Zou zomaar kunnenquote:Op donderdag 27 november 2008 16:19 schreef morpheus_at_work het volgende:
ga je dit keer wel een op plaatsen
Ken je Quadrophonia - The man with the Masterplan?quote:Op donderdag 27 november 2008 16:21 schreef cosmick het volgende:
Stereo is op zich natuurlijk mooi en fijn, maar in dit geval....
Moest even denken en YT hielp 'n handje.quote:Op donderdag 27 november 2008 16:25 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ken je Quadrophonia - The man with the Masterplan?
Dan snap je mijn link met 'stereo' ook?quote:Op donderdag 27 november 2008 16:29 schreef cosmick het volgende:
[..]
Moest even denken en YT hielp 'n handje.
Yup.
Ja hoorquote:Op donderdag 27 november 2008 16:32 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Dan snap je mijn link met 'stereo' ook?
Racebaan of Lego?quote:Op donderdag 27 november 2008 16:51 schreef D.Rose het volgende:
*geen autootjes heeft om mee te spelen
Hier besteld http://www.tinytoycars.com/?quote:Op donderdag 27 november 2008 16:56 schreef D.Rose het volgende:
[..]
allebei niet
1/64 Corvette'jes
Maar er was vandaag ds geen doos binnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Echt, je kon me opvegen!
![]()
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
lijkt mij vrij warm....quote:Op donderdag 27 november 2008 17:24 schreef Sirolf het volgende:
Een glazen huis in Nairobi... apart!
Ik ga morgen weer eens proberen te werken, na vier dagen ziekquote:Op donderdag 27 november 2008 17:43 schreef Timo20 het volgende:
Gooooooeeeeeedenavond![]()
![]()
Nog 1 dagje en dan is het![]()
![]()
WEEEEEEEEEEEEEEKEEEEEEEEEEEEEEEEEEND!!!
![]()
![]()
Die is niet vaag, die is moddervet!quote:Op donderdag 27 november 2008 18:56 schreef -Hans- het volgende:
...
Ook trouwens die hele vage plaat van Fake Blood - Mars.
Net nog even gehoord maar ook dit is weer zo'n plaat die je super goed vind of juist vreselijk. Begin vind ik heel vet maar later begin ik het een erg vervelend liedje te vinden.quote:Op donderdag 27 november 2008 19:00 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Die is niet vaag, die is moddervet!
quote:
Was it something I said?quote:Op donderdag 27 november 2008 19:07 schreef Sersjee het volgende:
[..]
![]()
En ik smeer 'em meteen maar...
Alleen al het feit dat je op de radio bent...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.
Vrijdag- op zaterdagnacht iets voor 1 uur is altijd een 'riemen vast'-moment, want Mr. Brightside!quote:Op donderdag 27 november 2008 18:56 schreef -Hans- het volgende:
Veenstra
Sirolf; morgen iets voor 01:00 is het misschien wel tijd voor een 'riemen vast' plaat ! Want The Gossip - Standing In The Way Of Control staat op de MoveYourAss-playlist.
Ook trouwens die hele vage plaat van Fake Blood - Mars.
Je zult wel blij zijn dat ie in de latere seizoenen ingekort isquote:Op donderdag 27 november 2008 19:31 schreef Piles het volgende:
Ik zou nu enthousiast moeten reageren, maar daarvoor heb ik deze al iets te vaak gehoord
Is me nog nooit opgevallenquote:Op donderdag 27 november 2008 19:32 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Je zult wel blij zijn dat ie in de latere seizoenen ingekort is
Dan mag je ook wel wat enthousiaster reagerenquote:Op donderdag 27 november 2008 19:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Is me nog nooit opgevallen
Ik skip 'm altijd
't Lijkt erop...quote:Op donderdag 27 november 2008 19:50 schreef Marc63 het volgende:
Hebben Dio en Sef nou iedereen weggejaagd?
Afgezien van wat pistoolschoten is het een beetje een matte playlist vandaag. Dat vraagt om een pallet muziek van The Killers, Editors, Foo Fighters, Infadels, Kaiser Chiefs, Arctic Monkeys, Moke, Voicst, Justice, Oasis, Weezer, Maxïmo Park, etc. etc. etc...quote:Op donderdag 27 november 2008 20:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
wat ben ik blij mr rock and roll te horen , het is niet mijn muziekavond naar mijn idee
Eentje afgestreeptquote:Op donderdag 27 november 2008 20:17 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Afgezien van wat pistoolschoten is het een beetje een matte playlist vandaag. Dat vraagt om een pallet muziek van The Killers, Editors, Foo Fighters, Infadels, Kaiser Chiefs, Arctic Monkeys, Moke, Voicst, Justice, Oasis, Weezer, Maxïmo Park, etc. etc. etc...
Ik teken d'r voorquote:Op donderdag 27 november 2008 20:17 schreef Marc63 het volgende:
Afgezien van wat pistoolschoten is het een beetje een matte playlist vandaag. Dat vraagt om een pallet muziek van The Killers, Editors, Foo Fighters, Infadels, Kaiser Chiefs, Arctic Monkeys, Moke, Voicst, Justice, Oasis, Weezer, Maxïmo Park, etc. etc. etc...
Hopelijk komt je glazen bol voorspelling uitquote:Op donderdag 27 november 2008 20:18 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Eentje afgestreeptHeat Dies Down
Of die voorspelling uit komt ligt in de handen van iemand die hier meeleest.quote:Op donderdag 27 november 2008 20:20 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hopelijk komt je glazen bol voorspelling uit
Gaat nu elk uur als het goed is, is toch ook goed?quote:Op donderdag 27 november 2008 20:22 schreef morpheus_at_work het volgende:
Piles , kun je die week vergelijking niet 1x per 6 uur laten verversen ?
Moke!quote:Op donderdag 27 november 2008 20:17 schreef Marc63 het volgende:
[..]
lijkt niets te doen ? , de knik naar beneden voor de donderdag geloof ik nietquote:Op donderdag 27 november 2008 20:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Gaat nu elk uur als het goed is, is toch ook goed?
De knik zoals deze nu is geloof ik al vele malen meerquote:Op donderdag 27 november 2008 20:23 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
lijkt niets te doen ? , de knik naar beneden voor de donderdag geloof ik niet
Ik heb al Foo Fighters aan gevraagd. Als we nou allemaal een artiest van mn lijstje aanvragen dan komt het misschien wel goedquote:Op donderdag 27 november 2008 20:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Moke!![]()
Dat heb ik echt al wekenlang niet meer gehoord @ 3... wordt weer eens tijd!
* Sirolf weet z'n request alvast.
laat men nog maar eerst even aan dit nummer wennen, we gaan nog veel van ze horen.quote:Op donderdag 27 november 2008 20:26 schreef Marc63 het volgende:
Hmmm.... ik had TLSP al met opzet niet aan mn lijstje toegevoegd omdat we dan toch wel deze plaat zouden krijgen. Age of Understatement of Standing Next to Me zou ik nu wat prettiger hebben gevonden.
Zolang Arctic Monkeys en The Rascals niet uit elkaar zijn, zal nieuw werk van TLSP maar beperkt uitgebracht worden.quote:Op donderdag 27 november 2008 20:27 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
laat men nog maar eerst even aan dit nummer wennen, we gaan nog veel van ze horen.
Oja, die hebben we natuurlijk ook nog! Dan hoop ik maar dat er tijd genoeg is om The Gossip en Mr. Brightside te draaien. Die laatste zal vast wel lukken.quote:Op donderdag 27 november 2008 19:20 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Vrijdag- op zaterdagnacht iets voor 1 uur is altijd een 'riemen vast'-moment, want Mr. Brightside!
Kevin laat zich volgens mij wel aardig door ons beïnvloeden als hij platen moet schrappen omdat er niet genoeg tijd is om alles te draaien, dus als hij morgen terug is dan komt dat vast wel goedquote:Op donderdag 27 november 2008 20:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Oja, die hebben we natuurlijk ook nog! Dan hoop ik maar dat er tijd genoeg is om The Gossip en Mr. Brightside te draaien. Die laatste zal vast wel lukken.
Beetje raar, als ik de cron handmatig uitvoer gaat het prima, maar automatisch klopt het niet ofzoquote:Op donderdag 27 november 2008 20:23 schreef morpheus_at_work het volgende:
lijkt niets te doen ? , de knik naar beneden voor de donderdag geloof ik niet
Uit betrouwbare bron (geen idee welkequote:Op donderdag 27 november 2008 20:35 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Kevin laat zich volgens mij wel aardig door ons beïnvloeden als hij platen moet schrappen omdat er niet genoeg tijd is om alles te draaien, dus als hij morgen terug is dan komt dat vast wel goed
Hi !quote:
Ik dacht dat ie nog maar 1x er niet geweest was, maar toen bedacht ik mij dat ik 2 weken geleden niet kon luisteren.quote:Op donderdag 27 november 2008 20:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Uit betrouwbare bron (geen idee welke) vernomen dat hij er deze week weer is. Hij zou er 2 afl. niet zijn en gezien het feit dat de playlist al online staat (wel een vage lay-out) ben ik er vrij zeker van dat hij er morgen weer is.
Kevin is een producer die zijn werk erg serieus neemt , gezien er veel veel fans zitten zijn we goede graadmeterquote:Op donderdag 27 november 2008 20:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Uit betrouwbare bron (geen idee welke) vernomen dat hij er deze week weer is. Hij zou er 2 afl. niet zijn en gezien het feit dat de playlist al online staat (wel een vage lay-out) ben ik er vrij zeker van dat hij er morgen weer is.
dacht dat jij voor de buis zat voetbal te kijken.quote:Op donderdag 27 november 2008 20:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hi !. Ja, voor de verandering maar eens want het was toch alweer een tijdje (uurtje?) geleden.
. Kom net uit bad. Was lekker.
De eerste keer viel hij pas aan het eind binnen want hij was naar een concert geweest. MGMT? en vorige week was hij er helemaal niet. Naja, we zullen het morgen wel merken.quote:Op donderdag 27 november 2008 20:39 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ie nog maar 1x er niet geweest was, maar toen bedacht ik mij dat ik 2 weken geleden niet kon luisteren.
misschien in het plaatje een timestamp zetten die je erin print , kan de kijker altijd zien of er iets niet klopt.quote:Op donderdag 27 november 2008 20:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Beetje raar, als ik de cron handmatig uitvoer gaat het prima, maar automatisch klopt het niet ofzo
Ik ga eens kijken
Het moet gewoon werkenquote:Op donderdag 27 november 2008 20:45 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
misschien in het plaatje een timestamp zetten die je erin print , kan de kijker altijd zien of er iets niet klopt.
Ik switch zo maar naar mp3-FM denk ikquote:Op donderdag 27 november 2008 20:50 schreef Marc63 het volgende:
Ik had even hoop dat het goed zou komen toen Michiel Kaiser Chiefs draaide, maar daarna ben ik al gauw weer begonnen met in te kakken
ja , het is gelijk te merken aan de post aantallen ten opzichte van vorige weekquote:Op donderdag 27 november 2008 20:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Het moet gewoon werken
Traagheid van Fok! heeft er ook mee te maken volgens mij, heb een heleboel mislukte topics
De klik MoveYourAss en de 3FM-topics is er eigenlijk al vanaf het begin. Ik zat laatst nog wat van die hele oude topics vluchtig te lezen en dan zie je al aardig wat positieve reacties en dat is eigenlijk alleen maar gegroeid. Toch wel erg leuk om te zien dat de programma's als EkStra weekend, MetMichiel en MoveYourAss hier nog steeds zo populair zijn. Dat is echt al vanaf het begin.quote:Op donderdag 27 november 2008 20:39 schreef morpheus_at_work het volgende:
Kevin is een producer die zijn werk erg serieus neemt , gezien er veel veel fans zitten zijn we goede graadmeter
En dat zie je elke vrijdagavond wel terug, denk ik.quote:De 3FM-luisteraar schakelt volgens mij niet op deze zender in om non-stop de grootste hits te horen, daar zijn andere zenders beter in.
Ook, maar NEC kan mij niet echt boeien. Ajax welquote:[quote]Op donderdag 27 november 2008 20:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
dacht dat jij voor de buis zat voetbal te kijken.
En misschien ook wel een heel klein beetje door die van mij.quote:Op donderdag 27 november 2008 20:57 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Vast door mijn stem. Leuke plaat
ach mijn directeur verdient ook maar 350.000 met prestatiebonus bij targets halen van 300.000, dat is nog exclusief pensioen.quote:Op donderdag 27 november 2008 21:02 schreef -Hans- het volgende:
Sorry, een jaarsalaris van 800.000 euro?! Bizar..
Als we het dan toch over MYA hebben... CSS is een van de bandjes die ik door MYA heb leren kennen. Samen met de Freak11 is het misschien wel mijn beste bron voor het ontdekken van nieuwe muziek.quote:Op donderdag 27 november 2008 20:59 schreef -Hans- het volgende:
[..]
En misschien ook wel een heel klein beetje door die van mij.. Zeker een leuke plaat en imo een stuk leuker dan die vreselijk overschatte Love Lockdown.
Aah nee he. Niet die Evert Ten Napel.
Evert is heldquote:Op donderdag 27 november 2008 20:59 schreef -Hans- het volgende:
Aah nee he. Niet die Evert Ten Napel.
Je moet een beetje varieren in namen natuurlijk, anders wordt je overgeslagen omdat je elke dag requestquote:Op donderdag 27 november 2008 21:04 schreef Marc63 het volgende:
Sirolf, sinds wanneer heet je Bastiaan?
Zo, niet slecht zeg! zijn jaren dat ik dergelijke bedragen niet krijg. Even gekeken naar het salaris van de directeur van de organisatie waar ik werkzaam voor ben en daar ligt het salaris toch ook tussen de 250.000 - 300.000.quote:Op donderdag 27 november 2008 21:03 schreef morpheus_at_work het volgende:
ach mijn directeur verdient ook maar 350.000 met prestatiebonus bij targets halen van 300.000, dat is nog exclusief pensioen.
wij zijn nu ook even overgenomen door de staat , door stomme lening die ze helemaal niet nodig hadden.quote:Op donderdag 27 november 2008 21:08 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zo, niet slecht zeg! zijn jaren dat ik dergelijke bedragen niet krijg. Even gekeken naar het salaris van de directeur van de organisatie waar ik werkzaam voor ben en daar ligt het salaris toch ook tussen de 250.000 - 300.000.
Infinity
3voor12 wil ook nog wel eens verrassend uit de hoek komen, maar de Freak 11 en MYA spannen ook bij mij wel de kroon.quote:Op donderdag 27 november 2008 21:03 schreef Marc63 het volgende:
Als we het dan toch over MYA hebben... CSS is een van de bandjes die ik door MYA heb leren kennen. Samen met de Freak11 is het misschien wel mijn beste bron voor het ontdekken van nieuwe muziek.
Ik heb al eens gehad dat 2 weken lang bijna elke dag mn request gedraaid werd. En dan altijd als 2e plaat van het uurquote:Op donderdag 27 november 2008 21:06 schreef Piles het volgende:
Je moet een beetje varieren in namen natuurlijk, anders wordt je overgeslagen omdat je elke dag request![]()
uuhhm laat de staat het maar niet horen want anders trekken ze de lening misschien wel in.quote:Op donderdag 27 november 2008 21:10 schreef morpheus_at_work het volgende:
wij zijn nu ook even overgenomen door de staat , door stomme lening die ze helemaal niet nodig hadden.
Eensquote:Op donderdag 27 november 2008 21:12 schreef -Hans- het volgende:
En dit vind ik dan wel een leuke plaat van Kanye West (mede dankzij Chris Martin).
Omdat ik ben vergeten te requesten... blijkbaar kwam er iemand anders op hetzelfde idee.quote:Op donderdag 27 november 2008 21:04 schreef Marc63 het volgende:
Sirolf, sinds wanneer heet je Bastiaan?
Waarom heb ik Heat Dies Down gemist?quote:Op donderdag 27 november 2008 20:50 schreef Marc63 het volgende:
Ik had even hoop dat het goed zou komen toen Michiel Kaiser Chiefs draaide, maar daarna ben ik al gauw weer begonnen met in te kakken
Hij is zeker wel okay hoor. De plaat met Estelle vind ik eigenlijk ook nog steeds erg vet en natuurlijk Gold Digger.quote:Op donderdag 27 november 2008 21:15 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Eens
Ik vind Kanye West wel okay. Hij probeert altijd wat anders en doet niet zo standaard "Ah Yeah! Niggahs! Bitches! Aha Yeah Ah!" zoals de meesten van zijn collega's. Daardoor heeft ie zo af en toe nog best leuke platen.Aalten
Ik heb ff gestemd en nu staat CSS weer voor.quote:Op donderdag 27 november 2008 21:20 schreef Noortje. het volgende:
EN WAAAAAAAAAAAAROM gaat Paramorewinnen van
CSS
![]()
![]()
Yayquote:Op donderdag 27 november 2008 21:21 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik heb ff gestemd en nu staat CSS weer voor.
één stem erbij.quote:Op donderdag 27 november 2008 21:21 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik heb ff gestemd en nu staat CSS weer voor.
Mooi moment om de radio uit te doenquote:Op donderdag 27 november 2008 21:21 schreef morpheus_at_work het volgende:
lol de akoestische versie van with every heartbeat.
Nope, Bedrijfseconomie hierquote:Heeft iemand hier toevallig bedrijfskunde gedaan.
En nog eenquote:Op donderdag 27 november 2008 21:20 schreef -Hans- het volgende:
AH, een " ik ruik de dennenaalden al " - plaat.
Ik vind hem leuk.quote:Op donderdag 27 november 2008 21:23 schreef Piles het volgende:
[..]
Mooi moment om de radio uit te doen
Niet alleen Cortonquote:Op donderdag 27 november 2008 21:27 schreef -Hans- het volgende:
Foo Fighters. Corton gaat nu helemaal uit zijn plaat.
Kwestie van je secundaire arbeidsvoorwaarden goed op een rijtje zettenquote:Op donderdag 27 november 2008 21:27 schreef -Hans- het volgende:
Die Michiel zit ook elke avond te genieten van een heerlijk biertje. *jaloers is*.
Denk inderdaad wel meer mensen.quote:
Nee, hij ging bij het vorige nummer al aan, omdat ik de naam niet herkendequote:Op donderdag 27 november 2008 21:29 schreef Noortje. het volgende:
Zonde, nu heb je het begin gemist.
nu nog meer je eigen favourite muziek draaien , dan heb je het helemaal voor elkaarquote:Op donderdag 27 november 2008 21:29 schreef MichielV het volgende:
[..]
Kwestie van je secundaire arbeidsvoorwaarden goed op een rijtje zetten
Ja, die van mij kloppen duidelijk niet.. Water, thee en koffie (ook neit kud). Tsja, toch de volgende keer daar (secundaire arbeidsvoorwaarden) maar even wat meer aandacht aanbesteden.quote:Op donderdag 27 november 2008 21:29 schreef MichielV het volgende:
[..]
Kwestie van je secundaire arbeidsvoorwaarden goed op een rijtje zetten
Hmm... nu je het zegt.quote:Op donderdag 27 november 2008 21:29 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Moet ik alvast een aannemer naar je toe sturen om het gat in je plafond te laten repareren?
Was jij dat?quote:Op donderdag 27 november 2008 21:35 schreef Piles het volgende:
Ik dacht ik doe eens serieus mee met de Popquiz, maar dat was niet zo'n succes
Gevalletje blackout zeg maar
Dat lijkt meer op een gevalletje Wombatsquote:Op donderdag 27 november 2008 21:36 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Hmm... nu je het zegt.
[ afbeelding ]
Een kleine greep uit mijn herinneringen:quote:Op donderdag 27 november 2008 21:32 schreef Noortje. het volgende:
Michiel, ik wil wel meer herinneringen van je horen over Pinkpop. Word ik vrolijk van.
Ik vind Moke saai live. En ze zijn enórm arrogant. Ben wel 'lieverd' genoemd door de gitarist trouwens.quote:Op donderdag 27 november 2008 21:37 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Een kleine greep uit mijn herinneringen:
Moke - The Long Way
Justice - We Are Your Friends
Editors - An End Has a Start
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 27 november 2008 21:40 schreef Marc63 het volgende:
Johan hoor je ook veel te weinig van. Dat mag best vaker gedraaid worden ten koste van andere Nederlandse bands. Johan is toch veel beter dan Kane?
Was je er wel bij toen ze The Long Way speelden? En die arrogantie valt volgens mij wel mee hoor. Phil Tilly heeft dat wel, maar Felix Maginn volgens mij helemaal niet. Maar ze zijn behoorlijk klein allemaal, dus misschien hebben ze wat te compenseren.quote:Op donderdag 27 november 2008 21:41 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik vind Moke saai live. En ze zijn enórm arrogant. Ben wel 'lieverd' genoemd door de gitarist trouwens.
Je hebt door dat ik niet serieus ben hèquote:Op donderdag 27 november 2008 21:42 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik had beter moeten luisteren dan.![]()
Wat heb je gewonnen?
Nou ze gingen mij en een vriendin heel hard laten rennen omdat ZE GEEN KOUDE COLA HADDEN!!!!!quote:Op donderdag 27 november 2008 21:44 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Was je er wel bij toen ze The Long Way speelden? En die arrogantie valt volgens mij wel mee hoor. Phil Tilly heeft dat wel, maar Felix Maginn volgens mij helemaal niet. Maar ze zijn behoorlijk klein allemaal, dus misschien hebben ze wat te compenseren.
Nu wel!quote:Op donderdag 27 november 2008 21:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Je hebt door dat ik niet serieus ben hè![]()
heeft ze wel vaker last vanquote:Op donderdag 27 november 2008 21:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Je hebt door dat ik niet serieus ben hè![]()
NEE!!!quote:Op donderdag 27 november 2008 21:48 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Oproep: is er iemand goed in photoshop om bovenstaande quote visueel te maken?
Tuurlijkquote:Op donderdag 27 november 2008 21:49 schreef Noortje. het volgende:
Ik ben moe, is dat een goed excuus?
Dit gaat over mij?quote:Op donderdag 27 november 2008 21:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
heeft ze wel vaker last van
Gelukkigquote:
Wel met een d dan.quote:Op donderdag 27 november 2008 21:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Maar dat was vast niet serieus bedoelt![]()
![]()
Ik zie niemand in de spiegel.quote:Op donderdag 27 november 2008 21:51 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
nee degene die je in de spiegel ziet
Laatste nummer. Kan ff niet meer de opname vinden op de 3voor12 sites. Daar is het nog wel ergens terug te vinden, maar die site is echt een hel als je er wat probeert te vinden.quote:Op donderdag 27 november 2008 21:48 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Nou ze gingen mij en een vriendin heel hard laten rennen omdat ZE GEEN KOUDE COLA HADDEN!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En toen ik dus een kan ijsblokjes voor ze had gehaald en die naar de kleedkamer bracht, keken ze me aan alsof ik gek was: "Is het de bedoeling deze in de cola te doen?"
Maar natuurlijk stond de cola nog beneden, dus die moest ik ook nog gaan halen.![]()
En ik heb Moke toen op Pinkpop helemaal gezien dus ik denk het wel, maar weet zo snel niet welk nummer dat is. Dat was trouwens wel het beste optreden wat ik van ze heb gezien.![]()
Ik ga wel even YouTuben als MetMichiel is afgelopen.quote:Op donderdag 27 november 2008 21:53 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Laatste nummer. Kan ff niet meer de opname vinden op de 3voor12 sites. Daar is het nog wel ergens terug te vinden, maar die site is echt een hel als je er wat probeert te vinden.
TH komt, dus je kunt nu al kijken. Ik ga snel Frasier kijken.quote:Op donderdag 27 november 2008 21:54 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik ga wel even YouTuben als MetMichiel is afgelopen.
Best goed plan. Geen idee waarom ik de radio aan liet staan toen ik dat hoorde.quote:Op donderdag 27 november 2008 21:55 schreef Marc63 het volgende:
[..]
TH komt, dus je kunt nu al kijken. Ik ga snel Frasier kijken.
quote:Op donderdag 27 november 2008 21:55 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAa Tokio Hotel. W00t !!!!
he val je stage niet afquote:Op donderdag 27 november 2008 21:56 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf klikt zo snel als mogelijk naar z'n MP3-collectie!
Het is weer tijd voor MP3FM.
Michiel laat ook weleens on-air merken dat 'ie sommige platen niet al te leuk vind om te draaien (James Blunt), dus waarom zou ik dat niet mogen?quote:Op donderdag 27 november 2008 21:57 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
he val je stage niet af
Hier zijn de opnames van 3voor12 te vinden.quote:Op donderdag 27 november 2008 21:57 schreef Noortje. het volgende:
Marc ik dacht al dat je die bedoelde. Dat was wel echt fucking mooi ja. Hoewel een vriendin en ik in eerst instantie dachten dat ze "Als ze er niet is" gingen spelen (van De Dijk?)Toen we er eenmaal achter waren dat dat niet het geval was, mên wat heb ik staan genieten.
Ik kijk/luister deze:quote:Op donderdag 27 november 2008 22:01 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Hier zijn de opnames van 3voor12 te vinden.
En, hoe laat gaat het vanavond/vannacht worden?quote:Op donderdag 27 november 2008 22:05 schreef Professional het volgende:
Een goedenavond samen, we zijn weer aan het werk.
Was half 3 geworden gisternacht, bah!
streamripperquote:Op donderdag 27 november 2008 22:08 schreef Marc63 het volgende:
Weet iemand hoe ik die stream van Moke op Pinkpop kan opslaan in mp3-vorm zodat ik em op mn mp3-speler kan afspelen?
Datzelfde wil ik natuurlijk weten om Everlong met mn mp3-speler af te kunnen spelen.
De planning staat op 12 uur, maar zoals ik nu naar het scherm kijk haal ik dat nooit niet. Hoop toch echt max. 1 uur vannacht naar huis te gaan.quote:Op donderdag 27 november 2008 22:07 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En, hoe laat gaat het vanavond/vannacht worden?
Gaaf nummer iig.quote:Op donderdag 27 november 2008 22:13 schreef Sprouts het volgende:
ligt het aan mij of is dit nummer niet helemaal synchroon? (de nieuwe Franz Ferdinand)
Ik kan wel even kijken wat ik voor je kan doenquote:Op donderdag 27 november 2008 22:08 schreef Marc63 het volgende:
Weet iemand hoe ik die stream van Moke op Pinkpop kan opslaan in mp3-vorm zodat ik em op mn mp3-speler kan afspelen?
Datzelfde wil ik natuurlijk weten om Everlong met mn mp3-speler af te kunnen spelen.
http://3voor12.vpro.nl/speler/ondemand/39652832quote:Op donderdag 27 november 2008 22:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik kan wel even kijken wat ik voor je kan doen
Linkje?
quote:Op donderdag 27 november 2008 22:15 schreef muisje-eliza het volgende:
hallow![]()
nog even meeluisteren tot P&W
quote:Op donderdag 27 november 2008 22:15 schreef muisje-eliza het volgende:
hallow![]()
nog even meeluisteren tot P&W
Nr. 109. En ik post zelden in een ander topic dan het 3FM-topic.quote:Op donderdag 27 november 2008 22:23 schreef Piles het volgende:
[FORUM STATS] Top 1000 posters van 2008 - update topic![]()
Aloha allen!quote:Op donderdag 27 november 2008 22:23 schreef Piles het volgende:
ik ontken allesquote:Op donderdag 27 november 2008 22:28 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Aloha allen!
Ik zie een paar mensen die hier regelmatig posten hoog in dat rijtje!
Gelukkig sta ik niet zo hoogquote:Op donderdag 27 november 2008 22:23 schreef Piles het volgende:
met de SR op komst kom jij nog wel in de top 10 te staanquote:Op donderdag 27 november 2008 22:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Gelukkig sta ik niet zo hoog.
quote:
Nou dat mag ik toch niet hopen, dat zou betekenen dat mijn leven officieel voorbij is.quote:Op donderdag 27 november 2008 22:34 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
je staat zeker in de top 1000 , durf ik geld op in te zetten.
alleen na plek 619 is de post afgekapt.
Smoesje! Je wil gewoon nog niet naar bed!quote:Op donderdag 27 november 2008 22:37 schreef Noortje. het volgende:
Haha kut mijn voet en onderbeen slapen al, ik alleen nog niet. En nu kan ik niet opstaan want dat tintelt als een mallemoer.
Ik sta op plaats 178, had al zoiets verwacht.quote:Op donderdag 27 november 2008 22:23 schreef Piles het volgende:
Wehehe, niet eens in de top 10 idd. Prutser!quote:Op donderdag 27 november 2008 22:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Gelukkig sta ik niet zo hoog.
2 = MEN geloof ikquote:Op donderdag 27 november 2008 22:45 schreef Dandelion het volgende:
De nummers 2 en 3 ben ik nog nooit tegen gekomen zelfs! Niet bewust tenminste.
Jawel joh, ik ben kapot door mijn basketbaltraining. Twee weken niet trainen én geen wedstrijd is niet geod voor mijn conditiequote:Op donderdag 27 november 2008 22:40 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Smoesje! Je wil gewoon nog niet naar bed!
quote:Op donderdag 27 november 2008 22:43 schreef cosmick het volgende:
[..]
Wehehe, niet eens in de top 10 idd. Prutser!
Wellichtquote:Op donderdag 27 november 2008 22:31 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
met de SR op komst kom jij nog wel in de top 10 te staan
002. 39357 draculettetjequote:Op donderdag 27 november 2008 22:28 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Aloha allen!
Ik zie een paar mensen die hier regelmatig posten hoog in dat rijtje!
quote:Op donderdag 27 november 2008 22:47 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
319. 04916 muisje-eliza
Tot zoquote:Op donderdag 27 november 2008 22:47 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Jawel joh, ik ben kapot door mijn basketbaltraining. Twee weken niet trainen én geen wedstrijd is niet geod voor mijn conditie
En nu wel weg, adios
Gezien je redelijk veel post , zal je nog aardig wat kunnen stijgen dit jaarquote:Op donderdag 27 november 2008 22:51 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
oh kijk, ik had er omheen gekekenwas ergens onderaan aan het zoeken
CTRL+F gebruiken is een prima hulpmiddel voor zulke lijsten.quote:Op donderdag 27 november 2008 22:51 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
oh kijk, ik had er omheen gekekenwas ergens onderaan aan het zoeken
quote:-Hans- 16199
Roel_Jewel 12432
Marc63 8720
Sersjee 7992
morpheus_at_work 7245
Sirolf 6610
Litton-Lane 5551
Piles 5250
Feivel1 4710
muisje-eliza 4568
borisz 4206
on_air 4108
cosmick 3979
Timo20 3871
Againzender 3464
DiedjeeJ 3340
Jannekje7 2892
Broekie 2824
TheZapster 2440
SilentChaos 1909
Glacier 1537
DaMook 1493
Sjowhan 1272
Maricha 1212
WebHawkjuh 1184
Noortje. 1140
MutZ 1026
Brennel 963
TheVulture 907
D.Rose 649
Cee 622
EdvandeBerg 579
gerbenp 537
Qunix 498
purplerose 478
moveyourass-kevin 477
toma 471
Dandelion 428
Deansensitized 422
MichielV 364
ScottTracy 364
broer 361
jmac 292
Da_Sandman 261
Damzkieee 257
Ghe ghe, leuk verhaal, puike instelling van die peroxide prinses!quote:Op donderdag 27 november 2008 22:55 schreef muisje-eliza het volgende:
* muisje-eliza is ook maar een muisje
Woohoo, ik sta in 'n lijstje!quote:Op donderdag 27 november 2008 22:53 schreef Piles het volgende:
En even voor de vergelijking, het aantal posts in deze reeks in dit jaar
[..]
3e? Ik had gedacht iets lager te staan. Heb niet het idee dat ik zoveel post hier. Zou toch op zn minst verwacht hebben dat Sersjee boven me stond (en MAW, maar die post volgens mij nog niet vanaf het begin van het jaar mee).quote:Op donderdag 27 november 2008 22:53 schreef Piles het volgende:
[..]
Pff als ik dit jaar meer dan 500 posts totaal heb op fok ben ik verbaasd!quote:Op donderdag 27 november 2008 23:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
13363 totaal + 7245 3fm
is meer dan de helft 3fm
damn, wat sta ik hoogquote:Op donderdag 27 november 2008 22:53 schreef Piles het volgende:
[..]
Precies, dat heb ik dus ook. Maar dat moet wel te halen zijn.quote:Op donderdag 27 november 2008 23:06 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Pff als ik dit jaar meer dan 500 posts totaal heb op fok ben ik verbaasd!
Bijzonder vette plaat.quote:Op donderdag 27 november 2008 22:13 schreef Sprouts het volgende:
ligt het aan mij of is dit nummer niet helemaal synchroon? (de nieuwe Franz Ferdinand)
quote:Op donderdag 27 november 2008 23:10 schreef Marc63 het volgende:
Damn... ik moet meer bier zuipen. Ik vind net een flesje waarvan de houdbaarheid over 50 minuten verloopt
quote:Op donderdag 27 november 2008 23:14 schreef muisje-eliza het volgende:
jullie zeggen ook niks... P&W is al bezig![]()
dag heren
![]()
en Noortje ook
quote:Op donderdag 27 november 2008 23:24 schreef borisz het volgende:
Ik vergeet wat
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
LEONARDO
nooit gedacht dat we wat aan die jomngen zouden hebbenquote:Op donderdag 27 november 2008 23:24 schreef borisz het volgende:
Ik vergeet wat
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
LEONARDO
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |