebben we nooit kunnen profiteren van de betere tijden.quote:Op zaterdag 29 november 2008 23:02 schreef Specularium het volgende:
Jeltje is nog van de tijd dat Nederlanders vrolijk waren.
Goeie tijden waren dat.
met of zonder die geile dude?quote:Op zaterdag 29 november 2008 23:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb ergens gelezen dat Take That komt. Maar kan het nergens terugvinden.
We gaan het nu toch niet over politiek hebben hequote:Op zaterdag 29 november 2008 23:05 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Dat is gelul... de paarse tijden waren de tijden zonder vooruitgang. Dankzij dat kabinet hebben we nooit kunnen profiteren van de betere tijden.
Maar daar had ik het nu juist niet over.quote:Op zaterdag 29 november 2008 23:05 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Dat is gelul... de paarse tijden waren de tijden zonder vooruitgang. Dankzij dat kabinet hebben we nooit kunnen profiteren van de betere tijden.
Ik las juist dat André Hazes weer samen komtquote:Op zaterdag 29 november 2008 23:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb ergens gelezen dat Take That komt. Maar kan het nergens terugvinden.
Mag toch..... een beetje?quote:Op zaterdag 29 november 2008 23:06 schreef Piles het volgende:
[..]
We gaan het nu toch niet over politiek hebben he![]()
Hanneke Groenteman wilde het opeten.quote:Op zaterdag 29 november 2008 23:05 schreef marcodej het volgende:
Wat is er met het been van Jeltje (topwijf trouwens) gebeurt?
Hoeren zat in het programmaquote:
quote:Op zaterdag 29 november 2008 23:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wereldprogramma
Paul doet het goed
Als een fenix?quote:Op zaterdag 29 november 2008 23:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik las juist dat André Hazes weer samen komt
Ze kwam wel altijd met de bibliobusquote:Op zaterdag 29 november 2008 23:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar daar had ik het nu juist niet over.
quote:Op zaterdag 29 november 2008 23:07 schreef Cee het volgende:
[..]
Hanneke Groenteman wilde het opeten.
Eens.quote:Op zaterdag 29 november 2008 23:10 schreef DeeBee het volgende:
Kaandorp.
Niet teveel van haar deze nacht a.u.b.
Heb ik wat gemist?quote:Op zaterdag 29 november 2008 23:10 schreef marcodej het volgende:
Jeltje... triest om haar in een rolstoel te zien eigenlijk...
Hier niet (via internet)quote:Op zaterdag 29 november 2008 23:11 schreef Piles het volgende:
Viel bij jullie het geluid ook ff weg nu net?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |