quote:Op donderdag 27 november 2008 21:59 schreef Aho het volgende:
aah voor alle mensen die na 00:00 posten..
ga slapen![]()
of je krijgt rimpels/ haaruitval als je nie oppas![]()
neh doe maar waar je zin in hebt
uiteraard abba singstar want dat moestquote:Op donderdag 27 november 2008 22:10 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Draakje welk spel heb je erbij gehaald?
Ah kquote:Op donderdag 27 november 2008 22:16 schreef draculettetje het volgende:
[..]
uiteraard abba singstar want dat moest
little big planet
en er zit gran turismo 5, ratchet & clank, the last guy en super stardust bij
nog meer PS(3) fans hierquote:
LBP = Little Big Planetquote:
ah soquote:
Okeejquote:Op donderdag 27 november 2008 22:28 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ah so
ik ben niet zo goed in afkortingen
ga ook maar mn pootje rust geven en hopen dat ik snel in slaap val!
was me de dag (lees ochtend) wel!
heb jij uberhaupt wel geslapen?quote:Op vrijdag 28 november 2008 06:02 schreef Crazy-p het volgende:
geloof dat dit een best goeie redbull dag gaat worden..
euh neejquote:Op vrijdag 28 november 2008 06:03 schreef draculettetje het volgende:
[..]
heb jij uberhaupt wel geslapen?
ow als we toch aan de choco gaan lust ik dat eigenlijk ook welquote:Op vrijdag 28 november 2008 06:07 schreef Crazy-p het volgende:
doe mij maar een warme chocomelk..
ben nu nog wakker genoeg..
ja eigelijk stond dat niet in het lijstje heh. nou omdat jullie het zijn dan maar weer welquote:Op vrijdag 28 november 2008 06:07 schreef Crazy-p het volgende:
doe mij maar een warme chocomelk..
ben nu nog wakker genoeg..
oeeeeeeeeeeh dank je wel!quote:Op vrijdag 28 november 2008 06:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja eigelijk stond dat niet in het lijstje heh. nou omdat jullie het zijn dan maar weer wel
[ afbeelding ]
ik hoop alleen niet dat jullie echt trek in warme chocomel krijgen, want het ziet er verdomd lekker uit haha
ziet er idd goed uit, dank je WLquote:Op vrijdag 28 november 2008 06:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja eigelijk stond dat niet in het lijstje heh. nou omdat jullie het zijn dan maar weer wel
[ afbeelding ]
ik hoop alleen niet dat jullie echt trek in warme chocomel krijgen, want het ziet er verdomd lekker uit haha
ik blijf nog even lekker in mn bedjequote:Op vrijdag 28 november 2008 06:10 schreef Crazy-p het volgende:
ja.. brb.. ff wc.. haar wassen.. aankleden.. etc
succes en tot later!quote:Op vrijdag 28 november 2008 06:16 schreef WhiteLightning het volgende:
nou ik ga maar richting werk.![]()
tot laters
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |