Nope dat zijn feestjes waar ik niet kom wegens het gebrek aan punk en metalquote:Op zondag 30 november 2008 07:11 schreef JJH het volgende:
Mogguh Zwolle!
Iemand nog Lipgloss bezocht? Schijnt best een leuk feestje te zijn geweest, heb er zelf verder weinig van meegekregen.
Werd daar niet echt gedraaid nee.quote:Op zondag 30 november 2008 12:47 schreef beelz het volgende:
[..]
Nope dat zijn feestjes waar ik niet kom wegens het gebrek aan punk en metal
Gisteren de hele avond Munchkin Booty gespeeld, dit is echt de beste Munchkin ooit.
De dagen duren toch even lang?quote:Op maandag 1 december 2008 10:13 schreef stbabylon het volgende:
Best wel ja..![]()
En toch vind ik maandag minder rottig dan dinsdag. Maandag is tenminste een beetje rap voorbij over het algemeen. Dinsdag zit nog steeds in het begin van de week en die heeft dat niet.
Dat is helemaal correctquote:Op maandag 1 december 2008 13:18 schreef stbabylon het volgende:
Technisch gezien wel ja. Maar mijn tijdsbelevenis is op maandag anders dan op dinsdag
We gaan er geen hoofdpijn topic van maken... daarvoor moet je WFLquote:Op maandag 1 december 2008 13:43 schreef stbabylon het volgende:
En, mits je in het vliegtuig stapt, kunnen dagen korter of langer zijn. En dan heb ik het niet over tijdzones.
Ik zeg ook niet dat je er niet schoner van zou worden, ik vind zweten gewoon niet prettig, doe mij maar kouquote:Op maandag 1 december 2008 10:59 schreef stbabylon het volgende:
Naakt, met daarna een bad/douche. Alle troep je lichaam uit. Na een bezoek aan de sauna ben je schoner dan je met een douche ooit zou kunnen bereiken
pak je buks!quote:Op maandag 1 december 2008 13:53 schreef JJH het volgende:
Er hangen twee mannen in een bakje voor m'n raam en het ziet eruit alsof ik door een wasstraat ga met m'n flat!
Al geprobeerd?quote:Op maandag 1 december 2008 13:59 schreef JJH het volgende:
Heb ik niet, kan niet meer dan zwaaien met een koekenpan en daar zullen ze niet echt bang van worden denk ik zo.
* JJH Geeft Kekaa enthousiast een schop onder de kont.quote:Op maandag 1 december 2008 14:28 schreef Kekaa het volgende:
[..]
Al geprobeerd?
Iemand trouwens een stukje motivatie voor mij over?
Na een halve dag werken heb ik totaaaaaaal geen motivatie meer voor schooldingen.
quote:Op maandag 1 december 2008 14:28 schreef Kekaa het volgende:
[..]
Al geprobeerd?
Na een halve dag werken heb ik totaaaaaaal geen motivatie meer voor schooldingen.
Al mijn motivatie gaat in WoW zitten. En dat heb ik dan weer nodig om overdag de dag door te komen (dat en morgen de sauna).quote:Op maandag 1 december 2008 14:28 schreef Kekaa het volgende:
[..]
Al geprobeerd?
Thanx. Toch maar bezig met conflicthantering dan....quote:Op maandag 1 december 2008 14:32 schreef JJH het volgende:
[..]
* JJH Geeft Kekaa enthousiast een schop onder de kont.
Aan't werk!!!![]()
JJH heeft voor het eerst kennisgemaakt met het begrip glazenwassers.
Hier de ervaring dat je dan erg lang kan wachten.....quote:Op maandag 1 december 2008 15:02 schreef Kekaa het volgende:
[..]
en wachten totdat DeltaWonen me belt.
Wat doe je dan?quote:Op maandag 1 december 2008 15:09 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
Hier de ervaring dat je dan erg lang kan wachten.....
Als ik moet werken gaan bijna alle dagen snel voorbij, behalve de weekenddagen. Dan is het een stuk rustiger en verveel ik me te pletter. Nog geen computers daar dus meestal maar een krantje oid mee, dan heb ik nog iets te doen....
Gehandicaptenzorg. 't Weekend slapen ze allemaal uit, maar moet dr toch iemand aanwezig zijn vanaf 7 uur. Want dan gaat de nachtdienst naar huis.quote:
Mja...quote:Op maandag 1 december 2008 15:09 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
Hier de ervaring dat je dan erg lang kan wachten.....
Hoe staat het met het klussen? Lezen we binnenkort over een ingestorte woning in de peperbus?quote:Op maandag 1 december 2008 17:45 schreef Radobe het volgende:
hoi Zwolle, klusmus meldt zich
toch niet bij de Frion hequote:Op maandag 1 december 2008 16:04 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
Gehandicaptenzorg. 't Weekend slapen ze allemaal uit, maar moet dr toch iemand aanwezig zijn vanaf 7 uur. Want dan gaat de nachtdienst naar huis.
quote:Op dinsdag 2 december 2008 14:04 schreef Richfield het volgende:
Deventer ziet er niet uit onder de wolken
Wat doen glazenwassers op een grasveldje? Of is het een grasveld met ramen eromheen ofzo?quote:Op dinsdag 2 december 2008 12:59 schreef JJH het volgende:
Die glazenwassers van gister zijn nu achter bezig, op het grasveldje. Ze stonden net vast met hun busje.![]()
Weer mooi weer trouwens vandaag, wat is Zwolle toch mooi in de zon.
Ik heb ook ramen aan de achterkant, en daar ligt geen straat, maar grasveld.quote:Op dinsdag 2 december 2008 14:59 schreef beelz het volgende:
[..]
Wat doen glazenwassers op een grasveldje? Of is het een grasveld met ramen eromheen ofzo?
Anyway... Zwolle is ook weer 2 gewonde medelanders rijker
Nee ik ben niet gewond, die 2 rifratten die me aanvielen welquote:Op dinsdag 2 december 2008 15:02 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb ook ramen aan de achterkant, en daar ligt geen straat, maar grasveld.
Wie zijn er dan gewond? jij en....?
Aaah arme beestjes.quote:Op dinsdag 2 december 2008 15:06 schreef beelz het volgende:
[..]
Nee ik ben niet gewond, die 2 rifratten die me aanvielen wel
Daar kan ik het dan wel heel stiekem een heel klein beetje mee eens zijn....quote:Op dinsdag 2 december 2008 15:15 schreef Richfield het volgende:
[..]
Klopt, niets is mooier dan Arnhem
jeej een (stiekeme) medestanderquote:Op dinsdag 2 december 2008 15:22 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
Daar kan ik het dan wel heel stiekem een heel klein beetje mee eens zijn....
Waarom vielen ze je aan dan? Had je ze aangekeken?quote:Op dinsdag 2 december 2008 15:06 schreef beelz het volgende:
[..]
Nee ik ben niet gewond, die 2 rifratten die me aanvielen wel
Ik haalde ze in met de fiets en dat konden ze niet hebben. Stonden ze achter me bij stoplicht mijn fiets te beledigen (omfg nee niet mijn fiets beledigen je gaat te ver jeweettochquote:Op dinsdag 2 december 2008 18:23 schreef swollywood het volgende:
[..]
Waarom vielen ze je aan dan? Had je ze aangekeken?
Al onze trainingen met winkelmandjes ontwijken en alfa hebben toch hun vruchten afgeworpen!quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:49 schreef beelz het volgende:
[..]
En je weet dat het een vorm van oorlogsverklaring is als je hun familie beledigt dus toen kwam er een klap richting mijn kop die iik mooi wist te ontwijken
laat dat soort pubers lekker in hun eigen sop gaarkokenquote:Op dinsdag 2 december 2008 21:49 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik haalde ze in met de fiets en dat konden ze niet hebben. Stonden ze achter me bij stoplicht mijn fiets te beledigen (omfg nee niet mijn fiets beledigen je gaat te ver jeweettoch)
Zegt ineens die ene bontkraag "Whallah wat kost die fiets? 30 euro?"
Dus ik ben die berberaap behoorlijk zat en besluit om maar even antwoord te geven "Mwah wel wat meer dan 30 euro hoor, dat kan je vader van zijn vuilnismannensalaris niet betalen"
En je weet dat het een vorm van oorlogsverklaring is als je hun familie beledigt dus toen kwam er een klap richting mijn kop die iik mooi wist te ontwijken en daarop volgde een palmstrike richting zijn slaap
Nummertje 2 was een extraatje
Of je bewerkt ze met winkelmandjes, de Rudolf Steiner aanpak is een beetje struisvogelpolitiek.quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:55 schreef Richfield het volgende:
[..]
laat dat soort pubers lekker in hun eigen sop gaarkoken
Nee dat is een zachte aanpak en zachte heelmeesters maken stinkende wonden. Dat soort figuren (en de afkomst doet er echt totaal niet toe) heeft dit vast vaker gedaan bij andere mensen die niets deden. Daarom dachten de snotapen dat ze het bij mij ook wel konden doen... de volgende keer dat ze zoiets willen flikken denken ze wel 2 keer na.quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:55 schreef Richfield het volgende:
[..]
laat dat soort pubers lekker in hun eigen sop gaarkoken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |