quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
denk dat piles druk aan het 'tapen' is
Ik heb de VIjf van Nikki al.quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
denk dat piles druk aan het 'tapen' is
Als het goed is heeft Piles 'm lopen, en ik heb 'm toevallig ook aan staan mocht dat fout gaan.quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:25 schreef gerbenp het volgende:
Wordt Ekstra Weekend opgenomen (video), of niet?
Ons oude computer had daar altijd last van na zoveel maanden en je wilde iets intensief doen dan kreeg je een blauw scherm. Schoonmaken helpt altijd in mijn gevalquote:Op vrijdag 28 november 2008 21:25 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
oh dat is altijd een goed idee...ik heb pas de ps3 nog schoongemaakt van binnen![]()
och lieverd tochquote:Op vrijdag 28 november 2008 21:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik moet terugluisteren op PilesFM, zie ik.
Nog steeds op feestje.
Hoelang nog Roel? volgens mij ben je liever bij ons.quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nog steeds op feestje.
dat vind ik ook niet leuk eraan dus...misschien moet Milo m zingenquote:Op vrijdag 28 november 2008 21:29 schreef -Hans- het volgende:
Love Lockdown... die belachelijke vervormer. Vreselijk!
Nog geen bedtijd voor je kleine neefje?quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nog steeds op feestje.
Zal binnenkort wel eens kijkenquote:Op vrijdag 28 november 2008 21:26 schreef muisje-eliza het volgende:
is er iemand die dat stukje wat Michiel zei ergens uit kan knippen? dan kan ik m bewaren op me pc als bewijs *en evt gebruiken voor sponsering*
Als ik het niet leuk zou vinden zou ik het niet doenquote:sjee ik vraag wel heel veel hier zeg
quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Zal binnenkort wel eens kijken
[..]
Als ik het niet leuk zou vinden zou ik het niet doen
Misschien eens proberenquote:Op vrijdag 28 november 2008 21:29 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
dat vind ik ook niet leuk eraan dus...misschien moet Milo m zingen
Die kutkoter ligt al anderhalf uur in bed, maarja de rest meent nog ff te moeten blijven hangenquote:Op vrijdag 28 november 2008 21:30 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Nog geen bedtijd voor je kleine neefje?
deze is best goed te pruimenquote:Op vrijdag 28 november 2008 21:31 schreef Sersjee het volgende:Love lockdown
![]()
Even wat tegenwicht bieden
leuk feestje als je zit te internettenquote:Op vrijdag 28 november 2008 21:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nog steeds op feestje.
quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die kutkoter ligt al anderhalf uur in bed, maarja de rest meent nog ff te moeten blijven hangen.
Ah wimba eh, ah wimba eh, ah wimba eh, ah wimba ejquote:Op vrijdag 28 november 2008 21:34 schreef Sirolf het volgende:
In the jungle, the mighty jungle, the lion sleeps tonight...!
Wie zegt van nietquote:Op vrijdag 28 november 2008 21:36 schreef Sersjee het volgende:
Ho even, het accent van Ilse is juist
Die aan de telefoon! Niet goed bij der hoofd is zequote:
zij komt ook niet voor Ekstra Weekendquote:Op vrijdag 28 november 2008 21:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..], je komt lekker laat binnenvallen
Absoluutquote:
vind t nog vrij vroegquote:Op vrijdag 28 november 2008 21:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..], je komt lekker laat binnenvallen
laat haar schamenquote:Op vrijdag 28 november 2008 21:39 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
zij komt ook niet voor Ekstra Weekend
Echt hey! Ilsequote:Op vrijdag 28 november 2008 21:39 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Die aan de telefoon! Niet goed bij der hoofd is ze![]()
Oh?quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:39 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
zij komt ook niet voor Ekstra Weekend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |