Omdat ik ben vergeten te requesten... blijkbaar kwam er iemand anders op hetzelfde idee.quote:Op donderdag 27 november 2008 21:04 schreef Marc63 het volgende:
Sirolf, sinds wanneer heet je Bastiaan?
Waarom heb ik Heat Dies Down gemist?quote:Op donderdag 27 november 2008 20:50 schreef Marc63 het volgende:
Ik had even hoop dat het goed zou komen toen Michiel Kaiser Chiefs draaide, maar daarna ben ik al gauw weer begonnen met in te kakken
Hij is zeker wel okay hoor. De plaat met Estelle vind ik eigenlijk ook nog steeds erg vet en natuurlijk Gold Digger.quote:Op donderdag 27 november 2008 21:15 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Eens
Ik vind Kanye West wel okay. Hij probeert altijd wat anders en doet niet zo standaard "Ah Yeah! Niggahs! Bitches! Aha Yeah Ah!" zoals de meesten van zijn collega's. Daardoor heeft ie zo af en toe nog best leuke platen.Aalten
Ik heb ff gestemd en nu staat CSS weer voor.quote:Op donderdag 27 november 2008 21:20 schreef Noortje. het volgende:
EN WAAAAAAAAAAAAROM gaat Paramorewinnen van
CSS
![]()
![]()
Yayquote:Op donderdag 27 november 2008 21:21 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik heb ff gestemd en nu staat CSS weer voor.
één stem erbij.quote:Op donderdag 27 november 2008 21:21 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik heb ff gestemd en nu staat CSS weer voor.
Mooi moment om de radio uit te doenquote:Op donderdag 27 november 2008 21:21 schreef morpheus_at_work het volgende:
lol de akoestische versie van with every heartbeat.
Nope, Bedrijfseconomie hierquote:Heeft iemand hier toevallig bedrijfskunde gedaan.
En nog eenquote:Op donderdag 27 november 2008 21:20 schreef -Hans- het volgende:
AH, een " ik ruik de dennenaalden al " - plaat.
Ik vind hem leuk.quote:Op donderdag 27 november 2008 21:23 schreef Piles het volgende:
[..]
Mooi moment om de radio uit te doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |