abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63674234
quote:
Op maandag 1 december 2008 10:18 schreef Rosalien89 het volgende:

[..]

Raar en hoelang ben je in dienst?
Inmiddels dus 7 weken en 2 dagen . Mijn contract verloopt dus op zaterdag en mijn werkgever neemt zijn telefoon niet op... Na het eten nog maar een keer proberen, en anders wat inspreken. Ik vraag me af hoe dit nou gaat aflopen
pi_63677544
ik wacht ook nog steeds op m'n restitutie van m'n VOG. Ergens eind oktober gedeclareerd en nog niks ontvangen . Als het de 21ste van dec nog steeds niet op m'n loonstrookje staat toch ff aankloppen of het daar nog steeds loopt.
pi_63682856
quote:
Op zondag 30 november 2008 23:32 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Inderdaad, omfg. TNT haalt nu de meest uitzinnige recamecampagnes uit de kast om maar aan postbezorgers te komen. Die radioreclames zijn helemaal erg, ik hoorde er pas 1 met een kerel die bij iemand aanbelde en zich op hysterisch vrolijke wijze voorstelde met "HALLO; IK BEN DE POSTBODE!!!!".

Helaas staat al dit blije gedoe een beetje in schril contrast met de werkelijkheid. Als je die flyers moet geloven bezorg je "brieven en kaartjes" en zit iedereen vol spanning op je te wachten. In werkelijkheid bezorg je vooral tijdschriften en heel veel reclametroep en zit er niemand op je te wachten omdat de meeste mensen dan ook gewoon aan het werk zijn. Alleen bij bejaardenflats zitten de mensen op je te wachten, en die verwachten je ook elke dag op hetzelfde tijdstip, en ben je wat later dan komen ze gelijk zeuren van "goh, wat ben je laat". Ondertussen word je door veel postbodes met de nek aangekeken, als postbezorger ben je toch een beetje de Pool van de TNT die het werk komt stelen van de te dure fulltimers, en werk je indirect mee aan hun ontslag. Althans, zo zien veel fulltimers het.

De reclames schetsen een idyllisch jaren-50 beeld van een postbode die lachend door zonovergoten straten loopt, gelukstelegrammen en geboortekaartjes uitdeelt, en overal wordt toegelachen door blije en gezellige dikke mevrouwen.

En veel argeloze mensen trappen er in. En dan kom je in de realiteit terecht. Je staat in de vrieskou al een half uur te vernikkelen bij een depot, een stoffige garagebox zonder water, licht of verwarming. Eindelijk komt er een klepperwagen aanrijden, en een chagerijnige dikke kerel geeft een rolcontainer een duw in jullie richting waarop de tassen tot ver boven je hoofd liggen opgetast. Vervolgens mag je zelf de container naar binnen rijden en afladen, want de chauffeur is alweer vertrokken. Helaas zit jouw wijk er niet bij, die is per ongeluk (?) door een postbode op de verkeerde container gezet, dus die staat nu bij een ander depot. In je wijk zijn die beloofde gezellige mensen nergens te vinden, en voor praatjes maken heb je ook geen tijd, want de looptijd van je wijk staat al heel erg krap, je had al 3 kwartier vertraging doordat de chauffeur te laat was, je hebt ook nog eens 3x huis-aan-huis (waaronder voor de 4e maal in 1 week een flyer van "word postbezorger"), en het begint al te schemeren. De volgende dag komt de altijd begripvolle postbode-plus je de les lezen (op een toon alsof hij het tegen een geestelijk gehandicapt persoon heeft) omdat je altijd veel te lang over je wijk doet, iets wat hij niet begrijpt, want hij loopt hem in 5 kwartier (zegt íe). Gemakshalve vergetend dat hij al 5 jaar nergens meer loopt, en alleen maar een beetje op z´n scooter met aangetekenden rondtuft.

En dan zijn ze verbaasd dat het verloop onder postbezorgers zo hoog is
ode!!
pi_63683782
Ik baal een beetje. Er was mij bij de sollicitatie belooft dat ik tijdens de vakanties extra zou kunnen werken. Ik had me al verheugd op extra centjes. Echter bij navraag blijkt dat omdat ik postbezorger ben ik geen ander werk mag doen omdat ik in een lager tariefgroep zit. Ik kan niet geloven dat ik gewoon wordt voorgelogen. Ik had er echt expliciet om gevraagd.
inu-oniichan : "The dog-eared bro"
pi_63684686
quote:
Op maandag 1 december 2008 23:15 schreef MiSS_TiquE het volgende:
Ik baal een beetje. Er was mij bij de sollicitatie belooft dat ik tijdens de vakanties extra zou kunnen werken. Ik had me al verheugd op extra centjes. Echter bij navraag blijkt dat omdat ik postbezorger ben ik geen ander werk mag doen omdat ik in een lager tariefgroep zit. Ik kan niet geloven dat ik gewoon wordt voorgelogen. Ik had er echt expliciet om gevraagd.
Je mag inderdaad niet sorteren, maar bijv. een extra wijkje lopen mag best.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_63685636
Ik vond wel grappig dat ze de slogan: Er wordt op je gewacht gebruiken. Als je twee wijken hebt en je komt dus om een uur of twee pas in je tweede wijk aan zeggen sommigen:Je bent laat vandaag.
pi_63693832
@Kramerica Ja daar heb je wel gelijk in. Ben echter nog niet gevraagd voor extra wijken. Vaak lopen postbode s en postbode plussen hier als er iemand ziek is. Maar misschien dat er een mogelijkheid is tijdens de drukke periode.
Ben overigens wel gevraagd om deze maand 2 keer op maandag te lopen in verband met de drukte.
inu-oniichan : "The dog-eared bro"
pi_63754659
lekker weer
  Redactie Frontpage donderdag 4 december 2008 @ 17:34:05 #59
72015 crew  PartyAnimal87
J'adore hardcore
pi_63760140
KNJ is about to begin
pi_63761493
quote:
04 december 2008 - Met de verjaardag van Sinterklaas in het verschiet, hebben alle medewerkers van TNT Post, Pakketservice, het hoofdkantoor van TNT in Hoofddorp en Cendris donderdagmorgen een zak kruidnoten van bakkerij ’t Stoepje ontvangen met een bijpassend gedicht.

In het sinterklaasgedicht staat vermeld dat de opbrengst naar het World Food Programme (WFP) gaat. Bakkerij ’t Stoepje heeft 61.000 zakken kruidnoten tegen kostprijs aangeboden, waardoor TNT maar liefst 43.250 euro aan het WFP kan overmaken. Omgerekend betekent dit ruim 216.000 maaltijden voor kinderen in Malawi.

Het is voor de vierde keer dat de kruidnootactie wordt gehouden. De uitvoering was wederom een sterk staaltje samenwerking tussen Commercie, Pakketservice en Transport, en in het bijzonder van de afdelingen Operations en Ongeadresseerd.

Aardige bijkomstigheid is dat bakkerij ’t Stoepje, mede door deze gezamenlijke actie, ook in 2009 de huis-aan-huispost onderbrengt bij TNT Post. De verwachting is dat deze volumes het komende jaar stijgen vergeleken met 2008.
Is dit ook voor Zaterdagmedewerkers of zit er Zaterdag geen zak pepernoten in de posttas?
pi_63761691
quote:
Op donderdag 4 december 2008 18:35 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Is dit ook voor Zaterdagmedewerkers of zit er Zaterdag geen zak pepernoten in de posttas?
In de voorgaande jaren zat er elk jaar een zak pepernoten in mn postvakje, dit jaar dus ook vast weer
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 4 december 2008 @ 18:49:35 #62
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_63761823
Ik denk dat ze me die wel sturen op zaterdag

Tenzij ze ze zelf opeten
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_63762646
quote:
Op donderdag 4 december 2008 17:34 schreef PartyAnimal87 het volgende:
KNJ is about to begin
Eerst nog even een kerstborrel overleven. .
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_63763124
Anderhalf uur geleden belde 't. Collega van Pakketpost aan de deur met een pakje uit Frankrijk. Daarin een heel mooie Franse postachterdrager voor op m'n postfiets. Moet wel nog twee verloopstukjes maken om 'm helemaal passend te krijgen, maar een plaatje is 't. En stukken steviger dan die gare Steco rommel.
pi_63763284
Morgen is me eerste werkdag bij tnt... ben best wel heel erg zenuwachtig...
pi_63763351
quote:
Op donderdag 4 december 2008 19:47 schreef Rosalien89 het volgende:
Morgen is me eerste werkdag bij tnt... ben best wel heel erg zenuwachtig...
Hoezo? Bang dat ze je bijten?

Vrijdag is wel een drukke dag, dus ze zullen je wel aan het werk zetten.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_63763451
quote:
Op donderdag 4 december 2008 18:35 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Alle zaterdagmedewerkers hier (waaronder ik) hebben 'm afgelopen zaterdag gehad, voorgaande jaren ook idd
pi_63763456
Nee maar maar gewoon, je snapt wel als enige nieuwe in zo'n hele groep :|

Ik moet morgen en zaterdag alleen maar sorteren dus word de weg nog niet opgestuurd.
pi_63764980
Als er Zaterdag geen pepernoten bij zitten, zet ik wel op het briefje; waren de pepernoten lekker of heb je toevallig nog wat over voor mij?
pi_63765041
quote:
Op donderdag 4 december 2008 19:52 schreef Rosalien89 het volgende:
Nee maar maar gewoon, je snapt wel als enige nieuwe in zo'n hele groep :|

Ik moet morgen en zaterdag alleen maar sorteren dus word de weg nog niet opgestuurd.
Waar zit je? En hopen dat degene die je inwerkt een beetje okay is, daarna rol je er snel genoeg in.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_63766622
quote:
Op donderdag 4 december 2008 20:44 schreef Nosh het volgende:

[..]

Waar zit je? En hopen dat degene die je inwerkt een beetje okay is, daarna rol je er snel genoeg in.
Ik zit in Tiel... Ik hoop et wel.. ik heb zelf altijd wel me mondje open, ben niet verlegen maar die eerste keer is altijd moeilijk
pi_63766950
Hier ook de pepernoten, met een leuk gedicht erbij. Een paar jaar geleden was onze vestigingsmanager zelf nog in de pen geklommen voor een gedicht, maar dat was niet zo´n succes:

Zeker ook volgend jaar neemt onze concurrentie nog meer serieuze vormen aan.
Ook Sandd en SelektMail gaan er ook steeds merkbaarder en harder tegenaan.
In dit licht en teven met het oog op de verkeersdalingen sta je regelmatig paf.
Dus uitstroom realiseren is noodzakelijk en we willen dus niet zomaar van je af.

(Dat laatste moeten we dus kennelijk interpreteren als "we willen wel van je af, maar niet zomaar: we hebben er reden toe)

Uit de Integrale Walking Around bleek dat we rond onze ondernomen acties beter met elkaar moeten communiceren.
En ook uit de sociale barometer komt dat we daarin nog genoeg kunnen leren."

En dat ging dan zo 10 coupletten door.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
pi_63779348
Inwerken wat is dat ze hebben mij de eerste dag op pad gestuurd zonder looplijst of uitleg of wat dan ook. Zo van red je ermee.
quote:
Op donderdag 4 december 2008 20:44 schreef Nosh het volgende:

[..]

pi_63779637
Ik ben alweer klaar voor vandaag, 4 wijken ingestoken

Dat is super makkelijk... morgen ook alleen maar weer insteken
Volgende week ga ik pas de straat op
pi_63779726
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 11:51 schreef monique-moon het volgende:
Inwerken wat is dat ze hebben mij de eerste dag op pad gestuurd zonder looplijst of uitleg of wat dan ook. Zo van red je ermee.
[..]

En dan verbaasd zijn dat het gros van de bezorgers het voor gezien houdt na een maand. .

Hier wordt de eerste twee, drie keer iemand mee op pad gestuurd, om de wijk uit te leggen, eventuele tips te geven qua bezorgen, uitzonderingen in nummering of afgelegen huizen duidelijk te maken, dat werk. Stellen hetzelfde verhaal. Ook om te zorgen dat iemand niet op zijn eerste dag om vijf uur nog op straat loopt.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_63781226
Er werd vanochtend tijdens het gesprek gezegt dat de kerstpakketten volg. vrijdag meegenomen mogen worden maar ik ben sinds vandaag in dienst en ook nog eens de eerste 3 weken via het uitzendbureau omdat mijn contrakt in orde gemaakt moet worden... zou ik er ook 1 krijgen denknen jullie??
pi_63781541
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 11:51 schreef monique-moon het volgende:
[..]
Dat is wel echt belachelijk. Als ze mij er zo op uit gestuurd hadden, dan had ik er twee uur over gedaan om alleen maar die wijk te vinden en na het lopen weer twee uur nodig gehad om thuis te komen.

Is het je uiteindelijk wel gelukt dan?
pi_63783305
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 13:05 schreef Rosalien89 het volgende:
Er werd vanochtend tijdens het gesprek gezegt dat de kerstpakketten volg. vrijdag meegenomen mogen worden maar ik ben sinds vandaag in dienst en ook nog eens de eerste 3 weken via het uitzendbureau omdat mijn contrakt in orde gemaakt moet worden... zou ik er ook 1 krijgen denknen jullie??
Ik denk niet dat je er één zult krijgen. De pakketen zijn al lang geleden besteld en ik denk dat ze er precies zoveel leveren als er toen personeel was. Misschien dat je er 1 krijgt als ze er 1 overhebben, maar anders niet denk ik.....
pi_63785731
Hoera, morgen weer h-a-h (Er-Is-Post). En op zaterdag 27/12 zelfs 2x hah. Op een zaterdag! Dat is nog nooit vertoond! Ik dacht ook dat dat tegen de afspraken was, volgens mij mag je nml op zaterdag maar maximaal 1 hah hebben, en dan alleen nog gedurende een zeer beperkt aantal zaterdagen.
pi_63785903
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 16:13 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Hoera, morgen weer h-a-h (Er-Is-Post). En op zaterdag 27/12 zelfs 2x hah. Op een zaterdag! Dat is nog nooit vertoond! Ik dacht ook dat dat tegen de afspraken was, volgens mij mag je nml op zaterdag maar maximaal 1 hah hebben, en dan alleen nog gedurende een zeer beperkt aantal zaterdagen.

Over welke heb je het? k word hier al bang.
pi_63786406
Ja ik heb er wel lang overgedaan want ik kende die wijk ook niet zo goed maar het is gelukt, heb inmiddels al diverse andere wijken gehad gelukkig wel met looplijst
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 13:18 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

Dat is wel echt belachelijk. Als ze mij er zo op uit gestuurd hadden, dan had ik er twee uur over gedaan om alleen maar die wijk te vinden en na het lopen weer twee uur nodig gehad om thuis te komen.

Is het je uiteindelijk wel gelukt dan?
pi_63787008
Morgen ''Er is post!'' HAH.
Welke 2 HAH zijn er volgende zaterdag dan? Toch geen Gamma he
pi_63787442
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 16:19 schreef Rosalien89 het volgende:

[..]

Over welke heb je het? k word hier al bang.
In week 52 dus he, het zijn neem ik aan de folders die we normaalgesproken de dinsdag erop zouden hebben, dus ik gok op AH en Gamma, dan wel Karwei. Maar ik kan het mis hebben.
  FOK!fotograaf vrijdag 5 december 2008 @ 17:25:35 #84
73911 ultra_ivo
pi_63787454
Gamma was vandaag.
pi_63788234
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 17:25 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

In week 52 dus he, het zijn neem ik aan de folders die we normaalgesproken de dinsdag erop zouden hebben, dus ik gok op AH en Gamma, dan wel Karwei. Maar ik kan het mis hebben.
dat wordt dan leuk direct na de kerst... NOT
pi_63789052
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 17:25 schreef ultra_ivo het volgende:
Gamma was vandaag.
Dat weet ik, maar ik heb het pas over 27 december dus over 3 weken. Dus tegen die tijd is er vast alweer een nieuwe Gammafolder uit. En het kan natuurlijk ook de Karweikrant zijn.
pi_63789183
Ik sla de KNJ-periode dit jaar maar even over. Uiteraard moet ik de weekenden werken, maar doordeweeks maar even niet. Genoeg ander werk te doen ook.
pi_63789573
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 17:07 schreef Deezertje het volgende:
Morgen ''Er is post!'' HAH.
Welke 2 HAH zijn er volgende zaterdag dan? Toch geen Gamma he
morgen hebben wij twee soorten (die van TNT en een folder van de poiesz).

Volgende week is er wéér HAH op zaterdag, maar ik weet nog niet wat.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 5 december 2008 @ 22:05:29 #89
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_63793905
Idd morgen de TNT en Poiesz folder. Mogen ze wel meer lappen, want die 3 uren ga ik dan net niet meer halen.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_63795239
Hier gelukkig maar één soort HAH
pi_63802206
Wij hadden vandaag alleen tnt foldertje

Heb vandaag pepernoten gekregen en me werkkleding... wel snel al de 2e dag
pi_63803346
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 12:01 schreef Rosalien89 het volgende:
Wij hadden vandaag alleen tnt foldertje

Heb vandaag pepernoten gekregen en me werkkleding... wel snel al de 2e dag
Dat is oude zooi uit het magazijn
  Redactie Frontpage zaterdag 6 december 2008 @ 13:15:56 #93
72015 crew  PartyAnimal87
J'adore hardcore
pi_63803501
Pepernoteeeeeh
pi_63805094
Kreeg donderdag mijn pepernoten ZONDER gedicht het is een SCHANDE! dat ze daar nu ook al op gaan bezuinigen

Voor de rest weinig post vandaag maar wel 2 soorten HAH. Toch nog in 2.5 uurtjes wijkje gelopen met een lekker zonnetje erbij.
pi_63807271
Hier ook alleen het tnt foldertje.

En vier wolkbreuken
pi_63808271
BIj mijn eerste wijk was het HAH al voor de helft vd wijk op... wat doen ze dan, het er de volgende dag alsnog bij gooien?
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_63810127
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 18:19 schreef VixenFromHell het volgende:
BIj mijn eerste wijk was het HAH al voor de helft vd wijk op... wat doen ze dan, het er de volgende dag alsnog bij gooien?
Als je hebt doorgegeven voor welke straten je niet genoeg had komt dat er maandag bij
pi_63810217
Op maandag zeker niet, als het erbij komt, dan op dinsdag.
pi_63810685
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 20:04 schreef ultra_ivo het volgende:
Op maandag zeker niet, als het erbij komt, dan op dinsdag.
Daar was ik al bang voor ja, ik moet toevallig dinsdag die wijk ook doen 3 soorten HAH dan iig, hopelijk komt het er niet bij
Nobody ever seems to remember life is a game we play
  zaterdag 6 december 2008 @ 20:21:35 #100
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_63810715
Jeej ! Vandaag is mijn contract veranderd van tijdelijk naar onbepaald ! Mijn teamcoach had ( en hier in het topic ook ) het erover dat ze die niet meer uitgeven. Bij mij maken ze blijkbaar toch een uitzondering.

Vandaag hadden we 2 H.A.H's: Poiesz en zo'n TNT - foldertje... Gelukkig was het al gezet.

Voor de rest merk ik nog niet zoveel van de KNJ - periode. Alhoewel het over anderhalve week toch echt gaat beginnen ! Ik zie er dan ook zeer naar uit, vorig jaar was het ook beregezellig !
Nothing is what it seems
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')