nu nog even oplossen hoe we op schiphol gaan komenquote:Op vrijdag 28 november 2008 18:25 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
tuurlijk gaat dat helemaal goed komen.. yw
das wel balen dan!quote:Op vrijdag 28 november 2008 18:27 schreef draculettetje het volgende:
[..]
nu nog even oplossen hoe we op schiphol gaan komen
hooor net dat schoonbroertje niet kan en met trein al minimaal vertraging van een uur
Mocht ik je verder niet meer spreken voordat je weg bent: Veel plezier! Maak er wat moois van en geniet ervanquote:Op vrijdag 28 november 2008 18:27 schreef draculettetje het volgende:
[..]
nu nog even oplossen hoe we op schiphol gaan komen
hooor net dat schoonbroertje niet kan en met trein al minimaal vertraging van een uur
Ze is nu wel thuis volgens mijquote:Op vrijdag 28 november 2008 18:09 schreef Crazy-p het volgende:
het is weekend
ik zit nu in Logi's huis.. te wachten tot ze thuis komt.. ik zal dr de groetjes doen Sgele
lol.. ja volgens mij ook welquote:Op vrijdag 28 november 2008 19:09 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Ze is nu wel thuis volgens mij
Smakelijk alvastquote:Op vrijdag 28 november 2008 19:10 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
lol.. ja volgens mij ook wel
ze is nu boven pizza aan het eten.. en mijn pizza staat in de oven
Net achter de kiezenquote:Op vrijdag 28 november 2008 19:13 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
dank je.. jij ook
als je nog niet gegeten hebt
dus je bent nog niet vrij?quote:Op vrijdag 28 november 2008 19:32 schreef Sgele het volgende:
Crazy987, als je nou vanavond in Breda gaat stappen... Ik ben daar aan het werk vanavond hoor ik net
Vrienden van me hebben een kroeg... Ga daar even helpenquote:
ah das het betere werkquote:Op vrijdag 28 november 2008 19:46 schreef Sgele het volgende:
[..]
Vrienden van me hebben een kroeg... Ga daar even helpen
hoezo aan het werkquote:Op vrijdag 28 november 2008 19:32 schreef Sgele het volgende:
Crazy987, als je nou vanavond in Breda gaat stappen... Ik ben daar aan het werk vanavond hoor ik net
Jep, heb er 9 jaar gewerkt 3 avonden per week, maar per December 2007 gestopt. De bedrijfsleider is een goeie vriend van me, en hij belt me af en toe op om even een avondje mee te helpenquote:
quote:Op vrijdag 28 november 2008 @ 11:25 schreef Martijn85 het volgende:
Is dit naar aanleiding van het "geen reet te doen op je werk" topic?
Vorige week maakte ook al een user een opmerking over dit topic in een nieuwsitem op de FPquote:
Ik heb net voor mezelf een Jack Daniels ingeschokenquote:Op vrijdag 28 november 2008 21:29 schreef WhiteLightning het volgende:
dan kan je zelf tenmiste bier drinken sgele
Hopelijk vond Jack dat zelf niet ergquote:Op vrijdag 28 november 2008 21:45 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik heb net voor mezelf een Jack Daniels ingeschoken![]()
Jack schreeuwt om opgezopen te wordenquote:Op vrijdag 28 november 2008 21:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Hopelijk vond Jack dat zelf niet erg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |