Omdat je dan allemaal van dit soort slechte grappen gaat maken.quote:Op donderdag 27 november 2008 16:32 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Waarom zou dat slecht zijn voor mijn niveau?
niet kijken niet kijken niet op het werk ...ohh god here it come'squote:Op donderdag 27 november 2008 16:34 schreef GilaMonyet het volgende:
Gewoon om dit topic beter te maken
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 27 november 2008 16:34 schreef GilaMonyet het volgende:
Gewoon om dit topic beter te maken
[ afbeelding ]
byebye matequote:Op donderdag 27 november 2008 16:30 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Mensen, ik ga er vandoor
Moozzie, let op he.
jongen wat kom je hier doen ? als je het gaat verzieken voor iedereen kan je beter weg gaan , of doe gewoon gezellig mee of fak offquote:Op donderdag 27 november 2008 16:35 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
Omdat je dan allemaal van dit soort slechte grappen gaat maken.
Yepquote:Op donderdag 27 november 2008 16:35 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
je blijft er naar kijken
snelle hoi terugquote:Op donderdag 27 november 2008 16:37 schreef draculettetje het volgende:
hier ook nog even snel hoi zeggen
eigenlijk moet ik nu echt uit bed
Maar hoe weet jij hoe hoog of laag mijn niveau is? Misschien is mijn niveau wel zeer laag en was die grap voor mijn doen juist wel hoog?quote:Op donderdag 27 november 2008 16:35 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
Omdat je dan allemaal van dit soort slechte grappen gaat maken.
mijn niveau is zo hoog dat het niet te wegen is gekquote:Op donderdag 27 november 2008 16:38 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Maar hoe weet jij hoe hoog of laag mijn niveau is? Misschien is mijn niveau wel zeer laag en was die grap voor mijn doen juist wel hoog?
Mijn niveau is zo laag dat het bij andere heel hoog isquote:Op donderdag 27 november 2008 16:38 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Maar hoe weet jij hoe hoog of laag mijn niveau is? Misschien is mijn niveau wel zeer laag en was die grap voor mijn doen juist wel hoog?
quote:Op donderdag 27 november 2008 16:37 schreef Doezelhaar het volgende:
Relax. Ik wil best gezellig mee doen maar opeens kreeg ik een lading shit over me heen gegooit van een ieder. Het leek bijna op een incestieus kliekje..
Ja maar je niveau zou, als je een laag niveau hebt, sneller omhoog kunnen gaan en grotere hoogte kunnen bereiken bij het niet kijken van die film. Misschien zit je niveau wel onder dat van gone in 60 sec. Wie het weet.... mag het zeggen.quote:Op donderdag 27 november 2008 16:38 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
woooow echt ? zeg wallibial ofsoquote:Op donderdag 27 november 2008 16:40 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Mijn niveau is zo laag dat het bij andere heel hoog is
We zijn ook een incestieus kliekje. Gezellig meedoen? Helemaal goed! Maar als jij dan hier iemand zomaar gaat lopen bashen, moet je niet raar opkijken als je die shit weer terug in je gezicht krijgt.quote:Op donderdag 27 november 2008 16:37 schreef Doezelhaar het volgende:
Relax. Ik wil best gezellig mee doen maar opeens kreeg ik een lading shit over me heen gegooit van een ieder. Het leek bijna op een incestieus kliekje..
met of zonder zweedse chicks ?quote:Op donderdag 27 november 2008 16:41 schreef crazy987 het volgende:
godverdegodver
weer wachten op mn bus
Ik heb haar niet echt een slet genoemd naar mijn weten. Dat is wat men er van probeerde te maken. Dat was dan aardig gelukt.quote:Op donderdag 27 november 2008 16:40 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
je mag gezellig meedoen. maar iemand een slet noemen is meestal niet de beste manier om vrienden te maken
met natuurlijkquote:
Jukkie.quote:Op donderdag 27 november 2008 16:41 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
We zijn ook een incestieus kliekje. Gezellig meedoen? Helemaal goed! Maar als jij dan hier iemand zomaar gaat lopen bashen, moet je niet raar opkijken als je die shit weer terug in je gezicht krijgt.
de paal in de busquote:Op donderdag 27 november 2008 16:42 schreef crazy987 het volgende:
[..]
met natuurlijk
die willen allemaal aan mijn grote paal zitten he
You reap what you sow!quote:Op donderdag 27 november 2008 16:41 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
We zijn ook een incestieus kliekje. Gezellig meedoen? Helemaal goed! Maar als jij dan hier iemand zomaar gaat lopen bashen, moet je niet raar opkijken als je die shit weer terug in je gezicht krijgt.
Ik heb ook niet gezegd, dat jij zei dat ik een laag niveau had. Echter lijk jij in je post te zeggen dat ik niet naar die film zou moeten kijken, omdat 'ie mijn niveau omlaag trekt, waarbij jij dus impliceert dat mijn niveau hoger is dan die film. En dat kan dus een verkeerde aanname zijn. Ik geef dus aan dat mijn niveau misschien juist lager is en dat die film mij helpt om mijn niveau naar een hoger niveau te tillen. Mocht mijn niveau lager zijn, dan heb ik zeker baat bij het kijken naar die film. Grote stapjes of kleine stapjes omhoog...omhoog is omhoogquote:Op donderdag 27 november 2008 16:40 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
Ja maar je niveau zou, als je een laag niveau hebt, sneller omhoog kunnen gaan en grotere hoogte kunnen bereiken bij het niet kijken van die film. Misschien zit je niveau wel onder dat van gone in 60 sec. Wie het weet.... mag het zeggen.
Ok, maar heb nooit gezegd dat je een laag niveau hebt. Remember that.
je mag ze hebben als ik klaar benquote:Op donderdag 27 november 2008 16:44 schreef Runx het volgende:
[..]
de paal in de bus![]()
rijd die bus heel toevallig ook langs Enschede ?
Succes dr'meequote:Op donderdag 27 november 2008 16:43 schreef Doezelhaar het volgende:
Anyways. Vergadertijd!
nee ik hoef geen afgroefelde chicksquote:Op donderdag 27 november 2008 16:45 schreef crazy987 het volgende:
[..]
je mag ze hebben als ik klaar ben
soms welquote:Op donderdag 27 november 2008 16:46 schreef Runx het volgende:
[..]
nee ik hoef geen afgroefelde chicks, zijn geen wegwerp camera's
![]()
met bier ?quote:Op donderdag 27 november 2008 16:47 schreef crazy987 het volgende:
deze zitten allemaal in m`n bus op m`n paal te wachten
[ afbeelding ]
Adoe, deze indo is intellectueelquote:Op donderdag 27 november 2008 16:44 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Ik heb ook niet gezegd, dat jij zei dat ik een laag niveau had. Echter lijk jij in je post te zeggen dat ik niet naar die film zou moeten kijken, omdat 'ie mijn niveau omlaag trekt, waarbij jij dus impliceert dat mijn niveau hoger is dan die film. En dat kan dus een verkeerde aanname zijn. Ik geef dus aan dat mijn niveau misschien juist lager is en dat die film mij helpt om mijn niveau naar een hoger niveau te tillen. Mocht mijn niveau lager zijn, dan heb ik zeker baat bij het kijken naar die film. Grote stapjes of kleine stapjes omhoog...omhoog is omhoog
nee je zei dat je het verwachte dat ze door ons allemaal uitgewoond werd... dat is hetzelfde vriend!quote:Op donderdag 27 november 2008 16:42 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
Ik heb haar niet echt een slet genoemd naar mijn weten. Dat is wat men er van probeerde te maken. Dat was dan aardig gelukt.
yup, t bier staat al klaarquote:Op donderdag 27 november 2008 16:47 schreef Runx het volgende:
[..]
met bier ?![]()
nee eerst wat eten en dan pas bier
quote:Op donderdag 27 november 2008 16:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
![]()
![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
naiiis , is die bus er al ? of zorg jij voor het drankquote:
quote:Op donderdag 27 november 2008 16:51 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik weet even niet goed wat ik moet zeggen...
Doeeiquote:Op donderdag 27 november 2008 16:53 schreef Runx het volgende:
Mensen ik ga ook afscheid nemen
mensen die nog moeten werken werkze nog
en een hele fijne avond gewenst
take care, see u , love u all![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Laterz Runx en Crazy#zoveel :wquote:Op donderdag 27 november 2008 16:53 schreef Runx het volgende:
Mensen ik ga ook afscheid nemen
mensen die nog moeten werken werkze nog
en een hele fijne avond gewenst
take care, see u , love u all![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Laterz aapquote:Op donderdag 27 november 2008 16:56 schreef GilaMonyet het volgende:
Nog 5 minuten dan ben ik ook weg en dan hoef ik nog maar 1 dag te werken..
Dan maandje vrij(te minste soort van)
here u goquote:
Minder..quote:
Hij speelt gewoon normala ze gitaarquote:
krijg je het weer, dat gebeurt als pasen en de kerst op één dag valtquote:Op donderdag 27 november 2008 16:52 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Niks mis met die versie van Layla hoor Sm0keZ!
Oooooit gaat WL hem misschien ook wel waarderen, wanneer 'ie zn "wilde haren" kwijt is
ik hoop voor 200 eu ipv 20quote:Op donderdag 27 november 2008 16:58 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Minder..
Btw Barra... het is misschien zo dat alles kan verkopen voor 20eu..
Dus dan kan je die tas niet kopen, maar er zijn er best aardig wat in de winkel die ook niet zo duur zijn hoor!
Nog 28 minquote:Op donderdag 27 november 2008 16:57 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Nog 3 minuten tolol!
Tot hoelaat moet jij?
Satriani is ook een baasquote:
idd erg vetquote:Op donderdag 27 november 2008 17:03 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Satriani is ook een baas![]()
Hopelijk komt ie binnenkort weer ff in NL touren.
Wat een koning zeg
daarom ben ik altijd blij met me colbertjequote:Op donderdag 27 november 2008 17:05 schreef Sgele het volgende:
Alweer een nieuw topic?
Het is knap koud trouwens
Tijdens de 1e 2e albums van Metallica kreeg Kirk nog steeds les van Satriani en liet 'ie Joe ook altijd alles eerst beoordelen qua solo's etcquote:Op donderdag 27 november 2008 17:05 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
idd erg vet
ken je deze sm0kez ?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zeker vetquote:Op donderdag 27 november 2008 17:05 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
idd erg vet
ken je deze sm0kez ?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik vindt buckethead supergoed, ken je die ?quote:Op donderdag 27 november 2008 17:09 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Tijdens de 1e 2e albums van Metallica kreeg Kirk nog steeds les van Satriani en liet 'ie Joe ook altijd alles eerst beoordelen qua solo's etc![]()
Steve Vai is trouwens ook errug goed, al is zijn muziek niet echt mijn smaak
nee dat zal idd nooit gebeuren.quote:Op donderdag 27 november 2008 17:11 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Zeker vet
Maar goed, hoeveel Metallica fan ik ook ben, Kirk kan z'n leraar nog niet overtreffen
Steve Vai heeft ook les gehad van Satriani... En ze zeggen dat 'ie de meester overtreftquote:Op donderdag 27 november 2008 17:11 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee dat zal idd nooit gebeuren.
Geen geluid hier helaas, maar zal 'm wel checken wanneer ik thuis benquote:Op donderdag 27 november 2008 17:17 schreef WhiteLightning het volgende:
buckethead maakt ook techno , zit ook in guitar hero
quote:
Hebbie honger dan kind? Wist je dat ik vandaag een slet ben genoemdquote:Op donderdag 27 november 2008 20:00 schreef Aho het volgende:
*.....Kijkt rond*.....![]()
Ziet niemand.........
![]()
Springt een beetje heen en weer en gaat steppen......![]()
btw..
het is nu leeg..tot na 00:00 uur dan komt er pas leven..en na 8-9uur omdat iedereen op zn werk zit tte Fok!en
![]()
![]()
Hoi debbie![]()
hebt gij wat te eten?
Ja mamquote:Op donderdag 27 november 2008 20:00 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Hebbie honger dan kind? Wist je dat ik vandaag een slet ben genoemd
Ja dit persoon denkt blijkbaar dat ik met jullie allemaal het nest in duikquote:Op donderdag 27 november 2008 20:02 schreef Aho het volgende:
[..]
Ja mam![]()
een slet![]()
wie wilde er dood vandaag![]()
die 1e vraag is dat een retorische vraagquote:Op donderdag 27 november 2008 20:02 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja dit persoon denkt blijkbaar dat ik met jullie allemaal het nest in duikso sad.
ja toch?
Heb je geen eten? of ben je niet thuis?
quote:Op donderdag 27 november 2008 20:06 schreef Aho het volgende:
[..]
die 1e vraag is dat een retorische vraagik ken je eugenlijk nie he
![]()
![]()
eten zit nu op school..avondstudie..nou ja studeren
en jij btw verveling of..?
ja zeker tis dat ikquote:Op donderdag 27 november 2008 20:19 schreef debbie_19 het volgende:
[..]neej je kent me niet en heb ik al advances gemaakt?
dat doen sletten maakt niet uit of ze iemand kennen
Ik ben net thuis en ik en lui
quote:Op donderdag 27 november 2008 20:28 schreef Aho het volgende:
[..]
ja zeker tis dat ikje constant wegduwde
..ik dacht al wat is dat een agressief ding
en ze zag er zo onschuldig uit
![]()
@Gila..hoe lang is dat board btw
laten we dat zo houdenquote:
Het is een all-round beginners boardquote:Op donderdag 27 november 2008 20:44 schreef Aho het volgende:
[..]
laten we dat zo houden![]()
das beter voor mij anywayz![]()
![]()
@Gila
Oke niet dat ik het ga kopen maar uit nieuwsgierigheid wat voor board is het?
freeride? Of all mountain..
tsja ben op zoek naar een relatief goed en goedkope(re)freecarve alpine board
PS3quote:Op donderdag 27 november 2008 21:34 schreef draculettetje het volgende:
weet je hoe moeilijk het is mn mond te houden dat we een ps3 in huis hebben
hij krijgt het pas volgende week
grrrr
quote:Op donderdag 27 november 2008 21:59 schreef Aho het volgende:
aah voor alle mensen die na 00:00 posten..
ga slapen![]()
of je krijgt rimpels/ haaruitval als je nie oppas![]()
neh doe maar waar je zin in hebt
uiteraard abba singstar want dat moestquote:Op donderdag 27 november 2008 22:10 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Draakje welk spel heb je erbij gehaald?
Ah kquote:Op donderdag 27 november 2008 22:16 schreef draculettetje het volgende:
[..]
uiteraard abba singstar want dat moest
little big planet
en er zit gran turismo 5, ratchet & clank, the last guy en super stardust bij
nog meer PS(3) fans hierquote:
LBP = Little Big Planetquote:
ah soquote:
Okeejquote:Op donderdag 27 november 2008 22:28 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ah so
ik ben niet zo goed in afkortingen
ga ook maar mn pootje rust geven en hopen dat ik snel in slaap val!
was me de dag (lees ochtend) wel!
heb jij uberhaupt wel geslapen?quote:Op vrijdag 28 november 2008 06:02 schreef Crazy-p het volgende:
geloof dat dit een best goeie redbull dag gaat worden..
euh neejquote:Op vrijdag 28 november 2008 06:03 schreef draculettetje het volgende:
[..]
heb jij uberhaupt wel geslapen?
ow als we toch aan de choco gaan lust ik dat eigenlijk ook welquote:Op vrijdag 28 november 2008 06:07 schreef Crazy-p het volgende:
doe mij maar een warme chocomelk..
ben nu nog wakker genoeg..
ja eigelijk stond dat niet in het lijstje heh. nou omdat jullie het zijn dan maar weer welquote:Op vrijdag 28 november 2008 06:07 schreef Crazy-p het volgende:
doe mij maar een warme chocomelk..
ben nu nog wakker genoeg..
oeeeeeeeeeeh dank je wel!quote:Op vrijdag 28 november 2008 06:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja eigelijk stond dat niet in het lijstje heh. nou omdat jullie het zijn dan maar weer wel
[ afbeelding ]
ik hoop alleen niet dat jullie echt trek in warme chocomel krijgen, want het ziet er verdomd lekker uit haha
ziet er idd goed uit, dank je WLquote:Op vrijdag 28 november 2008 06:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja eigelijk stond dat niet in het lijstje heh. nou omdat jullie het zijn dan maar weer wel
[ afbeelding ]
ik hoop alleen niet dat jullie echt trek in warme chocomel krijgen, want het ziet er verdomd lekker uit haha
ik blijf nog even lekker in mn bedjequote:Op vrijdag 28 november 2008 06:10 schreef Crazy-p het volgende:
ja.. brb.. ff wc.. haar wassen.. aankleden.. etc
succes en tot later!quote:Op vrijdag 28 november 2008 06:16 schreef WhiteLightning het volgende:
nou ik ga maar richting werk.![]()
tot laters
ik ben al vrij en morgen lekker op vakantie!quote:Op vrijdag 28 november 2008 06:26 schreef Crazy-p het volgende:
ik ben er weer.. gewassen.. aangekleed.. naar de wc geweest.. niet perse in die volgorde.. tanden gepoetst.. en fris voor een nieuwe dag..
niet dat die dag nou zo nieuw is..
maar ja.. nog maar 1 dag werken deze week!
ik slaap idd weinig tot niets.. dus dat moet best lukken..quote:Op vrijdag 28 november 2008 06:28 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik ben al vrij en morgen lekker op vakantie!
maar jij succes met vandaag na een nachtje overslaan, al slaap jij over het algemeen best weinig toch?
goeie smorgen..aan mede spammers die pas om 09:00 beginnenquote:Op vrijdag 28 november 2008 06:28 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik ben al vrij en morgen lekker op vakantie!
maar jij succes met vandaag na een nachtje overslaan, al slaap jij over het algemeen best weinig toch?
heb helaas ook geen vakantie.. heb al 2 jaar geen echte vakantie gehad.. en zit er dit jaar ook niet in..quote:Op vrijdag 28 november 2008 06:32 schreef Aho het volgende:
[..]
goeie smorgen..aan mede spammers die pas om 09:00 beginnen![]()
*begrijpt nu waarom Crazy-+p redbull addict is![]()
..zal ik es langskomen en zorgen dat je slaapt
![]()
(met een knuppel ofzo..of veel sterke drank)![]()
lkkr hoor vakantie..wish i had that
ook goede morgen!quote:Op vrijdag 28 november 2008 06:32 schreef Aho het volgende:
[..]
goeie smorgen..aan mede spammers die pas om 09:00 beginnen![]()
*begrijpt nu waarom Crazy-+p redbull addict is![]()
..zal ik es langskomen en zorgen dat je slaapt
![]()
(met een knuppel ofzo..of veel sterke drank)![]()
lkkr hoor vakantie..wish i had that
da spijtig ja..maar wat versta je onder echte vakantie? voor 4 weken geen reet doen en zuipen alsof je leven eraf hangt?quote:Op vrijdag 28 november 2008 06:33 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
heb helaas ook geen vakantie.. heb al 2 jaar geen echte vakantie gehad.. en zit er dit jaar ook niet in..
ivbm begravenissen en verhuizing enzo..
morgeuhquote:
nou een weekje echt helemaal voor mezelf zou al fijn zijn..quote:Op vrijdag 28 november 2008 06:35 schreef Aho het volgende:
[..]
da spijtig ja..maar wat versta je onder echte vakantie? voor 4 weken geen reet doen en zuipen alsof je leven eraf hangt?of in jouw geval stuiteren als een stuiterbal
![]()
dit is in 3 jaar wel weer voor het eerst echt met vakantie gaan en vind het ook best beetje spannend eigenlijkquote:Op vrijdag 28 november 2008 06:33 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
heb helaas ook geen vakantie.. heb al 2 jaar geen echte vakantie gehad.. en zit er dit jaar ook niet in..
ivbm begravenissen en verhuizing enzo..
ik ken het gevoel..ff soms helemaal alleen zijn is best ontspannendquote:Op vrijdag 28 november 2008 06:36 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
nou een weekje echt helemaal voor mezelf zou al fijn zijn..
en dat is precies wat wij deze aankomende week gaan doen! en dan ook nog lekker in tunesiequote:Op vrijdag 28 november 2008 06:36 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
nou een weekje echt helemaal voor mezelf zou al fijn zijn..
kijk echt op vakantie is al veel langer geleden..quote:Op vrijdag 28 november 2008 06:36 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dit is in 3 jaar wel weer voor het eerst echt met vakantie gaan en vind het ook best beetje spannend eigenlijk
al kan de red bull ook je weer uit slaap houden....quote:Op vrijdag 28 november 2008 06:35 schreef Crazy-p het volgende:
ik wou dat ik ergens beter op sliep.. maar voor als nog niets gevonden.. die hammer zou fijn zijn..
en red bull addict was ik tot voor kort nog niet.. maar ja.. je hebt het soms nodig na een week of nog langere tijd eigenlijk.. weinig tot niet slapen..
ja in het geval van afgelopen nacht ook zeker.. maar anders had ik ook niet meer als 2 uur geslapen.. dus dan maakt het nog niet veel uit..quote:Op vrijdag 28 november 2008 06:37 schreef draculettetje het volgende:
[..]
al kan de red bull ook je weer uit slaap houden....
da's ook weer zoquote:Op vrijdag 28 november 2008 06:38 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ja in het geval van afgelopen nacht ook zeker.. maar anders had ik ook niet meer als 2 uur geslapen.. dus dan maakt het nog niet veel uit..
hoewel je zou denken als ik het zo hoor dat je inmiddels er immuun voor zou zijnquote:
neej.. zoveel redbull drink ik niet.. dit is echt pas iets van de afgelopen weken.. niet eens maanden.. dus dat maakt nog niets uit..quote:Op vrijdag 28 november 2008 06:44 schreef Aho het volgende:
[..]
hoewel je zou denken als ik het zo hoor dat je inmiddels er immuun voor zou zijn
quote:Op vrijdag 28 november 2008 06:45 schreef Crazy-p het volgende:
maar het mag de pret niet drukkenhet is bijna weeeeeeeeeeeeeeeekend!
we hebben een Wquote:
tis goed dat jullie zo positief zijn..maar veels te druk op zo'n vroege ochtendquote:Op vrijdag 28 november 2008 06:49 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
we hebben een Wwe hebben een E
we hebben nog een E
.. We hebben een K
.. we hebben een E
We hebben een N
.. en we hebben een D
..
en wat hebben we dan WEEKEND![]()
![]()
![]()
wil je daarmee stoppenquote:Op vrijdag 28 november 2008 06:53 schreef draculettetje het volgende:
en als ik zondag wakker wordt is het er 21 graden woei!
mogguhquote:Op vrijdag 28 november 2008 06:54 schreef crazy987 het volgende:
mogge iedereen
bijna weekend
lekker stappen in breda, wie gaat er mee
1e rondje op mijn kosten
keequote:Op vrijdag 28 november 2008 06:54 schreef Aho het volgende:
[..]
wil je daarmee stoppen![]()
beetje jaloers maken met je ik ga op vakantie
gaat me deze keer niet lukken helaasquote:Op vrijdag 28 november 2008 06:54 schreef crazy987 het volgende:
mogge iedereen
bijna weekend
lekker stappen in breda, wie gaat er mee
1e rondje op mijn kosten
vrouwen en mensen uit grtdojwquote:Op vrijdag 28 november 2008 06:55 schreef Aho het volgende:
[..]
mogguh![]()
breda is veels te ver weg![]()
neem aan dat het alleen voor voruwen geldt die aanbieding
awwwquote:Op vrijdag 28 november 2008 06:58 schreef draculettetje het volgende:
[..]
gaat me deze keer niet lukken helaas
ghe dank jequote:
nog eentjequote:
quote:Op vrijdag 28 november 2008 06:59 schreef crazy987 het volgende:
[..]
awww
you make me a saaaaaad panda
gaat weer lekker dusquote:Op vrijdag 28 november 2008 07:08 schreef Crazy-p het volgende:
oeh.. daar is die knallende koppijn weer..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |