Niet alleen Cortonquote:Op donderdag 27 november 2008 21:27 schreef -Hans- het volgende:
Foo Fighters. Corton gaat nu helemaal uit zijn plaat.
Kwestie van je secundaire arbeidsvoorwaarden goed op een rijtje zettenquote:Op donderdag 27 november 2008 21:27 schreef -Hans- het volgende:
Die Michiel zit ook elke avond te genieten van een heerlijk biertje. *jaloers is*.
Denk inderdaad wel meer mensen.quote:
Nee, hij ging bij het vorige nummer al aan, omdat ik de naam niet herkendequote:Op donderdag 27 november 2008 21:29 schreef Noortje. het volgende:
Zonde, nu heb je het begin gemist.
nu nog meer je eigen favourite muziek draaien , dan heb je het helemaal voor elkaarquote:Op donderdag 27 november 2008 21:29 schreef MichielV het volgende:
[..]
Kwestie van je secundaire arbeidsvoorwaarden goed op een rijtje zetten
Ja, die van mij kloppen duidelijk niet.. Water, thee en koffie (ook neit kud). Tsja, toch de volgende keer daar (secundaire arbeidsvoorwaarden) maar even wat meer aandacht aanbesteden.quote:Op donderdag 27 november 2008 21:29 schreef MichielV het volgende:
[..]
Kwestie van je secundaire arbeidsvoorwaarden goed op een rijtje zetten
Hmm... nu je het zegt.quote:Op donderdag 27 november 2008 21:29 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Moet ik alvast een aannemer naar je toe sturen om het gat in je plafond te laten repareren?
Was jij dat?quote:Op donderdag 27 november 2008 21:35 schreef Piles het volgende:
Ik dacht ik doe eens serieus mee met de Popquiz, maar dat was niet zo'n succes
Gevalletje blackout zeg maar
Dat lijkt meer op een gevalletje Wombatsquote:Op donderdag 27 november 2008 21:36 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Hmm... nu je het zegt.
[ afbeelding ]
Een kleine greep uit mijn herinneringen:quote:Op donderdag 27 november 2008 21:32 schreef Noortje. het volgende:
Michiel, ik wil wel meer herinneringen van je horen over Pinkpop. Word ik vrolijk van.
Ik vind Moke saai live. En ze zijn enórm arrogant. Ben wel 'lieverd' genoemd door de gitarist trouwens.quote:Op donderdag 27 november 2008 21:37 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Een kleine greep uit mijn herinneringen:
Moke - The Long Way
Justice - We Are Your Friends
Editors - An End Has a Start
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 27 november 2008 21:40 schreef Marc63 het volgende:
Johan hoor je ook veel te weinig van. Dat mag best vaker gedraaid worden ten koste van andere Nederlandse bands. Johan is toch veel beter dan Kane?
Was je er wel bij toen ze The Long Way speelden? En die arrogantie valt volgens mij wel mee hoor. Phil Tilly heeft dat wel, maar Felix Maginn volgens mij helemaal niet. Maar ze zijn behoorlijk klein allemaal, dus misschien hebben ze wat te compenseren.quote:Op donderdag 27 november 2008 21:41 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik vind Moke saai live. En ze zijn enórm arrogant. Ben wel 'lieverd' genoemd door de gitarist trouwens.
Je hebt door dat ik niet serieus ben hèquote:Op donderdag 27 november 2008 21:42 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik had beter moeten luisteren dan.![]()
Wat heb je gewonnen?
Nou ze gingen mij en een vriendin heel hard laten rennen omdat ZE GEEN KOUDE COLA HADDEN!!!!!quote:Op donderdag 27 november 2008 21:44 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Was je er wel bij toen ze The Long Way speelden? En die arrogantie valt volgens mij wel mee hoor. Phil Tilly heeft dat wel, maar Felix Maginn volgens mij helemaal niet. Maar ze zijn behoorlijk klein allemaal, dus misschien hebben ze wat te compenseren.
Nu wel!quote:Op donderdag 27 november 2008 21:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Je hebt door dat ik niet serieus ben hè![]()
heeft ze wel vaker last vanquote:Op donderdag 27 november 2008 21:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Je hebt door dat ik niet serieus ben hè![]()
NEE!!!quote:Op donderdag 27 november 2008 21:48 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Oproep: is er iemand goed in photoshop om bovenstaande quote visueel te maken?
Tuurlijkquote:Op donderdag 27 november 2008 21:49 schreef Noortje. het volgende:
Ik ben moe, is dat een goed excuus?
Dit gaat over mij?quote:Op donderdag 27 november 2008 21:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
heeft ze wel vaker last van
Gelukkigquote:
Wel met een d dan.quote:Op donderdag 27 november 2008 21:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Maar dat was vast niet serieus bedoelt![]()
![]()
Ik zie niemand in de spiegel.quote:Op donderdag 27 november 2008 21:51 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
nee degene die je in de spiegel ziet
Laatste nummer. Kan ff niet meer de opname vinden op de 3voor12 sites. Daar is het nog wel ergens terug te vinden, maar die site is echt een hel als je er wat probeert te vinden.quote:Op donderdag 27 november 2008 21:48 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Nou ze gingen mij en een vriendin heel hard laten rennen omdat ZE GEEN KOUDE COLA HADDEN!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En toen ik dus een kan ijsblokjes voor ze had gehaald en die naar de kleedkamer bracht, keken ze me aan alsof ik gek was: "Is het de bedoeling deze in de cola te doen?"
Maar natuurlijk stond de cola nog beneden, dus die moest ik ook nog gaan halen.![]()
En ik heb Moke toen op Pinkpop helemaal gezien dus ik denk het wel, maar weet zo snel niet welk nummer dat is. Dat was trouwens wel het beste optreden wat ik van ze heb gezien.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |