quote:Op vrijdag 28 november 2008 16:26 schreef Sgele het volgende:
[..]
Wel een lekkere afsluiter van een bizarre, hoerenweek
No denying thatquote:Op vrijdag 28 november 2008 16:28 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
and still the bad outlevels the good
een paar biertjes voor sgele. daar moet op gedronken worden vindt ik.quote:Op vrijdag 28 november 2008 16:26 schreef Sgele het volgende:
[..]
Wel een lekkere afsluiter van een bizarre, hoerenweek
Thx matequote:Op vrijdag 28 november 2008 16:29 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
een paar biertjes voor sgele. daar moet op gedronken worden vindt ik.
ben je best aan toe
[ afbeelding ]
ja is goed.quote:Op vrijdag 28 november 2008 16:30 schreef Sgele het volgende:
[..]
Thx mate![]()
![]()
Neem je er zelf ook een?
* Sgele heft het glas
* Sgele schraapt de keelquote:Op vrijdag 28 november 2008 16:31 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja is goed.
* WhiteLightning pakt een glas, en roept speech , speech
kort , en doeltreffendquote:Op vrijdag 28 november 2008 16:31 schreef Sgele het volgende:
[..]
* Sgele schraapt de keel
Hier komt ie'
Proost!
Is dit evenementenbier ofzo? M'n glas is al leegquote:
quote:Op vrijdag 28 november 2008 16:33 schreef BarraCupraCuda het volgende:
* BarraCupraCuda heft een glas!
CHEERS MATES!
zeg ik zet er 7 neer. dat zie je tochquote:Op vrijdag 28 november 2008 16:34 schreef Sgele het volgende:
[..]
Is dit evenementenbier ofzo? M'n glas is al leeg
Sorry...ik keek met rechtsquote:Op vrijdag 28 november 2008 16:35 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zeg ik zet er 7 neer. dat zie je toch
quote:Op vrijdag 28 november 2008 16:41 schreef renedis het volgende:
mensen ... ik ga er vandoor! spreek jullie snel weer
cheers!
jij komt dus naar breda hoor ik mij trakteren ?quote:Op vrijdag 28 november 2008 16:58 schreef Sgele het volgende:
* Sgele krijgt een envelope van de baas met ¤150,- erin
"de echte bonus krijg je met je salaris, nu kan je in ieder geval wat meer alcohol wegslaan dit weekend"![]()
Ik zit hier echt zo van![]()
Ik weet ook wel dat projecten binnen halen mijn werk eigenlijk niet is..maar dit
Carriere change maar?
lol.. goed gedaan!..quote:Op vrijdag 28 november 2008 16:58 schreef Sgele het volgende:
"de echte bonus krijg je met je salaris, nu kan je in ieder geval wat meer alcohol wegslaan dit weekend"![]()
Ik weet ook wel dat projecten binnen halen mijn werk eigenlijk niet is..maar dit
Carriere change maar?
Relaxed man. Toch wel lekker zo'n blijk van waarderingquote:Op vrijdag 28 november 2008 16:58 schreef Sgele het volgende:
Carriere change maar?
Kijk eens aan Sgele, een bonus en Crazy die jou wilt trakteren!quote:Op vrijdag 28 november 2008 17:02 schreef crazy987 het volgende:
[..]
Jij komt dus naar breda! hoor ik mij trakteren ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |