Er is tegenwoordig een nieuwe fok!ker bij die zich speciaal heeft aangemeld om op jacht te gaan naar de stok (weet ik betrouwbare bron). Die heeft als zoek gebied de lijn Groningen-Zeeland, dus wie weet komt hij weer bij ons in de buurt.quote:Op vrijdag 28 november 2008 19:37 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Zow, tvp, Zeeuws-Vlaanderen is te ver weg, maar ben benieuwd waar hij heengaat
Dat is inderdaad de meest westelijke plaats van NL. Ben daar nog aangehouden door politie omdat ik verdacht veel foto's nam bij waar hun bezig waren. (Precies bij het westelijkste punt/grenspaal)quote:Sint Anna ter Muiden
Is dat niet de meest westelijke punt van Nederland?
Te snel,quote:Op vrijdag 28 november 2008 19:59 schreef rene90 het volgende:
het schouw is niet noord brabant hoor....noord holland volgens mij, ik heb hem daar neergelegd is vlak biij broek in waterland. Jisp ligt vlak bij purmerend, bij neck en wormer. De provincies weet ik niet verders..
OMG! Dat meen je nietquote:
Dat had ik ook gezien, maar dat doet fok automatisch, ik weer niet waaromquote:Op vrijdag 28 november 2008 21:48 schreef Dagoduck het volgende:
Er klopt n de wiki iets neit er staat dan van: topics van ronde 6, maar als ik dan op 77 klik kom ik bij topic 76 enz. tot/met 80
Komt omdat #76 bij 2 rondes staat vermeldquote:Op vrijdag 28 november 2008 21:58 schreef maok het volgende:
[..]
Dat had ik ook gezien, maar dat doet fok automatisch, ik weer niet waarom
ah, dat is het, zal ik die bij ronde 6 er uit halen?quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:01 schreef Piles het volgende:
[..]
Komt omdat #76 bij 2 rondes staat vermeld
Dus hij moet of bij ronde 5 of bij ronde 6, kan niet bij allebei
Ik kon niet kiezen, dus kijk maarquote:Op vrijdag 28 november 2008 22:03 schreef maok het volgende:
[..]
ah, dat is het, zal ik die bij ronde 6 er uit halen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |