Omdat je dan allemaal van dit soort slechte grappen gaat maken.quote:Op donderdag 27 november 2008 16:32 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Waarom zou dat slecht zijn voor mijn niveau?
niet kijken niet kijken niet op het werk ...ohh god here it come'squote:Op donderdag 27 november 2008 16:34 schreef GilaMonyet het volgende:
Gewoon om dit topic beter te maken
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 27 november 2008 16:34 schreef GilaMonyet het volgende:
Gewoon om dit topic beter te maken
[ afbeelding ]
byebye matequote:Op donderdag 27 november 2008 16:30 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Mensen, ik ga er vandoor
Moozzie, let op he.
jongen wat kom je hier doen ? als je het gaat verzieken voor iedereen kan je beter weg gaan , of doe gewoon gezellig mee of fak offquote:Op donderdag 27 november 2008 16:35 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
Omdat je dan allemaal van dit soort slechte grappen gaat maken.
Yepquote:Op donderdag 27 november 2008 16:35 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
je blijft er naar kijken
snelle hoi terugquote:Op donderdag 27 november 2008 16:37 schreef draculettetje het volgende:
hier ook nog even snel hoi zeggen
eigenlijk moet ik nu echt uit bed
Maar hoe weet jij hoe hoog of laag mijn niveau is? Misschien is mijn niveau wel zeer laag en was die grap voor mijn doen juist wel hoog?quote:Op donderdag 27 november 2008 16:35 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
Omdat je dan allemaal van dit soort slechte grappen gaat maken.
mijn niveau is zo hoog dat het niet te wegen is gekquote:Op donderdag 27 november 2008 16:38 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Maar hoe weet jij hoe hoog of laag mijn niveau is? Misschien is mijn niveau wel zeer laag en was die grap voor mijn doen juist wel hoog?
Mijn niveau is zo laag dat het bij andere heel hoog isquote:Op donderdag 27 november 2008 16:38 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Maar hoe weet jij hoe hoog of laag mijn niveau is? Misschien is mijn niveau wel zeer laag en was die grap voor mijn doen juist wel hoog?
quote:Op donderdag 27 november 2008 16:37 schreef Doezelhaar het volgende:
Relax. Ik wil best gezellig mee doen maar opeens kreeg ik een lading shit over me heen gegooit van een ieder. Het leek bijna op een incestieus kliekje..
Ja maar je niveau zou, als je een laag niveau hebt, sneller omhoog kunnen gaan en grotere hoogte kunnen bereiken bij het niet kijken van die film. Misschien zit je niveau wel onder dat van gone in 60 sec. Wie het weet.... mag het zeggen.quote:Op donderdag 27 november 2008 16:38 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
woooow echt ? zeg wallibial ofsoquote:Op donderdag 27 november 2008 16:40 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Mijn niveau is zo laag dat het bij andere heel hoog is
We zijn ook een incestieus kliekje. Gezellig meedoen? Helemaal goed! Maar als jij dan hier iemand zomaar gaat lopen bashen, moet je niet raar opkijken als je die shit weer terug in je gezicht krijgt.quote:Op donderdag 27 november 2008 16:37 schreef Doezelhaar het volgende:
Relax. Ik wil best gezellig mee doen maar opeens kreeg ik een lading shit over me heen gegooit van een ieder. Het leek bijna op een incestieus kliekje..
met of zonder zweedse chicks ?quote:Op donderdag 27 november 2008 16:41 schreef crazy987 het volgende:
godverdegodver
weer wachten op mn bus
Ik heb haar niet echt een slet genoemd naar mijn weten. Dat is wat men er van probeerde te maken. Dat was dan aardig gelukt.quote:Op donderdag 27 november 2008 16:40 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
je mag gezellig meedoen. maar iemand een slet noemen is meestal niet de beste manier om vrienden te maken
met natuurlijkquote:
Jukkie.quote:Op donderdag 27 november 2008 16:41 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
We zijn ook een incestieus kliekje. Gezellig meedoen? Helemaal goed! Maar als jij dan hier iemand zomaar gaat lopen bashen, moet je niet raar opkijken als je die shit weer terug in je gezicht krijgt.
de paal in de busquote:Op donderdag 27 november 2008 16:42 schreef crazy987 het volgende:
[..]
met natuurlijk
die willen allemaal aan mijn grote paal zitten he
You reap what you sow!quote:Op donderdag 27 november 2008 16:41 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
We zijn ook een incestieus kliekje. Gezellig meedoen? Helemaal goed! Maar als jij dan hier iemand zomaar gaat lopen bashen, moet je niet raar opkijken als je die shit weer terug in je gezicht krijgt.
Ik heb ook niet gezegd, dat jij zei dat ik een laag niveau had. Echter lijk jij in je post te zeggen dat ik niet naar die film zou moeten kijken, omdat 'ie mijn niveau omlaag trekt, waarbij jij dus impliceert dat mijn niveau hoger is dan die film. En dat kan dus een verkeerde aanname zijn. Ik geef dus aan dat mijn niveau misschien juist lager is en dat die film mij helpt om mijn niveau naar een hoger niveau te tillen. Mocht mijn niveau lager zijn, dan heb ik zeker baat bij het kijken naar die film. Grote stapjes of kleine stapjes omhoog...omhoog is omhoogquote:Op donderdag 27 november 2008 16:40 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
Ja maar je niveau zou, als je een laag niveau hebt, sneller omhoog kunnen gaan en grotere hoogte kunnen bereiken bij het niet kijken van die film. Misschien zit je niveau wel onder dat van gone in 60 sec. Wie het weet.... mag het zeggen.
Ok, maar heb nooit gezegd dat je een laag niveau hebt. Remember that.
je mag ze hebben als ik klaar benquote:Op donderdag 27 november 2008 16:44 schreef Runx het volgende:
[..]
de paal in de bus![]()
rijd die bus heel toevallig ook langs Enschede ?
Succes dr'meequote:Op donderdag 27 november 2008 16:43 schreef Doezelhaar het volgende:
Anyways. Vergadertijd!
nee ik hoef geen afgroefelde chicksquote:Op donderdag 27 november 2008 16:45 schreef crazy987 het volgende:
[..]
je mag ze hebben als ik klaar ben
soms welquote:Op donderdag 27 november 2008 16:46 schreef Runx het volgende:
[..]
nee ik hoef geen afgroefelde chicks, zijn geen wegwerp camera's
![]()
met bier ?quote:Op donderdag 27 november 2008 16:47 schreef crazy987 het volgende:
deze zitten allemaal in m`n bus op m`n paal te wachten
[ afbeelding ]
Adoe, deze indo is intellectueelquote:Op donderdag 27 november 2008 16:44 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Ik heb ook niet gezegd, dat jij zei dat ik een laag niveau had. Echter lijk jij in je post te zeggen dat ik niet naar die film zou moeten kijken, omdat 'ie mijn niveau omlaag trekt, waarbij jij dus impliceert dat mijn niveau hoger is dan die film. En dat kan dus een verkeerde aanname zijn. Ik geef dus aan dat mijn niveau misschien juist lager is en dat die film mij helpt om mijn niveau naar een hoger niveau te tillen. Mocht mijn niveau lager zijn, dan heb ik zeker baat bij het kijken naar die film. Grote stapjes of kleine stapjes omhoog...omhoog is omhoog
nee je zei dat je het verwachte dat ze door ons allemaal uitgewoond werd... dat is hetzelfde vriend!quote:Op donderdag 27 november 2008 16:42 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
Ik heb haar niet echt een slet genoemd naar mijn weten. Dat is wat men er van probeerde te maken. Dat was dan aardig gelukt.
yup, t bier staat al klaarquote:Op donderdag 27 november 2008 16:47 schreef Runx het volgende:
[..]
met bier ?![]()
nee eerst wat eten en dan pas bier
quote:Op donderdag 27 november 2008 16:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
![]()
![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
naiiis , is die bus er al ? of zorg jij voor het drankquote:
quote:Op donderdag 27 november 2008 16:51 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik weet even niet goed wat ik moet zeggen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |