370 gram! En die eet ik allemaal op! MUHAHAHAHA!quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:40 schreef ColdFeet het volgende:
Hoeveel gram is zo'n pizza dan, Laureline?
Ik moet heel eerlijk zeggen dat mijn water het met Ollie eens isquote:Op vrijdag 28 november 2008 21:36 schreef SHE het volgende:
Godverredomme wat ben ik pisnijdig.
Ja, dat vroeg ik me ook af: als een hondje door echte debielen is grootgebracht als eerste, dan kunnen er toch behoorlijke gedragsproblemen aan vastzitten? Als die vrouw altijd zo lekker consequent isquote:Op vrijdag 28 november 2008 21:44 schreef conleche het volgende:
SHE: nogmaals, heel veel van die beestjes met van die platte neusjes hebben iets aan de luchtwegen en tranende oogjes. Dus sowieso oppassen! Het lijken me ook echte tokkies, als ik zo die emails lees....
Ik merk ook dat ik echt zo kwaad ben, dat ik er op deze manier gewoon geen zin meer in heb.quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:44 schreef conleche het volgende:
SHE: nogmaals, heel veel van die beestjes met van die platte neusjes hebben iets aan de luchtwegen en tranende oogjes. Dus sowieso oppassen! Het lijken me ook echte tokkies, als ik zo die emails lees....
Ho ho, don't mess with tha pupplesquote:Op vrijdag 28 november 2008 21:56 schreef Scorp[AM] het volgende:
she KUT moderator
stop whining het is hartstikke zinnig hier
Het lijkt me veel beter dan mensen wat meer gaan sporten dan zich aan zon dieetje houden (eetschema aanpassen EN een goed trainingsschema lijkt me veel beter)
Kan je dan ook beide doen?quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:56 schreef Scorp[AM] het volgende:
she KUT moderator
Het lijkt me veel beter dan mensen wat meer gaan sporten dan zich aan zon dieetje houden (eetschema aanpassen EN een goed trainingsschema lijkt me veel beter)
Hoezo is SHE nou ineens een KUT mod omdat ze iets weghaalt van je?quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:59 schreef Scorp[AM] het volgende:
en dan? gaat ze me bannen omdat ik het het niet helemaal met r eens ban?
triest zou dat zijn
alsof wat jij voorstelt niet is wat de meeste mensen hier doenquote:Op vrijdag 28 november 2008 21:59 schreef Scorp[AM] het volgende:
en dan? gaat ze me bannen omdat ik het het niet helemaal met r eens ban?
triest zou dat zijn
aight nice!quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:00 schreef conleche het volgende:
Zet caprese op lijstje. Moet altijd een diepvriespizza in diepvries hebben.
Scorp: ik loop 4x in de week hard en ga ook nog gemiddeld 3x naar de gym en zo hier de meesten, dussssss......
Goh, wat heb jij je goed ingelezen..quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:56 schreef Scorp[AM] het volgende:
she KUT moderator
Mijn beste irl vriendinntetje *(voordat ik jullie had ontmoet dan) was gisteren al jaloers op mijn puppelverhalen en vond ons só SatC en haar eigen (andere) vriendinnen niet meer leukquote:
Mijn vriendje haalt altijd de lange en de korte ij door elkaarquote:Op vrijdag 28 november 2008 22:01 schreef Isegrim het volgende:
Je ziet toch aan het gebrek aan normale taalvaardigheid wel dat die mensen van dat hondje absolute paupers zijn? Het is waarschijnlijk niet eens slecht bedoeld of wat dan ook, het zijn gewoon eencelligen.
Is ze ook op Fok dan??quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:05 schreef Vivi het volgende:
[..]
Mijn beste irl vriendinntetje *(voordat ik jullie had ontmoet dan) was gisteren al jaloers op mijn puppelverhalen en vond ons só SatC en haar eigen (andere) vriendinnen niet meer leuk![]()
Dit is imo van een heel andere orde dan het door elkaar halen van de 'ei' en 'ij' (je vriendje is waarschijnlijk dyslectisch?).quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:07 schreef Vivi het volgende:
[..]
Mijn vriendje haalt altijd de lange en de korte ij door elkaar.
Maar toch is ie wel slim, ik bedoel, je merkt niet dat ie niet kan schrijven als je met hem praat.
Mijn wettige echtgenoot heeft last van het spatie spookquote:Op vrijdag 28 november 2008 22:07 schreef Vivi het volgende:
[..]
Maar toch is ie wel slim, ik bedoel, je merkt niet dat ie niet kan schrijven als je met hem praat.
Dat doe ik ook altijdquote:Op vrijdag 28 november 2008 22:07 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nee, ze is niet op Fok, ze heeft een heel succesvol bedrijf en zulks. (www.diezijnvanmij.nl)quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:10 schreef conleche het volgende:
[..]
Is ze ook op Fok dan??
Mijnes zei dat het heel goed was dat ik die internetcontacten onderhield, want dan kon zij, als we allemaal oud en eenzaam zijn, zo instappen.![]()
Haar woorden he, don't shoot the messengert
Misschien, maar ze ouders hebben nooit zoveel interesse in hem opgebracht om dat te testen geloof ikquote:Op vrijdag 28 november 2008 22:10 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dit is imo van een heel andere orde dan het door elkaar halen van de 'ei' en 'ij' (je vriendje is waarschijnlijk dyslectisch?).
Gewoon laten storneren?quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:05 schreef neen het volgende:
Kop op She, ik denk dat je nog wel een leuker hondje vind
Ik ben trouwens ook een sukkel... van allemaal dingen lid en die zijn nu afgeschreven200 euro ofzo naar de klote voor abonnementen waar ik toch niks mee doe of lees
2 ervan opgezegd.... van de rest telefoonnummers genoteerd en maandagochtend moet ik die maar gan bellen.
Weggegooid gelddaar baal ik nou van.
Nee, nos teletekst (online) net welquote:
Daar heb ik toch geen recht op als in de algemene voorwaarden staat dat je minimaal 2 maand van tevoren moet opzeggenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |