Ja inderdaad, nu zijn we toch wel een informeel kliekje hier, maar dit had ik niet echt verwachtquote:Op vrijdag 28 november 2008 17:04 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Relaxed man. Toch wel lekker zo'n blijk van waardering
Ben morgenavond niet in Breda, dus die jongen komt heel goed wegquote:
Kan 'm niet zien, maar volgens mij is het een rickrollquote:
Ik had vanmorgen om 9 uur al zin in het weekendquote:Op vrijdag 28 november 2008 17:23 schreef Crazy-p het volgende:
lol Sgele.. ben je nog niet toe aan weekend?
of heb je net zin gekregen om nog meer klusjes binnen te slepen?
ik heb de hele week al zin in weekend..quote:Op vrijdag 28 november 2008 17:24 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik had vanmorgen om 9 uur al zin in het weekend
Nog 36 minuten![]()
Kolere..quote:Op vrijdag 28 november 2008 17:26 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ik heb de hele week al zin in weekend..
en dan kom ik er deze week ook nog eens achter dat mn moeder langs komt het hele weekend.. en dat ik naar mn schoonouders moet.. en daar ging mn zin in weekend
haha.. lol.. ik dacht het niet.. dan ga ik de rest wel doen wat ik moet doen.. maar dan houdt het ook snel op.. vanavond eerst met Logi de stad inquote:Op vrijdag 28 november 2008 17:27 schreef Sgele het volgende:
[..]
Kolere..
Ga je nu overwerken?Het hele weekend?
jij de dag dus ook overleefd!quote:Op vrijdag 28 november 2008 18:09 schreef Crazy-p het volgende:
het is weekend
ik zit nu in Logi's huis.. te wachten tot ze thuis komt.. ik zal dr de groetjes doen Sgele
gelukkig wel.. en jij ook schijnbaar.. goed zo!quote:Op vrijdag 28 november 2008 18:14 schreef draculettetje het volgende:
[..]
jij de dag dus ook overleefd!
goed en gezellig weekend!
dat gaat helemaal goed komen! dank jequote:Op vrijdag 28 november 2008 18:19 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
gelukkig wel.. en jij ook schijnbaar.. goed zo!
fijn weekend.. en fijne vakantie natuurlijk.. geniet er van
tuurlijk gaat dat helemaal goed komen.. ywquote:Op vrijdag 28 november 2008 18:22 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dat gaat helemaal goed komen! dank je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |