DE OP IS HIER TE VINDEN! 
quote:Op donderdag 27 november 2008 23:34 schreef koningdavid het volgende:
HSV forum voor de liefhebber: http://forum.hsv.de/viewtopic.php?t=18663&start=705
quote:Mein Vater hat mich mit 4 jahren das erste mal mit zum HSV mitgenommen,seit diesen Tag bin ich HSV fan,jetzt schon 31 jahre. Ich bin nicht der Typ, der sich öffentlich über die leistungen des HSV äußert, aber was die heute gegen Ajax gespielt haben war so beschämend,daß ich am liebsten bayern fan werden möchte. Der fehler von Jarolim kann vorkommen,das ist kein beinbruch,aber nach dem pass wird einfach nicht gegräscht, sondern nur zarkhaft das bein ein wenig gehoben,und wenn die schon so ein pfosten dussel haben und so ein id.t bis zum tor mitläuft,warum läuft er denn nur den pfosten um und grätscht nicht,um das tor zu verhindern ? Ich habe selber 20 jahre fußball gespielt und auch mit recht guten erfolg,aber sowas laues und lahmes habe ich lange nicht mehr vom HSV gesehen. Der Gegner war ja nun auch nicht wirklich stark, aber schlechter als eine mannschaft,die nicht mal einen ball über 3 meter genau passen kann,wird auch ajax nicht sein.
Bin echt enttäuscht............. (dennoch HSV forever)
quote:Ajax heeft zich donderdagavond gekwalificeerd voor de knock-outfase van de UEFA Cup. Op bezoek bij Hamburger SV stond de ploeg negentig minuten lang onder druk, maar velde invaller Leonardo het oordeel over de Duitsers: 0-1.
Zekers vanaf het begin erg duidelijk te horen..quote:Op donderdag 27 november 2008 23:45 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ook even een compliment voor de supporters. Weer erg goed te horen en de hele wedstrijd achter het team gestaan
quote:Op donderdag 27 november 2008 23:34 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Kijk eens op voetbalzone.nl bij het Ajax bericht bij de reactie om 23:16
quote:NicoJanHoogma - Donderdag, 27 november om 23:16
Hier ben ik!! Vind je het niet een beetje zielige reactie van je. Hoogma gaf een interview en geeft zijn mening, kun je het mee eens zijn, of niet. Reageer toch niet zo onvolwassen.
Ajacieden, gefeliciteerd!!! Het was verdiend,en respect voor de 4000 supporters die feest hebben in Hamburg.
Sjakie Sjakie.quote:Op donderdag 27 november 2008 23:45 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ook even een compliment voor de supporters. Weer erg goed te horen en de hele wedstrijd achter het team gestaan
En veeeel fakkelsquote:Op donderdag 27 november 2008 23:47 schreef Reeve het volgende:
[..]
Zekers vanaf het begin erg duidelijk te horen..
Het doek op het begin was ook weer super mooi!
"Sjakie Sjakie we worden kampioen"
Ik denk dat je te weinig keus hebt voorin.quote:Op donderdag 27 november 2008 23:47 schreef Wooldoor het volgende:
Ik zou zondag eigenlijk Suarez er maar eens naast zetten, ondanks dat hij prima speelt. Tegen Az liep hij al een groot deel half geblesseerd rond en nu ook weer een schop gekregen. Het zou echt kut zijn als Suarez echt geblesseerd raakt.
DANKEquote:Op donderdag 27 november 2008 23:50 schreef w00h00 het volgende:
gefeliciteerd Freunde!!
quote:
Dat ie maar eens scheenbeschermers aan doet. Bij de F-jes hebben ze nog grotere scheenbeschermers.quote:Op donderdag 27 november 2008 23:47 schreef Wooldoor het volgende:
Ik zou zondag eigenlijk Suarez er maar eens naast zetten, ondanks dat hij prima speelt. Tegen Az liep hij al een groot deel half geblesseerd rond en nu ook weer een schop gekregen. Het zou echt kut zijn als Suarez echt geblesseerd raakt.
Wel mooi. Hele tijd was hij bezig Enoh zijn tweede gele kaart aan te naaien. Hij bleef maar duiken. Prachtig dat juist hij die fout maakte.quote:
Als je naar de begrotingen kijkt zou Hamburg wel een stuk beter moeten zijn maar ik vond ze heel zwak. Alleen die Olic vond ik wel redelijk.quote:Op donderdag 27 november 2008 23:53 schreef Mr.Mills het volgende:
Haha dat forum. Denken die lui daar dat ze Barcelona zijn ofzo?
.
quote:
Van Basten: ‘Zege goed voor het zelfvertrouwen’
Geschreven op donderdag, 27 november om 23:49
Marco van Basten toonde zich na afloop van het gewonnen UEFA Cup-duel van Hamburger SV een tevreden coach. De 1-0 winst is vooral belangrijk voor het zelfvertrouwen van de Amsterdamse ploeg, zo redeneerde de winnende trainer. Klik hier voor meer informatie! De oefenmeester van de Amsterdammers wenste voor de camera’s van de NOS niet te spreken van een ‘gestolen’ overwinning. “Ik denk dat wij in de eerste helft hebben proberen te voetballen. We hadden geen overwicht, maar wel mogelijkheden om te voetballen. Het ging een beetje half-half; we hadden veel balverlies en soms wat twijfel hier en daar. In een duel als dit tegen een tegenstander als HSV moet je toch durven.”
“In de tweede helft gingen we daar eigenlijk wat beter mee om”, concludeerde Van Basten. “Nog niet zo dat we zeggen “we hebben het volledig onder controle”, maar naarmate de wedstrijd vorderde en we uiteindelijk die 1-0 maakten, zie je dat je het goed uit kunt spelen. Het is wel prettig om hier te winnen, natuurlijk. HSV is een ploeg die in de Bundesliga thuis weinig heeft verloren, en gezien de positie in de poule hebben we hier denk ik een goede stap gemaakt. Dit is goed voor het zelfvertrouwen van de jongens.”
Matchwinner Leonardo, die de bal binnenwerkte nadat het leer beide palen had geraakt, reageerde lachend op de zege op HSV. “Ja, normaal moet hij er gelijk de eerste keer in. Gelukkig was ik er net op tijd bij”, aldus de Braziliaan tegenover de camera’s van de NOS. Met de overwinning, die Ajax door laat gaan naar de knock-outfase, was de kleine dribbelaar zeer verguld. “We hoopten op een gelijkspel. De tweede helft waren we echter sterk met z’n allen, en hebben we gewonnen.”
Verliezend coach Martin Jol complimenteerde Ajax met het slimmere spel tegen ‘zijn’ HSV. “Ajax heeft gewoon goede spelers die gevaarlijk blijven. Dat zag je met Leonardo. Eigenlijk hadden wij er eentje moeten maken, dan had Ajax moeten komen. Maar nu deden zij dat en moesten wij komen. Ze hebben het heel clever gedaan”, aldus de Scheveninger.
quote:Op donderdag 27 november 2008 23:55 schreef xFriendx het volgende:
Gefeliciteerd mensen![]()
Puike pot hoor. Veel lef en gedurfd spel. Men was wel aardig in balans, maar gezien het feit dat Ajax mede probeerde het spel te maken is de overwinning wel verdiend. Ik zou zeggen, geniet er van en drink er nog een biertje op
Nee toch?quote:Op donderdag 27 november 2008 23:56 schreef Noshiba het volgende:
Krijg nu binnen 2 minuten 4 sms'jes dat ze kneiter hard aan het rennen/rellen zijn
Ik krijg meestal van 2 andere kerels ook nog smsjes maar die zitten in het gevang tot een nader te bepalen datum/tijdquote:
410 deed toch goed z'n best tegen Zilina. Ik ben er iig weer bij voor de veranderingquote:Op donderdag 27 november 2008 23:59 schreef RayMania het volgende:
En nu hopen dat de Arena tegen Slavia redelijk vol zit. Geen zin in een Zilina #2.
Hoop dat het meevalt met het aantal gewonden. Zou wel eens fijn zijn als er gewoon eens een paar dood gaanquote:Op donderdag 27 november 2008 23:56 schreef Noshiba het volgende:
Krijg nu binnen 2 minuten 4 sms'jes dat ze kneiter hard aan het rennen/rellen zijn
Hij spreekt al behoorlijk goed Nederlands.quote:Op donderdag 27 november 2008 23:59 schreef toma het volgende:
Maar goed dat ze die woorden van Leo nog maar even vertalen want ik verstond er niks van op TV
Hij had een mooie kopbal ookquote:Op vrijdag 28 november 2008 00:00 schreef StarGazer het volgende:
@ Van Basten: Gabri hoort in de basis!!!!!
ik ben ook tegen hooligans maar iemand dood wensen gaat wel heel ver.quote:Op vrijdag 28 november 2008 00:03 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Hoop dat het meevalt met het aantal gewonden. Zou wel eens fijn zijn als er gewoon eens een paar dood gaan.
Serieus verstond jij dat!quote:Op vrijdag 28 november 2008 00:04 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Onzin, hij spreekt al behoorlijk goed Nederlands.
Gewoon half 3 toch?quote:Op vrijdag 28 november 2008 00:04 schreef Houniet het volgende:
Op naar zondag! Weer tering vroeg eruit maar dat is het waard.
Grappigquote:
Hopen dat het niet te erg uit de hand loopt.quote:Op donderdag 27 november 2008 23:56 schreef Noshiba het volgende:
1230.quote:
Mensen in elkaar rossen om een voetbalwedstrijd ook.quote:Op vrijdag 28 november 2008 00:04 schreef toma het volgende:
ik ben ook tegen hooligans maar iemand dood wensen gaat wel heel ver.
Er worden ook wel eens mensen opgepakt voor helemaal niets. Heb je daar wel eens aangedacht?quote:Op vrijdag 28 november 2008 00:03 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Hoop dat het meevalt met het aantal gewonden. Zou wel eens fijn zijn als er gewoon eens een paar dood gaan.
Het zegt genoeg over je dat je je verlaagd tot hun niveau.quote:Op vrijdag 28 november 2008 00:08 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Mensen in elkaar rossen om een voetbalwedstrijd ook.
Goed dat je het zegtquote:
Gaan we toch lekker in het thuisvak zitten? Of we gaan lekker massaal naar die stad waar die wedstrijd gespeeld wordt en blijven in het centrum. Lijkt me ook geen goed idee hequote:Op vrijdag 28 november 2008 00:09 schreef Reeve het volgende:
Het is gewoon zonde straks mogen er geen uitduels bezocht worden door dit gezeik...
Dank je, dat laatste is overigens ook te begrijpen, dat is de competitie waarin we op dit moment (lees, op dit moment) een concurrent zijn, niets mis mee dus.quote:Op donderdag 27 november 2008 23:58 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Zo kan het ook.
Dat jullie morgen punten mogen verspelen...
Dan had ik daar nu wel met een boksbeugel op een mof lopen meppen.quote:Op vrijdag 28 november 2008 00:09 schreef toma het volgende:
Het zegt genoeg over je dat je je verlaagd tot hun niveau.
Is het wel gezellig verder?quote:[b]Op vrijdag 28 november 2008 00:14 -edit- hsv hoolies vallen ons aan net, gewoon vrouwen erbij enzo en geen harde kern van ajax verder
Pas nou maar op Jas.quote:Op vrijdag 28 november 2008 00:14 schreef Jasza het volgende:
-edit- hsv hoolies vallen ons aan net, gewoon vrouwen erbij enzo en geen harde kern van ajax verder
Mag ook wel.quote:Op vrijdag 28 november 2008 00:04 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Hij spreekt al behoorlijk goed Nederlands.
ach ja, vroeger vond ik dat achterlijk vroeg, maar met jonge kinderen maakt dat nu toch niet meer uitquote:
Straks wordt je uit het tournooi geschopt door die relschoppers.....quote:Op vrijdag 28 november 2008 00:03 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Wij zijn een stuk slimmer dan onze rotterdamse vrienden. Bij ons gebeuren de incidentjes buiten het stadion.quote:Op vrijdag 28 november 2008 00:20 schreef versteegrob het volgende:
[..]
Straks wordt je uit het tournooi geschopt door die relschoppers.....
Zal wel meevallen, als het niet in het stadion gebeurt doet de Uefa waarschijnlijk niks.quote:Op vrijdag 28 november 2008 00:20 schreef versteegrob het volgende:
[..]
Straks wordt je uit het tournooi geschopt door die relschoppers.....
x 1000quote:Op vrijdag 28 november 2008 00:18 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik wou dat ik er ook wasssss
Hopen op een hele vette loting de volgende ronde.
Schijnt hetzelfde te zijn als bremen, niets aan de hand. Opeens gaat de politie iedereen opjagen en sluiten ze gelijk in en worden opgepaktquote:Op vrijdag 28 november 2008 00:21 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Wij zijn een stuk slimmer dan onze rotterdamse vrienden. Bij ons gebeuren de incidentjes buiten het stadion.
Er zijn er inderdaad wel een aantal voor niets opgepakt hoorde ik net via een betrouwbare bron. Maar die zijn nu weer vrij.quote:Op vrijdag 28 november 2008 00:27 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Schijnt hetzelfde te zijn als bremen, niets aan de hand. Opeens gaat de politie iedereen opjagen en sluiten ze gelijk in en worden opgepakt![]()
Ik zeg niet dat het de directe aanleiding is tot die rellen in dat hotel etc maar ik denk wel dat door de aanpak die de duitse politie kiest er meer kans op is
We mogen nog veel van Leo verwachten, hij zei pas op 50% van z'n kunnen te zijn.quote:Op donderdag 27 november 2008 23:59 schreef toma het volgende:
Maar goed dat ze die woorden van Leo nog maar even vertalen want ik verstond er niks van op TV
Hey verrek, ik ben het met je eens.quote:Op vrijdag 28 november 2008 00:33 schreef koningdavid het volgende:
Spelersbeoordeling
Vermeer 7 Had weinig te doen maar hij stond er als het moest.
Vermaelen 7,5 Speelde solide als altijd.
Vertonghen 8 Verdedigend en opbouwend sterk.
Oleguer 6 Begon uitermate zwak, herstelde in de tweede helft.
Van der Wiel 7 Speelde gewoon weer goed, knap hoor.
Enoh 5 Even rustig aan met Enoh maar voorlopig.
Lindgren 8 Speelde verrassend sterk.
Kennedy 5 Voegt bar weinig toe.
(Gabri 7 Viel sterk in. In de basis Marco!)
Emanuelson 7 Werkte weer enorm hard en zorgde regelmatig voor snelle omschakeling.
Suarez 8 Een plaag voor de verdediging van HSV.
Sulejmani 5 Heeft het nog niet.
(Leonardo 8 Viel weer eens sterk in.)
Right.quote:Op vrijdag 28 november 2008 00:34 schreef BansheeBoy het volgende:
Koningdavid, ik ben bang dat je niet geheel objectief naar de spelers hebt gekeken als ik de cijfers zo zie. We moeten eerlijk zijn dat Kennedy vandaag echt wel goed speelde (nuance: voor zijn doen).²
quote:
Helemaal mee eens. Ik hoop dat Leo eens constant gaat worden, elke wedstrijd zulke acties en regelmatig scoren.quote:Op vrijdag 28 november 2008 00:33 schreef koningdavid het volgende:
Spelersbeoordeling
Vermeer 7 Had weinig te doen maar hij stond er als het moest.
Vermaelen 7,5 Speelde solide als altijd.
Vertonghen 8 Verdedigend en opbouwend sterk.
Oleguer 6 Begon uitermate zwak, herstelde in de tweede helft.
Van der Wiel 7 Speelde gewoon weer goed, knap hoor.
Enoh 5 Even rustig aan met Enoh maar voorlopig.
Lindgren 8 Speelde verrassend sterk.
Kennedy 5 Voegt bar weinig toe.
(Gabri 7 Viel sterk in. In de basis Marco!)
Emanuelson 7 Werkte weer enorm hard en zorgde regelmatig voor snelle omschakeling.
Suarez 8 Een plaag voor de verdediging van HSV.
Sulejmani 5 Heeft het nog niet.
(Leonardo 8 Viel weer eens sterk in.)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |