Ja inderdaad, nu zijn we toch wel een informeel kliekje hier, maar dit had ik niet echt verwachtquote:Op vrijdag 28 november 2008 17:04 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Relaxed man. Toch wel lekker zo'n blijk van waardering
Ben morgenavond niet in Breda, dus die jongen komt heel goed wegquote:
Kan 'm niet zien, maar volgens mij is het een rickrollquote:
Ik had vanmorgen om 9 uur al zin in het weekendquote:Op vrijdag 28 november 2008 17:23 schreef Crazy-p het volgende:
lol Sgele.. ben je nog niet toe aan weekend?
of heb je net zin gekregen om nog meer klusjes binnen te slepen?
ik heb de hele week al zin in weekend..quote:Op vrijdag 28 november 2008 17:24 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik had vanmorgen om 9 uur al zin in het weekend
Nog 36 minuten![]()
Kolere..quote:Op vrijdag 28 november 2008 17:26 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ik heb de hele week al zin in weekend..
en dan kom ik er deze week ook nog eens achter dat mn moeder langs komt het hele weekend.. en dat ik naar mn schoonouders moet.. en daar ging mn zin in weekend
haha.. lol.. ik dacht het niet.. dan ga ik de rest wel doen wat ik moet doen.. maar dan houdt het ook snel op.. vanavond eerst met Logi de stad inquote:Op vrijdag 28 november 2008 17:27 schreef Sgele het volgende:
[..]
Kolere..
Ga je nu overwerken?Het hele weekend?
jij de dag dus ook overleefd!quote:Op vrijdag 28 november 2008 18:09 schreef Crazy-p het volgende:
het is weekend
ik zit nu in Logi's huis.. te wachten tot ze thuis komt.. ik zal dr de groetjes doen Sgele
gelukkig wel.. en jij ook schijnbaar.. goed zo!quote:Op vrijdag 28 november 2008 18:14 schreef draculettetje het volgende:
[..]
jij de dag dus ook overleefd!
goed en gezellig weekend!
dat gaat helemaal goed komen! dank jequote:Op vrijdag 28 november 2008 18:19 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
gelukkig wel.. en jij ook schijnbaar.. goed zo!
fijn weekend.. en fijne vakantie natuurlijk.. geniet er van
tuurlijk gaat dat helemaal goed komen.. ywquote:Op vrijdag 28 november 2008 18:22 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dat gaat helemaal goed komen! dank je
nu nog even oplossen hoe we op schiphol gaan komenquote:Op vrijdag 28 november 2008 18:25 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
tuurlijk gaat dat helemaal goed komen.. yw
das wel balen dan!quote:Op vrijdag 28 november 2008 18:27 schreef draculettetje het volgende:
[..]
nu nog even oplossen hoe we op schiphol gaan komen
hooor net dat schoonbroertje niet kan en met trein al minimaal vertraging van een uur
Mocht ik je verder niet meer spreken voordat je weg bent: Veel plezier! Maak er wat moois van en geniet ervanquote:Op vrijdag 28 november 2008 18:27 schreef draculettetje het volgende:
[..]
nu nog even oplossen hoe we op schiphol gaan komen
hooor net dat schoonbroertje niet kan en met trein al minimaal vertraging van een uur
Ze is nu wel thuis volgens mijquote:Op vrijdag 28 november 2008 18:09 schreef Crazy-p het volgende:
het is weekend
ik zit nu in Logi's huis.. te wachten tot ze thuis komt.. ik zal dr de groetjes doen Sgele
lol.. ja volgens mij ook welquote:Op vrijdag 28 november 2008 19:09 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Ze is nu wel thuis volgens mij
Smakelijk alvastquote:Op vrijdag 28 november 2008 19:10 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
lol.. ja volgens mij ook wel
ze is nu boven pizza aan het eten.. en mijn pizza staat in de oven
Net achter de kiezenquote:Op vrijdag 28 november 2008 19:13 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
dank je.. jij ook
als je nog niet gegeten hebt
dus je bent nog niet vrij?quote:Op vrijdag 28 november 2008 19:32 schreef Sgele het volgende:
Crazy987, als je nou vanavond in Breda gaat stappen... Ik ben daar aan het werk vanavond hoor ik net
Vrienden van me hebben een kroeg... Ga daar even helpenquote:
ah das het betere werkquote:Op vrijdag 28 november 2008 19:46 schreef Sgele het volgende:
[..]
Vrienden van me hebben een kroeg... Ga daar even helpen
hoezo aan het werkquote:Op vrijdag 28 november 2008 19:32 schreef Sgele het volgende:
Crazy987, als je nou vanavond in Breda gaat stappen... Ik ben daar aan het werk vanavond hoor ik net
Jep, heb er 9 jaar gewerkt 3 avonden per week, maar per December 2007 gestopt. De bedrijfsleider is een goeie vriend van me, en hij belt me af en toe op om even een avondje mee te helpenquote:
quote:Op vrijdag 28 november 2008 @ 11:25 schreef Martijn85 het volgende:
Is dit naar aanleiding van het "geen reet te doen op je werk" topic?
Vorige week maakte ook al een user een opmerking over dit topic in een nieuwsitem op de FPquote:
Ik heb net voor mezelf een Jack Daniels ingeschokenquote:Op vrijdag 28 november 2008 21:29 schreef WhiteLightning het volgende:
dan kan je zelf tenmiste bier drinken sgele
Hopelijk vond Jack dat zelf niet ergquote:Op vrijdag 28 november 2008 21:45 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik heb net voor mezelf een Jack Daniels ingeschoken![]()
Jack schreeuwt om opgezopen te wordenquote:Op vrijdag 28 november 2008 21:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Hopelijk vond Jack dat zelf niet erg
proostquote:Op vrijdag 28 november 2008 21:45 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik heb net voor mezelf een Jack Daniels ingeschoken![]()
erg hequote:Op zaterdag 29 november 2008 07:29 schreef crazy987 het volgende:
gefeliciteert Gila![]()
en godverdomme wat is t vroeg
yup,k ga zo weer slapenquote:
ik ga zo wel opstaanquote:Op zaterdag 29 november 2008 07:32 schreef crazy987 het volgende:
[..]
yup,k ga zo weer slapen
moet vandaag ook nog naar de kapper
gezelligquote:Op zaterdag 29 november 2008 07:34 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik ga zo wel opstaan
maar ja ik moet op vakantie
tunesie!quote:Op zaterdag 29 november 2008 07:35 schreef crazy987 het volgende:
[..]
gezellig
waar gaat de reis heen ?
Ik moet nog 3 uurquote:Op zaterdag 29 november 2008 09:58 schreef draculettetje het volgende:
zo alles klaar
tot volgende week!
ik deze hele week dus vrij en in tunesie!quote:Op zaterdag 29 november 2008 09:59 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
Ik moet nog 3 uur
Maar dan wel tot woensdag vrij
Ja hoor, rub it in... Enig idee wat voor weer het hier in NL word? Kut of misschien kans op Kutter?quote:Op zaterdag 29 november 2008 10:00 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik deze hele week dus vrij en in tunesie!
aan het weer kan ik ook niks aan doenquote:Op zaterdag 29 november 2008 10:03 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
Ja hoor, rub it in... Enig idee wat voor weer het hier in NL word? Kut of misschien kans op Kutter?
in wat ?quote:
geen idee...ik moet dat gewoon ff elke dag gezegd hebbenquote:
Ik heb nog veel minder zinquote:
Droxz!!!quote:
Naar omstandigheden best goedquote:Op zaterdag 29 november 2008 14:19 schreef Sgele het volgende:
[..]
Droxz!!!![]()
![]()
![]()
Hoe is het? Hoe was je werk week?
Zo'n vermoeden had ik alquote:Op zaterdag 29 november 2008 14:22 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Naar omstandigheden best goed![]()
Werken ging gewoon erg kut, veel pijn, en als ik thuis kwam gelijk weer slapen enzo...
En dan nog 2 middagen met fysio, dus kon dan niet slapen... gewoon kut zeg maar
Maarja, ik vind/vond het hier toch niet meer zo gezellig enzo, had genoeg te doen op het werk... vandaar dat ik niet meer heb gepost
Hoest met sgele dan?
Ik had gewoon wat minder koppig moeten zijn, en niet moeten gaan werken.quote:Op zaterdag 29 november 2008 14:24 schreef Sgele het volgende:
[..]
Zo'n vermoeden had ik al
Wel klote dat je er nog wel veel last van hebt zeg!
Met Sgele kan het beterbeetje een kloteweek achter de rug, alhoewel ik die gisteren briljant afsloot door een project binnen te halen waar m'n baas weer dik aan kan gaan verdienen de komende tijd
Blij dat het weekend is in ieder geval![]()
PMquote:Op zaterdag 29 november 2008 14:27 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik had gewoon wat minder koppig moeten zijn, en niet moeten gaan werken.
Maarja, dat thuis zitten is ook niet allesOja, die kan nog wel wat weken/maanden duren hoor die pijn,
ach... wat doe je er aan?
Hoezo zo'n klote week dan?
Wel top van dat project man, goed bezig jij!
Jep zo zie ik het ook!quote:Op zaterdag 29 november 2008 14:29 schreef Sgele het volgende:
[..]
PM
Mja koppig zijn, daar ben ik ook zo'n held inThuis zitten is voor mietjes
![]()
![]()
Dan maar een beetje bezig blijven voor je werk en door die pijn heen bijten dan thuis zitten en...door de pijn heenbijten. Niet?
Fijn weekend!quote:Op zaterdag 29 november 2008 14:34 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Jep zo zie ik het ook!
Gewoon doorgaan hahaha
Maar ik ben mijn bus halen, prettig weekend he!
(zie PM)
Dat gaan we meteen even doenquote:Op zaterdag 29 november 2008 15:30 schreef BrandX het volgende:
Hier kunnen jullie onze GC-er GilaMonyet, die met maar paar stemmen verschil van Pheno heeft gewonnen helpen om het sinterklaasdichttoernooi te winnen
[STEMMEN!] FOK! zat te denken...De eindstrijd!
[OVERZICHT] FOK! zat te denken...De inzendingen.
Daarstraks moest hij nog naar de kapperquote:
haren geknipt en de kapster gebatstquote:Op zaterdag 29 november 2008 15:51 schreef Sgele het volgende:
[..]
Daarstraks moest hij nog naar de kapperIk weet niet wat hij daar gedaan heeft
Alles goed MaleDuck?
is het er beter op geworden?quote:Op zaterdag 29 november 2008 16:06 schreef crazy987 het volgende:
[..]
haren geknipt en de kapster gebatst
ik ontken ALLESquote:Op zaterdag 29 november 2008 16:11 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
is het er beter op geworden?
En je hebt het alleen maar gedacht de hele tijd zker
*gaat meteen even kijkenquote:Op zaterdag 29 november 2008 18:34 schreef Crazy-p het volgende:
zo.. ik heb ook een fotoboek nu
nou ja.. niet dat het interessant is zeg maar..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |