en hoe is het afgelopen?quote:Op woensdag 17 december 2008 16:13 schreef Kekaa het volgende:
Ik vond het al zo stil hier....
Mensen, duim even voor me. Heb om 17.15 een sollicitatiegesprek. Ben zoooooooooooooo zenuwachtig.
malafide keurmeester als hij hem goedkeurt met rotte remleidingenquote:Op woensdag 17 december 2008 23:03 schreef swollywood het volgende:
Nu maar hopen dat je morgen te horen krijgt dat jij het geworden bent.
Gisteren zou de auto die ik zou kopen APK gekeurd worden. Is ie afgekeurd bij een steekproef door de RDW.
o.a. de koplamp links moet vervangen, remleiding linksvoor en 2 remslangen voor.
En ik kreeg vanavond een telefoontje dat ze alle geconstateerde gebreken vandaag verholpen hebben en dat ie morgen opnieuw gekeurd gaat worden.![]()
Ben ik ff blij dat ik afgesproken heb dat ik hem incl. nieuwe APK zou kopen.![]()
Als het goed is kan ik dus morgenmiddag mijn auto ophalen.
wat heb je nu weer gedaanquote:Op donderdag 18 december 2008 07:29 schreef stbabylon het volgende:
Test
edit: Ah, alleen op de FP gebanned, gelukkig
nou suk6 dan maarquote:Op woensdag 17 december 2008 21:30 schreef Kekaa het volgende:
Pffffffff hahaha, ben nog zenuwachtig. Gelukkig nu wel minder. Nu voor morgen, want dan wordt ik gebeld.
Het was trouwens voor ambulant jongerenwerk in Stadshagen.
Gesprek ging wel redelijk volgens mij. Zei wel een aantal goede dingen had ik het idee, maar af en toe wist ik ook geen antwoord.
Er waren nog twee andere kandidaten.
Afwachten dus maar....
Niet geworden.quote:
Nou volgende keer beter dan maarquote:Op donderdag 18 december 2008 14:25 schreef Kekaa het volgende:
[..]
Niet geworden.
In vergelijking met de andere kandidaten heb ik te weinig ervaring.
Verder was het een goed gesprek en vonden ze het fijn dat ik me kwetsbaar durfde op te stellen (eerlijk zeggen als ik het antwoord op een vraag niet wist).
En dat klopt ook wel, aangezien ik nog op school zit, en de andere twee al niet meer.
Voor het laatst vorig jaar.quote:Op zaterdag 20 december 2008 12:58 schreef annoylikethewind het volgende:
Zeg heeft iemand donderdag die coca-cola truck gezien?
Nope maandag.quote:Op maandag 22 december 2008 14:58 schreef stbabylon het volgende:
Is het al weekend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |