abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63781226
Er werd vanochtend tijdens het gesprek gezegt dat de kerstpakketten volg. vrijdag meegenomen mogen worden maar ik ben sinds vandaag in dienst en ook nog eens de eerste 3 weken via het uitzendbureau omdat mijn contrakt in orde gemaakt moet worden... zou ik er ook 1 krijgen denknen jullie??
pi_63781541
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 11:51 schreef monique-moon het volgende:
Inwerken wat is dat ze hebben mij de eerste dag op pad gestuurd zonder looplijst of uitleg of wat dan ook. Zo van red je ermee.
[..]
Dat is wel echt belachelijk. Als ze mij er zo op uit gestuurd hadden, dan had ik er twee uur over gedaan om alleen maar die wijk te vinden en na het lopen weer twee uur nodig gehad om thuis te komen.

Is het je uiteindelijk wel gelukt dan?
pi_63783305
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 13:05 schreef Rosalien89 het volgende:
Er werd vanochtend tijdens het gesprek gezegt dat de kerstpakketten volg. vrijdag meegenomen mogen worden maar ik ben sinds vandaag in dienst en ook nog eens de eerste 3 weken via het uitzendbureau omdat mijn contrakt in orde gemaakt moet worden... zou ik er ook 1 krijgen denknen jullie??
Ik denk niet dat je er één zult krijgen. De pakketen zijn al lang geleden besteld en ik denk dat ze er precies zoveel leveren als er toen personeel was. Misschien dat je er 1 krijgt als ze er 1 overhebben, maar anders niet denk ik.....
pi_63785731
Hoera, morgen weer h-a-h (Er-Is-Post). En op zaterdag 27/12 zelfs 2x hah. Op een zaterdag! Dat is nog nooit vertoond! Ik dacht ook dat dat tegen de afspraken was, volgens mij mag je nml op zaterdag maar maximaal 1 hah hebben, en dan alleen nog gedurende een zeer beperkt aantal zaterdagen.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_63785903
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 16:13 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Hoera, morgen weer h-a-h (Er-Is-Post). En op zaterdag 27/12 zelfs 2x hah. Op een zaterdag! Dat is nog nooit vertoond! Ik dacht ook dat dat tegen de afspraken was, volgens mij mag je nml op zaterdag maar maximaal 1 hah hebben, en dan alleen nog gedurende een zeer beperkt aantal zaterdagen.

Over welke heb je het? k word hier al bang.
pi_63786406
Ja ik heb er wel lang overgedaan want ik kende die wijk ook niet zo goed maar het is gelukt, heb inmiddels al diverse andere wijken gehad gelukkig wel met looplijst
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 13:18 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

Dat is wel echt belachelijk. Als ze mij er zo op uit gestuurd hadden, dan had ik er twee uur over gedaan om alleen maar die wijk te vinden en na het lopen weer twee uur nodig gehad om thuis te komen.

Is het je uiteindelijk wel gelukt dan?
pi_63787008
Morgen ''Er is post!'' HAH.
Welke 2 HAH zijn er volgende zaterdag dan? Toch geen Gamma he
pi_63787442
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 16:19 schreef Rosalien89 het volgende:

[..]

Over welke heb je het? k word hier al bang.
In week 52 dus he, het zijn neem ik aan de folders die we normaalgesproken de dinsdag erop zouden hebben, dus ik gok op AH en Gamma, dan wel Karwei. Maar ik kan het mis hebben.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
  FOK!fotograaf vrijdag 5 december 2008 @ 17:25:35 #84
73911 ultra_ivo
pi_63787454
Gamma was vandaag.
pi_63788234
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 17:25 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

In week 52 dus he, het zijn neem ik aan de folders die we normaalgesproken de dinsdag erop zouden hebben, dus ik gok op AH en Gamma, dan wel Karwei. Maar ik kan het mis hebben.
dat wordt dan leuk direct na de kerst... NOT
pi_63789052
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 17:25 schreef ultra_ivo het volgende:
Gamma was vandaag.
Dat weet ik, maar ik heb het pas over 27 december dus over 3 weken. Dus tegen die tijd is er vast alweer een nieuwe Gammafolder uit. En het kan natuurlijk ook de Karweikrant zijn.
pi_63789183
Ik sla de KNJ-periode dit jaar maar even over. Uiteraard moet ik de weekenden werken, maar doordeweeks maar even niet. Genoeg ander werk te doen ook.
pi_63789573
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 17:07 schreef Deezertje het volgende:
Morgen ''Er is post!'' HAH.
Welke 2 HAH zijn er volgende zaterdag dan? Toch geen Gamma he
morgen hebben wij twee soorten (die van TNT en een folder van de poiesz).

Volgende week is er wéér HAH op zaterdag, maar ik weet nog niet wat.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 5 december 2008 @ 22:05:29 #89
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_63793905
Idd morgen de TNT en Poiesz folder. Mogen ze wel meer lappen, want die 3 uren ga ik dan net niet meer halen.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_63795239
Hier gelukkig maar één soort HAH
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
pi_63802206
Wij hadden vandaag alleen tnt foldertje

Heb vandaag pepernoten gekregen en me werkkleding... wel snel al de 2e dag
pi_63803346
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 12:01 schreef Rosalien89 het volgende:
Wij hadden vandaag alleen tnt foldertje

Heb vandaag pepernoten gekregen en me werkkleding... wel snel al de 2e dag
Dat is oude zooi uit het magazijn
  Redactie Frontpage zaterdag 6 december 2008 @ 13:15:56 #93
72015 crew  PartyAnimal87
J'adore hardcore
pi_63803501
Pepernoteeeeeh
pi_63805094
Kreeg donderdag mijn pepernoten ZONDER gedicht het is een SCHANDE! dat ze daar nu ook al op gaan bezuinigen

Voor de rest weinig post vandaag maar wel 2 soorten HAH. Toch nog in 2.5 uurtjes wijkje gelopen met een lekker zonnetje erbij.
pi_63807271
Hier ook alleen het tnt foldertje.

En vier wolkbreuken
pi_63808271
BIj mijn eerste wijk was het HAH al voor de helft vd wijk op... wat doen ze dan, het er de volgende dag alsnog bij gooien?
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_63810127
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 18:19 schreef VixenFromHell het volgende:
BIj mijn eerste wijk was het HAH al voor de helft vd wijk op... wat doen ze dan, het er de volgende dag alsnog bij gooien?
Als je hebt doorgegeven voor welke straten je niet genoeg had komt dat er maandag bij
pi_63810217
Op maandag zeker niet, als het erbij komt, dan op dinsdag.
pi_63810685
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 20:04 schreef ultra_ivo het volgende:
Op maandag zeker niet, als het erbij komt, dan op dinsdag.
Daar was ik al bang voor ja, ik moet toevallig dinsdag die wijk ook doen 3 soorten HAH dan iig, hopelijk komt het er niet bij
Nobody ever seems to remember life is a game we play
  zaterdag 6 december 2008 @ 20:21:35 #100
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_63810715
Jeej ! Vandaag is mijn contract veranderd van tijdelijk naar onbepaald ! Mijn teamcoach had ( en hier in het topic ook ) het erover dat ze die niet meer uitgeven. Bij mij maken ze blijkbaar toch een uitzondering.

Vandaag hadden we 2 H.A.H's: Poiesz en zo'n TNT - foldertje... Gelukkig was het al gezet.

Voor de rest merk ik nog niet zoveel van de KNJ - periode. Alhoewel het over anderhalve week toch echt gaat beginnen ! Ik zie er dan ook zeer naar uit, vorig jaar was het ook beregezellig !
Nothing is what it seems
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')