abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63583029
quote:
Op donderdag 27 november 2008 23:47 schreef Houniet het volgende:
[ afbeelding ]
. Nieuwe achtergrond.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_63583030
quote:
Op donderdag 27 november 2008 23:51 schreef toma het volgende:

[..]

DANKE
BITTE!
pi_63583034
quote:
Op donderdag 27 november 2008 23:47 schreef Wooldoor het volgende:
Ik zou zondag eigenlijk Suarez er maar eens naast zetten, ondanks dat hij prima speelt. Tegen Az liep hij al een groot deel half geblesseerd rond en nu ook weer een schop gekregen. Het zou echt kut zijn als Suarez echt geblesseerd raakt.
Dat ie maar eens scheenbeschermers aan doet. Bij de F-jes hebben ze nog grotere scheenbeschermers.
pi_63583041
Haha dat forum . Denken die lui daar dat ze Barcelona zijn ofzo? .
  donderdag 27 november 2008 @ 23:53:20 #30
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_63583046
quote:
Op donderdag 27 november 2008 23:47 schreef Houniet het volgende:
[ afbeelding ]
D'OH!
Jawel, je keek.
pi_63583080
quote:
Op donderdag 27 november 2008 23:53 schreef jna het volgende:

[..]

D'OH!
Wel mooi. Hele tijd was hij bezig Enoh zijn tweede gele kaart aan te naaien. Hij bleef maar duiken. Prachtig dat juist hij die fout maakte.

Wat zijn die moffen stil
pi_63583085
En het beste is, het wordt alleen maar beter. Maandag gaan er spelers mee doen in Jong Ajax dus die sluiten volgende week weer aan
pi_63583088
quote:
Op donderdag 27 november 2008 23:53 schreef Mr.Mills het volgende:
Haha dat forum . Denken die lui daar dat ze Barcelona zijn ofzo? .
Als je naar de begrotingen kijkt zou Hamburg wel een stuk beter moeten zijn maar ik vond ze heel zwak. Alleen die Olic vond ik wel redelijk.
lollig
pi_63583106
Ik vond ze nog rete irritant ook die moffen vandaag. Extra mooi dus.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_63583108
Gefeliciteerd mensen

Puike pot hoor. Veel lef en gedurfd spel. Men was wel aardig in balans, maar gezien het feit dat Ajax mede probeerde het spel te maken is de overwinning wel verdiend. Ik zou zeggen, geniet er van en drink er nog een biertje op
pi_63583112
quote:

Van Basten: ‘Zege goed voor het zelfvertrouwen’

Geschreven op donderdag, 27 november om 23:49

Marco van Basten toonde zich na afloop van het gewonnen UEFA Cup-duel van Hamburger SV een tevreden coach. De 1-0 winst is vooral belangrijk voor het zelfvertrouwen van de Amsterdamse ploeg, zo redeneerde de winnende trainer. Klik hier voor meer informatie! De oefenmeester van de Amsterdammers wenste voor de camera’s van de NOS niet te spreken van een ‘gestolen’ overwinning. “Ik denk dat wij in de eerste helft hebben proberen te voetballen. We hadden geen overwicht, maar wel mogelijkheden om te voetballen. Het ging een beetje half-half; we hadden veel balverlies en soms wat twijfel hier en daar. In een duel als dit tegen een tegenstander als HSV moet je toch durven.”

“In de tweede helft gingen we daar eigenlijk wat beter mee om”, concludeerde Van Basten. “Nog niet zo dat we zeggen “we hebben het volledig onder controle”, maar naarmate de wedstrijd vorderde en we uiteindelijk die 1-0 maakten, zie je dat je het goed uit kunt spelen. Het is wel prettig om hier te winnen, natuurlijk. HSV is een ploeg die in de Bundesliga thuis weinig heeft verloren, en gezien de positie in de poule hebben we hier denk ik een goede stap gemaakt. Dit is goed voor het zelfvertrouwen van de jongens.”

Matchwinner Leonardo, die de bal binnenwerkte nadat het leer beide palen had geraakt, reageerde lachend op de zege op HSV. “Ja, normaal moet hij er gelijk de eerste keer in. Gelukkig was ik er net op tijd bij”, aldus de Braziliaan tegenover de camera’s van de NOS. Met de overwinning, die Ajax door laat gaan naar de knock-outfase, was de kleine dribbelaar zeer verguld. “We hoopten op een gelijkspel. De tweede helft waren we echter sterk met z’n allen, en hebben we gewonnen.”

Verliezend coach Martin Jol complimenteerde Ajax met het slimmere spel tegen ‘zijn’ HSV. “Ajax heeft gewoon goede spelers die gevaarlijk blijven. Dat zag je met Leonardo. Eigenlijk hadden wij er eentje moeten maken, dan had Ajax moeten komen. Maar nu deden zij dat en moesten wij komen. Ze hebben het heel clever gedaan”, aldus de Scheveninger.
pi_63583122
Krijg nu binnen 2 minuten 4 sms'jes dat ze kneiter hard aan het rennen/rellen zijn
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_63583125
Heerlijk dit!!

Dat Ismael en Klaas Jan snel hun rentree mogen maken.
  donderdag 27 november 2008 @ 23:57:24 #39
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_63583131

Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_63583156
quote:
Op donderdag 27 november 2008 23:55 schreef xFriendx het volgende:
Gefeliciteerd mensen

Puike pot hoor. Veel lef en gedurfd spel. Men was wel aardig in balans, maar gezien het feit dat Ajax mede probeerde het spel te maken is de overwinning wel verdiend. Ik zou zeggen, geniet er van en drink er nog een biertje op
Zo kan het ook.

Dat jullie morgen punten mogen verspelen...
  donderdag 27 november 2008 @ 23:59:02 #41
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_63583162
quote:
Op donderdag 27 november 2008 23:56 schreef Noshiba het volgende:
Krijg nu binnen 2 minuten 4 sms'jes dat ze kneiter hard aan het rennen/rellen zijn
Nee toch?
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_63583166
Maar goed dat ze die woorden van Leo nog maar even vertalen want ik verstond er niks van op TV
pi_63583167
En nu hopen dat de Arena tegen Slavia redelijk vol zit. Geen zin in een Zilina #2.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_63583189
Wow, 0-1 het staat er echt

In de eerste helft drong HSV niet echt aan, en daardoor kregen we steeds meer het idee dat er iets te halen viel vanavond in Hamburg. Eerste helft was het redelijk degelijk al zat ik wel op het puntje van me stoel. Ik vond wel dat vooral Olequer en Kennedy erg op vielen in negatieve zin op. Continue balverlies bij Olequer, en Kennedy komt gewoon te kort.

Tweede helft kwam er meer strijd en Ajax komt op de verdiende 0-1 voorsprong, ook had o.a. Urby nog de 0-2 op de schoen. Geweldig, kippenvel. Ajax publiek ging er vol overheen, en moedigde de het team nog maar eens aan. De mouwen werden bij Vertonghen, Gabri en Lindrgen nog maar eens opgestroopt, klasse. Wat een teamprestatie. Eigenlijk verder niet echt meer in de problemen gekomen.

Het was zeker niet geweldig vanavond, maar de teamprestatie en het vertrouwen dat we uit deze wedstrijd halen geeft dit team een grote stimulans voor de komende wedstrijden.

Klasbakken!
pi_63583196
quote:
Op donderdag 27 november 2008 23:59 schreef Houniet het volgende:

[..]

Nee toch?
Ik krijg meestal van 2 andere kerels ook nog smsjes maar die zitten in het gevang tot een nader te bepalen datum/tijd
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_63583207
Heerlijke en verdiende overwinning

Lindgren

@ Van Basten: Gabri hoort in de basis!!!!!
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_63583215
quote:
Op donderdag 27 november 2008 23:59 schreef RayMania het volgende:
En nu hopen dat de Arena tegen Slavia redelijk vol zit. Geen zin in een Zilina #2.
410 deed toch goed z'n best tegen Zilina. Ik ben er iig weer bij voor de verandering
pi_63583251
quote:
Op donderdag 27 november 2008 23:56 schreef Noshiba het volgende:
Hoop dat het meevalt met het aantal gewonden. Zou wel eens fijn zijn als er gewoon eens een paar dood gaan .
  vrijdag 28 november 2008 @ 00:04:03 #49
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_63583272
Op naar zondag! Weer tering vroeg eruit maar dat is het waard.
  vrijdag 28 november 2008 @ 00:04:15 #50
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_63583275
quote:
Op donderdag 27 november 2008 23:59 schreef toma het volgende:
Maar goed dat ze die woorden van Leo nog maar even vertalen want ik verstond er niks van op TV
Hij spreekt al behoorlijk goed Nederlands.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')