370 gram! En die eet ik allemaal op! MUHAHAHAHA!quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:40 schreef ColdFeet het volgende:
Hoeveel gram is zo'n pizza dan, Laureline?
Ik moet heel eerlijk zeggen dat mijn water het met Ollie eens isquote:Op vrijdag 28 november 2008 21:36 schreef SHE het volgende:
Godverredomme wat ben ik pisnijdig.
Ja, dat vroeg ik me ook af: als een hondje door echte debielen is grootgebracht als eerste, dan kunnen er toch behoorlijke gedragsproblemen aan vastzitten? Als die vrouw altijd zo lekker consequent isquote:Op vrijdag 28 november 2008 21:44 schreef conleche het volgende:
SHE: nogmaals, heel veel van die beestjes met van die platte neusjes hebben iets aan de luchtwegen en tranende oogjes. Dus sowieso oppassen! Het lijken me ook echte tokkies, als ik zo die emails lees....
Ik merk ook dat ik echt zo kwaad ben, dat ik er op deze manier gewoon geen zin meer in heb.quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:44 schreef conleche het volgende:
SHE: nogmaals, heel veel van die beestjes met van die platte neusjes hebben iets aan de luchtwegen en tranende oogjes. Dus sowieso oppassen! Het lijken me ook echte tokkies, als ik zo die emails lees....
Ho ho, don't mess with tha pupplesquote:Op vrijdag 28 november 2008 21:56 schreef Scorp[AM] het volgende:
she KUT moderator
stop whining het is hartstikke zinnig hier
Het lijkt me veel beter dan mensen wat meer gaan sporten dan zich aan zon dieetje houden (eetschema aanpassen EN een goed trainingsschema lijkt me veel beter)
Kan je dan ook beide doen?quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:56 schreef Scorp[AM] het volgende:
she KUT moderator
Het lijkt me veel beter dan mensen wat meer gaan sporten dan zich aan zon dieetje houden (eetschema aanpassen EN een goed trainingsschema lijkt me veel beter)
Hoezo is SHE nou ineens een KUT mod omdat ze iets weghaalt van je?quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:59 schreef Scorp[AM] het volgende:
en dan? gaat ze me bannen omdat ik het het niet helemaal met r eens ban?
triest zou dat zijn
alsof wat jij voorstelt niet is wat de meeste mensen hier doenquote:Op vrijdag 28 november 2008 21:59 schreef Scorp[AM] het volgende:
en dan? gaat ze me bannen omdat ik het het niet helemaal met r eens ban?
triest zou dat zijn
aight nice!quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:00 schreef conleche het volgende:
Zet caprese op lijstje. Moet altijd een diepvriespizza in diepvries hebben.
Scorp: ik loop 4x in de week hard en ga ook nog gemiddeld 3x naar de gym en zo hier de meesten, dussssss......
Goh, wat heb jij je goed ingelezen..quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:56 schreef Scorp[AM] het volgende:
she KUT moderator
Mijn beste irl vriendinntetje *(voordat ik jullie had ontmoet dan) was gisteren al jaloers op mijn puppelverhalen en vond ons só SatC en haar eigen (andere) vriendinnen niet meer leukquote:
Mijn vriendje haalt altijd de lange en de korte ij door elkaarquote:Op vrijdag 28 november 2008 22:01 schreef Isegrim het volgende:
Je ziet toch aan het gebrek aan normale taalvaardigheid wel dat die mensen van dat hondje absolute paupers zijn? Het is waarschijnlijk niet eens slecht bedoeld of wat dan ook, het zijn gewoon eencelligen.
Is ze ook op Fok dan??quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:05 schreef Vivi het volgende:
[..]
Mijn beste irl vriendinntetje *(voordat ik jullie had ontmoet dan) was gisteren al jaloers op mijn puppelverhalen en vond ons só SatC en haar eigen (andere) vriendinnen niet meer leuk![]()
Dit is imo van een heel andere orde dan het door elkaar halen van de 'ei' en 'ij' (je vriendje is waarschijnlijk dyslectisch?).quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:07 schreef Vivi het volgende:
[..]
Mijn vriendje haalt altijd de lange en de korte ij door elkaar.
Maar toch is ie wel slim, ik bedoel, je merkt niet dat ie niet kan schrijven als je met hem praat.
Mijn wettige echtgenoot heeft last van het spatie spookquote:Op vrijdag 28 november 2008 22:07 schreef Vivi het volgende:
[..]
Maar toch is ie wel slim, ik bedoel, je merkt niet dat ie niet kan schrijven als je met hem praat.
Dat doe ik ook altijdquote:Op vrijdag 28 november 2008 22:07 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nee, ze is niet op Fok, ze heeft een heel succesvol bedrijf en zulks. (www.diezijnvanmij.nl)quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:10 schreef conleche het volgende:
[..]
Is ze ook op Fok dan??
Mijnes zei dat het heel goed was dat ik die internetcontacten onderhield, want dan kon zij, als we allemaal oud en eenzaam zijn, zo instappen.![]()
Haar woorden he, don't shoot the messengert
Misschien, maar ze ouders hebben nooit zoveel interesse in hem opgebracht om dat te testen geloof ikquote:Op vrijdag 28 november 2008 22:10 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dit is imo van een heel andere orde dan het door elkaar halen van de 'ei' en 'ij' (je vriendje is waarschijnlijk dyslectisch?).
Gewoon laten storneren?quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:05 schreef neen het volgende:
Kop op She, ik denk dat je nog wel een leuker hondje vind
Ik ben trouwens ook een sukkel... van allemaal dingen lid en die zijn nu afgeschreven200 euro ofzo naar de klote voor abonnementen waar ik toch niks mee doe of lees
2 ervan opgezegd.... van de rest telefoonnummers genoteerd en maandagochtend moet ik die maar gan bellen.
Weggegooid gelddaar baal ik nou van.
Nee, nos teletekst (online) net welquote:
Daar heb ik toch geen recht op als in de algemene voorwaarden staat dat je minimaal 2 maand van tevoren moet opzeggenquote:
Maar uitpakken is tof... je moet dus stomme en leuke dingen bij elkaar doen in dozen.... dan denk je eerst van: "damn, nog een doos" en later van: "hooohooooooo JUIST"quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:22 schreef Ewelina het volgende:
TVP. Het is hier nu echt een tyfusbende en ik weet niet meer hoe ik al mijn zooi moet meekrijgen
Inpakken sucks
Cambuur.quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:21 schreef neen het volgende:
[..]
Nee, nos teletekst (online) net welnu heb ik moeite moeten doen om te horen dat Cambuur geen periode heeft weten te pakken
![]()
Zielig
Oh..dat soort dingen boeien mij nooit..quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:22 schreef neen het volgende:
[..]
Daar heb ik toch geen recht op als in de algemene voorwaarden staat dat je minimaal 2 maand van tevoren moet opzeggen
Ja, dat mag ik morgen gaan doen. En overmorgen. En ik moet nog internet en tv regelen en water, en ook nog een paper schrijvenquote:Op vrijdag 28 november 2008 22:24 schreef neen het volgende:
[..]
Maar uitpakken is tof... je moet dus stomme en leuke dingen bij elkaar doen in dozen.... dan denk je eerst van: "damn, nog een doos" en later van: "hooohooooooo JUIST"
Ik heb pas net m'n avondeten achter de kiezenquote:
Ze zijn dus op 1 of 2 goals de periode misgelopenquote:Op vrijdag 28 november 2008 22:24 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Cambuur.
Ik kom uit Leeuwarden, maar Cambuur is wel het laatste uit die stad om trots op de zijn. Stelletje amateurs.
Ik heb er al een paar dagen last van, 's avonds. En ik ben nog lang niet ongesteld, dus ik heb geen idee waar het vandaan komt. Zou het verband kunnen houden met veel kouder weer, dat je lijf een extra speklaag aan wil leggen ofzo?quote:
Mijn kilo's te veel zijn al weg.quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:28 schreef neen het volgende:
[..]
Ze zijn dus op 1 of 2 goals de periode misgelopendat is hardstikke goed!
Ik vond Cambuur eerst ook maar niks maar op het begin liep het goed en nu ben ik al een heleboel wedstrijden achter elkaar geweest... meestal winnen ze nu thuis en als er wordt gewonnen is de sfeer goed
Jij hebt blijkbaar ook al geen geel-blauw hart
Veel mensen hier die in Leeuwarden hebben gewoond dan... veel mensen met kilo's teveel hier blijkbaar
Goodbye, Aknynke, jij, ik
Ja, jij bent ook weg uit Leeuwarden... ik zie een causaal verband. Ik moet dus nog harder op zoek naar een kamerquote:
*Schopt ColdFeet naar werk*quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:28 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik heb pas net m'n avondeten achter de kiezenIk zit behoorlijk vol.
OK, ik zit nu te WOGgen. Wie schopt mij aan het werk?
Wel goed van je dat je in elk geval door hebt dat het weggegooid geld is en dat je er iets aan gaat doen!quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:22 schreef neen het volgende:
[..]
Daar heb ik toch geen recht op als in de algemene voorwaarden staat dat je minimaal 2 maand van tevoren moet opzeggen
quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:18 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nee, ze is niet op Fok, ze heeft een heel succesvol bedrijf en zulks. (www.diezijnvanmij.nl)
Net als ik wrs als ik niet op Fok zat. Maar ze is heel lief en eigenlijk ook heel puppelig.
Schijn bedriegt hè.quote:Op zaterdag 29 november 2008 00:24 schreef Greys het volgende:
Vik, wat zie je d'r serieus en intelligent uit!
Bij Jansen.quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Welk restaurant is het geworden Vik?
Tofquote:M'n dag naar Amsterdam was vooral heel lang en vermoeiend. Om half 7 vanochtend de deur uitgestapt en ik was vanavond half 9 weer thuis. Gedoe met treinen ook rond Amsterdam. 't Gesprek ging goed, ik mag er stage gaan lopen.. De contracten zijn al ingevuld, en ik hoor volgende week wanneer het gaat beginnen.
Ja hoor!quote:De kerel van de catering van de Doelenzaal in de UB was echt heel lief.. Hij kwam me steeds van alles brengen terwijl het zelfservice was.
. Waarschijnlijk vond 'ie me gewoon zielig omdat ik in m'n eentje was, maar dat maakt niet uit.
Wie komen er naar Groningen?quote:Op vrijdag 28 november 2008 23:24 schreef Liejannuh het volgende:
Kom je ook naar Groningen morgen CF? Gezellig buffel knuffelen enzo?
Succes met de verhuizing Ewelina!
Welkom!!!quote:Op zaterdag 29 november 2008 00:47 schreef Anneque het volgende:
okay.. ik heb besloten.. ik wil ook! voel me de laatste tijd alsof ik dichtslib.. ik ga snel troel PMen!
dito! Welterusten!quote:
Gefeliciteerd met je verjaardagquote:Op zaterdag 29 november 2008 07:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben fucking jarig vandaag en ik heb me in geen tijden zo kut gevoeld.. Ik was dood- en doodop gister, dus ik wilde vroeg gaan slapen, maar ik kan nooit slapen als ik weet dat m'n vriend nog op bed moet gaan (onbewust blijf ik dan toch liggen wachten of zo). Komt 'ie pas om half 1 aanzetten, terwijl ik expres al om 10 uur op bed lag. Ik kon uiteindelijk echt alleen nog maar huilen omdat ik zó moe was en niet kon slapen. Zit nu ook weer te janken.
.
Nog even en er is ook zo'n foto van jouquote:Leuke foto hoor Vik! Stoer. Jammer van dat restaurant zeg. Wij gaan vanavond weer naar de Kleine Groote..
.
aaaawquote:Op zaterdag 29 november 2008 07:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben fucking jarig vandaag en ik heb me in geen tijden zo kut gevoeld.. Ik was dood- en doodop gister, dus ik wilde vroeg gaan slapen, maar ik kan nooit slapen als ik weet dat m'n vriend nog op bed moet gaan (onbewust blijf ik dan toch liggen wachten of zo). Komt 'ie pas om half 1 aanzetten, terwijl ik expres al om 10 uur op bed lag. Ik kon uiteindelijk echt alleen nog maar huilen omdat ik zó moe was en niet kon slapen. Zit nu ook weer te janken.
.
Welkom Anneque..
Leuke foto hoor Vik! Stoer. Jammer van dat restaurant zeg. Wij gaan vanavond weer naar de Kleine Groote..
.
Alles is eruit te krijgen met liefde en geduld.quote:Op zaterdag 29 november 2008 09:34 schreef kaasplankje het volgende:
Owja SHE, kijk idd maar uit met t hondje. De kans is best groot dat ie verkeerd is opgevoed. Dat krijg je er ook nooit meer uit. mss kan ze/hij niet met andere honden spelen/ niet lief voor kinderen/sloopt alles of blaft wanneer alleen thuis.
Ik zou gewoon een pup kopen als ik jou was.Zelfs als het géén tokkies zijn kunnen ze toch nog fouten hebben gemaakt met opvoeden en zit jij met de ellende.
Teigan, pandorah, ik, sigme, mindermutsig en muaddib. En er kunnen nog meer mensen mee.quote:
Och lieverd, zo erg is jarig zijn echt niet. Gewoon de hele dag met je vriend onder je dekbed kruipen, knuffelen, thee drinken en taartjes eten. Maar er komt zeker visite die je moet entertainen?quote:Op zaterdag 29 november 2008 07:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
.
Ja, en dan het liefste 1.) in braille 2.) in gebarentaal en 3.) schreeuwendquote:Op zaterdag 29 november 2008 09:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Och lieverd, zo erg is jarig zijn echt niet. Gewoon de hele dag met je vriend onder je dekbed kruipen, knuffelen, thee drinken en taartjes eten. Maar er komt zeker visite die je moet entertainen?![]()
ps: vriendjes zijn niet paranormaal begaafd, integendeel, mannen moet je alles 3x op verschillende manieren uitleggen voor ze begrijpen wat het wezen vrouw nou precies van ze verlangt. Dus in het vervolg niet meer in bed je ongelukkig liggen voelen maar hem gewoon ophalen
verkapte ik-ben-dan-jarig-post!quote:En morgen misschien sneeuw, moblo?Toen ik geboren werd lag er ook sneeuw
quote:Op zaterdag 29 november 2008 10:47 schreef boem-dikkie het volgende:
Ah ik woon in Groningen maar ik kan niet door jullie geknuffeld worden!![]()
!
Gefeliciteerd DaD!!
Ik woon dichtbij Groningen maar ik ben er 6 dagen per week.quote:Op zaterdag 29 november 2008 10:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]woon jij in Groningen? Ik ook
. Groningen is de stad van de vampieren
![]()
(en niemand snapt deze post natuurlijk
)
Broccoli, doperwtjes?quote:Op zaterdag 29 november 2008 10:48 schreef ColdFeet het volgende:
DaD, happy birthday!
Zeg, mijn culinaire genietjes: bedenken jullie nu 's lekkere groenten voor in een stoofpot? Ik heb sukadelappen en ik wil ze stoven in trappistenbier. En ik hou niet van wortels door het stoofvlees
Ik ben door SHE genomineerd in de categorie Brullende Broccoliquote:
Alle groentes worden snot want het staat 3 uur te sudderenquote:Op zaterdag 29 november 2008 10:49 schreef motorbloempje het volgende:
champignons?
iig niet iets als courgette, want dat wordt snot
paprika?
Je kunt er ook vlak voordat het klaar is nog wat verse groenten ingooien.quote:Op zaterdag 29 november 2008 10:56 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Alle groentes worden snot want het staat 3 uur te sudderenik zou gewoon Gents stoofvlees maken:
800 gram stoofvlees
boter
2 flesje donker abdijbier
bloem
peper
zout
2 blaadjes laurier
2 takjes tijm en rozemarijn
1 snee witbrood zonder korst
mosterd
Bereidingswijze
Verhit de boter tot hazelnootkleur. Schroei het vlees rondom dicht en kruid met peper en zout. Strooi er wat bloem overheen en laat de bloem het braadvocht opnemen. Doe het vlees over in een braadpan. Snijd de ui grof en fruit aan in dezelfde pan als het vlees in verse boter. Laat goudbruin stoven en blus af met de beide flesjes bier. Doe de uien en het bier bij het vlees en voeg de kruiden toe. Besmeer het brood met de mosterd en leg die op het vlees. Doe het deksel op de pan en laat minstens 2 uur rustig sudderen onder gesloten deksel.
Kun je er verder niks meer mee?quote:Op zaterdag 29 november 2008 11:03 schreef SHE het volgende:
En ik heb gisteren een kilo wild poulet zo vreselijk verneukt dat ik strakjes de pan kan gaan leeggooien.
Ik had er zout in gedaan, terwijl ik al spek had gebruikt
Ik kreeg het zelfs met aardappel niet meer weg. Eeuwig zonde...en ook het enige wat ik altijd verkloot in de keuken. Stoof
Och hemel, dus het blijft bij voor de schermen en achter de schermen is het droef gesteld met de voordelen van populariteitquote:Op zaterdag 29 november 2008 11:01 schreef SHE het volgende:
Ik mis echt iets volgens mij. Ik heb namelijk nog nooit fanmail gehad, behalve van die puisterige pubers uit ONZ.
En als dat de graadmeter is dan hang ik mezelf op.
quote:Op zaterdag 29 november 2008 10:55 schreef boem-dikkie het volgende:
Is Anneque een man die Anneke heet of een vrouw die het woord geslacht niet snapt
Ook niet als je de deksel eraf haalt en gewoon aan dat ding trekt in het midden?quote:Op zaterdag 29 november 2008 11:11 schreef Viking84 het volgende:
Mark heeft net het doortrekgeval vd wc gesloopt, dus wij kunnen nu niet meer doortrekken.
En mij niet eens...quote:
Geen fanmailquote:Op zaterdag 29 november 2008 11:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Och hemel, dus het blijft bij voor de schermen en achter de schermen is het droef gesteld met de voordelen van populariteitEn overgewaardeerd zijn is niet iets wat je zelf veroorzaakt, dat doen anderen die graag overdrijven
(en hang jezelf maar niet op...)
Kun je van dat wildvlees als je het nog een beetje grote stukken zijn geen carpaccio maken, beetje rucola en geraspte oude kaas.quote:Op zaterdag 29 november 2008 11:18 schreef SHE het volgende:
[..]
Geen fanmail
Geen bossen lelies
Geen bonbonnetjes
Geen flessen wijn met rode strik
Geen kaartjes
Niksie![]()
@ Boem: nee, ik denk echt dat dat vlees naar de wild-hemel moet.
Ik begrijp ook echt niet waarom ik stoofvlees ALTIJD verkloot.
Dat dusquote:Op zaterdag 29 november 2008 11:13 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ook niet als je de deksel eraf haalt en gewoon aan dat ding trekt in het midden?
Rochefort en dan bij je stoofpotje een herfstbokje.quote:Op zaterdag 29 november 2008 11:20 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat dus
Ik zat zelf te denken aan knolselderij, linzen, uien en spekjes.
MoBlo, paprika is heerlijk om te stoven, maar ik vind het zelf beter combineren met wijn dan met bier. Het wordt echt zo verrukkelijk zacht
Volgende vraag: welk bier: Rochefort 8 (vrij zoetig), Chimay blauw, of Westmalle tripel?
Nee serieus. Mijn pizza had maar 710 cal.!!!!! Een schijntje bij de 1100 die er normaal voor een pizza staat!!quote:Op zaterdag 29 november 2008 11:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Schat, er is iets met je toetsenbordinstellingen.
Vlees is taaiquote:Op zaterdag 29 november 2008 11:21 schreef conleche het volgende:
SHE, kan je er geen slankroom doorgooien? En eerst wat paprika's en uien apart stoven, want ik neem aan dat het vlees al heel gaar is?? Zoniet kan je het er nog bijdoen. De room maakt alles veel zachter van smaak!
Ik drink er altijd hetzelfde bier bij als wat ik erdoor gooiquote:Op zaterdag 29 november 2008 11:21 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Rochefort en dan bij je stoofpotje een herfstbokje.
Oh jee. Ik ga vandaag voor het eerst op elektrisch stovenquote:Op zaterdag 29 november 2008 11:29 schreef SHE het volgende:
Sinds ik geen gas meer heb krijg ik het niet voor elkaar om fatsoenlijk stoofvlees te maken.
Kip stoven gaat prima, maar voor wild en stoofvlees gaat dat stomme inductie gewoon te hard ofzo.
Ja wrijf het er maar in!!quote:Op zaterdag 29 november 2008 11:32 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik drink er altijd hetzelfde bier bij als wat ik erdoor gooi![]()
Lekker, heb echt zin in stoofvlees, een stuk grof brood met Normandische boter erbij, en gehakte peterselie erover
Kom maar eten, dearquote:Op zaterdag 29 november 2008 11:34 schreef SHE het volgende:
[..]
Ja wrijf het er maar in!!
jij..jij...TAARTENBAKSTER!!!!
Russsssssssstig SHE.quote:Op zaterdag 29 november 2008 11:34 schreef SHE het volgende:
[..]
Ja wrijf het er maar in!!
jij..jij...TAARTENBAKSTER!!!!
Nee, het is dood.quote:Op zaterdag 29 november 2008 11:33 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh jee. Ik ga vandaag voor het eerst op elektrisch stoven
Zonde van het vlees, kun je het echt niet redden op z'n conleches? Met een scheut wodka oid verder laten sudderen?
Jij moet verhuizen. Naar Utrecht.quote:
Ik wil niet in Utrecht wonenquote:Op zaterdag 29 november 2008 11:38 schreef SHE het volgende:
[..]
Jij moet verhuizen. Naar Utrecht.
En dat elfenkind ook. Dat hangt daar maar rond in dat Belgse, een beetje taarten te bakken, en soepjes te maken, en stoofjes te stoven.
Landverraaaiers!
Ieuw. Ik vraag me dan toch altijd af hoe het er daar beneden dan uitziet. Ik heb toch altijd Dapne Deckers voor ogen die het over een ontplofte egel hadquote:Op zaterdag 29 november 2008 11:37 schreef Greys het volgende:
Mozes kriebel, wat een dikke baby kwam daar uit
Ruim 9 pond, het kan overmorgen naar school!
Ik had eigenlijk verwacht, 15 jaar geleden toen ik 20 wasquote:Op zaterdag 29 november 2008 11:41 schreef conleche het volgende:
[..]
Ieuw. Ik vraag me dan toch altijd af hoe het er daar beneden dan uitziet. Ik heb toch altijd Dapne Deckers voor ogen die het over een ontplofte egel had![]()
Ik wil zó geen kinderen
Uit de boerenkool!!! Dat zei mijn moeder altijd, als ik vroeg waar de kindertjes vandaan kwamen!!quote:Op zaterdag 29 november 2008 11:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk verwacht, 15 jaar geleden toen ik 20 was, dat als ik maar lang genoeg zou wachten dat er dan wel een andere manier zou zijn uitgevonden om een kindje te krijgen. Dat ze hem gewoon voor je in een gezellige baby-kas konden kweken ofzo, als een komkommer
Goeie tip!!quote:Op zaterdag 29 november 2008 11:48 schreef Anneque het volgende:
Hey SHE, wat ik je hoor zeggen over inductie- ja dat gaat hard! misschien is het een idee om volgende keer de boel na aanbraden in de oven te zetten (met dicht deksel), en de oven op (iets minder dan) 100 graden.. dan kan het er uren instaan.. en lekker!
klinkt lekker CF! Daar heb ik ook zin in. Ik ga vanavond heeeerlijk voor mezelf koken. Net een onverklaarbare jankbui gehad, geen idee waarom ik nu zo verdrietig was. Gelukkig was het vriendje er, en heb ik heeerlijk met hem geknuffeld..Nu is hij weg en kan ik wel weer huilen. Blegh...Ik wou dat ik wist waarom ik nu zo verdrietig ben, zo gek..quote:Op zaterdag 29 november 2008 11:32 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik drink er altijd hetzelfde bier bij als wat ik erdoor gooi![]()
Lekker, heb echt zin in stoofvlees, een stuk grof brood met Normandische boter erbij, en gehakte peterselie erover
Goeie tip!quote:Op zaterdag 29 november 2008 11:48 schreef Anneque het volgende:
Hey SHE, wat ik je hoor zeggen over inductie- ja dat gaat hard! misschien is het een idee om volgende keer de boel na aanbraden in de oven te zetten (met dicht deksel), en de oven op (iets minder dan) 100 graden.. dan kan het er uren instaan.. en lekker!
Nee, volgens mij ben ik nog niet zover! Gelukkig maar.quote:Op zaterdag 29 november 2008 11:58 schreef Greys het volgende:
AKnynke, ik wil je niet nóg meer aan het huilen brengen, maar je bent op de hoogte van het feit dat er gister in de USA geen nieuwe Greys is uitgezonden?Of kijk je niet zo ver vooruit?
Hehe, ghetto-Kwak!quote:Op zaterdag 29 november 2008 12:02 schreef SHE het volgende:
Ja, overwaardeer mij!!
En idd, kwak gaat altijd ghetto praten als ze dronken is
God, waar hadden we dat ook al weer geleerd?quote:Op vrijdag 28 november 2008 13:11 schreef ColdFeet het volgende:
@MoBlo: een wonderbra werkt ook super! En dan even met je handen erin wapperen, je weet wel, even je tieten goeddoen
Nee, dat bedoel ik nietquote:Op zaterdag 29 november 2008 11:23 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee serieus. Mijn pizza had maar 710 cal.!!!!! Een schijntje bij de 1100 die er normaal voor een pizza staat!!
shift ctrl tegelijk indrukken does the trick.quote:Op zaterdag 29 november 2008 @ 12:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, dat bedoel ik niet. Als je : typt, komt er een ander tekentje te staan
(+ en - boven elkaar).
Kun je er geen soep van maken...?quote:Op zaterdag 29 november 2008 11:29 schreef SHE het volgende:
[..]
Vlees is taai![]()
Ik heb het echt zoooo verprutst.
Sinds ik geen gas meer heb krijg ik het niet voor elkaar om fatsoenlijk stoofvlees te maken.
Kip stoven gaat prima, maar voor wild en stoofvlees gaat dat stomme inductie gewoon te hard ofzo.
Ik baal enorm, het vlees kwam van de horeca groothandel en was prachtig
Dat is gewoon het plusminus teken en dat bedoelde ik. Ongeveer 1350 cal.quote:Op zaterdag 29 november 2008 12:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, dat bedoel ik niet. Als je : typt, komt er een ander tekentje te staan
(+ en - boven elkaar).
Ja best welquote:Op zaterdag 29 november 2008 12:56 schreef MariaEtcetera het volgende:
Miss_S: klinkt leuk allemaal! Kan je vriend mooi tekenen?
Denk dat mijn vriendje dat niet zo'n tof idee vind inderdaadquote:Op zaterdag 29 november 2008 13:08 schreef MariaEtcetera het volgende:
Nou ben ik eigenlijk benieuwd en wil ik zien!Maar kan me voorstellen dat het privé is
![]()
Dat hangt er vanaf wat je onder 'bijpassende outfit' verstaat.quote:Op zaterdag 29 november 2008 13:27 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oooh mooie laarzen IsegrimFeminine! Ik wou dat ik op hakken kon lopen (ik val om of loop als een boerin geloof ik
) Krijgen we nog een aan-foto met bijpassende outfit?
De onderkant van de laarzen lijkt ook wel op pumps, qua vorm! Staat denk ik ook mooi onder een broek! En mijn uitroep om foto's was ook meer vanuit een "leuk, foto's!"-sentiment dan vanuit een "show me your fashion skillz"-sentiment, haha!quote:Op zaterdag 29 november 2008 13:30 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf wat je onder 'bijpassende outfit' verstaat.Ik zal ze wel meestal onder mijn spijkerbroek aan hebben want ik heb niet zoveel rokjes. Ik wilde vooral laarzen voor het koude weer; normaal draag ik altijd pumps als ik 'netjes' / naar mijn werk moet, maar dat vind ik nu gewoon te koud.
Ik heb ze gekocht bij de AXI Schoen, maar ze hadden ze ook bij de Shoe Line. 80 euro zijn ze. Van mij mag je ze kopen hoor.quote:Op zaterdag 29 november 2008 13:38 schreef Greys het volgende:
Ise, wat een toffe laarzen!
Ik zou ze bijna ook gaan halen
Ik dacht al dat jij ze mooi zou vinden: ze lijken een beetje op diegenen die je vorige week in je handen had!!quote:Op zaterdag 29 november 2008 13:38 schreef Greys het volgende:
Ise, wat een toffe laarzen!
Ik zou ze bijna ook gaan halen
Wat heb je besteld dan??quote:Op zaterdag 29 november 2008 13:43 schreef Miss_S het volgende:
Kan iemand even mijn H&M wachtwoord veranderen zodat ik niet meer kan bestellen
Ja, er zit een elastiekdingetje in.quote:Op zaterdag 29 november 2008 13:43 schreef Greys het volgende:
Sluiten ze een beetje mooi aan om de kuiten Ise, is dat een beetje elastisch?
Ik heb van die kippepoten en dan zijn ze vaak te wijd als er geen elastiekig dingetje in zit
Staat is nog op manco, je bestelling?quote:Op zaterdag 29 november 2008 13:46 schreef conleche het volgende:
[..]
Wat heb je besteld dan??
Mijn pakketje met vooral comme des garçons zou eind november komen. Nou, eind novemberder dan dit krijg je het niet, dus waar is m'n pakje
De afgelopen week bedoel je?quote:Op zaterdag 29 november 2008 13:46 schreef conleche het volgende:
[..]
Wat heb je besteld dan??
Mijn pakketje met vooral comme des garçons zou eind november komen. Nou, eind novemberder dan dit krijg je het niet, dus waar is m'n pakje
Laarzen zijn toch het mooist onder een rokjequote:Op zaterdag 29 november 2008 13:30 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf wat je onder 'bijpassende outfit' verstaat.Ik zal ze wel meestal onder mijn spijkerbroek aan hebben want ik heb niet zoveel rokjes. Ik wilde vooral laarzen voor het koude weer; normaal draag ik altijd pumps als ik 'netjes' / naar mijn werk moet, maar dat vind ik nu gewoon te koud.
Bejeezus! Benne gij rijk?quote:Op zaterdag 29 november 2008 13:48 schreef Miss_S het volgende:
[..]
De afgelopen week bedoel je?
4 rokjes, 3 jurkjes, 2 truien, 7 nagellak, 1 spiegeltje, 1 ketting, 4 paar schoenen........
Wat heb je van comme des garcons besteld?
En nog 2 tassen vergeten....maarja het is H&M en sale he dus niet allemaal heel duur (maar wel teveel eigenlijkquote:
FF checke!!quote:Op zaterdag 29 november 2008 13:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Staat is nog op manco, je bestelling?
Of is er al iets onderweg?
Ha, mooi! Ja, ik ben mezelf te buiten gegaan met het kaartjequote:Op zaterdag 29 november 2008 11:40 schreef Greys het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
K_i_m!!!!!!!!!! Ik ben een vakvrouwwwwwww, een vakvrouwwww, tra laaaaaa la lalalaaaaaaaaa!
Hetpakketje
is er en je hebt zelfs ballonnetjes getekend!
Dankjewel, ben er superblij mee!
quote:Op zaterdag 29 november 2008 13:56 schreef Isegrim het volgende:
Echt, wat heb ik toch een werpheupen.
Smoking wil ik ook nogquote:Op zaterdag 29 november 2008 13:58 schreef conleche het volgende:
[..]
FF checke!!
Ik heb besteld een zwarte trenchcoat, een plooirokje, een truitje, 2 jasjes en dan nog een smoking en nog iets waar ik nu even niet opkom, van de gewone collectie.
Errrrg overtuigend hoor!quote:Op zaterdag 29 november 2008 14:01 schreef k_i_m het volgende:
Dat kwam ook omdat de meneer van de postkamer op mijn vingers zat te kijken.
Ik word wel draagmoeder ofzo.quote:
Ja, groen. Groen staat me het mooist. Ik heb dit vestje ook in het zwart, misschien dat dat je beter zou bevallen.quote:Dat vestje vind ik niet flatteus, lijkt net alsof je een buik hebt. En de kleur is flets; past niet mooi ben je ivoren huidje.
Draag je weleens kleur? Als in echt wowowowowowow kleur?
Jaaaaa! kiwi of gifgroen, dat moet echt van je huid afspringen gewoon! Zeker als je rossig bent is dat echt WOW.quote:Op zaterdag 29 november 2008 14:06 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik word wel draagmoeder ofzo.
[..]
Ja, groen. Groen staat me het mooist. Ik heb dit vestje ook in het zwart, misschien dat dat je beter zou bevallen.
Over kleur gesproken....quote:Op zaterdag 29 november 2008 14:04 schreef SHE het volgende:
Born to breed Ise
Dat vestje vind ik niet flatteus, lijkt net alsof je een buik hebt. En de kleur is flets; past niet mooi ben je ivoren huidje.
Draag je weleens kleur? Als in echt wowowowowowow kleur?
Ik heb mijn korset nog niet weer gepast sinds ik afgevallen ben...quote:Op zaterdag 29 november 2008 14:07 schreef SHE het volgende:
En je lijf schreeuwt om korsetjes ...nu is HET moment om die dunne taille lekker te flaunten !
Ik haat die kleur idd.quote:Op zaterdag 29 november 2008 14:32 schreef SHE het volgende:
En je vind de kleur vast afgrijselijk, maar jouw complex houdt ook van navy blue!
Lul maar gezellig mee hoor!!quote:Op zaterdag 29 november 2008 14:36 schreef HunnY het volgende:
/Uit leesmode
Ik wil even zeggen dat ik dit zo'n gezellig topic vindt![]()
Ik lees al tijden mee maar post eigenlijk niet, vraag me niet waarom.
Als ik me even verveel/slecht voel/lange dag op werk vind ik het zo gezellig als ik jullie 'lees'.
Jullie geven elkaar tips en advies over kleding, eten, relaties, hondjes, en zelfs die paar mannen die meelezen vind ik leuk!
![]()
/back to leesmode
Wat leuk om te horen!quote:Op zaterdag 29 november 2008 14:36 schreef HunnY het volgende:
/Uit leesmode
Ik wil even zeggen dat ik dit zo'n gezellig topic vindt![]()
Ik lees al tijden mee maar post eigenlijk niet, vraag me niet waarom.
Als ik me even verveel/slecht voel/lange dag op werk vind ik het zo gezellig als ik jullie 'lees'.
Jullie geven elkaar tips en advies over kleding, eten, relaties, hondjes, en zelfs die paar mannen die meelezen vind ik leuk!
![]()
/back to leesmode
Ooooohquote:
Nee joh, jij kan haske veel hebben!quote:Op zaterdag 29 november 2008 14:40 schreef Greys het volgende:
Co, met je lijstje afgrijselijke kleuren kan ik het helemaal eens zijn.
Ik denk dat zwart het enige is dat me staat eigenlijk
Ja, dat zeg ik dus al jaren, dat ik in de verkeerde tijd ben geboren.quote:Op zaterdag 29 november 2008 14:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
OoooohWauwie-wauw! Je bent echt in de verkeerde tijd geboren ofzo, want dit staat je echt super-awesome
![]()
OoohEen vriendin van mij maakt corsetten, ik wil er ook 1!
Wat zou jij me aanraden om eens aan te schaffen qua kleur dan?quote:Op zaterdag 29 november 2008 14:43 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee joh, jij kan haske veel hebben!
ok, weg met die broek. Je lijkt wel een strijkplank in dat ding.quote:Op zaterdag 29 november 2008 14:39 schreef Isegrim het volgende:
Nou, echt plat issie niet hoor.Misschien is het die broek, dat die een beetje plat aftekent.
Mijn haar is naar ik vrees een zwaar verwaarloosd onderdeel van mijn uiterlijk. Ik ga nooit naar een kapper. Mijn moeder knipt af en toe de dooie puntjes en meestal heb ik een vlechtje in of rol ik het op en doe het in een speld. Het is te dun om los te dragen.quote:Op zaterdag 29 november 2008 14:44 schreef conleche het volgende:
O en Ise: volgens mij moet jij ook aan de (schuine) pony!!
Ik wou inderdaad net gaan vragen waar jij die rokken vindquote:Op zaterdag 29 november 2008 14:44 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik dus al jaren, dat ik in de verkeerde tijd ben geboren.Ik wil altijd zulke kleren aan.
Die lange rok heb ik trouwens wel eens aan naar mijn werk hoor.
Maar vind maar eens zulke rokken. Ik ben atijd benieuwd waar die Turkse en Marokkaanse meisjes ze halen, want die hebben ook vaak van die enkellange rokken.
Die broek heb ik GVD drie uur geleden gekocht!quote:Op zaterdag 29 november 2008 14:45 schreef SHE het volgende:
[..]
ok, weg met die broek. Je lijkt wel een strijkplank in dat ding.
Ik ben van plan om Het Jurkje (dat bruine retrojurkje) in verschillende stoffen te laten kopiëren door de naai-Turk. Ik zal je kleuradvies in gedachten houden.quote:en deze kleur ( dat bedoel ik met goudtinten zoals goudbruin, goudgeel, goudoranje )
[ afbeelding ]
Moet jou ook helemaal whooohaaa maken.
Juist met dun haar moet je het goed laten knippen: kappers kunnen dan echt wonderen doen!! (als je je maar niet zo'n kort "pittig" rood kapsel laat aanpraten!!)quote:Op zaterdag 29 november 2008 14:46 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Mijn haar is naar ik vrees een zwaar verwaarloosd onderdeel van mijn uiterlijk. Ik ga nooit naar een kapper. Mijn moeder knipt af en toe de dooie puntjes en meestal heb ik een vlechtje in of rol ik het op en doe het in een speld. Het is te dun om los te dragen.
Elke vrouw kan rood op de lippen hebben. Je moet alleen de juiste roodtint hebben.quote:Op zaterdag 29 november 2008 14:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat zou jij me aanraden om eens aan te schaffen qua kleur dan?
Zou rood mij staan? Ik heb niets roods, maar ik vind het zo mooi!
Ik vind het ook zo jammer dat rode lipstick mij echt afgrijselijk staat, dan word ik net een strenge heks
Ik heb mijn haar heel lang heel kort gehad. Dat staat me leuk, maar mijn vriend wil absoluut niet dat ik het afknip, dus ik laat het lang. Een pony wil ik niet. Misschien dat ik nog eens extensions neem. Mijn zusje gaat dat verkopen in de sauna, dus dan kan ik het voor weinig geld laten doen.quote:Op zaterdag 29 november 2008 14:50 schreef HunnY het volgende:
@Isegrim:
Met een schuine pony lijkt je haar vaak wat voller/meer te zijn.
Ook heb ook ontzettend dun haar en heb sinds een tijdje een pony en het ziet er veel leuker uit (heb dan ook een vrij groot vierkant voorhoofd).
En met pony kun je het ook in een leuke staart dragen.
OF je moet het echt helemaal kort doen (heb ik anderhalf jaar geleden gedaan en ben nu pas weer op kaaklengte) Dus die kans moet je willen wagen.
Met rood is het heel belangrijk dat je brandweerrood neemt, dus niet te paars of te oranje. Dat geldt ook voor lipstick. Ik weet nl. zeker dat jij dat wél kan hebben. Als je dan op je ogen alleen maar mascara en eventueel een eyeliner zet (met dat laatste krijg je een jaren 50 look) Je moet als je rood draagt, je haar onberispelijk hebben, maar dat heb jij volgens mij altijd wel.quote:Op zaterdag 29 november 2008 14:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat zou jij me aanraden om eens aan te schaffen qua kleur dan?
Zou rood mij staan? Ik heb niets roods, maar ik vind het zo mooi!
Ik vind het ook zo jammer dat rode lipstick mij echt afgrijselijk staat, dan word ik net een strenge heks
Dat zijn de voorschriften; ik heb ze niet zelf verzonnen hoor. Visagie is een kwestie van regels en fantastie.quote:Op zaterdag 29 november 2008 14:53 schreef Greys het volgende:
Serieus, SHE? Want ik heb het idee dat door donkere kleuren mijn lippen altijd zo klein, dus dun en streng lijken! Maar dan moet ik dus een wat lichtere tint hebben (en niet die brandweerrood die ik had).
Heb ik een bleke huid of een normale? Normale toch?
Haha, al die vragen van jou altijdquote:Op zaterdag 29 november 2008 14:53 schreef Greys het volgende:
Serieus, SHE? Want ik heb het idee dat door donkere kleuren mijn lippen altijd zo klein, dus dun en streng lijken! Maar dan moet ik dus een wat lichtere tint hebben (en niet die brandweerrood die ik had).
Heb ik een bleke huid of een normale? Normale toch?
I beg to differ. Jij kan best brandweerrood hebben, je moet de rest alleen dan rustig houden en das moeilijk voor je I knowquote:Op zaterdag 29 november 2008 14:56 schreef SHE het volgende:
[..]
Dat zijn de voorschriften; ik heb ze niet zelf verzonnen hoor. Visagie is een kwestie van regels en fantastie.
En jij kunt geen brandweerrood hebben. Ik ook niet trouwens; ben dan net zo'n latina hoer. Een hele vieze.
Jeweets dat ik eigenwijs ben en ik heb vuurrood op alle manier geprobeert, maar dat werkt echt niet.quote:Op zaterdag 29 november 2008 14:57 schreef conleche het volgende:
[..]
I beg to differ. Jij kan best brandweerrood hebben, je moet de rest alleen dan rustig houden en das moeilijk voor je I know
Volgende keer bellen als je gaat shoppen. Dan kan ik het afkraken VOOR je het koopt.quote:Op zaterdag 29 november 2008 14:58 schreef Isegrim het volgende:
Nou, ik ga even boodschappen doen in mijn fletse truitje en mijn plattekontenbroek.
GVD, koop je nieuwe kleren, ben je er al meteen niet meer echt blij mee omdat mevrouw SHE ze loopt af te kraken.![]()
Okee.quote:Op zaterdag 29 november 2008 15:01 schreef SHE het volgende:
[..]
Volgende keer bellen als je gaat shoppen. Dan kan ik het afkraken VOOR je het koopt.
Wat een lief gezichtje heb jij.quote:Op zaterdag 29 november 2008 15:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik draag ook nooit make-up! Een tijd terug had ik vaak eye-liner op (gewoon zo'n minilijntje zeg maar) maar regen veranderde me vaker dan me lief was in een pandabeer, en zoveel had ik nie eens op![]()
Meestal droeg ik het zo:
[ afbeelding ]
Heuj, de eerste niet overbelichte fotoMaar wel een oudje.
Ronald Mcdonald belde, of ie zijn lippenstift terug mag.quote:
Iquote:Op zaterdag 29 november 2008 15:01 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Okee.Ga je dan mee om kleren te kopen?
Ik had daar ook krullen in mijn haar gezet, een poging tot Stepford Wive look met rode lipstick.quote:Op zaterdag 29 november 2008 15:02 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Zo'n tuitmondje! Je kijkt ook erg blij met jezelf, not
Nou ik háát lang winkelen hoor. Ik wil één of twee winkels in en dan moet het klaar zijn. En ik ben een cheapskate. Ik kom graag bij C&A en The Sting.quote:Op zaterdag 29 november 2008 15:03 schreef SHE het volgende:
[..]
Ishoppen voor een ander.
Voor mezelf moet het quick & dirty, maar voor een ander vind ik het heerlijk.
Hoe komt het dat jullie allemaal zo goed weten wat je staat?quote:Op zaterdag 29 november 2008 15:05 schreef conleche het volgende:
Ik kan maar heel weinig kleuren hebben. 1 is dus de brandweerrode, maar dan moet ik er verder wel impeccable uitzien. Dus wenkbrauwen geplukt en geborsteld, oneffenheidjes weggeplamuurd, haar gedaan. Dus niet voor dagelijks gebruik.
Zelfde geldt voor een hele donkere paars/rode kleur die ik ook wel kan hebben, maar waar m'n lippen te dun van worden.
Voor de rest een donker bruinrode, maar daar geldt hetzelfde voor.
Dus in de praktijk draag ik bijna geen lippenstift. beetje creme van clarins soms.
Wat bij mij lelijk is is sws alles met een oranje lichte toon
Door schade en schande.....quote:Op zaterdag 29 november 2008 15:07 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Hoe komt het dat jullie allemaal zo goed weten wat je staat?
Komt het omdat ik best onzeker was in de puberteit en nooit echt naar mezelf heb durven kijken.....
Jij bent au naturelle flawless. Ik vind Greysie ook het mooist met zo weinig mogelijk opsmuk.quote:Op zaterdag 29 november 2008 15:05 schreef conleche het volgende:
Ik kan maar heel weinig kleuren hebben. 1 is dus de brandweerrode, maar dan moet ik er verder wel impeccable uitzien. Dus wenkbrauwen geplukt en geborsteld, oneffenheidjes weggeplamuurd, haar gedaan. Dus niet voor dagelijks gebruik.
Zelfde geldt voor een hele donkere paars/rode kleur die ik ook wel kan hebben, maar waar m'n lippen te dun van worden.
Voor de rest een donker bruinrode, maar daar geldt hetzelfde voor.
Dus in de praktijk draag ik bijna geen lippenstift. beetje creme van clarins soms.
Wat bij mij lelijk is is sws alles met een oranje lichte toon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |