quote:
Nope, heb het al en wil er wel vanaf. Hoort een beetje bij de verkoudheid waar schijnbaar meer mensen last van hebben. Kom alleen maar verkouden mensen tegen.quote:Op vrijdag 28 november 2008 20:34 schreef morpheus_at_work het volgende:
wil je keelpijn krijgen dan , dan hoef je nu alleen maar alle ramen tegenover elkaar open te zetten
Dan trek ik er zometeen eentje open.quote:Op vrijdag 28 november 2008 20:34 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Tuurlijk je kent toch dat oud-Hollands spreekwoord van vroegâh: "Bier is den remedie tegen alles!"
Zoiets?quote:Op vrijdag 28 november 2008 20:36 schreef muisje-eliza het volgende:
Timo...kan je dit ook in je op plakken? (ergens onderaan ofzo?)
DJ Sandstorm into serious request
Dat ben ik met je eens!quote:
Zondagavond ! 't wordt een jongen.quote:Op vrijdag 28 november 2008 20:43 schreef muisje-eliza het volgende:
we moeten een poll ofzo maken voor Michiel...jongetje/meisje en evt welke datum...
ik ga voor jongetje en als datum 5 december
Lijkt me voor het kind niet leuk dat ie 5 december wordt geboren, maar ik vind het wel erg toepasselijk dat Michiel een kind zou hebben die op die datum (of 6 december, tegelijk met Sinterklaas) jarig is.quote:Op vrijdag 28 november 2008 20:43 schreef muisje-eliza het volgende:
we moeten een poll ofzo maken voor Michiel...jongetje/meisje en evt welke datum...
Ik ga voor maandag 8 december het wordt een jongentjequote:Op vrijdag 28 november 2008 20:43 schreef muisje-eliza het volgende:
En z`n naam wordt Buddy Holly Veenstraquote:Op vrijdag 28 november 2008 20:47 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik ga voor maandag 8 december het wordt een jongentje
quote:Op vrijdag 28 november 2008 20:49 schreef Timo20 het volgende:
[..]
En z`n naam wordt Buddy Holly Veenstra
witte?quote:
Z`n eerste woordjes: "OEH IE OEH IE OEH!"quote:
quote:Op vrijdag 28 november 2008 20:49 schreef muisje-eliza het volgende:
bericht op mn hyves:
hoi eliza,wat voor aktie heb jij voor de serious request.hoe gaaat het met je en wat doe jij voor werk,werk jij bij 3fm,van mij mag jij wel in het glazen huis,nog meer kijkcijfer,nou groetjes en een fijn weekend,Bas
lief heh![]()
bericht op mn hyves:
hoi eliza,wat voor aktie heb jij voor de serious request.hoe gaaat het met je en wat doe jij voor werk,werk jij bij 3fm,van mij mag jij wel in het glazen huis,nog meer kijkcijfer,nou groetjes en een fijn weekend,Bas
lief heh![]()
quote:Op vrijdag 28 november 2008 20:50 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Z`n eerste woordjes: "OEH IE OEH IE OEH!"
Moest je niet naar Dordt? Historie in de maak!quote:
Als het een jongetje wordt, heet ie vast Rivers Michael Neil Daniël Veenstra (Cuomo - Stipe - Finn - Lohuesquote:Op vrijdag 28 november 2008 20:49 schreef Timo20 het volgende:
[..]
En z`n naam wordt Buddy Holly Veenstra
bericht op mn hyves:
lief heh![]()
Arno is van de SR Hyve, niet van de techniek/apparatuurquote:Op vrijdag 28 november 2008 20:13 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ene Bas heeft het overgenomen, hij is redacteur ofzo, hij zou kijken wat ie voor me kan doen qua apparatuur! Ik ga nog even de SR hyves spammen en Danny een mail sturen of hij me wil sponseren!!!
Goede ideetjes tot nu toe!
Ik geloof het wel.quote:Op vrijdag 28 november 2008 20:53 schreef Againzender het volgende:
hoorde ik daar iemand bier zeggen?
Ik gaat 1x per jaar naar telstar ofzo en uit al helemaal nietquote:Op vrijdag 28 november 2008 20:53 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Moest je niet naar Dordt? Historie in de maak!
BIER!quote:Op vrijdag 28 november 2008 20:53 schreef Againzender het volgende:
hoorde ik daar iemand bier zeggen?
gaat wel lukkenquote:
Ouders aan de drank en de kids aan de kinder cola? * -Hans- is ook zeer blij met het rookverbod.quote:Op vrijdag 28 november 2008 20:57 schreef Againzender het volgende:
[..]
gaat wel lukken
Vanbmiddag met de kids bij Sinterklaas op mijn werk geweest (153 kinderen waren er).
En aangezien mijn werk zo ongeveer naast onze stamkroeg ligt uit baldadigheid daarnma met z'n allen de kroeg in gegaan. Zo kom je weer eens wat bekenden tegenLang leve het rookverbod
* Timo20 ookquote:Op vrijdag 28 november 2008 20:58 schreef -Hans- het volgende:
* -Hans- is ook zeer blij met het rookverbod.
[EKDOM MODE]KEEEEEEEEIIIIIIIIHAAAAAAAARDDDD[/EKDOM MODE]quote:
Aah dat is echt zo <piep>.. Echt een groot voordeel dat je kleren nu niet meer zo stinkenquote:Op vrijdag 28 november 2008 20:59 schreef Timo20 het volgende:
[..]
* Timo20 ook![]()
![]()
tenminste niet meer thuis komen als een gerookte paling
Mijn vrouw is er ondertussen van overtuigd dat ze altijd brak is geworden van de rook, niet van de drank. Die staat na een avond zuipen echt veel frisser op dan vroegerquote:Op vrijdag 28 november 2008 20:59 schreef Timo20 het volgende:
[..]
* Timo20 ook![]()
![]()
tenminste niet meer thuis komen als een gerookte paling
Zou het niet kunnen dat ze vroeger gewoon meer dronk om de rooksmaak steeds te kunnen wegspoelen?quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:02 schreef Againzender het volgende:
[..]
Mijn vrouw is er ondertussen van overtuigd dat ze altijd brak is geworden van de rook, niet van de drank. Die staat na een avond zuipen echt veel frisser op dan vroeger
ach komen ze nog is een keer onder de mensenquote:Op vrijdag 28 november 2008 21:00 schreef -Hans- het volgende:
Rudy gespot in de studio![]()
Zit je in de regiekamer en dan moet je naar de studio omdat daar de printer staat. Niet echt handig. Zag Fleur net ook al vanuit de regiekamer de studio inlopen vanwege een printje.
En het is goed voor de conditiequote:Op vrijdag 28 november 2008 21:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ach komen ze nog is een keer onder de mensen
quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:02 schreef Againzender het volgende:
[..]
Mijn vrouw is er ondertussen van overtuigd dat ze altijd brak is geworden van de rook, niet van de drank. Die staat na een avond zuipen echt veel frisser op dan vroeger
Dat is pas een voordeel: je drinkt ook nog meerquote:Op vrijdag 28 november 2008 21:04 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zou het niet kunnen dat ze vroeger gewoon meer dronk om de rooksmaak steeds te kunnen wegspoelen?
Works finequote:Op vrijdag 28 november 2008 21:05 schreef -Hans- het volgende:
Meer mensen die niet op 3fm.nl kunnen komen?
Werkt hier primaquote:Op vrijdag 28 november 2008 21:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
En het is goed voor de conditie
Meer mensen die niet op 3fm.nl kunnen komen?
Heb je Windows Vista? Zo ja, dat heb ik hier ook regelmatigquote:Op vrijdag 28 november 2008 21:07 schreef muisje-eliza het volgende:
wow....ik had weer een blauw scherm gevalletje![]()
* muisje-eliza denkt dat dr puter binnekort dood gaat
Thanks ( en ook Feivel) , lijkt een dns probleem(pje) te zijn want met een ander dns adres werkt het prima.quote:
dat muziekje is echt belachelijkquote:
Hé! Niks tegen Plork hè!quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:09 schreef Timo20 het volgende:
[..]
dat muziekje is echt belachelijk![]()
...
echt? ik heb t pas sinds kort en dat vind ik engquote:Op vrijdag 28 november 2008 21:08 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Heb je Windows Vista? Zo ja, dat heb ik hier ook regelmatig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |