quote:Op vrijdag 28 november 2008 16:08 schreef Moozzie het volgende:
[..]
* Moozzie pakt het biertje van crazy895 af
is net goed gegaanquote:Op vrijdag 28 november 2008 16:05 schreef Runx het volgende:
aangezien er niemand post ga ik jullie iets ranzig vertellen ok , ik ga zo pipi machen maar dan moet ik oppassen dat ik niet ga poepenanders poep ik op het werk en dat wil ik niet dus ik moet uiterst voorzichtig zijn
je hebt pas te veel gezopen als je wakker wordt en je merkt dat je in een donkere bar zitquote:
quote:
truequote:Op vrijdag 28 november 2008 16:12 schreef crazy987 het volgende:
[..]
je hebt pas te veel gezopen als je wakker wordt en je merkt dat je in een donkere bar zit
of in de dronken mans celquote:Op vrijdag 28 november 2008 16:12 schreef crazy987 het volgende:
[..]
je hebt pas te veel gezopen als je wakker wordt en je merkt dat je in een donkere bar zit
als je dronken bent zie je nu een lekkere zweedse chickquote:
Wel op zijn minst 50% eisen hequote:Op vrijdag 28 november 2008 16:20 schreef Sgele het volgende:
Anders trekt Sgele gewoon even een project binnen goed voor 90.000 euro per maand
Hijs Fijnquote:Op vrijdag 28 november 2008 16:20 schreef Sgele het volgende:
Anders trekt Sgele gewoon even een project binnen goed voor 90.000 euro per maand
Netjes hoor, Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 28 november 2008 16:20 schreef Sgele het volgende:
die is voor mijquote:Op vrijdag 28 november 2008 16:22 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Runx, neemt Madskillz zn buurmeisje mee vanaaf?
Fijn weekend jongen!quote:Op vrijdag 28 november 2008 16:23 schreef Runx het volgende:
mensen ik ga afsluiten
sgele gefeliciteerd jongen
mensen die nog moeten werken werze
en iedereen een hele prettige/lange weekend toegewenst
take care , see u , love u all![]()
O* O*
![]()
Die bonus pak ik wel even mee jaquote:
Thxquote:
zijn je imprortbruiden weer gevonden ja ?quote:Op vrijdag 28 november 2008 16:20 schreef Sgele het volgende:
quote:Op vrijdag 28 november 2008 16:24 schreef Sgele het volgende:
[..]
Fijn weekend jongen!![]()
[..]
Die bonus pak ik wel even mee ja
[..]
Thx
well done grasshoppaquote:Op vrijdag 28 november 2008 16:20 schreef Sgele het volgende:
Kut m'n waterquote:Op vrijdag 28 november 2008 16:24 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zijn je imprortbruiden weer gevonden ja ?
gefeliciteerd man!
Ltz!quote:Op vrijdag 28 november 2008 16:23 schreef Runx het volgende:
mensen ik ga afsluiten
sgele gefeliciteerd jongen
mensen die nog moeten werken werze
en iedereen een hele prettige/lange weekend toegewenst
take care , see u , love u all![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
quote:Op vrijdag 28 november 2008 16:26 schreef Sgele het volgende:
[..]
Wel een lekkere afsluiter van een bizarre, hoerenweek
No denying thatquote:Op vrijdag 28 november 2008 16:28 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
and still the bad outlevels the good
een paar biertjes voor sgele. daar moet op gedronken worden vindt ik.quote:Op vrijdag 28 november 2008 16:26 schreef Sgele het volgende:
[..]
Wel een lekkere afsluiter van een bizarre, hoerenweek
Thx matequote:Op vrijdag 28 november 2008 16:29 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
een paar biertjes voor sgele. daar moet op gedronken worden vindt ik.
ben je best aan toe
[ afbeelding ]
ja is goed.quote:Op vrijdag 28 november 2008 16:30 schreef Sgele het volgende:
[..]
Thx mate![]()
![]()
Neem je er zelf ook een?
* Sgele heft het glas
* Sgele schraapt de keelquote:Op vrijdag 28 november 2008 16:31 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja is goed.
* WhiteLightning pakt een glas, en roept speech , speech
kort , en doeltreffendquote:Op vrijdag 28 november 2008 16:31 schreef Sgele het volgende:
[..]
* Sgele schraapt de keel
Hier komt ie'
Proost!
Is dit evenementenbier ofzo? M'n glas is al leegquote:
quote:Op vrijdag 28 november 2008 16:33 schreef BarraCupraCuda het volgende:
* BarraCupraCuda heft een glas!
CHEERS MATES!
zeg ik zet er 7 neer. dat zie je tochquote:Op vrijdag 28 november 2008 16:34 schreef Sgele het volgende:
[..]
Is dit evenementenbier ofzo? M'n glas is al leeg
Sorry...ik keek met rechtsquote:Op vrijdag 28 november 2008 16:35 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zeg ik zet er 7 neer. dat zie je toch
quote:Op vrijdag 28 november 2008 16:41 schreef renedis het volgende:
mensen ... ik ga er vandoor! spreek jullie snel weer
cheers!
jij komt dus naar breda hoor ik mij trakteren ?quote:Op vrijdag 28 november 2008 16:58 schreef Sgele het volgende:
* Sgele krijgt een envelope van de baas met ¤150,- erin
"de echte bonus krijg je met je salaris, nu kan je in ieder geval wat meer alcohol wegslaan dit weekend"![]()
Ik zit hier echt zo van![]()
Ik weet ook wel dat projecten binnen halen mijn werk eigenlijk niet is..maar dit
Carriere change maar?
lol.. goed gedaan!..quote:Op vrijdag 28 november 2008 16:58 schreef Sgele het volgende:
"de echte bonus krijg je met je salaris, nu kan je in ieder geval wat meer alcohol wegslaan dit weekend"![]()
Ik weet ook wel dat projecten binnen halen mijn werk eigenlijk niet is..maar dit
Carriere change maar?
Relaxed man. Toch wel lekker zo'n blijk van waarderingquote:Op vrijdag 28 november 2008 16:58 schreef Sgele het volgende:
Carriere change maar?
Kijk eens aan Sgele, een bonus en Crazy die jou wilt trakteren!quote:Op vrijdag 28 november 2008 17:02 schreef crazy987 het volgende:
[..]
Jij komt dus naar breda! hoor ik mij trakteren ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |