ik ben al vrij en morgen lekker op vakantie!quote:Op vrijdag 28 november 2008 06:26 schreef Crazy-p het volgende:
ik ben er weer.. gewassen.. aangekleed.. naar de wc geweest.. niet perse in die volgorde.. tanden gepoetst.. en fris voor een nieuwe dag..
niet dat die dag nou zo nieuw is..
maar ja.. nog maar 1 dag werken deze week!
ik slaap idd weinig tot niets.. dus dat moet best lukken..quote:Op vrijdag 28 november 2008 06:28 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik ben al vrij en morgen lekker op vakantie!
maar jij succes met vandaag na een nachtje overslaan, al slaap jij over het algemeen best weinig toch?
goeie smorgen..aan mede spammers die pas om 09:00 beginnenquote:Op vrijdag 28 november 2008 06:28 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik ben al vrij en morgen lekker op vakantie!
maar jij succes met vandaag na een nachtje overslaan, al slaap jij over het algemeen best weinig toch?
heb helaas ook geen vakantie.. heb al 2 jaar geen echte vakantie gehad.. en zit er dit jaar ook niet in..quote:Op vrijdag 28 november 2008 06:32 schreef Aho het volgende:
[..]
goeie smorgen..aan mede spammers die pas om 09:00 beginnen![]()
*begrijpt nu waarom Crazy-+p redbull addict is![]()
..zal ik es langskomen en zorgen dat je slaapt
![]()
(met een knuppel ofzo..of veel sterke drank)![]()
lkkr hoor vakantie..wish i had that
ook goede morgen!quote:Op vrijdag 28 november 2008 06:32 schreef Aho het volgende:
[..]
goeie smorgen..aan mede spammers die pas om 09:00 beginnen![]()
*begrijpt nu waarom Crazy-+p redbull addict is![]()
..zal ik es langskomen en zorgen dat je slaapt
![]()
(met een knuppel ofzo..of veel sterke drank)![]()
lkkr hoor vakantie..wish i had that
da spijtig ja..maar wat versta je onder echte vakantie? voor 4 weken geen reet doen en zuipen alsof je leven eraf hangt?quote:Op vrijdag 28 november 2008 06:33 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
heb helaas ook geen vakantie.. heb al 2 jaar geen echte vakantie gehad.. en zit er dit jaar ook niet in..
ivbm begravenissen en verhuizing enzo..
morgeuhquote:
nou een weekje echt helemaal voor mezelf zou al fijn zijn..quote:Op vrijdag 28 november 2008 06:35 schreef Aho het volgende:
[..]
da spijtig ja..maar wat versta je onder echte vakantie? voor 4 weken geen reet doen en zuipen alsof je leven eraf hangt?of in jouw geval stuiteren als een stuiterbal
![]()
dit is in 3 jaar wel weer voor het eerst echt met vakantie gaan en vind het ook best beetje spannend eigenlijkquote:Op vrijdag 28 november 2008 06:33 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
heb helaas ook geen vakantie.. heb al 2 jaar geen echte vakantie gehad.. en zit er dit jaar ook niet in..
ivbm begravenissen en verhuizing enzo..
ik ken het gevoel..ff soms helemaal alleen zijn is best ontspannendquote:Op vrijdag 28 november 2008 06:36 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
nou een weekje echt helemaal voor mezelf zou al fijn zijn..
en dat is precies wat wij deze aankomende week gaan doen! en dan ook nog lekker in tunesiequote:Op vrijdag 28 november 2008 06:36 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
nou een weekje echt helemaal voor mezelf zou al fijn zijn..
kijk echt op vakantie is al veel langer geleden..quote:Op vrijdag 28 november 2008 06:36 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dit is in 3 jaar wel weer voor het eerst echt met vakantie gaan en vind het ook best beetje spannend eigenlijk
al kan de red bull ook je weer uit slaap houden....quote:Op vrijdag 28 november 2008 06:35 schreef Crazy-p het volgende:
ik wou dat ik ergens beter op sliep.. maar voor als nog niets gevonden.. die hammer zou fijn zijn..
en red bull addict was ik tot voor kort nog niet.. maar ja.. je hebt het soms nodig na een week of nog langere tijd eigenlijk.. weinig tot niet slapen..
ja in het geval van afgelopen nacht ook zeker.. maar anders had ik ook niet meer als 2 uur geslapen.. dus dan maakt het nog niet veel uit..quote:Op vrijdag 28 november 2008 06:37 schreef draculettetje het volgende:
[..]
al kan de red bull ook je weer uit slaap houden....
da's ook weer zoquote:Op vrijdag 28 november 2008 06:38 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ja in het geval van afgelopen nacht ook zeker.. maar anders had ik ook niet meer als 2 uur geslapen.. dus dan maakt het nog niet veel uit..
hoewel je zou denken als ik het zo hoor dat je inmiddels er immuun voor zou zijnquote:
neej.. zoveel redbull drink ik niet.. dit is echt pas iets van de afgelopen weken.. niet eens maanden.. dus dat maakt nog niets uit..quote:Op vrijdag 28 november 2008 06:44 schreef Aho het volgende:
[..]
hoewel je zou denken als ik het zo hoor dat je inmiddels er immuun voor zou zijn
quote:Op vrijdag 28 november 2008 06:45 schreef Crazy-p het volgende:
maar het mag de pret niet drukkenhet is bijna weeeeeeeeeeeeeeeekend!
we hebben een Wquote:
tis goed dat jullie zo positief zijn..maar veels te druk op zo'n vroege ochtendquote:Op vrijdag 28 november 2008 06:49 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
we hebben een Wwe hebben een E
we hebben nog een E
.. We hebben een K
.. we hebben een E
We hebben een N
.. en we hebben een D
..
en wat hebben we dan WEEKEND![]()
![]()
![]()
wil je daarmee stoppenquote:Op vrijdag 28 november 2008 06:53 schreef draculettetje het volgende:
en als ik zondag wakker wordt is het er 21 graden woei!
mogguhquote:Op vrijdag 28 november 2008 06:54 schreef crazy987 het volgende:
mogge iedereen
bijna weekend
lekker stappen in breda, wie gaat er mee
1e rondje op mijn kosten
keequote:Op vrijdag 28 november 2008 06:54 schreef Aho het volgende:
[..]
wil je daarmee stoppen![]()
beetje jaloers maken met je ik ga op vakantie
gaat me deze keer niet lukken helaasquote:Op vrijdag 28 november 2008 06:54 schreef crazy987 het volgende:
mogge iedereen
bijna weekend
lekker stappen in breda, wie gaat er mee
1e rondje op mijn kosten
vrouwen en mensen uit grtdojwquote:Op vrijdag 28 november 2008 06:55 schreef Aho het volgende:
[..]
mogguh![]()
breda is veels te ver weg![]()
neem aan dat het alleen voor voruwen geldt die aanbieding
awwwquote:Op vrijdag 28 november 2008 06:58 schreef draculettetje het volgende:
[..]
gaat me deze keer niet lukken helaas
ghe dank jequote:
nog eentjequote:
quote:Op vrijdag 28 november 2008 06:59 schreef crazy987 het volgende:
[..]
awww
you make me a saaaaaad panda
gaat weer lekker dusquote:Op vrijdag 28 november 2008 07:08 schreef Crazy-p het volgende:
oeh.. daar is die knallende koppijn weer..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |