Of ze gaan gewoon door zoals ze altijd dedenquote:Op dinsdag 2 december 2008 23:26 schreef beelz het volgende:
[..]
Nee dat is een zachte aanpak en zachte heelmeesters maken stinkende wonden. Dat soort figuren (en de afkomst doet er echt totaal niet toe) heeft dit vast vaker gedaan bij andere mensen die niets deden. Daarom dachten de snotapen dat ze het bij mij ook wel konden doen... de volgende keer dat ze zoiets willen flikken denken ze wel 2 keer na.
Heb je überhaupt we gelezen wat ik heb geschreven? Die berberaap deelde de eerste klap uit, ik verdedigde me alleenquote:Op woensdag 3 december 2008 09:26 schreef Richfield het volgende:
Ik zie niet in waarom een mondelinge belediging een fysiek respons moet hebben.
Pff hippie... alles aangrijpen om maar geen klappen uit te hoeven delen.quote:Op woensdag 3 december 2008 07:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Of ze gaan gewoon door zoals ze altijd deden
Of ze pakken een extra zwak iemand om hun aangetaste eergevoel af te reageren
Kan namelijk ook.
Ik zou het niet weten, ik heb nog nooit een tik uitgedeelt (of ontvangen). Blijkbaar kan dat dus ook.quote:Op woensdag 3 december 2008 10:52 schreef beelz het volgende:
[..]
Pff hippie... alles aangrijpen om maar geen klappen uit te hoeven delen.
Er is niets mis met af en toe een tik uitdelen
Je moet er wat voor over hebben je dochter wat traditie mee te geven...........mag ze al pepernoten of is het nog een dag te vroeg?quote:Op donderdag 4 december 2008 14:34 schreef Richfield het volgende:
ik rij voor de vierde keer vandaag over de ijssel om mijn kleine meid op te halen voor sinterklaas op de zaak
zuurpruimquote:Op donderdag 4 december 2008 22:46 schreef navvy het volgende:
[..]
Je moet er wat voor over hebben je dochter wat traditie mee te geven...........mag ze al pepernoten of is het nog een dag te vroeg?
Wat leuk!! Moet dr nog veel aan gebeuren??quote:Op vrijdag 5 december 2008 11:07 schreef Richfield het volgende:
Na het weekend de sleutels ophalen van ons nieuwe huis!
Neuh, alleen de babykamer en Naomi's kamer vervenquote:Op vrijdag 5 december 2008 11:34 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
Wat leuk!! Moet dr nog veel aan gebeuren??
Gefeliciteerd!! Beetje leuke buurt enzo ook?quote:Op vrijdag 5 december 2008 11:07 schreef Richfield het volgende:
Na het weekend de sleutels ophalen van ons nieuwe huis!
Dat dus.quote:Op vrijdag 5 december 2008 10:54 schreef kaatjejannie het volgende:
Ik moet er heel eerlijk gezegd ook niet aan denken om regelmatig ( 9 tot 17) te werken. Ik zou het uitslapen zo ontzettend gaan missen...
maar op zaterdag zo enorm vroeg mijn bed uit kan ik niet aan wennen.......quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:43 schreef JJH het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!! Beetje leuke buurt enzo ook?
[..]
Dat dus.
Vind het heerlijk om zo af en toe eens uit te slapen op dinsdagochtend ofzo.
Stins lijkt me wel leuk voor een jong gezinquote:Op vrijdag 5 december 2008 23:43 schreef JJH het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!! Beetje leuke buurt enzo ook?
Viel best mee vandaag!quote:Op zaterdag 6 december 2008 18:05 schreef kaatjejannie het volgende:
Jeetje wat was het druk in de stad.
Mag van mij affakkelen...quote:Op maandag 8 december 2008 22:16 schreef Droplollie het volgende:
De kerstboom staat ook weer in het centrum, begint al aardig wat sfeer te komen.
Jasper is al reeds geruime tijd geen maagd meerquote:Op dinsdag 9 december 2008 07:49 schreef kaatjejannie het volgende:
net zoiets als dat pepernoten geneuzel dus?
Jij neukt ook pas op de huwelijksnacht????
quote:Op dinsdag 9 december 2008 06:58 schreef stbabylon het volgende:
Veel te vroeg. Kerstboom behoor je op kerstavond op te tuigen, dan heb je met kerst nog iets bijzonders, nu ben je er al helemaal aan gewend op 25 december.
quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:18 schreef beelz het volgende:
[..]
Pff wat ben jij een enorme zeikerd zeg
Carnaval is voor katholieken, Zwolle is gereformeerd. conclusie: carnaval hoort hier niet thuisquote:Op dinsdag 9 december 2008 11:22 schreef stbabylon het volgende:
Ik ga een dag carnaval vieren... /shivver
Ik denk dat de katholieken in Zwolle het daar niet helemaal mee eens zijn. Zowel de Grote Kerk en de Kerk aan de Peperbus zijn gestart als Katholieke kerken. En ook de kerk waar nu de V&D staat was Katholiek.quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:37 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Carnaval is voor katholieken, Zwolle is gereformeerd. conclusie: carnaval hoort hier niet thuis
Ze zijn gestart als katholike kerken, maar toen waren we er flauw van en kwam de beeldenstorm. Als ik ooit eens naar een carnavalsfeest ga dan is het met een volautomatisch aanvals geweer. bah carnavalquote:Op dinsdag 9 december 2008 11:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik denk dat de katholieken in Zwolle het daar niet helemaal mee eens zijn. Zowel de Grote Kerk en de Kerk aan de Peperbus zijn gestart als Katholieke kerken. En ook de kerk waar nu de V&D staat was Katholiek.
En ik ga niet hypocriet doen, carnaval is heel veel zuipen in een gek pakje. Heeft sowieso niks te maken met de Katholieke gedachte er achter.
Want in het zuiden gaat het niet voornamelijk om het zuipen..quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:12 schreef kaatjejannie het volgende:
maar dan doe je dus niet aan carnaval, dan doe je aan zuipen. Als je nou echt carnaval wil doen moet je naar het zuiden.
dat ligt er maar aan waar je het viert natuurlijkquote:Op dinsdag 9 december 2008 12:11 schreef Radobe het volgende:
Carnaval... tsssk!Dat is zo'n suf feestje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |