quote:Op vrijdag 28 november 2008 20:50 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Z`n eerste woordjes: "OEH IE OEH IE OEH!"
Moest je niet naar Dordt? Historie in de maak!quote:
Als het een jongetje wordt, heet ie vast Rivers Michael Neil Daniël Veenstra (Cuomo - Stipe - Finn - Lohuesquote:Op vrijdag 28 november 2008 20:49 schreef Timo20 het volgende:
[..]
En z`n naam wordt Buddy Holly Veenstra
quote:Op vrijdag 28 november 2008 20:49 schreef muisje-eliza het volgende:
bericht op mn hyves:
hoi eliza,wat voor aktie heb jij voor de serious request.hoe gaaat het met je en wat doe jij voor werk,werk jij bij 3fm,van mij mag jij wel in het glazen huis,nog meer kijkcijfer,nou groetjes en een fijn weekend,Bas
lief heh![]()
Arno is van de SR Hyve, niet van de techniek/apparatuurquote:Op vrijdag 28 november 2008 20:13 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ene Bas heeft het overgenomen, hij is redacteur ofzo, hij zou kijken wat ie voor me kan doen qua apparatuur! Ik ga nog even de SR hyves spammen en Danny een mail sturen of hij me wil sponseren!!!
Goede ideetjes tot nu toe!
Ik geloof het wel.quote:Op vrijdag 28 november 2008 20:53 schreef Againzender het volgende:
hoorde ik daar iemand bier zeggen?
Ik gaat 1x per jaar naar telstar ofzo en uit al helemaal nietquote:Op vrijdag 28 november 2008 20:53 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Moest je niet naar Dordt? Historie in de maak!
BIER!quote:Op vrijdag 28 november 2008 20:53 schreef Againzender het volgende:
hoorde ik daar iemand bier zeggen?
gaat wel lukkenquote:
Ouders aan de drank en de kids aan de kinder cola? * -Hans- is ook zeer blij met het rookverbod.quote:Op vrijdag 28 november 2008 20:57 schreef Againzender het volgende:
[..]
gaat wel lukken
Vanbmiddag met de kids bij Sinterklaas op mijn werk geweest (153 kinderen waren er).
En aangezien mijn werk zo ongeveer naast onze stamkroeg ligt uit baldadigheid daarnma met z'n allen de kroeg in gegaan. Zo kom je weer eens wat bekenden tegenLang leve het rookverbod
* Timo20 ookquote:Op vrijdag 28 november 2008 20:58 schreef -Hans- het volgende:
* -Hans- is ook zeer blij met het rookverbod.
[EKDOM MODE]KEEEEEEEEIIIIIIIIHAAAAAAAARDDDD[/EKDOM MODE]quote:
Aah dat is echt zo <piep>.. Echt een groot voordeel dat je kleren nu niet meer zo stinkenquote:Op vrijdag 28 november 2008 20:59 schreef Timo20 het volgende:
[..]
* Timo20 ook![]()
![]()
tenminste niet meer thuis komen als een gerookte paling
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |