Welcome back!quote:Op donderdag 11 december 2008 22:55 schreef rudedeltadude het volgende:
ah! hier waren jullie!!
ik was het Zwolle topic weer eens kwijt
Al ga je met je mond om een uitlaat van een bus zitten... het interesseert me werkelijk geen worst wat je gaat doen.quote:Op donderdag 11 december 2008 23:00 schreef Richfield het volgende:
Ik ga wel even een tijdje gewoon lurken tot de pubertjes uitgespeeld zijn
is goed.... join the clubquote:Op donderdag 11 december 2008 23:00 schreef Richfield het volgende:
Ik ga wel even een tijdje gewoon lurken tot de pubertjes uitgespeeld zijn
thanks!quote:
JJH in het Zwolle-topic!quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:06 schreef JJH het volgende:
Ik ga morgen eens kijken voor een kerstboom, wel kunst, die kan ik 1 januari gewoon lekker in de berging flikkeren + geen naaldenzooi.
Mensen, houd toch eens op over dat carnavalgezeur, de sint is pas net het land uit!
quote:Op donderdag 11 december 2008 22:06 schreef Kekaa het volgende:
Maar dus: Ijsbeelden.
Park weezenlanden, toch?
Als ze er nog zijn tot januari heb ik misschien wel even tijd om erheen te gaan.
Owja... wie weet wat die lichtstralen zijn 's avonds/snachts.
Er zijn er een stuk of 3... geloof ik. En ik zag er vanavond eentje ronddraaien.Ik ga zeker nog naar die ijssculpturen kijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
En geen idee waarvoor die zoeklichten zijn, viel mij ook al op.I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
Ik ben er klaar mee, heb gezegd wat ik wilde en hoop dat niet meer te hoeven doen. Amen en halleluja! Slaap lekker.quote:Op donderdag 11 december 2008 23:22 schreef Misstique het volgende:
Kunnen de haantjes hier es kappen met dat gepik? Sjongejonge zeg, nergens voor nodig.
Ik ben goed bezig hè.quote:Op donderdag 11 december 2008 23:14 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
JJH in het Zwolle-topic!![]()
Hulde!
quote:
Sitethief!!!quote:Op vrijdag 12 december 2008 03:43 schreef Sitethief het volgende:
Zo, wie gaat er Zaterdag allemaal naar het Deltion Cabaret Festival in de buitensoos?
Klinkt leuk, is het niveau een beetje redelijk? En heb je er kaarten voor nodig?quote:Op vrijdag 12 december 2008 03:43 schreef Sitethief het volgende:
Zo, wie gaat er Zaterdag allemaal naar het Deltion Cabaret Festival in de buitensoos?
Als je wel gaat kun je mijn vriend zienquote:Op vrijdag 12 december 2008 03:43 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
Sitethief!!!![]()
Ik ga er niet heen btw...
jouw vriend zien????quote:Op vrijdag 12 december 2008 03:45 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Als je wel gaat kun je mijn vriend zien
Ja, want als je langer in een topic reeks post is je electronische penis veeeeeeeel groter en heb je veeeeeeeeel meer rechten....quote:Op donderdag 11 december 2008 21:35 schreef navvy het volgende:
[..]
Als je het een paar weken wel zou hebben gevolgd zou je door hebben dat de bijdragen van st.babe en zijn schat niet erg stimulerend zijn geweest voor de sfeer in dit topic en posts van fokkers van het eerste uur. Ze zijn welkom maar overdaad schaadt op een gegeven moment en dan mag je een keer een tegenreactie verwachten. Domme principiele geneuzel over pepernoten alleen op 5 dec en kerstboom op kerstavond deden mij het haar niet rechtovereind staan maar ter plekke afsterven. Gelukkig heb ik genoeg konthaar.
Nogmaals, ze zijn welkom maar hun afwezigheid zou ik niet afkeuren.
Gaat iemand nog naar de ijsbeelden?
quote:Op donderdag 11 december 2008 23:23 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik ga zeker nog naar die ijssculpturen kijken..
En geen idee waarvoor die zoeklichten zijn, viel mij ook al op.
quote:Op vrijdag 12 december 2008 10:24 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
zie: Zwolle #55 Waar Uwe Boll als god vereerd wordt
Die had ik gemist.quote:Op vrijdag 12 december 2008 10:24 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
zie: Zwolle #55 Waar Uwe Boll als god vereerd wordt
Kerstavond is zoals elk jaar voor mij en Croli zelf koken. Wat het dit jaar wordt i nog onbekend maar er zal sowieso dood dier aanwezig zijnquote:Op vrijdag 12 december 2008 14:34 schreef Misstique het volgende:
Wat gaan jullie met de kerstdagen doen?.
Persoonlijk vind ik kerst stom, door prive redenen.quote:Op vrijdag 12 december 2008 14:34 schreef Misstique het volgende:
kappen met die opmerkingen, laatste waarschuwingquote:Op vrijdag 12 december 2008 18:30 schreef Misstique het volgende:
Ik heb nog wel een busje pepperspray voor je hoor..
voordat je slaande ruzie met Croli krijgt: Ik heb niks gezienquote:
Ik denk 1e kerstdag gourmettten bij mijn moeder en stiefpa, samen met mijn broertje + aanhang.quote:Op vrijdag 12 december 2008 14:34 schreef Misstique het volgende:
Sorry, er zijn momenteel geen vacatures.quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:43 schreef rudedeltadude het volgende:
Ik wil de posts van Misstique kunnen editen
goh... jammerquote:Op vrijdag 12 december 2008 23:47 schreef Misstique het volgende:
[..]
Sorry, er zijn momenteel geen vacatures..
Jij bent een voorbeeld voor het hele forum inderdaad.quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:11 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
goh... jammer
en al waren er vacatures, dan was het vast geen probleem werd ik mod
zo'n voorbeeldige usert
de waarom toch wel?quote:Op zaterdag 13 december 2008 04:24 schreef JJH het volgende:
[..]
Jij bent een voorbeeld voor het hele forum inderdaad.![]()
Het enige dat vaststaat met kerst is dat we tweede kerstdag met de hele meute gaan eten. Wie, wat, hoe, wanneer, waarmee en waarom is nog niet bekend.
Ja ik las het inderdaad, vrij schandalig.quote:Op zaterdag 13 december 2008 12:15 schreef rudedeltadude het volgende:
Zo.... Dit is lekker...
Politiekorpsen dumpen daklozen in Zwolle.
Niet alleen kampeerliefhebbers hebben iets aan een auto met veel laadruimte.... mensen die van kinderlijkjes houden hebben er ook wat aanquote:Op zaterdag 13 december 2008 13:55 schreef ghizzer het volgende:
swolly, gefeli met de italiaan. kan in ieder geval een boel meuk achterin voor het geval je van camperen houdt.!
quote:Op zaterdag 13 december 2008 15:59 schreef beelz het volgende:
[..]
Niet alleen kampeerliefhebbers hebben iets aan een auto met veel laadruimte.... mensen die van kinderlijkjes houden hebben er ook wat aan
Het is dat ik geen schoonmoeder heb...quote:Op zaterdag 13 december 2008 17:29 schreef JJH het volgende:
[..]
![]()
Gelukkig lijkt het nu niet of je van kinderlijkjes houd.
Die passen trouwens ook wel achter in een coupeetje, hier heb je meer aan voor volwassen lijken.
Als je co-ouderschap hebt dan heb je recht op diverse aftrekposten etc. etc. Kinderopvangtoeslag, kinderbijslag noem maar op. Als je dat met terugwerkende kracht over 2006 en 2007 in 1x terug krijgt wordt je daar best vrolijk van!! De helft al bijna weer uitgegeven.............laminaat, nieuwe bank, te dure kleding voor de kids (ik zeg laarzen van 160 euro voor een smurf van amper 4). Nu nog een vakantie plannen en tis weer leuk geweest dit jaar. Alhoewel ik over 2008 ook nog met terugwerkende kracht geld terug krijg maar dat zal begin volgend jaar zijn.quote:Op zondag 14 december 2008 12:27 schreef annoylikethewind het volgende:
Navvy, kun je mooi even een gedeelte aan je arme buuf doneren: die moet nog het één en het ander aan de belastingdienst geven 'omdat ze teveel verdiend heeft'
Maar fijn zeg. Mooie eindejaarsbonusEn ja: hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
Ik gebruik de fiets echt zeer zelden nog maar. Zwolle is op heuvels gebouwd en dat fietst niet prettig.quote:Op maandag 15 december 2008 12:40 schreef Richfield het volgende:
Had je nu toch maar die auto genomen
en hoe is het afgelopen?quote:Op woensdag 17 december 2008 16:13 schreef Kekaa het volgende:
Ik vond het al zo stil hier....
Mensen, duim even voor me. Heb om 17.15 een sollicitatiegesprek. Ben zoooooooooooooo zenuwachtig.
malafide keurmeester als hij hem goedkeurt met rotte remleidingenquote:Op woensdag 17 december 2008 23:03 schreef swollywood het volgende:
Nu maar hopen dat je morgen te horen krijgt dat jij het geworden bent.
Gisteren zou de auto die ik zou kopen APK gekeurd worden. Is ie afgekeurd bij een steekproef door de RDW.
o.a. de koplamp links moet vervangen, remleiding linksvoor en 2 remslangen voor.
En ik kreeg vanavond een telefoontje dat ze alle geconstateerde gebreken vandaag verholpen hebben en dat ie morgen opnieuw gekeurd gaat worden.![]()
Ben ik ff blij dat ik afgesproken heb dat ik hem incl. nieuwe APK zou kopen.![]()
Als het goed is kan ik dus morgenmiddag mijn auto ophalen.
wat heb je nu weer gedaanquote:Op donderdag 18 december 2008 07:29 schreef stbabylon het volgende:
Test
edit: Ah, alleen op de FP gebanned, gelukkig
nou suk6 dan maarquote:Op woensdag 17 december 2008 21:30 schreef Kekaa het volgende:
Pffffffff hahaha, ben nog zenuwachtig. Gelukkig nu wel minder. Nu voor morgen, want dan wordt ik gebeld.
Het was trouwens voor ambulant jongerenwerk in Stadshagen.
Gesprek ging wel redelijk volgens mij. Zei wel een aantal goede dingen had ik het idee, maar af en toe wist ik ook geen antwoord.
Er waren nog twee andere kandidaten.
Afwachten dus maar....
Niet geworden.quote:
Nou volgende keer beter dan maarquote:Op donderdag 18 december 2008 14:25 schreef Kekaa het volgende:
[..]
Niet geworden.
In vergelijking met de andere kandidaten heb ik te weinig ervaring.
Verder was het een goed gesprek en vonden ze het fijn dat ik me kwetsbaar durfde op te stellen (eerlijk zeggen als ik het antwoord op een vraag niet wist).
En dat klopt ook wel, aangezien ik nog op school zit, en de andere twee al niet meer.
Voor het laatst vorig jaar.quote:Op zaterdag 20 december 2008 12:58 schreef annoylikethewind het volgende:
Zeg heeft iemand donderdag die coca-cola truck gezien?
Nope maandag.quote:Op maandag 22 december 2008 14:58 schreef stbabylon het volgende:
Is het al weekend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |