Kerstavond is zoals elk jaar voor mij en Croli zelf koken. Wat het dit jaar wordt i nog onbekend maar er zal sowieso dood dier aanwezig zijnquote:Op vrijdag 12 december 2008 14:34 schreef Misstique het volgende:
Wat gaan jullie met de kerstdagen doen?.
Persoonlijk vind ik kerst stom, door prive redenen.quote:Op vrijdag 12 december 2008 14:34 schreef Misstique het volgende:
kappen met die opmerkingen, laatste waarschuwingquote:Op vrijdag 12 december 2008 18:30 schreef Misstique het volgende:
Ik heb nog wel een busje pepperspray voor je hoor..
voordat je slaande ruzie met Croli krijgt: Ik heb niks gezienquote:
Ik denk 1e kerstdag gourmettten bij mijn moeder en stiefpa, samen met mijn broertje + aanhang.quote:Op vrijdag 12 december 2008 14:34 schreef Misstique het volgende:
Sorry, er zijn momenteel geen vacatures.quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:43 schreef rudedeltadude het volgende:
Ik wil de posts van Misstique kunnen editen
goh... jammerquote:Op vrijdag 12 december 2008 23:47 schreef Misstique het volgende:
[..]
Sorry, er zijn momenteel geen vacatures..
Jij bent een voorbeeld voor het hele forum inderdaad.quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:11 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
goh... jammer
en al waren er vacatures, dan was het vast geen probleem werd ik mod
zo'n voorbeeldige usert
de waarom toch wel?quote:Op zaterdag 13 december 2008 04:24 schreef JJH het volgende:
[..]
Jij bent een voorbeeld voor het hele forum inderdaad.![]()
Het enige dat vaststaat met kerst is dat we tweede kerstdag met de hele meute gaan eten. Wie, wat, hoe, wanneer, waarmee en waarom is nog niet bekend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |