quote:
Nope, heb het al en wil er wel vanaf. Hoort een beetje bij de verkoudheid waar schijnbaar meer mensen last van hebben. Kom alleen maar verkouden mensen tegen.quote:Op vrijdag 28 november 2008 20:34 schreef morpheus_at_work het volgende:
wil je keelpijn krijgen dan , dan hoef je nu alleen maar alle ramen tegenover elkaar open te zetten
Dan trek ik er zometeen eentje open.quote:Op vrijdag 28 november 2008 20:34 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Tuurlijk je kent toch dat oud-Hollands spreekwoord van vroegâh: "Bier is den remedie tegen alles!"
Zoiets?quote:Op vrijdag 28 november 2008 20:36 schreef muisje-eliza het volgende:
Timo...kan je dit ook in je op plakken? (ergens onderaan ofzo?)
DJ Sandstorm into serious request
Dat ben ik met je eens!quote:
Zondagavond ! 't wordt een jongen.quote:Op vrijdag 28 november 2008 20:43 schreef muisje-eliza het volgende:
we moeten een poll ofzo maken voor Michiel...jongetje/meisje en evt welke datum...
ik ga voor jongetje en als datum 5 december
Lijkt me voor het kind niet leuk dat ie 5 december wordt geboren, maar ik vind het wel erg toepasselijk dat Michiel een kind zou hebben die op die datum (of 6 december, tegelijk met Sinterklaas) jarig is.quote:Op vrijdag 28 november 2008 20:43 schreef muisje-eliza het volgende:
we moeten een poll ofzo maken voor Michiel...jongetje/meisje en evt welke datum...
Ik ga voor maandag 8 december het wordt een jongentjequote:Op vrijdag 28 november 2008 20:43 schreef muisje-eliza het volgende:
En z`n naam wordt Buddy Holly Veenstraquote:Op vrijdag 28 november 2008 20:47 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik ga voor maandag 8 december het wordt een jongentje
quote:Op vrijdag 28 november 2008 20:49 schreef Timo20 het volgende:
[..]
En z`n naam wordt Buddy Holly Veenstra
witte?quote:
Z`n eerste woordjes: "OEH IE OEH IE OEH!"quote:
quote:Op vrijdag 28 november 2008 20:49 schreef muisje-eliza het volgende:
bericht op mn hyves:
hoi eliza,wat voor aktie heb jij voor de serious request.hoe gaaat het met je en wat doe jij voor werk,werk jij bij 3fm,van mij mag jij wel in het glazen huis,nog meer kijkcijfer,nou groetjes en een fijn weekend,Bas
lief heh![]()
bericht op mn hyves:
hoi eliza,wat voor aktie heb jij voor de serious request.hoe gaaat het met je en wat doe jij voor werk,werk jij bij 3fm,van mij mag jij wel in het glazen huis,nog meer kijkcijfer,nou groetjes en een fijn weekend,Bas
lief heh![]()
quote:Op vrijdag 28 november 2008 20:50 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Z`n eerste woordjes: "OEH IE OEH IE OEH!"
Moest je niet naar Dordt? Historie in de maak!quote:
Als het een jongetje wordt, heet ie vast Rivers Michael Neil Daniël Veenstra (Cuomo - Stipe - Finn - Lohuesquote:Op vrijdag 28 november 2008 20:49 schreef Timo20 het volgende:
[..]
En z`n naam wordt Buddy Holly Veenstra
bericht op mn hyves:
lief heh![]()
Arno is van de SR Hyve, niet van de techniek/apparatuurquote:Op vrijdag 28 november 2008 20:13 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ene Bas heeft het overgenomen, hij is redacteur ofzo, hij zou kijken wat ie voor me kan doen qua apparatuur! Ik ga nog even de SR hyves spammen en Danny een mail sturen of hij me wil sponseren!!!
Goede ideetjes tot nu toe!
Ik geloof het wel.quote:Op vrijdag 28 november 2008 20:53 schreef Againzender het volgende:
hoorde ik daar iemand bier zeggen?
Ik gaat 1x per jaar naar telstar ofzo en uit al helemaal nietquote:Op vrijdag 28 november 2008 20:53 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Moest je niet naar Dordt? Historie in de maak!
BIER!quote:Op vrijdag 28 november 2008 20:53 schreef Againzender het volgende:
hoorde ik daar iemand bier zeggen?
gaat wel lukkenquote:
Ouders aan de drank en de kids aan de kinder cola? * -Hans- is ook zeer blij met het rookverbod.quote:Op vrijdag 28 november 2008 20:57 schreef Againzender het volgende:
[..]
gaat wel lukken
Vanbmiddag met de kids bij Sinterklaas op mijn werk geweest (153 kinderen waren er).
En aangezien mijn werk zo ongeveer naast onze stamkroeg ligt uit baldadigheid daarnma met z'n allen de kroeg in gegaan. Zo kom je weer eens wat bekenden tegenLang leve het rookverbod
* Timo20 ookquote:Op vrijdag 28 november 2008 20:58 schreef -Hans- het volgende:
* -Hans- is ook zeer blij met het rookverbod.
[EKDOM MODE]KEEEEEEEEIIIIIIIIHAAAAAAAARDDDD[/EKDOM MODE]quote:
Aah dat is echt zo <piep>.. Echt een groot voordeel dat je kleren nu niet meer zo stinkenquote:Op vrijdag 28 november 2008 20:59 schreef Timo20 het volgende:
[..]
* Timo20 ook![]()
![]()
tenminste niet meer thuis komen als een gerookte paling
Mijn vrouw is er ondertussen van overtuigd dat ze altijd brak is geworden van de rook, niet van de drank. Die staat na een avond zuipen echt veel frisser op dan vroegerquote:Op vrijdag 28 november 2008 20:59 schreef Timo20 het volgende:
[..]
* Timo20 ook![]()
![]()
tenminste niet meer thuis komen als een gerookte paling
Zou het niet kunnen dat ze vroeger gewoon meer dronk om de rooksmaak steeds te kunnen wegspoelen?quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:02 schreef Againzender het volgende:
[..]
Mijn vrouw is er ondertussen van overtuigd dat ze altijd brak is geworden van de rook, niet van de drank. Die staat na een avond zuipen echt veel frisser op dan vroeger
ach komen ze nog is een keer onder de mensenquote:Op vrijdag 28 november 2008 21:00 schreef -Hans- het volgende:
Rudy gespot in de studio![]()
Zit je in de regiekamer en dan moet je naar de studio omdat daar de printer staat. Niet echt handig. Zag Fleur net ook al vanuit de regiekamer de studio inlopen vanwege een printje.
En het is goed voor de conditiequote:Op vrijdag 28 november 2008 21:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ach komen ze nog is een keer onder de mensen
quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:02 schreef Againzender het volgende:
[..]
Mijn vrouw is er ondertussen van overtuigd dat ze altijd brak is geworden van de rook, niet van de drank. Die staat na een avond zuipen echt veel frisser op dan vroeger
Dat is pas een voordeel: je drinkt ook nog meerquote:Op vrijdag 28 november 2008 21:04 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zou het niet kunnen dat ze vroeger gewoon meer dronk om de rooksmaak steeds te kunnen wegspoelen?
Works finequote:Op vrijdag 28 november 2008 21:05 schreef -Hans- het volgende:
Meer mensen die niet op 3fm.nl kunnen komen?
Werkt hier primaquote:Op vrijdag 28 november 2008 21:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
En het is goed voor de conditie
Meer mensen die niet op 3fm.nl kunnen komen?
Heb je Windows Vista? Zo ja, dat heb ik hier ook regelmatigquote:Op vrijdag 28 november 2008 21:07 schreef muisje-eliza het volgende:
wow....ik had weer een blauw scherm gevalletje![]()
* muisje-eliza denkt dat dr puter binnekort dood gaat
Thanks ( en ook Feivel) , lijkt een dns probleem(pje) te zijn want met een ander dns adres werkt het prima.quote:
dat muziekje is echt belachelijkquote:
Hé! Niks tegen Plork hè!quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:09 schreef Timo20 het volgende:
[..]
dat muziekje is echt belachelijk![]()
...
echt? ik heb t pas sinds kort en dat vind ik engquote:Op vrijdag 28 november 2008 21:08 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Heb je Windows Vista? Zo ja, dat heb ik hier ook regelmatig.
Driver-probleem dan denk ikquote:Op vrijdag 28 november 2008 21:11 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
echt? ik heb t pas sinds kort en dat vind ik engheb mn puter pas een half jaar
Grote kans is dat je troep op je pc hebt die het veroorzaaktquote:Op vrijdag 28 november 2008 21:11 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
echt? ik heb t pas sinds kort en dat vind ik engheb mn puter pas een half jaar
oh klinkt engquote:Op vrijdag 28 november 2008 21:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Driver-probleem dan denk ik
Hier werkt alles prima![]()
quote:
Een driver communiceert tussen Windows en je computeronderdelen zeg maarquote:Op vrijdag 28 november 2008 21:14 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
oh klinkt engik heb geen idee wat een driver is en wat het doet
![]()
Kom daar eens heel snel vanaf!quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:16 schreef Roumen het volgende:
eliza , je bent op de radio
Dat hoorde ik dus ook...quote:
Ik denk niet dat je veel betere reclame kunt regelenquote:Op vrijdag 28 november 2008 21:18 schreef muisje-eliza het volgende:
wauw!!! ik ben zoooo blij met deze reclame!!!!!![]()
![]()
![]()
Als het een herhaling is wel ja, maar dat was een aantal weken geleden ook alquote:Op vrijdag 28 november 2008 21:18 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
oh jamaar misschien hebben we die al
quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:19 schreef Piles het volgende:
[..]
Als het een herhaling is wel ja, maar dat was een aantal weken geleden ook al
My kinda womanquote:
COmputer te heet ? Misschien eens open maken van binnen en stof verwijderen.quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:07 schreef muisje-eliza het volgende:
wow....ik had weer een blauw scherm gevalletje![]()
* muisje-eliza denkt dat dr puter binnekort dood gaat
oh dat is altijd een goed idee...ik heb pas de ps3 nog schoongemaakt van binnenquote:Op vrijdag 28 november 2008 21:24 schreef borisz het volgende:
[..]
COmputer te heet ? Misschien eens open maken van binnen en stof verwijderen.
denk dat piles druk aan het 'tapen' isquote:Op vrijdag 28 november 2008 21:25 schreef gerbenp het volgende:
Wordt Ekstra Weekend opgenomen (video), of niet?
quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
denk dat piles druk aan het 'tapen' is
Ik heb de VIjf van Nikki al.quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
denk dat piles druk aan het 'tapen' is
Als het goed is heeft Piles 'm lopen, en ik heb 'm toevallig ook aan staan mocht dat fout gaan.quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:25 schreef gerbenp het volgende:
Ons oude computer had daar altijd last van na zoveel maanden en je wilde iets intensief doen dan kreeg je een blauw scherm. Schoonmaken helpt altijd in mijn gevalquote:Op vrijdag 28 november 2008 21:25 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
oh dat is altijd een goed idee...ik heb pas de ps3 nog schoongemaakt van binnen![]()
och lieverd tochquote:Op vrijdag 28 november 2008 21:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik moet terugluisteren op PilesFM, zie ik.
Nog steeds op feestje.
Hoelang nog Roel? volgens mij ben je liever bij ons.quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nog steeds op feestje.
dat vind ik ook niet leuk eraan dus...misschien moet Milo m zingenquote:Op vrijdag 28 november 2008 21:29 schreef -Hans- het volgende:
Love Lockdown... die belachelijke vervormer. Vreselijk!
Nog geen bedtijd voor je kleine neefje?quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nog steeds op feestje.
Zal binnenkort wel eens kijkenquote:Op vrijdag 28 november 2008 21:26 schreef muisje-eliza het volgende:
is er iemand die dat stukje wat Michiel zei ergens uit kan knippen? dan kan ik m bewaren op me pc als bewijs *en evt gebruiken voor sponsering*
Als ik het niet leuk zou vinden zou ik het niet doenquote:sjee ik vraag wel heel veel hier zeg
quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Zal binnenkort wel eens kijken
[..]
Als ik het niet leuk zou vinden zou ik het niet doen
Misschien eens proberenquote:Op vrijdag 28 november 2008 21:29 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
dat vind ik ook niet leuk eraan dus...misschien moet Milo m zingen
Die kutkoter ligt al anderhalf uur in bed, maarja de rest meent nog ff te moeten blijven hangenquote:Op vrijdag 28 november 2008 21:30 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Nog geen bedtijd voor je kleine neefje?
deze is best goed te pruimenquote:Op vrijdag 28 november 2008 21:31 schreef Sersjee het volgende:Love lockdown
![]()
Even wat tegenwicht bieden
leuk feestje als je zit te internettenquote:Op vrijdag 28 november 2008 21:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nog steeds op feestje.
quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die kutkoter ligt al anderhalf uur in bed, maarja de rest meent nog ff te moeten blijven hangen.
Ah wimba eh, ah wimba eh, ah wimba eh, ah wimba ejquote:Op vrijdag 28 november 2008 21:34 schreef Sirolf het volgende:
In the jungle, the mighty jungle, the lion sleeps tonight...!
Wie zegt van nietquote:Op vrijdag 28 november 2008 21:36 schreef Sersjee het volgende:
Ho even, het accent van Ilse is juist
Die aan de telefoon! Niet goed bij der hoofd is zequote:
zij komt ook niet voor Ekstra Weekendquote:Op vrijdag 28 november 2008 21:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..], je komt lekker laat binnenvallen
Absoluutquote:
vind t nog vrij vroegquote:Op vrijdag 28 november 2008 21:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..], je komt lekker laat binnenvallen
laat haar schamenquote:Op vrijdag 28 november 2008 21:39 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
zij komt ook niet voor Ekstra Weekend
Echt hey! Ilsequote:Op vrijdag 28 november 2008 21:39 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Die aan de telefoon! Niet goed bij der hoofd is ze![]()
Oh?quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:39 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
zij komt ook niet voor Ekstra Weekend
Bij EW geweest? Jaloers!quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:40 schreef Sanneke3FM het volgende:
[..]
Ha maar dat wil niet zeggen dat ik niet van Ekstra weekend houd hoorbeen there
Samenvatting altijd dag na show @ youtube (useraccount 3fm)quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:25 schreef gerbenp het volgende:
Een duivelse CD dus.quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:43 schreef Timo20 het volgende:
Oh ja: ik zwaai vanaf m`n laptop![]()
m`n broertje heeft de pc ingepikt
![]()
Loop ik gisteren bij de Media Markt wat te snuffelen tussen de cd`s, en wat kom ik tegen? de Japanse versie van de dubbel cd "The River" van Bruce Springsteen![]()
Gelijk meegenomen, voor ¤ 6,66
![]()
![]()
Samenvattingquote:Op vrijdag 28 november 2008 21:43 schreef jmac het volgende:
[..]
Samenvatting altijd dag na show @ youtube (useraccount 3fm)
Niet iedereen heeft zoveel tijdquote:Op vrijdag 28 november 2008 21:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Samenvatting![]()
![]()
Gewoon helemaal terugkijken natuurlijk![]()
quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Samenvatting![]()
![]()
Gewoon helemaal terugkijken natuurlijk![]()
Hmmm. Nou moet ik morgen toch in Alkmaar zijn, ga ik meteen maar even langs de MM. Eens kijken of ie daar ook ligt.quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:43 schreef Timo20 het volgende:
![]()
Loop ik gisteren bij de Media Markt wat te snuffelen tussen de cd`s, en wat kom ik tegen? de Japanse versie van de dubbel cd "The River" van Bruce Springsteen![]()
![]()
![]()
quote:
quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:43 schreef Timo20 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Je moet ook niet naar een verjaardag gaan op vrijdagquote:
Alles voor een FOKker in het glazen huis he?quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:43 schreef muisje-eliza het volgende:
* muisje-eliza doet belangrijke mededeling
willen jullie iig op mn site stemmen? helpt me ook al enorm![]()
stemmie hierow
eeeeeeeeeeewwwwwwwwwwwwquote:Op vrijdag 28 november 2008 21:46 schreef Sersjee het volgende:
Overigens, bier en chocolade kruidnoten is geen denderende combi. *burp*
quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:36 schreef Sanneke3FM het volgende:
Goooooedeavond!
Ik heb geen bier meerquote:Op vrijdag 28 november 2008 21:46 schreef Sersjee het volgende:
Overigens, bier en chocolade kruidnoten is geen denderende combi. *burp*
Dat kan ECHT niet!!!quote:
iddquote:Op vrijdag 28 november 2008 21:47 schreef Sanneke3FM het volgende:
[..]
Moet je een meisje voor worden dan
Is maar goed dat die er vorige week niet wasquote:
die kan ook lekker adrem zijnquote:Op vrijdag 28 november 2008 21:50 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Is maar goed dat die er vorige week niet was![]()
Vind ik ook, maar het is wel zoquote:
DIE LUCHT!!!quote:
been there...*schept op* 3 keerquote:Op vrijdag 28 november 2008 21:51 schreef Sanneke3FM het volgende:
[..]
Maar zelfs als je een meisje bent moet je nog een rokje met laarzen aan
Geen idee of ze een leuke gast zou zijn geweest, maar ik mag haar niet. Al heel lang niet...quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:50 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Is maar goed dat die er vorige week niet was![]()
Ga dan naar je buren:" hey buuf, heb jij nog een pilsje dat ik kan lenen? "quote:
weet ik veel...doe de promotie niet voor hunquote:Op vrijdag 28 november 2008 21:53 schreef Sanneke3FM het volgende:
[..]
Ohhhhhhhhhh
Sinds wanneer doen ze eigenlijk niet meer aa bankgasten?
Hij staat gewoon op 3fm.nl hoor... Koop - Come to mequote:Op vrijdag 28 november 2008 21:53 schreef Timo20 het volgende:
Hoe heet dat liedje eigenlijk? kan `m niet vinden![]()
![]()
Kazoos!quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:53 schreef muisje-eliza het volgende:
zie Gerard en Michiel met die fluitjes![]()
M.I.A. - Paper Planesquote:Op vrijdag 28 november 2008 21:55 schreef fransbreda het volgende:
hoe heet dat lied met die geluiden van windows en een kassa enz... bij giel draaien ze em vaak
I could`ve known...quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:54 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Hij staat gewoon op 3fm.nl hoor... Koop - Come to me
quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:55 schreef muisje-eliza het volgende:tis bijna afgelopen...een hele week wachten
![]()
*jank*
\quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:56 schreef Timo20 het volgende:
[..]twee weken, heb volgende week avond dienst
![]()
![]()
1 dag volgende week avond dienst, is het verdomme de vrijdag![]()
![]()
Heb 'm ook wel een sterker gehoord maar toch blijft het erg goed.quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
Vond hem niet zo sterk deze keer qua imitatie
Geen internet en radio in de buurt ?quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:56 schreef Timo20 het volgende:
[..]twee weken, heb volgende week avond dienst
![]()
![]()
1 dag volgende week avond dienst, is het verdomme de vrijdag![]()
![]()
Kopiereer hem zo maar in het nieuwe move your ass topicquote:Op vrijdag 28 november 2008 21:58 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Playlist (beetje vage layout) staat ook online en is erg goed ! o.a. The Gossip
quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:58 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Playlist (beetje vage layout) staat ook online en is erg goed ! o.a. The Gossip
Zal lastig worden want de layout is echt zwaar f*cked-upquote:Op vrijdag 28 november 2008 21:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Kopiereer hem zo maar in het nieuwe move your ass topic
quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:59 schreef morpheus_at_work het volgende:
wordt de reclame voor de killers beetje moe, beetje moe geplugged
Is het zo lastig gemaakt deze keer, dan heeft kevin hem vast welquote:Op vrijdag 28 november 2008 21:59 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zal lastig worden want de layout is echt zwaar f*cked-up
door alleen het bekende nummer te draaien maak je niet alleen reclamequote:Op vrijdag 28 november 2008 22:00 schreef LeonH het volgende:
[..]
![]()
voor the killers kun je nooit genoeg reclame maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |