Droxz!!!quote:
Naar omstandigheden best goedquote:Op zaterdag 29 november 2008 14:19 schreef Sgele het volgende:
[..]
Droxz!!!![]()
![]()
![]()
Hoe is het? Hoe was je werk week?
Zo'n vermoeden had ik alquote:Op zaterdag 29 november 2008 14:22 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Naar omstandigheden best goed![]()
Werken ging gewoon erg kut, veel pijn, en als ik thuis kwam gelijk weer slapen enzo...
En dan nog 2 middagen met fysio, dus kon dan niet slapen... gewoon kut zeg maar
Maarja, ik vind/vond het hier toch niet meer zo gezellig enzo, had genoeg te doen op het werk... vandaar dat ik niet meer heb gepost
Hoest met sgele dan?
Ik had gewoon wat minder koppig moeten zijn, en niet moeten gaan werken.quote:Op zaterdag 29 november 2008 14:24 schreef Sgele het volgende:
[..]
Zo'n vermoeden had ik al
Wel klote dat je er nog wel veel last van hebt zeg!
Met Sgele kan het beterbeetje een kloteweek achter de rug, alhoewel ik die gisteren briljant afsloot door een project binnen te halen waar m'n baas weer dik aan kan gaan verdienen de komende tijd
Blij dat het weekend is in ieder geval![]()
PMquote:Op zaterdag 29 november 2008 14:27 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik had gewoon wat minder koppig moeten zijn, en niet moeten gaan werken.
Maarja, dat thuis zitten is ook niet allesOja, die kan nog wel wat weken/maanden duren hoor die pijn,
ach... wat doe je er aan?
Hoezo zo'n klote week dan?
Wel top van dat project man, goed bezig jij!
Jep zo zie ik het ook!quote:Op zaterdag 29 november 2008 14:29 schreef Sgele het volgende:
[..]
PM
Mja koppig zijn, daar ben ik ook zo'n held inThuis zitten is voor mietjes
![]()
![]()
Dan maar een beetje bezig blijven voor je werk en door die pijn heen bijten dan thuis zitten en...door de pijn heenbijten. Niet?
Fijn weekend!quote:Op zaterdag 29 november 2008 14:34 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Jep zo zie ik het ook!
Gewoon doorgaan hahaha
Maar ik ben mijn bus halen, prettig weekend he!
(zie PM)
Dat gaan we meteen even doenquote:Op zaterdag 29 november 2008 15:30 schreef BrandX het volgende:
Hier kunnen jullie onze GC-er GilaMonyet, die met maar paar stemmen verschil van Pheno heeft gewonnen helpen om het sinterklaasdichttoernooi te winnen
[STEMMEN!] FOK! zat te denken...De eindstrijd!
[OVERZICHT] FOK! zat te denken...De inzendingen.
Daarstraks moest hij nog naar de kapperquote:
haren geknipt en de kapster gebatstquote:Op zaterdag 29 november 2008 15:51 schreef Sgele het volgende:
[..]
Daarstraks moest hij nog naar de kapperIk weet niet wat hij daar gedaan heeft
Alles goed MaleDuck?
is het er beter op geworden?quote:Op zaterdag 29 november 2008 16:06 schreef crazy987 het volgende:
[..]
haren geknipt en de kapster gebatst
ik ontken ALLESquote:Op zaterdag 29 november 2008 16:11 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
is het er beter op geworden?
En je hebt het alleen maar gedacht de hele tijd zker
*gaat meteen even kijkenquote:Op zaterdag 29 november 2008 18:34 schreef Crazy-p het volgende:
zo.. ik heb ook een fotoboek nu
nou ja.. niet dat het interessant is zeg maar..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |